Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
AUDI FORUM
  1. Home
  2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
  3. AUDI FORUM
  • 1
  • 2
  • 313
  • 314
  • 315
  • 316
  • 317
  • 351
  • 352
  • 315 / 352
Κατασκευαστές και Μοντέλα
71
7.0k
66.8k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • T
    the-ace last edited by Apr 5, 2017, 1:44 PM

    Αν τουρμπίσει πάνω στη στροφή, ένεκα προσθιοκίνητο και μπροστόβαρο, θα φύγει ευθεία. Αντίδραση μόνο να αφήσεις το γκάζι και να είσαι έτοιμος με το τιμόνι, και αυτά με 'αν'. Κοινώς κοιτάς να μην τουρμπίσεις μέσα στη στροφή, είτε να είσαι από πριν, είτε να το αφήσεις για την έξοδο.

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • M
      mixalis_peugeot last edited by Apr 5, 2017, 1:57 PM

      Να αφησω γκαζι για να γυρισει προς την εσωτερικη και να το μαζεψω με αναποδο τιμονι? Αν ειμαι τουρμπισμενος και μπω σε στροφη με σταθερο γκαζι δεν υπαρχει προβλημα? Το ιδιο και αν τουρμπισω μετα το apex? Επισης αν μπω σε στροφη πατωντας φρενο και οχι να πατησω μεσα ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the-ace last edited by Apr 5, 2017, 2:51 PM

        Αν και δεν μπορούμε να κάνουμε μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης μέσα από το forum η γενική ιδέα είναι να μην αλλάξεις απότομα την κατανομή βάρους και την παροχή ισχύος στους τροχούς. Τα Audi διαχρονικά δεν ακούνε στο τιμόνι, οπότε μαζέματα με ανάποδα τιμόνια γίνονται αραιά και που, και ακόμα πιο σπάνια με Audi (να είχες κανά Citroen, να το συζητάγαμε). Ναι, αν είσαι από πριν με υπερπίεση, τότε θα μπεις/βγεις ομαλά από τη στροφή (το ίδιο ισχύει και για τα VTEC). Παρομοίως, αν πατήσεις μετά το apex, μειώνεις τις πιθανότητες ατσουμπαλοσύνης από το όχημα (αρκεί να πατάει κάτω, να μην είναι στριμμένες οι ρόδες και να ζυγίζεις το γκάζι). Τέλος, το φρενάρισμα πριν την είσοδο συνίσταται, τουλάχιστον μέχρι να το μάθεις, γιατί φρενάρισμα με στριμμένους τροχούς σημαίνει σχεδόν πάντα δύσκολες καταστάσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mixalis_peugeot last edited by Apr 5, 2017, 3:51 PM

          Καταλαβα..πολυ κατατοπιστικδς συμβουλες!! Σιγουρα μεχρι να το μαθω θα ειμαι πολυ εγκρατης και υα φρεναρω πριν τη στροφη. Νομιζω πως ειναι πιο απολυτο απο το 306 στους χειρισμους..τουλαχιστον στο μυαλο μου... Αν υπαρχει καποια αλλη συμβουλη για τα τουρμπατα ή τα audi θα χαρω να την ακουσω...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by Apr 5, 2017, 5:13 PM

            Εγω λεω κανα 1.6 θα πηρε. Αυτο ειναι καλο αμαξι! Quattro ή δικινητο? Καλοταξιδο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mixalis_peugeot last edited by Apr 5, 2017, 6:26 PM

              Ο χρήστης nonos έγραψε:
              Εγω λεω κανα 1.6 θα πηρε. Αυτο ειναι καλο αμαξι! Quattro ή δικινητο? Καλοταξιδο!

              Ευχαριστω πολυ!! Το1.8 δικινητο πηρα..απο φιλους ξερω οτι οποιος παρει το 16αρι θα το πουλησει για το turbατο..απλως τωρα ειμαι στην προσαρμογη. Μιλαμε για εντελως αλλη φιλοσοφια

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spi_duster last edited by Apr 6, 2017, 9:52 AM

                Το συγκεκριμένο είναι με τους 163 ίππους; Αν ναι, τότε πρόκειται για έναν αρκετά δυνατό και ισορροπημένο κινητήρα.

                ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by Apr 6, 2017, 10:39 AM

                  1. κλασσικο 20vt
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mixalis_peugeot last edited by Apr 6, 2017, 2:11 PM

                    Σωστα..150 μαμα και με το προγραμματακι πηγε στους 200ιππους με 35,3κιλα ροπης

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panormus772 last edited by Apr 6, 2017, 2:27 PM

                      Ο χρήστης mixalis_peugeot έγραψε:
                      Σωστα..150 μαμα και με το προγραμματακι πηγε στους 200ιππους με 35,3κιλα ροπης

                      Καλές διαδρομές! Τον είχα σ'ένα Ibiza FR του 2005 (πολύ καλός κινητήρας,αλλά το τότε πλαίσιο και σύστημα διεύθυνσης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου κατώτερο της περίστασης).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mixalis_peugeot last edited by Apr 6, 2017, 8:17 PM

                        Ευχαριστω πολυ!! Εγω μεχρι στιγμης δεν εχω δει κατι τετοιο στο συγκεκριμενο ευτυχως!! Μου φαινεται ομως πυραυλος και πολυ στοιβαρο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • topic:timeago_later,13 days
                        • H
                          hunter-gr last edited by Apr 20, 2017, 4:51 AM

                          Ο χρήστης HUNTER.GR έγραψε:

                          Εν κινήσει υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μπλοκάρει. Όπως και να έχει πρέπει να πας σε ηλεκτρολόγο.

                          Οπωσδήποτε θα το δούμε,την επόμενη βδομάδα με το σέρβις θα κοιταχτεί & αυτό

                          Καλημέρα σας.
                          Τελικά είμαστε για καινούργιο κοντέρ δυστυχώς.
                          Ο μάστορας το έβγαλε όλο το έλυσε & τελικά θέλει αλλαγή.
                          Βρήκα κάποια αλλά ζητάνε πολλά (πάνω από 70€)
                          Πριν κάνω οτιδήποτε σκέφτομαι να το πάω σε κάποιον κοντερά που ασχολείται μόνο με τέτοια.
                          1.Γνωρίζει κάποιος κάποιον προς Χαλάνδρι Παιανία & γύρω περιοχές
                          2.Που μπορώ να κοιτάξω μήπως βρω κάτι σε ποιο οικονομική τιμή;
                          Σας ευχαριστώ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by Apr 24, 2017, 9:10 PM

                            Το ποστ πραγματικα το κανω χωρις να εχω καμια ορεξη να πλακωθω αλλα ειλικρινα απορω με το παπατζιλικι που ταιζουν... 1 ωρα συνεπιβατης σε A1 1.2 tsi με 76.000km απο καινουργιο. Αν αυτο θεωρειται πριμιουμ τοτε τα mito-ds3 πως πρεπει να τα χαρακτηρισω...?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by Apr 25, 2017, 12:26 AM

                              Ο χρήστης nonos έγραψε:
                              Το ποστ πραγματικα το κανω χωρις να εχω καμια ορεξη να πλακωθω αλλα ειλικρινα απορω με το παπατζιλικι που ταιζουν... 1 ωρα συνεπιβατης σε A1 1.2 tsi με 76.000km απο καινουργιο. Αν αυτο θεωρειται πριμιουμ τοτε τα mito-ds3 πως πρεπει να τα χαρακτηρισω...?

