-
http://www.citroen.gr/after-sales-services/egguisi-citroen/
Στο site τους δεν λένε πουθενά για 60000.Δεν λέω ότι δεν ισχύει απλά δεν το γράφουν. -
Προς τον ενδιαφερομενο..
Ελα απο το greekcitroenclub να σε βοηθησουν μελη και κατοχοι για το πως να κινηθεις. Δυστυχως εισαι ιδιαιτερα ατυχος. Αυτο που παρουσιαζεις δεν εχει εμφανιστει σε κανενα οσο μπορω να θυμαμαι. Υπαρχουν γνωριμιες μελων με την Ω στον Κηφισο να απευθυνθεις. Θεωρειται σοβαροτατος και υπευθυνος αντιπροσωπος.Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αυτό με το κιβώτιο το έχουν συναντήσει και άλλα παιδιά με Citroen, έχουν γράψει το πόνο τους στο GCC. Μια είναι το εγκεφαλάκι, μια είναι το actuator, ποτέ δεν ξέρεις, πάντως φαίνεται όντως να έχει θεματάκια το συγκεκριμένο εξάρτημα της Citroen.Σε c4 mk2? Οχι.
Σε c2/c3 mk1/pluriel Ναι -
Τι κιβώτιο φοράει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο;
διπλού ή μονού συμπλέκτη;
Επιβεβαιώνω και εγω καλές εμπειρίες από Ωμέγα, τόσο στο C5 όσο και στο C3. -
Εγώ θυμάμαι στο C3 του funky, ότι είχε προβλήματα το sensodrive.
Στάλθηκε από το XT1032 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Άκου φίλε τον νονό και έλα στο GCC , εκεί υπάρχει ένα από τα μεγαλύτερα communities στην Ελλάδα για το αυτοκίνητο αυτό και γενικά για μοντέλο στην Ελλάδα. Τα προβλήματα αυτά στην Ωμέγα θα τα λύσουν άμεσα τα παιδιά που είναι εξαιρετικοί γνωστές του αυτοκινήτου. Δίκη μου υποψία είναι ότι όλα σου τα προβλήματα είναι ένα πολύ απλό θέμα λογισμικού και παραμετροποίησης με την προϋπόθεση ότι γίνεται σωστά όμως. Το αμάξι όσοι το έχουμε είμαστε κατευχαριστημενοι και μάλιστα μιλώντας για τον εαυτό μόυ έχω έρθει στο παρά ένα να το αλλάξω και κάνω πίσω γιατί φοβάμαι ότι θα έχω σοβαρά θέματα αξιοπιστίας με οποιοδήποτε επόμενο μετά από πεντέμισι σχεδόν χρόνια απόλυτου απροβλημάτιστης συμβίωσης με το C4.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης spikri έγραψε:
Παιδιά ευχαριστώ για τι σχόλια.
Τώρα έχω 59.600χλμ και σε 400χλμ τελειώνει η εγγύηση...
Από την στιγμή που ο δίσκος φθείρεται με την αλλαγή των ταχυτήτων και δεδομένου ότι αυτές τις αλλάζει το αυτόματο κιβώτιο, θεωρώ λογικό πως οφείλει η Citroen να αντικαταστήσει τον δίσκο χωρίς καμία χρέωση.
Δεν ισχύει αυτή η προσέγγιση
Γενικότερα , εγώ νομίζω πως έχω πάρει από την αρχή ελαττωματικό αυτ/το... Πώς να εξηγήσω τόσα προβλήματα και με τέτοια συχνότητα? Ενδεικτικά να αναφέρω ότι το τελευταίο τετράμηνο έχουν παρουσιαστεί επιπλέον τα εξής:- Μόλις έπεφτα σε λακούβα , άναβε η προειδοποίηση για ζημιά στον αερόσακο ! (από τα μέσα Φεβρουαρίου) ΄Λογικά κάποια φύσα έχει κουνηθεί ,ειδικά κάτω από τα καθίσματα. Συνήθης ύποπτος οι ηλεκτρικές σκούπες των πλυντηρίων
- Πάω στο συνεργείο , το βάζουνε στον υπολογιστή και...άκουσον άκουσον, δεν τους δείχνει καν ίχνος της ένδειξης (ευτυχώς το βγάζω εν κινήσει φωτό και τους την στέλνω) Λογικό
- Με τα πολλά, μου αλλάζουν τον εμπρός δεξιό αερόσακο και ...μαντέψτε...μόλις φεύγω απο το συνεργείο και σταματάω κάπου, με το που κλείνω την πόρτα του οδηγού, εμφανίζεται πάλι η ένδειξη για τον αερόσακο!!!!
- Ξανά συνεργείο. Διάγνωση αυτήν την φορά ...φταίει ο αριστερός αερόσακος και γενικά ο εγκέφαλος τους!!
5, Τα αλλάζουμε και τα δύο ( άρα το επισκεύασαν , ίσως απλά κουμπώνοντας τις φύσες .... ή αλλάζοντας ότι κάτσει... και επιπλέον για δεύτερη φορά μέσα σε ενάμιση χρόνο τον διακόπτη της μίζας!!
Κάθε μήνα δηλαδή έχουμε δουλειά...
Συμφωνείτε φαντάζομαι ότι μία κιβώτιο, μία δίσκος, μια-δυο φορές μπαταρία, δυο φορές διακόπτης μίζας, κουμπί χειρόφρενου, διαρκές σφύριγμα, εγκέφαλος αερόσακων κλπ, συνθέτουν μια εικόνα που δεν εκφράζει ένα αξιόπιστο ολοκαίνουριο αυτ/το...
Από τις εμπειρίες σου θα σου πρότεινα να αλλάξεις συνεργείο
Σου αλλάζουν πράγματα χωρίς σοβαρή αξιολόγηση γιατί πληρώνει η μαμα
Η αντιμετώπιση που καταλαβαίνω είναι αλλάζουν ή λένε πως αλλάζουν ... και άμα κάτσει
Με τόσο χαμηλή αξιοπιστία στις ενέργειες του συνεργείου, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για την κατάσταση του αυτοκινήτου
-
Ο χρήστης spikri έγραψε:
Φυσικά και δεν συνδέονται !
Και εδώ έρχεται η αντιμετώπιση της Citroen η οποία μέσω ενός 'συγκεκριμένου κυρίου ' αυτοεπαινείται απαντώντας μου χαρακτηριστικά: ' σας έχουμε αλλάξει ότι είναι μες στη εγγύηση' . Για τα υπόλοιπα διαβάστε το βιβλιαράκι στην σελ. τάδε... Λες και εμένα μου αρέσει να ταλαιπωρούμε και να χάνω ώρες από την δουλειά μου για ένα ελαττωματικό μοντέλο το οποίο το πλήρωσα τοις μετρητοίς για καινούριο.
Κάθομαι λοιπόν τον Φεβρουάριο και στέλνω την ίδια επιστολή στην μαμά εταιρεία στην Γαλλία η οποία, αφού πρώτα πήρα 5-6 τηλέφωνα γιατί με είχε γραμμένο, την κοινοποιεί απλά στην Citroen Hellas και αφήνει τη τελευταία να μου απαντήσει. Και μου τηλεφωνεί πάλι ο 'συγκεκριμένος κύριος' , ο οποίος μόνο που δεν με μάλωσε επειδή τόλμησα να απευθυνθώ στην Γαλλία! Επιπλέον, μετά από μια συζήτηση κατά την οποία έπεφτε συνέχεια σε αντιφάσεις -δείγμα ότι δεν είχε προσέξει τίποτα στην επιστολή- υποστήριξε τελικά πως η αιτία για την φθορά του δίσκου ήταν... η μπαταρία που είχα αλλάξει και που δεν ήταν Citroen !!!!
Στο συνεργείο ακόμα γελάνε με αυτήν την δικαιολογία
Έχει δε τέτοια εμμονή με την περίπτωση μου που δεν αφήνει κανέναν να ασχοληθεί με αυτήν! χαρακτηριστικά αναφέρω ότι , ενώ ζήτησα μια υπεύθυνη βεβαίωση του συνεργείου ότι η μπαταρία δεν έχει καμία σχέση με τον δίσκο και πως η φθορά είχε παρατηρηθεί πριν από την αντικατάσταση της -δηλαδή απλή καταγραφή των διαπιστώσεων του- απαγόρευσε στο συνεργείο να την συντάξει, απειλώντας το πως μόνο η Citroen μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο !
Πώς σας φαίνεται αυτή η αντιμετώπιση? Θέλουν να κρύψουν κάτι? Περιμένουν να κερδίσουν χρόνο για να λήξει η εγγύηση?για καποια πραγματα μερικες φορες ειναι πως θα τυχει....
αν ημουν στη θεση σου η λογικη μου λεει να το αφησεις κ να το αντικαταστησεις με ενα καινουριο, ειναι ενα εργαλειο κ δεν αξιζει να αφιερωνει τοσο χρονο σε αυτο, παρολα αυτα γνωστος μου με mazda 2 1.4 auto το αγορασε το 2003, απο το αυτοματο κιβωτιο μαλιστα το ειχε καταευχαριστηθει να κινειται μεσα πολη ξεκουραστα, μετα απο 4χρονια το αντικατεστησε παλι με χειροκινητο και στην ερωτηση μου γιατι, μου απαντησε οτι το βαρεθηκε κ οτι στη φασολαδα του αρεσει να ανακατευει ο ιδιος την κουταλα... καλα μου εδωσε την απαντηση κ ηταν καποιας ηλικιας -
Οι μπαταριες για τα start-stop ειναι heavy duty. Εβαλες τετοια ενδεδειγμενη για start-stop ή απλη?
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Οι μπαταριες για τα start-stop ειναι heavy duty. Εβαλες τετοια ενδεδειγμενη για start-stop ή απλη?Ισχύει αυτό που λες, αλλά και στο δικό μου (όχι citroen) τα'φτυσε η μαμά heavy duty στη διετία με 33 χιλ χλμ.
Να δούμε αυτή που έβαλα τώρα. -
Βασικά στα αυτοκίνητα με Start-Stop επιβάλεται η μπαταρία να είναι όχι απλά Heavy Duty (από μόνο της αυτή η ένδειξη δεν λεει και πολλά) αλλά να είναι τεχνολογίας AGM ώστε να αντέχει τις αποφορτίσεις στο όριο.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Βασικά στα αυτοκίνητα με Start-Stop επιβάλεται η μπαταρία να είναι όχι απλά Heavy Duty (από μόνο της αυτή η ένδειξη δεν λεει και πολλά) αλλά να είναι τεχνολογίας AGM ώστε να αντέχει τις αποφορτίσεις στο όριο.Δε διαφωνω αλλα οταν πας και αγοραζεις σου λενε 200 ευρω ενω η απλη γυρω στο 100αρικο.
Ποσο λες να αντεξει η μια και ποσο η αλλη?
Μηπως αγοραζοντας 2 απλες σου βγαλουν περισσοτερα χρονια?
Σκεψεις..... -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Δε διαφωνω αλλα οταν πας και αγοραζεις σου λενε 200 ευρω ενω η απλη γυρω στο 100αρικο.
Ποσο λες να αντεξει η μια και ποσο η αλλη?
Μηπως αγοραζοντας 2 απλες σου βγαλουν περισσοτερα χρονια?
Σκεψεις.....Η διαφορά τιμής είναι μεγάλη όντως (σχεδόν διπλάσια) αλλά και η διάρκεια είναι πολύ μεγαλύτερη (AGM στην 116i άντεξε 5 χρόνια σε εμένα- μετά το πούλησα, στην 330 του πατέρα μου άντεξε 12 χρόνια (!!!!) - χωρίς start-stop)
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Δε διαφωνω αλλα οταν πας και αγοραζεις σου λενε 200 ευρω ενω η απλη γυρω στο 100αρικο.
Ποσο λες να αντεξει η μια και ποσο η αλλη?
Μηπως αγοραζοντας 2 απλες σου βγαλουν περισσοτερα χρονια?
Σκεψεις.....Προφανώς η επιλογή είναι του καθενός μας....αρκεί να μην πάρω την απλή και μετά κλαίγομαι ότι δεν άντεξε...
-
Στο συγκεκριμένο Citroën δεν μπαίνει απλή μπαταρία
Sent from my iPhone using Tapatalk
ΠΟΙΑ CITROEN? ΓΙΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