-
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... 140-psauto
Test drive: Opel Mokka X 1.4 T 140 PS Auto
[spoiler=:1fw6wvg1]Δοκιμάζουμε τη προσθιοκίνητη έκδοση του Mokka X με τον βενζινοκινητήρα 1.4 Turbo και αυτόματο 6άρι κιβώτιο
Η Opel θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι, όσον αφορά στα μικρομεσαία crossover, όταν οι άλλοι πήγαιναν αυτή γύριζε.
Παρουσίασε το Mokka το 2012, το οποίο εμπορικά πήγε «σφαίρα», αφού πούλησε πάνω από 600.000 αυτοκίνητα. Το Mokka X δεν είναι ακριβώς νέο μοντέλο, αλλά η αλήθεια είναι ότι έχει δεχθεί αρκετές αλλαγές, εκτός από το απαραίτητο στιλιστικό πεδίο και σε σημεία που φαινόταν ότι πάσχει.
Οι σχεδιαστικές αλλαγές εντοπίζονται στους προφυλακτήρες και στα φώτα, με τα εμπρός να ξεχωρίζουν από τα LED ημέρας στο σχήμα λεπίδας της Opel και τη δυνατότητα να τοποθετηθούν τεχνολογίας LED Matrix με αισθητήρα μεγάλης σκάλας. Νέα είναι και τα πίσω φώτα, με περισσότερα στοιχεία LED, καθώς και η σχεδίαση των τροχών.
Στην καμπίνα, πέρα από τις νέες ταπετσαρίες, η σχεδίαση του ταμπλό είναι επηρεασμένη από το καινούργιο Astra, με τη μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος πλοήγησης και πολυμέσων IntelliLink να δεσπόζει στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Τα υλικά που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό είναι μαλακά, καλής ποιότητας κι έχουν καλό μοντάρισμα με τα σκληρά του κάτω μέρους. Η εικόνα έχει αναβαθμιστεί και παραπέμπει στα πιο σύγχρονα μοντέλα της Opel, ενώ η μείωση των πλήκτρων βελτίωσε ελαφρώς και την εργονομία. Η ανανέωση έφερε και εμπλουτισμό στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που συνεργάζονται με τη βελτιωμένη κάμερα Opel Eye.
Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση που οδηγούμε είναι με τον 1.4 T που αποδίδει 140 PS, με την κίνηση εμπρός και αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Ο οποίος δεν είναι ακριβώς το απαύγασμα της σύγχρονης τεχνολογίας, αλλά καταφέρνει να κινήσει το αμάξωμα των 1.360 κιλών με αξιοπρεπή τρόπο. Πιο συγκεκριμένα για το 0-100 km/h από στάση το Mokka X χρειάζεται 9,5”, χρόνος καλύτερος από τον εργοστασιακό (9,9”). Για τα 400 μέτρα από στάση ο χρόνος είναι 16,8” και για το χιλιόμετρο 31,2”. Κοντολογίς, το Mokka X είναι σαφώς γρηγορότερο από το Fiat 500X 1.4 MultiJet με το 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT. Σαφώς πιο γρήγορο είναι και στις ρεπρίζ με kickdown. Χαρακτηριστικά για το 80-110 km/h το Mokka X θέλει 4,9” και το 500X 5,2”, ενώ για το 110-140 km/h οι χρόνοι είναι 8,0” και 8,7” αντίστοιχα.
Το αυτόματο κιβώτιο, όταν το οδηγείς με χαλαρό ρυθμό, αλλάζει προοδευτικά και αρκετά γλυκά. Αρχίζει να μπερδεύεται όταν ζητήσεις το κάτι παραπάνω. Το kickdown καθυστερεί και οι αλλαγές γίνονται με ένα εκνευριστικό πατινάρισμα. Επίσης, η τοποθέτηση του πλήκτρου για χειροκίνητες αλλαγές στην κορυφή του λεβιέ είναι μάλλον ατυχής έμπνευση: H κίνηση δεν είναι φυσική με αποτέλεσμα να μπερδεύεσαι ή πολλές φορές να μην πιάνει η αλλαγή. Από την άλλη, η ποιότητα κύλισης είναι σαφώς βελτιωμένη και η λειτουργία της ανάρτησης αρκετά ενδοτική και αθόρυβη. Δεν είναι εξίσου αθόρυβος ο κινητήρας, με αποτέλεσμα όταν πιέζεται να περνά μια τραχιά χροιά μέσα στην καμπίνα. Το Mokka X πάντως στρίβει με ασφάλεια, χωρίς ιδιαίτερη κλίση και με μια ελεγχόμενη υποστροφική τάση. Θα θέλαμε ωστόσο περισσότερη πληροφόρηση από το τιμόνι. Θα θέλαμε επίσης και χαμηλότερη κατανάλωση από τα 9,2 lt/100 km που μετρήσαμε. Για να σπάσεις το φράγμα των εννέα λίτρων θα πρέπει να είσαι πραγματικά πολύ υπομονετικός και να κάνεις χιλιόμετρα κυρίως σε ανοιχτό δρόμο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Γνωρίζουμε από κοντά το νέο Opel Crossland X
Το νέο Mokka X λανσάρει στην ελληνική αγορά και την υπηρεσία OnStar. Πρόκειται για μια προσωπική υπηρεσία συνδεσιμότητας και εξυπηρέτησης που παρέχεται δωρεάν για τα πέντε πρώτα χρόνια. Παρέχει αυτόματη απόκριση σε ατύχημα (SOS) συμπεριλαμβανομένης 24ωρης τηλεφωνικής γραμμής επείγουσας ανάγκης και οδικής βοήθειας, Wi-Fi hotspot , εφαρμογή smartphone για έλεγχο από απόσταση (όπως κλείδωμα/ξεκλείδωμα αυτοκινήτου με τηλεχειρισμό), υποστήριξη κλεμμένου οχήματος, διάγνωση οχήματος, κατέβασμα προορισμού (downloading) που επιτρέπει σε ένα Σύμβουλο OnStar να εισάγει μία εναλλακτική διαδρομή.
Από τη βασική έκδοση Active, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρης, με την τιμή για τη βενζινοκίνητη έκδοση να ξεκινά από τα €20.100 και €2.000 περισότερα για το αυτόματο κιβώτιο. Τέλος, θα πρέπει να αναφέρουμε πως, όπως συμβαίνει και με όλα τα Opel, έτσι και το Mokka X καλύπτεται με πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη.
Τι λέει το DRIVE
Το Mokka X με τον 1.400ρη βενζινοκινητήρα τούρμπο και το αυτόματο κιβώτιο παραμένει ανταγωνιστικό, παρά την αύξηση της πίεσης του ανταγωνισμού στα κόμπακτ crossover. Τα όποια μειονεκτήματά του, όπως η υψηλή κατανάλωση καλύπτονται από τον εξοπλισμό και την ευρύχωρη και καλοφτιαγμένη καμπίνα του
Τιμή Από €22.100
Τεχνολογία 1.364 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, τούρμπο, 140 PS/4.900-6.000 rpm, 20,4 kgm/1.850-4.900 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*
0-100 km/h 9,5”
0-160 km/h 28,8”
0-400 m 16,8” @ 133 km/h
0-1.000 m 31,2” @ 162,6 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 7,9”
50-80 km/h 3,3”
80-110 km/h 4,9”
110-140 km/h 8,0”
Φρένα 100-0 km/h 39,1 m
Τελική ταχύτητα 196 km/h
Μέση κατανάλωση 9,2 lt/100 km
Εκπομπές CO2 138 g/km
Διαστάσεις 4.275 x 1.780 x 1.658 mm
Χώρος αποσκευών 356 lt
Βάρος 1.360 kg
Μετρήσεις DRIVE *Οι μετρήσεις έγιναν με το κιβώτιο στην αυτόματη λειτουργία[/spoiler:1fw6wvg1] -
Ενώ στα νούμερα ήταν και είναι ενδιαφέρον εξαρχής αδιάφορο μου ήταν αυτό το αμάξι.
