Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Fiesta ST
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Fiesta ST
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    51
    111
    1153
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimdenin last edited by

      Το ότι δεν γίνεται αναφορά στο τόσο άκυρο σουλούπι της νέας γενιάς Φιέστα που θυμίζει κάτι απο πούλσαρ και C-max είναι σκάνδαλο απο μόνο του.

      Όσο πανέμορφο έκανε το μίκρα η Νισσάν τόσο η φόρντ ακύρωσε το υπέροχο φιεστάκι του 2008 με αυτή την υπερυψωμένη οροφή.

      Το δε ταμπλό του σε παραπέμπει σε εποχές μπορώ να πώ μέχρι και πρίν το 2000.

      Γιατί ρε γαμώτο εκείνη η σειρά των 'ευρωφόρντ' που έβγαλε η μάρκα στην διετία 2007-2009 εγκαταλήφθηκε τόσο γρήγορα;

      Το μκ3 μοντέο το φιέστα του 2008 το πανέμορφο για SUV μκ1 Κούγκα τα C/S -max, ακόμα και το ΚΑ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by

        Διαφωνώ. ΙΜΟ το νέο Fiesta και Mondeo και τα Focus και Kuga μετά το f/l τους είναι πανέμορφα. Η Ford στα καλύτερα της.

        Στο θέμα, το πολύ καλό ST έγινε ακόμα καλύτερο. Ελπίζω να μην χάσει το ατού της καλής τιμής του προηγούμενου και να το βγάλουν εξαρχής και 5θυρο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xristaras7 last edited by

          Ποιο κατα τη γνωμη σας το καλυτερο μικρο hot hatch? Τα κορυφαια ειναι τα εξης: Fiesta ST, Polo GTI, Peygeot 208 gti, Renault Clio RS, Seat Ibiza Cupra, Alfa Romeo Mito. Ποιο ειναι τελικα το καλυτερο και γιατι. Θα προτιμουσα να παμε με τη μεθοδο της αποκλισης... Ευχαριστω!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης Xristaras7 έγραψε:
            Ποιο κατα τη γνωμη σας το καλυτερο μικρο hot hatch? Τα κορυφαια ειναι τα εξης: Fiesta ST, Polo GTI, Peygeot 208 gti, Renault Clio RS, Seat Ibiza Cupra, Alfa Romeo Mito. Ποιο ειναι τελικα το καλυτερο και γιατι. Θα προτιμουσα να παμε με τη μεθοδο της αποκλισης... Ευχαριστω!

            Exοντας μια οδηγικη επαφη με Polo GTI 1.4/180, Ιbiza Cupra (επισης με τον twincharger) , Μito QV, Cooper S/Works (F56)
            και απο ενημερωση σε ποικιλα αρθρα, ξενα/Ελληνικα, για το συνολο μοντελων αυτης της κατηγοριας, αυτη την στιγμη θεωρω οτι το καλυτερο Hot-hatch μαλλον ειναι το 208 GTI by Peugeot sport με το μηχανικο μπλοκε διαφορικο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • X
              xristaras7 last edited by

              Εμφανιση (μεσα-εξω), τιμη, χωροι και οδηγικη συμπεριφορα. Τα συνδυαζει ολα αυτα το Peugeot? Φυσικα και δεν υπαρχει το τελειο αμαξι, αλλα σε σχεση με τα αλλα ειναι τελικα το κορυφαιο σημερα (2017)?
              Υ/Γ: Το SEAT που ειναι πολυ φθηνοτερο απ'ολα τι λεει?
              Ευχαριστω εκ των προτερων!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vdx last edited by

                Όσο και να το προσπαθήσαν το εσωτερικό δείχνει τα χρόνια του, χαρακτηριστικό παράδειγμα ο τεμπέλης. Λάθος της Ford να παραμένει στην ίδια πλατφόρμα.

                Sent from my LG-D855 using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  infidel last edited by

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adriver last edited by

                    Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
                    Fiesta ST 2017 - http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... -fiesta-st

                    Επίσης διαβάζουμε '... ο εν λόγω κινητήρας είναι ο πρώτος 3κύλινδρος με σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου σε χρόνο μόλις 14 msec. ...'

                    Αφενός μεν αναρωτιέμαι τι είδους φιλοσοφία αντιπροσωπεύουν αυτά (3κύλινδρο 200 ίππων με απενεργοποίηση κυλίνδρου) για hot hatchback, αφετέρου δε φρικάρω στη σκέψη τι μπορεί να σημαίνει σε προβλήματα και τον εφικτό χρόνο ζωής του αυτοκινήτου. Το τελευταίο με τη λογική που αφορά τους περισσότερους 'Ελληνες, ότι αγοράζουμε ένα αυτοκίνητο που για 15-20 χρόνια θέλουμε να έχει λογικά κόστη συντήρησης κι επισκευών. Κάνω μια προέκταση από προβλήματα για παλιά αυτοκίνητα γενικά (όχι FORD), όπως βαλβίδες απλού ABS (όχι ESP και torque vectoring) που κοστίζουν 1,5 χιλιάρικο.

                    Δεν ξέρω αν είμαι υπερβολικά συντηρητικός, τα ίδια σκεπτόμουν για τους 170 ίππους από 1.400cc με συνδυασμό υπερσυμπιεστή και τούρμπο της VW.

                    Προσωπικά, αν ήθελα Fiesta ST θα έτρεχα να προλάβω το απερχόμενο μοντέλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xristaras7 last edited by

                      Δηλαδη και στη Mercedes που εχουν 2L για 375 αλογα (CLA AMG45) ειναι κοροιδα? Downsizing λεγεται...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ken11
                        ken11 last edited by

                        Ευτυχως δεν επιβεβαιωθηκε ο 1.0αρης με τα 200 αλογα για το ST,μαλλον ηταν φαρσα. Βεβαια αρκετοι θα πουν οτι το ST δεν το παιρνει καποιος για τις απολυτες επιδοσεις του η γιατι σπαει τα χρονομετρα,αλλα για το στησιμο του,την οδηγικη του συμπεριφορα,τις στροφες.

                        Το 3κυλινδρο μοτερ ειναι περισσοτερο ψυχολογικο θεμα,δεν ακουγεται καλα στα αυτια ενος petrolhead 3κυλινδρο με 200 ιππους.Η απενεργοποιηση κιλυνδρου ουσιαστικα θα μετατρεπει το 3κυλινδρο,σε 2κιλυνδρο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vdx last edited by

                          Δεν νομίζω να προκύψει κάποιο πρόβλημα, ο 1.0l τρικύλινδρος είναι δοκιμασμένος εδώ και χρόνια. Στην τελική την χωρητικότητα αύξησαν, το σύστημά απενεργοποίηση μπορεί να μπήκε μόνο και μόνο για τους ρύπους όπως το start /stop...

                          Sent from my LG-D855 using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ken11
                            ken11 last edited by

                            H ζαντα δεν μου αρεσει,δεν μου αρεσει επισης οτι δεν δινουν επιλογη powershift οταν η renault δινει το edc και το vag το dsg,ναι ενταξει το κοστος κλασσικα,εδω δεν το βαζουν στα 125 αλογα και το κοστολογουν περι τα 2 χιλιαρικα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              infidel last edited by

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                the-ace last edited by

                                Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
                                Ευτυχως δεν επιβεβαιωθηκε ο 1.0αρης με τα 200 αλογα για το ST,μαλλον ηταν φαρσα. Βεβαια αρκετοι θα πουν οτι το ST δεν το παιρνει καποιος για τις απολυτες επιδοσεις του η γιατι σπαει τα χρονομετρα,αλλα για το στησιμο του,την οδηγικη του συμπεριφορα,τις στροφες.

                                Το 3κυλινδρο μοτερ ειναι περισσοτερο ψυχολογικο θεμα,δεν ακουγεται καλα στα αυτια ενος petrolhead 3κυλινδρο με 200 ιππους.Η απενεργοποιηση κιλυνδρου ουσιαστικα θα μετατρεπει το 3κυλινδρο,σε 2κιλυνδρο?

                                Νομίζω ότι εξαρχής ο 1000αρης με τα 200 άλογα δεν καθόταν καλά σε κανένα μας, πιθανότατα υπόθεση κάποιου (δημοσιογράφου ?) που δεν είχε περισσότερα στοιχεία.

                                Το 3κυλινδρο όντως δεν ακούγεται και τόσο ωραία, αλλά μπορείς να το 'μασκάρεις' με τον ήχο της εισαγωγής, της τουρμπίνας, της σκάστρας και φυσικά της εξάτμισης. Χωρίς καν όλα αυτά τα SoundSymposium συστήματα...Για την απενεργοποίηση των κυλίνδρων, το ίδιο θα κάνει και το νέο ACT της VW, θα μένει με 2 κυλίνδρους υπό χαμηλό load....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • U
                                  uprising3 last edited by

                                  Κοιτάζοντας στο Internet είδα ότι στο site της ford το απερχομενο St το δίνουν κοντά στα 15,500-16,000. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ για τα χρήματα του.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • sargus
                                    sargus last edited by

                                    Ο χρήστης uprising3 έγραψε:
                                    Κοιτάζοντας στο Internet είδα ότι στο site της ford το απερχομενο St το δίνουν κοντά στα 15,500-16,000. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ για τα χρήματα του.

                                    Καλά θα ήταν αλλά δυστυχώς αυτές οι τιμές είναι χωρίς φόρους, ΦΠΑ κτλ. Την έχουν πατήσει και άλλοι με αυτήν την ¨εξυπνάδα¨ του σάιτ της Ford.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • U
                                      uprising3 last edited by

                                      Αυτό κ αν είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!
                                      Τούλάχιστον ατυχές, μην πω κ τίποτα άλλο....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Ο χρήστης sargus έγραψε:
                                        Την έχουν πατήσει και άλλοι με αυτήν την ¨εξυπνάδα¨ του σάιτ της Ford.

                                        Το πολύ πολύ να φτάσεις μέχρι την αντιπροσωπία. Εκεί ενημερωνεσαι και πραττεις ανάλογα.
                                        Πριν 2 χρόνια μου είχαν βγάλει ένα κουστούμι 17000€ για το ecoboost. Είπα ευγενικά ευχαριστώ και έφυγα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          andreas-qashqai last edited by

                                          Εγώ πάντως δε βλέπω καμιά εξυπνάδα.
                                          Ο τιμοκατάλογος έχει λιανικές τιμές προ φόρων και δασμών αλλά και με ΦΠΑ και τέλος ταξινόμησης.

                                          http://www.ford.gr/Hidden/PVPriceList?fullsite=true

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            infidel last edited by

                                            Το 'πρόβλημα' είναι στον διαμορφωτή. Εκεί η τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr