-
Το ότι δεν γίνεται αναφορά στο τόσο άκυρο σουλούπι της νέας γενιάς Φιέστα που θυμίζει κάτι απο πούλσαρ και C-max είναι σκάνδαλο απο μόνο του.
Όσο πανέμορφο έκανε το μίκρα η Νισσάν τόσο η φόρντ ακύρωσε το υπέροχο φιεστάκι του 2008 με αυτή την υπερυψωμένη οροφή.
Το δε ταμπλό του σε παραπέμπει σε εποχές μπορώ να πώ μέχρι και πρίν το 2000.
Γιατί ρε γαμώτο εκείνη η σειρά των 'ευρωφόρντ' που έβγαλε η μάρκα στην διετία 2007-2009 εγκαταλήφθηκε τόσο γρήγορα;
Το μκ3 μοντέο το φιέστα του 2008 το πανέμορφο για SUV μκ1 Κούγκα τα C/S -max, ακόμα και το ΚΑ.
-
Διαφωνώ. ΙΜΟ το νέο Fiesta και Mondeo και τα Focus και Kuga μετά το f/l τους είναι πανέμορφα. Η Ford στα καλύτερα της.
Στο θέμα, το πολύ καλό ST έγινε ακόμα καλύτερο. Ελπίζω να μην χάσει το ατού της καλής τιμής του προηγούμενου και να το βγάλουν εξαρχής και 5θυρο.
-
Ποιο κατα τη γνωμη σας το καλυτερο μικρο hot hatch? Τα κορυφαια ειναι τα εξης: Fiesta ST, Polo GTI, Peygeot 208 gti, Renault Clio RS, Seat Ibiza Cupra, Alfa Romeo Mito. Ποιο ειναι τελικα το καλυτερο και γιατι. Θα προτιμουσα να παμε με τη μεθοδο της αποκλισης... Ευχαριστω!
-
Ο χρήστης Xristaras7 έγραψε:
Ποιο κατα τη γνωμη σας το καλυτερο μικρο hot hatch? Τα κορυφαια ειναι τα εξης: Fiesta ST, Polo GTI, Peygeot 208 gti, Renault Clio RS, Seat Ibiza Cupra, Alfa Romeo Mito. Ποιο ειναι τελικα το καλυτερο και γιατι. Θα προτιμουσα να παμε με τη μεθοδο της αποκλισης... Ευχαριστω!Exοντας μια οδηγικη επαφη με Polo GTI 1.4/180, Ιbiza Cupra (επισης με τον twincharger) , Μito QV, Cooper S/Works (F56)
και απο ενημερωση σε ποικιλα αρθρα, ξενα/Ελληνικα, για το συνολο μοντελων αυτης της κατηγοριας, αυτη την στιγμη θεωρω οτι το καλυτερο Hot-hatch μαλλον ειναι το 208 GTI by Peugeot sport με το μηχανικο μπλοκε διαφορικο. -
Εμφανιση (μεσα-εξω), τιμη, χωροι και οδηγικη συμπεριφορα. Τα συνδυαζει ολα αυτα το Peugeot? Φυσικα και δεν υπαρχει το τελειο αμαξι, αλλα σε σχεση με τα αλλα ειναι τελικα το κορυφαιο σημερα (2017)?
Υ/Γ: Το SEAT που ειναι πολυ φθηνοτερο απ'ολα τι λεει?
Ευχαριστω εκ των προτερων! -
Όσο και να το προσπαθήσαν το εσωτερικό δείχνει τα χρόνια του, χαρακτηριστικό παράδειγμα ο τεμπέλης. Λάθος της Ford να παραμένει στην ίδια πλατφόρμα.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Fiesta ST 2017 - http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... -fiesta-stΕπίσης διαβάζουμε '... ο εν λόγω κινητήρας είναι ο πρώτος 3κύλινδρος με σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου σε χρόνο μόλις 14 msec. ...'
Αφενός μεν αναρωτιέμαι τι είδους φιλοσοφία αντιπροσωπεύουν αυτά (3κύλινδρο 200 ίππων με απενεργοποίηση κυλίνδρου) για hot hatchback, αφετέρου δε φρικάρω στη σκέψη τι μπορεί να σημαίνει σε προβλήματα και τον εφικτό χρόνο ζωής του αυτοκινήτου. Το τελευταίο με τη λογική που αφορά τους περισσότερους 'Ελληνες, ότι αγοράζουμε ένα αυτοκίνητο που για 15-20 χρόνια θέλουμε να έχει λογικά κόστη συντήρησης κι επισκευών. Κάνω μια προέκταση από προβλήματα για παλιά αυτοκίνητα γενικά (όχι FORD), όπως βαλβίδες απλού ABS (όχι ESP και torque vectoring) που κοστίζουν 1,5 χιλιάρικο.
Δεν ξέρω αν είμαι υπερβολικά συντηρητικός, τα ίδια σκεπτόμουν για τους 170 ίππους από 1.400cc με συνδυασμό υπερσυμπιεστή και τούρμπο της VW.
Προσωπικά, αν ήθελα Fiesta ST θα έτρεχα να προλάβω το απερχόμενο μοντέλο.
-
Δηλαδη και στη Mercedes που εχουν 2L για 375 αλογα (CLA AMG45) ειναι κοροιδα? Downsizing λεγεται...
-
Ευτυχως δεν επιβεβαιωθηκε ο 1.0αρης με τα 200 αλογα για το ST,μαλλον ηταν φαρσα. Βεβαια αρκετοι θα πουν οτι το ST δεν το παιρνει καποιος για τις απολυτες επιδοσεις του η γιατι σπαει τα χρονομετρα,αλλα για το στησιμο του,την οδηγικη του συμπεριφορα,τις στροφες.
Το 3κυλινδρο μοτερ ειναι περισσοτερο ψυχολογικο θεμα,δεν ακουγεται καλα στα αυτια ενος petrolhead 3κυλινδρο με 200 ιππους.Η απενεργοποιηση κιλυνδρου ουσιαστικα θα μετατρεπει το 3κυλινδρο,σε 2κιλυνδρο?
-
Δεν νομίζω να προκύψει κάποιο πρόβλημα, ο 1.0l τρικύλινδρος είναι δοκιμασμένος εδώ και χρόνια. Στην τελική την χωρητικότητα αύξησαν, το σύστημά απενεργοποίηση μπορεί να μπήκε μόνο και μόνο για τους ρύπους όπως το start /stop...
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
H ζαντα δεν μου αρεσει,δεν μου αρεσει επισης οτι δεν δινουν επιλογη powershift οταν η renault δινει το edc και το vag το dsg,ναι ενταξει το κοστος κλασσικα,εδω δεν το βαζουν στα 125 αλογα και το κοστολογουν περι τα 2 χιλιαρικα.
-
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Ευτυχως δεν επιβεβαιωθηκε ο 1.0αρης με τα 200 αλογα για το ST,μαλλον ηταν φαρσα. Βεβαια αρκετοι θα πουν οτι το ST δεν το παιρνει καποιος για τις απολυτες επιδοσεις του η γιατι σπαει τα χρονομετρα,αλλα για το στησιμο του,την οδηγικη του συμπεριφορα,τις στροφες.Το 3κυλινδρο μοτερ ειναι περισσοτερο ψυχολογικο θεμα,δεν ακουγεται καλα στα αυτια ενος petrolhead 3κυλινδρο με 200 ιππους.Η απενεργοποιηση κιλυνδρου ουσιαστικα θα μετατρεπει το 3κυλινδρο,σε 2κιλυνδρο?
Νομίζω ότι εξαρχής ο 1000αρης με τα 200 άλογα δεν καθόταν καλά σε κανένα μας, πιθανότατα υπόθεση κάποιου (δημοσιογράφου ?) που δεν είχε περισσότερα στοιχεία.
Το 3κυλινδρο όντως δεν ακούγεται και τόσο ωραία, αλλά μπορείς να το 'μασκάρεις' με τον ήχο της εισαγωγής, της τουρμπίνας, της σκάστρας και φυσικά της εξάτμισης. Χωρίς καν όλα αυτά τα SoundSymposium συστήματα...Για την απενεργοποίηση των κυλίνδρων, το ίδιο θα κάνει και το νέο ACT της VW, θα μένει με 2 κυλίνδρους υπό χαμηλό load....
-
Κοιτάζοντας στο Internet είδα ότι στο site της ford το απερχομενο St το δίνουν κοντά στα 15,500-16,000. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ για τα χρήματα του.
-
Ο χρήστης uprising3 έγραψε:
Κοιτάζοντας στο Internet είδα ότι στο site της ford το απερχομενο St το δίνουν κοντά στα 15,500-16,000. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ για τα χρήματα του.Καλά θα ήταν αλλά δυστυχώς αυτές οι τιμές είναι χωρίς φόρους, ΦΠΑ κτλ. Την έχουν πατήσει και άλλοι με αυτήν την ¨εξυπνάδα¨ του σάιτ της Ford.
-
Αυτό κ αν είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!
Τούλάχιστον ατυχές, μην πω κ τίποτα άλλο.... -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Την έχουν πατήσει και άλλοι με αυτήν την ¨εξυπνάδα¨ του σάιτ της Ford.Το πολύ πολύ να φτάσεις μέχρι την αντιπροσωπία. Εκεί ενημερωνεσαι και πραττεις ανάλογα.
Πριν 2 χρόνια μου είχαν βγάλει ένα κουστούμι 17000€ για το ecoboost. Είπα ευγενικά ευχαριστώ και έφυγα. -
Εγώ πάντως δε βλέπω καμιά εξυπνάδα.
Ο τιμοκατάλογος έχει λιανικές τιμές προ φόρων και δασμών αλλά και με ΦΠΑ και τέλος ταξινόμησης. -
Το 'πρόβλημα' είναι στον διαμορφωτή. Εκεί η τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ.
Ford Fiesta ST