Κλασικό Opel...
'Θα θέλαμε ωστόσο περισσότερη πληροφόρηση από το τιμόνι'... -
Είπα να μαζέψω τις πωλήσεις των crossovers του Μαρτίου (και τις συνολικές)
- Qashqai : 769 (285)
- X1: 377 (243)
- Tiguan: 354 (105)
- GLA: 295 (126)
- 2008: 255 (89)
- Vitara: 246 (84)
- C-HR: 230 (90)
- Renegate: 225 (98)
- Q2: 204 (81)
- Kuga: 187 (91)
- SX4: 139 (41)
- Duster: 135 (84)
- C4 Cactus: 113 (58)
- Q3: 109 (32)
- 3008: 105 (28)
- GL: 94 (47)
- Captur: 88 (33)
- 500X: 66 (27)
- HRV: 61 (18)
- Ateca: 58 (23)
- XC90: 52 (23)
- Countryman: 39 (18)
- CRV: 33 (12)
- Kadjar: 30 (19)
Τo QQ κλασσικά πρώτο αν και πεσμένο, πιθανότατα λόγω αύξησης ανταγωνισμού και αναμονής ανανέωσης. Εντυπωσιακή η δεύτερη θέση της Χ1, ενώ αρκετά ψηλά και η GLA. Γενικά φαίνεται ότι λεφτά υπάρχουν
Πολύ καλή η πορεία του CHR, παρά την έλλειψη πετρελαίου. Σε άλλες εποχές (πριν την μόδα του πετρελαίου) παίζει και να ήταν πρώτο σε πωλήσεις. Πολύ καλή η πορεία των Renegate και Q2 (αν και δεν το περίμενα).
Το Kuga στην 10η θέση, αν και το περίμενα πιο ψηλά, λόγω του εξαιρετικού VfM στην βενζινοκίνητη έκδοση. Πιθανότατα όταν επιλέγεται πετρέλαιο, ο καταναλωτής πηγαίνει σε άλλες επιλογές (π.χ. Tiquan).
Τα Suzuki ακολουθούν την τυπική καλή τους πορεία, ενώ αρκετά καλές και οι πωλήσεις του Duster, ειδικά αν λάβουμε υπόψη πόσα χρόνια κυκλοφορεί στην αγορά.
Τις 30 πωλήσεις του Kadjar, καλύτερα να μην τις σχολιάσω. Αντίστοιχα χάλια είναι και οι πωλήσεις του Megane από ότι είδα. Προφανώς το κέρδος από τα Nissan είναι αρκετά μεγαλύτερο -
Διαβάζοντας τα στοιχεία προσυπογράφω τα σχόλια του axel! Απορώ εκεί στην renault δεν το βλέπουν πως κάτι δεν πάει καλά;
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Διαβάζοντας τα στοιχεία προσυπογράφω τα σχόλια του axel! Απορώ εκεί στην renault δεν το βλέπουν πως κάτι δεν πάει καλά;ή δεν ξέρουν να κάνουν την δουλειά τους ή εθελοτυφλούν λόγω της Nissan (στην ίδια οικογένεια και τα δυο).
Και να προσθέσω στην λίστα με τις πωλήσεις και το παλίο Mini Countryman με 11 στο σύνολο και 4 τον Μάρτιο. -
Η Peugeot (2008, 3008) ?
-
Ε ναι ρε παιδιά τα πεζω λείπουν από την παραπάνω λίστα έχει δώσει το 3008 σίγουρα πάνω από τα 66 του 500χ
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Τις 30 πωλήσεις του Kadjar, καλύτερα να μην τις σχολιάσω. Αντίστοιχα χάλια είναι και οι πωλήσεις του Megane από ότι είδα. Προφανώς το κέρδος από τα Nissan είναι αρκετά μεγαλύτερο
Διαβάζοντας τα στοιχεία προσυπογράφω τα σχόλια του axel! Απορώ εκεί στην renault δεν το βλέπουν πως κάτι δεν πάει καλά;
ή δεν ξέρουν να κάνουν την δουλειά τους ή εθελοτυφλούν λόγω της Nissan (στην ίδια οικογένεια και τα δυο).
Ίσως καταντάω κουραστικός γιατί επαναλαμβάνομαι, αλλά είναι δύο διαφορετικές οικογένειες και έχω την εντύπωση ότι οι σχέσεις τους είναι απλά τυπικές.
Εξάλλου πιστεύει κάποιος ότι πάνε οι πελάτες στις αντιπροσωπείες Renault και του λένε 'ελάτε παραδίπλα να δείτε το Qashqai και το Pulsar που είναι καλύτερα??'
Εγώ νομίζω ότι έχει να κάνει με την αντίληψη του Έλληνα περί Renault, γαλλικών κ.λπ.
-
Που τα θυμηθήκατε τα Peugeot μωρέ;;;
Sorry παίδες, αλλά επειδή πέρασα τα στοιχεία χειρόγραφα και επειδή οι κατηγορίες ΣΕΑΑ είναι όπως να'ναι, τα Peugeot μου ξέφυγαν.
Τώρα παρατηρώ ότι οι πωλήσεις του 2008 είναι σταθερά πολύ καλές!Ανδρέα δε λέμε ότι είναι θέμα προώθησης και πωλητή (έτσι και αλλιώς από εκεί που το πήραμε εμείς δεν είχε και αντιπροσωπεία Renault), αλλά θέμα τιμολόγησης.
-
Αναμενομενη η πρωτη τριαδα. Η bmw με τις εκπτωσεις και τα πακετα που δινει εχει χτυπησει διανα στην αγορα.
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Ίσως καταντάω κουραστικός γιατί επαναλαμβάνομαι, αλλά είναι δύο διαφορετικές οικογένειες και έχω την εντύπωση ότι οι σχέσεις τους είναι απλά τυπικές.Εξάλλου πιστεύει κάποιος ότι πάνε οι πελάτες στις αντιπροσωπείες Renault και του λένε 'ελάτε παραδίπλα να δείτε το Qashqai και το Pulsar που είναι καλύτερα??'
-
Εμείς πάντως στην τράπεζα, ως έναν όμιλο αντιμετωπίζουμε όλες τις εταιρείες της οικογένειας (και rent και κατασκευαστική).
-
Έννοώ ότι ενώ τα Nissan τα τιμολογούν 'έξυπνα', τα Renault τα 'θάβουν' για κυριολεκτικά €20-100!! Δηλαδή μπορούν να μειώσουν την ΛΤΠΦ κατά €20-100 στις διάφορες εκδόσεις και να κερδίσουν μια κατηγορία κάτω σε φόρο, άρα τουλάχιστον €3.000+ στην τελική τιμή.
-
-
Και εγώ αυτό θυμόμουν, γιατί το είχε ξανά αναφέρει ο Φάνης όταν ήταν σε φάση επιλογής αυτοκινήτου.
-
Το 3008 συνεχίζει τις χαμηλές πτήσεις και πλέον μετά από 4-5 μήνες που κυκλοφορεί δεν τίθεται θέμα διαθεσιμότητας. Αν μέχρι τον Σεπτέμβρη δεν μπει στην οκτάδα μιλάμε για τελείως αποτυχημένη αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία λόγω φυσικά της τιμής του. Και δεν νομίζω να το καταφέρει. Πρέπει οπωσδήποτε να ρίξει τις τιμές 2000-2500 και τότε θα πλασαριστεί στην τετράδα. Γιατί το πακέτο το έχει.
Φοβερή η πορεία του qq! 4 χρόνια μετά την κυκλοφορία του πουλάει περισσότερο από ότι ο 2ος και 3ος μαζί! Δεν νομίζω να έχει προηγούμενο η επιτυχία του!
Λεφτά δεν υπάρχουν άλλα στην 4αδα είναι ένα bmw & ένα Mercedes!Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ούτε το Captur στη λίστα!
BTW επειδή ενδιαφέρομαι πολύ για το Captur, είμαι στην φάση που περιμένω να έρθει το facelift 2017 στην Ελλάδα. Τη Μεγάλη Εβδομάδα πέρασα απο την Renault στον Κηφισό. Προς μεγάλη μου απογοήτευση ο πωλητής μου είπε οτι το νέο μοντέλο μπορεί να έρθει ακόμα και σε 7 μήνες! Ξέρει κανείς σας τίποτα σχετικά;;;
Επίσης ρώτησα για τις προσφορές που υποτίθεται κάνει τώρα η Renault (αν έχετε δει τρέχουν διαφημίσεις για το Captur και το Kadjar που λένε 'προνομιακές τιμές'). Υπέθεσα οτι εν'όψει του Captur facelift Μπορεί να διώχνουν το στοκ με κάποια έκπτωση. Λάθος! Η αντιπροσωπεία δεν ξέρει τίποτα για προσφορές - και εξακολουθεί να πουλάει το Captur του 2014 στην ίδια τιμή που ξεκίνησε. (Ακριβότερα για την ακρίβεια, καθώς όταν πρωτοβγήκε είχε κάποια προωθητική ενέργεια!)
Γενικά ένοιωσα σα να μην ήθελαν να πουλήσουν... Μήπως πρέπει να λέω οτι σκέφτομαι και το Crossland X μήπως κιμήσω το ενδιαφέρον;;
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Αναμενομενη η πρωτη τριαδα. Η bmw με τις εκπτωσεις και τα πακετα που δινει εχει χτυπησει διανα στην αγορα.
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας TapatalkΠφφφφφ! Μαϊντανός θα γίνει το car-o μου...
Πάω να πάρω Ladάρα! -
Όσο για τα Ρένω όντως υπάρχει καχυποψία γιατί την έχει φάει πολύς κόσμος με τα ηλεκτρικά κυρίως και έχουν καεί...
Όσο για την Χ1 όντως έχει γεμίσει ο τόπος! Δεν υπάρχει μέρα που να μην δω στον περιφερειακό 2-3...Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Update με αυτά που λείπουν:
- Peugeot 2008: 255 (89)
- Peugeot 3008: 105 (25)
- Renault Captur: 88 (33)
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Όσο για τα Ρένω όντως υπάρχει καχυποψία γιατί την έχει φάει πολύς κόσμος με τα ηλεκτρικά κυρίως και έχουν καεί...
Όσο για την Χ1 όντως έχει γεμίσει ο τόπος! Δεν υπάρχει μέρα που να μην δω στον περιφερειακό 2-3...Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Τα νούμερα είναι μεγάλα αλλά ακόμα ανεκτά!
Δηλαδή το βλέπεις το αμάξι, αλλά δεν φτάνει και στα επίπεδα QQ που το πετυχαίνεις όπου και να στρίψεις το κεφάλι! -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Αναμενομενη η πρωτη τριαδα. Η bmw με τις εκπτωσεις και τα πακετα που δινει εχει χτυπησει διανα στην αγορα.
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας TapatalkΠφφφφφ! Μαϊντανός θα γίνει το car-o μου...
Πάω να πάρω Ladάρα!Αστα και στην Τήνο είδα 2-3 , κλειστό στο γκαραζ και μη ξαναβγείς !!!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Αναμενομενη η πρωτη τριαδα. Η bmw με τις εκπτωσεις και τα πακετα που δινει εχει χτυπησει διανα στην αγορα.
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας TapatalkΠφφφφφ! Μαϊντανός θα γίνει το car-o μου...
Πάω να πάρω Ladάρα!Αστα και στην Τήνο είδα 2-3 , κλειστό στο γκαραζ και μη ξαναβγείς !!!
Sent from my iPad using Tapatalk
χαχα...με 1500 - 2000 χλμ τον μήνα...αδύνατον!
SUV/Crossovers Forum