-
Λίγο καθυστερημένα να απαντήσω κι εγώ φιλοι. Ειλικρινα σας ευχαριστώ για τις ευχές σας.
-
Να ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου Χρόνια πολλά και Χρόνια καλά στον εορτάζοντα συμφορουμίτη. Τελικά έχει πολλά Αρειανάκια εδώ μέσα. Πλάκα πλάκα πρέπει να έχω κρατημένο ακόμα το αυτόγραφο του Γρεγκ μετά από προπόνηση στο κλειστό κάτω από τη Θ1. Τι μου θυμήσατε ρε παιδιά;;;;
Δεν το συζητάω για πράγματα που αναφέρθηκαν από την όμορφη δεκαετία των 80s.
Να θυμίσω μερικά ακόμη...Διαφημίσεις με αυτοκόλλητο στο πίσω παρμπρίζ...
My Sunny is air-conditioned!!
Η πιο σωστή λύση είναι η Mitsubishi!
Επίσης αξέχαστη δεκαετία με Ράλλυ Χαλκιδικής και ειδικές στον Ταξιάρχη με αυτοκόλλητα από τα χέρια των Στρατισίνο και Τζίγκερ....
Τέλος πάντων ξέφυγα, οπότε επανέρχομαι στο γνωστό θέμα. Πριν μερικές σελίδες διάβασα για νέες τιμές στο 4X4 dci. Που υπάρχει το αντίστοιχο άρθρο;;; Στην επίσημη σελίδα της αντιπροσωπείας πάντως που μπήκα ακόμα 21.250€ λέει...
Αν όντως ισχύει τότε είναι πραγματική ευκαιρία κια πρέπει να βιαστώ....
ΥΓ Δηλαδή το καθαρό κέδος της εταιρείας είνα τουλάχιστον 3.900€ (βάζω τη διαφορά από την προηγούμενη τιμή στα 21.250);; Οχι ότι καίγομαι να μάθω απλά ακαδημαϊκά ρωτάω αν ξέρει κανείς εκ των έσω (π.χ αν έχει εμπειρία από γνωστό πωλητή σε αντιπροσωπεία κ.ο.κ) για να δούμε τι γίνεται με την πολιτική τιμολόγησης εδώ στο Ελλάντα... -
Καλημέρα παιδιά. Λοιπόν, νέο Dacia Duster 2017, 1.461cc 4x4 diesel, sportive με standard εξοπλισμό: media nav evo, cruise control, speed limiter με χειριστήρια στο τιμόνι και πίσω parktronic, τελική τιμή μαζί με μεταλλικό χρώμα, έξοδα παράδοσης, πινακίδες και τέλη κυκλοφορίας 18.200 ευρώ. Προσθέστε και μαμίσιο κοτσαδόρο, υποβραχιόνιο, διακοσμητικά προβολέων ομίχλης, αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος, κάλυμα πορτ μπαγκάζ καουτσούκ και συναγερμό, συνολική τιμή 19.170 ευρώ. Να το παραγγείλω;;;!!! Θα ήθελα τις γνώμες σας.
Μάλλον έρχεται νέο μοντέλο το φθινόπωρο και προσπαθούν να πουλήσουν όσο γίνεται περισσότερα, ρίχνοντας πάντως αρκετά την τιμή, περίπου 3.500 ευρώ κάτω.
Επίσης, επειδή στην αρχή ζήτησα ο αποσπώμενος κοτσαδόρος να είναι κουμπωτός (για να μπαινοβγαίνει πιο εύκολα) και όχι βιδωτός που έιναι ο μαμίσιος, μου είπαν ότι για να μπει τέτοιος θα πρέπει να κοπεί ο πίσω προφυλακτήρας, οπότε δεν αναλαμβάνουν την τοποθέτησή του παρά μόνο την καλωδίωση για να ισχύει η εγγύηση και θα πρέπει να πάω αλλού να τον βάλω μόνος μου. Θα ήθελα και γι' αυτό τις γνώσεις - γνώμες σας. Ευχαριστώ.ΥΓ: Στην επίσημη σελίδα της αντιπροσωπείας δεν υπάρχουν οι νέες τιμές. Πρέπει να πάρεις τηλ. τους διάφορους πωλητές - αντιπροσώπους και να ρωτήσεις.
-
Ένα χιλιάρικο για τα έξτρα που αναφέρεις εκ των οποίων τα μισά έπρεπε να είναι δώρα, ειναι πολλά λεφτά
-
Μα κάποια από τα έξτρα είναι δώρα, αλλιώς η τιμή θα ανέβαινε αρκετά πάνω από χιλιάρικο...
-
Παρ'το χτες.
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Παρτο αβλεπι! Μην το σκεπτεσαι καθολου!
-
Παρτο εφόσον εισαι πλήρως συνειδητοποιημένος οτι αγοράζεις αμάξι με προδιαγραφές 2010 στην καλύτερη που αλλάζει άρδην σε λίγους μήνες.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Παρτο εφόσον εισαι πλήρως συνειδητοποιημένος οτι αγοράζεις αμάξι με προδιαγραφές 2010 στην καλύτερη που αλλάζει άρδην σε λίγους μήνες.Το αυτο
-
Νέο Duster δεν αναμένεται Ελλάδα πριν τα Χριστούγεννα. Η τιμή είναι όντως πολύ καλή και ανάλογες τιμές έχουν φέρει πια και τα Sandero και Sandero Stepway facelift που είναι 'καινούρια'. Μάλλον θα είναι γενικότερη τιμολογιακή πολιτική της Dacia στην Ελλάδα.
-
Να συστήσω στον φίλο εάν θέλει να κρατήσει το αυτοκίνητο το πολύ πέντε χρόνια ή 60 - 70000 να περιμένει την έλευση του νέου duster. Αν όμως θέλει ένα αυτοκίνητο που θα τον συντροφεύσει για χρόνια αξιόπιστα και απροβλημάτιστα τότε το τρέχον σε αυτές τις τιμές και με τα λοιπά πρόσθετα είναι ίσως η καλύτερη λύση. Προσωπικά μετά από 80000 και κάτι χλμ η ευχαρίστηση που νιώθω όταν το βλέπω, το χρησιμοποιώ παραμένει αναλλοίωτη. Δεν είναι σίγουρα το ομορφότερο ή το πιο γρήγορο ή το πιο ευχάριστο οδηγικά από όσα πέρασαν από τα χέρια μου αλλά για τις ανάγκες μου έχει αποδειχθεί η βέλτιστη επιλογή. Αν το άλλαζα τώρα, στα ίδια χρήματα πάλι αυτό θα έπαιρνα.
-
Μιλάμε για το καινούργιο, να σημειώσουμε όμως ότι ο φίλος αγοράζει 1.5 diesel, 4χ4, με πολύ πλούσιο εξοπλισμό με 18.200€! Όταν με το καλό έρθει το νέο μοντέλο σε τι τιμή θα βγαίνει η αντίστοιχη έκδοση; Δε θα είναι χαλαρά 3-4 χιλιάρικα πάνω;
-
Και 1-2 χιλιάρικα πάνω να είναι, δεν είναι αμελητέο ποσό. Ο Σπύρος ( Σπύρο να ζήσετε να τον/την θυμόσαστε) το έθεσε παρά πολύ σωστά. Αν θες offroad εργαλείο μιλάμε για ΤΗΝ ευκαιρία.
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Και 1-2 χιλιάρικα πάνω να είναι, δεν είναι αμελητέο ποσό. Ο Σπύρος ( Σπύρο να ζήσετε να τον/την θυμόσαστε) το έθεσε παρά πολύ σωστά. Αν θες offroad εργαλείο μιλάμε για ΤΗΝ ευκαιρία.Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
Φανταζομαι οτι το καινουριο θα ειναι στην τιμη που ειχε πριν την μειωση συν κατι τις παραπανω.Θα δουμε.Και τελος,η φραση μεσα στην παρενθεση προς τον Σπυρο?
-
Nick σε ευχαριστώ για την ευχή σου. Συμφωνα με αυτά που προσφέρει το αυτοκίνητο και με αυτά που ζητούνται για την απόκτηση του θεωρώ πως αυτή την στιγμή είναι η κατάλληλη ευκαιρία για όποιον το σκέφτεται σοβαρά ως το επόμενο του όχημα. Γιατί ο χαρακτήρας του είναι πληθωρικός και επιτρέπει στον κάτοχο να δρα ποικιλοτρόπως συνδυάζοντας τα χόμπι του με τις καθημερινές του ανάγκες και ότι άλλο πιθανόν προκύψει. Συμφωνώ επίσης με τον Κώστα πως το επόμενο θα προσφέρεται το λιγότερο στην τιμή που είχε το τρέχον δίχως τις γενναίες εκπτώσεις. Πιθανότατα να έχει και περισσότερα καλούδια αλλά ήδη αυτά που δίνει τώρα όσο και το προηγούμενο του πάλι δεν ήταν λίγα για την πλειοψηφία των οδηγών. Χαμηλά λειτουργικά κόστη, αξιοπιστία και οδική συμπεριφορά της Γαλλικής σχολής. Όλα αυτά μαζί με διάφορα καλούδια της εποχής εμένα τουλάχιστον με κέρδισαν και πιστεύω πως από το δικό μου μόνο το αυτόματο κιβώτιο ως επιλογή, έλλειπε...
-
Ορμώμενος από άλλο νήμα στο φόρουμ, βρήκα ευκαιρία να εκφράσω τα συλλυπητήριά μου. Δεν θυμάμαι σε πιο νήμα τώρα (νομίζω για την συνάντηση στα ΒΠ)
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Σωστά θυμάσαι φίλε Νικ και έχεις μήνυμα. Ο άνθρωπος που έχασα αν μη τι άλλο με δίδαξε πολλά και για να γυρίσω στα του νήματος με ένα peugeot 304 μου έδειξε τα καλά της Γαλλικής σχολής στην οποία κλίνει και το duster. Υπάρχει μια ομορφια να αλλάζεις ταχύτητες με τον λεβιέ πάνω στο τιμόνι. Σήμερα θα θεωρούνταν για τους περισσότερους απλά ένα εργονομικό ατόπημα. Που να πάρει προσπαθείς να καταλάβεις πως γίνεται αυτοί οι δαίμονες οι Γάλλοι να σου δίνουν ημιάκαμπτο με το όχημα να συμπεριφέρεται σαν να έχει ανεξάρτητη...
-
Ο τιμοκατάλογος του Duster 2017:
Βενζίνη:
1.6 16v 115 hp 4x2 Ambiance: 13.670
1.6 16v 115 hp 4x4 Ambiance: 15.500
1.6 16v 115 hp 4x2 Sportive: 14.570
1.6 16v 115 hp 4x4 Sportive: 16.400
1.2 TCe 125 hp 4x2 Brave: 16.400
1.2 TCe 125 hp 4x4 Brave: 17.400Diesel:
1.5 DCi 110 4x2 Ambiance: 15.080
1.5 DCi 110 4x2 Sportive: 15.990
1.5 DCi 110 4x2 Sportive EDC: 17.680
1.5 DCi 110 4x4 Sportive: 17.350- Οι τιμές είναι οι τιμές καταλόγου και δεν περιλαμβάνουν ενδεχόμενα προωθητικά προγράμματα
- Δεν αφορά αλλαγή προς τα κάτω μόνο λόγω αλλαγής του σε ένα χρόνο, αλλά συνολική αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική της Dacia στην Ελλάδα.
- Ανεβάζω τις τιμές των Sandero και Sandero Stepway facelift στο σχετικό νήμα.
-
Φέρανε και το Duster με τον 1.2 βενζίνης τετρακίνητο; Αξιόλογη περίπτωση σ'αυτή την τιμή για 4χ4.
-
Τις τιμές αυτές που τις βρήκες? Δεν υπάρχουν στο site της dacia
Dacia Duster