                              Επειδη συμβαινει να εχω οδηγησει και τα τρια μοντελα σε σβελτες εως γρηγορες εκδοσεις τους, με καλα εξοπλιστικα πακετα, πριμιουμ (με την πληρη εννοια της λεξης) προφανως και ΔΕΝ ειναι κανενα απο αυτα, απλως εχουν δυνατοτητα εξοπλισμου σε βαθμο που παλαιοτερα ειχαν ΜΟΝΟ τα πριμιουμ και καπως πιο προσεγμενη ποιοτητα υλικων στο εσωτερικο, αλλα και σχεδιαση.

                              Τωρα το τι διαφημιστικη προπαγανδα αποφασιζει ακολουθησει ο εκαστοτε κατασκευαστης, αυτο σηκωνει απειρη συζητηση...

                              Κατα τα αλλα επι της ουσιας και στις τρεις περιπτωσεις προκειται για ομορφα περιτυλιγματα, απο αυτοκινητακια supermini κατηγοριας...
                              Για αυτους που θελουν κατι στην μικρη -σε μηκος- κατηγορια αυτοκινητων, αλλα με πιο προσεγμενο σχεδιαστικα εξωτερικο και εσωτερικο, απο τα 'καθημερινα' supermini.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                the-ace last edited by Apr 25, 2017, 6:30 AM

                                Παιδιά, στο segment-A ή Β, αρκεί μια πιο καλή γραμματοσειρά, ένα κλικ καλύτερη συναρμογή ή λίγο ψευτοαλουμίνιο εδώ και εκεί για να χαρακτηρίσεις premium ένα αυτοκίνητο. Ενώ στο segment-D ή E (το F είναι εξ'ορισμού τα premium και το αφήνω απέξω) πρέπει να έχεις διπλά τζάμια και οθόνες και δέρματα και βαρύ όνομα κλπ κλπ για να χαρακτηριστείς premium. Μην ξεχνάμε τι και πως συγκρίνουμε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spi_duster last edited by Apr 25, 2017, 6:34 AM

                                  +1 στον Γρηγόρη. Εγώ το έχω γράψει ξανά και κάποτε πιο άκομψα, πως όταν κάποιος ζητά premium δεν πρέπει να κοιτά στα κάτω ράφια - κατηγορίες γιατί εκεί το πολύ να βρει ένα σήμα, μια κονκάρδα σαν να λέμε...

                                  ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by Apr 25, 2017, 7:31 AM

                                    Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                    Το ποστ πραγματικα το κανω χωρις να εχω καμια ορεξη να πλακωθω αλλα ειλικρινα απορω με το παπατζιλικι που ταιζουν... 1 ωρα συνεπιβατης σε A1 1.2 tsi με 76.000km απο καινουργιο. Αν αυτο θεωρειται πριμιουμ τοτε τα mito-ds3 πως πρεπει να τα χαρακτηρισω...?

                                    +100000

                                    Με τσιγκλάς να γράψω για τα audi....αλλά ας μην μιλήσω καλύτερα!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by Apr 25, 2017, 7:46 AM

                                      ...καλα και η γενικευση απο την αλλη, για μια ολοκληρη μαρκα/μοντελα δεν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        wantone last edited by Apr 25, 2017, 7:50 AM

                                        Το τραγικο στα Αουντι δεν ειναι το Α1 αλλα το οτι στα κανονικα αμαξια τους Α4,5,6 κλπ ανοιγεις το καπω και βλεπεις ολο τον κινητηρα να ειναι μπροστα απο τον μπροστινο αξονα κατι που σκοτωνει την αυτοκινηση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by Apr 25, 2017, 7:57 AM

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                          ...καλα και η γενικευση απο την αλλη, για μια ολοκληρη μαρκα/μοντελα δεν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα...

                                          Σωστό αυτό! Απλά εγώ είμαι 'αλλεργικός' στην συγκεκριμένη μάρκα...μεγάλη συζήτηση...

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          6282 out of 7039
                                          • First post
                                            6282/7039
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 313
                                          • 314
                                          • 315
                                          • 316
                                          • 317
                                          • 351
                                          • 352
                                          • 315 / 352
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr