-
Μια χαρά τα πήγε το C3 γαι την κατηγορία των μη σπορ αυτοκινήτων! Και βλέπουμε πως στο βίντεο το δείχνουν σε ταχύτητες 75,76,78 όταν τα περισσότερα τα δείχνουν σε πολύ χαμηλότερες ταχύτητες γιατί μεχρι εκει ειναι οι δυνατοτητες τους.. Το Q2 μας το δειχνουν μέχρι τα 75.. To Ateca μας το δειχνουν σε ταχύτητες από 71-76 αφού είδη από τα 76 δεν στριβει καν να περασει τα τελευταια εμπόδια.. που να τολμήσουν λοιπόν να το τεστάρουν και να το δείξουν σε βίντεο μέχρι τα 78 όπως το C3.. Το Renegate ακόμα και με 72 με το ζώρι παιρνάει και στα 75 όπου μέχρι εκεί το δείχνει απότυγχάνει πλήρως όταν το C3 στα 75 πάει πολύ καλά.. Παντως στα 75 και 78 περναει αξιοπρεπέστατα το C3.. Το περιεργο με το C3 είναι ότι στα 78 πάει καλύτερα από τα 76.. Μαλλον κατι δεν εκαναν καλα η εγω δεν καταλαβα.. Ναι μεν η ανάρτηση κάνει αναπηδήσεις αλλά λογικό αφού είναι ένα αμάξι που έχει μαλακές αναρτήσεις αφού εστιάζει στην άνεση.. Αλλά πάντως στη δοκιμασία τα καταφέρνει πολύ καλύτερα από πολλά άλλα μοντέλα που μου έρχονται στο μυαλό όπως για παραδειγμα :
https://www.youtube.com/watch?v=B5aM30TFZ-w
https://www.youtube.com/watch?v=o9o7OKqw7wk
Youtube Video -
Ψαχνοντας και άλλα βίντεο τώρα επιβεβαίωσα ότι το C3 τα πηγαίνει πολύ καλά και καλύτερα από τα περισσότερα μοντελα.. Οπότε πριν το κρίνετε δείτε πως τα παν και τα άλλα και μετά κάντε τη συγκριση.. Το αδερφακι του το 208 για παραδειγμα μονο μεχρι τα 75 φτάνουν οι δυνατοτητες του.. Το golf ο υποτιθέμενος βασιλειάς της κατηγορίας έχει άθλια αποτελέσματα.. Το golf gti που θα περείμενε κανείς να τα πηγαίνει καλύτερα από το C3 τα πάει πολύ χειρότερα και ας είναι και έκδοδη gti που περιμένεις καλύτερη συμπεριφορά.. Δείτε πως παει στα 78 το C3 και δείτε και το golf που και στα 77 και στα 78 αποτυγχάνει πλήρως, έχει χάσει εντελώς την πορεία του και έχει πάρει σβαρνα όλους τους κόνους.. Βλέποντας λοιπόν και άλλα βιντεο από άλλα μοντέλα το C3 είναι άνω του μεσου όρου σαν επίδοση.. Αριστο δεν είναι οπώς για παραδειγμα το Clio η giulia που έχουν υποδειγματική συμπεριφορά αλλά σίγουρα είναι καλύτερο από πολλά άλλα.. Απλά δείτε το βίντεο του golf και γελάστε ελεύθερα:
Youtube Video -
Για αμαξι που θα πεσεις σε λακουβα και δεν θα σου σπασει η μεση τα πηγε περιφημα!! Επισης εχω παρατηρισει οτι στα παραπανω τεστ εξαντλουν τα ορια του ατσαλου χειρισμου. Εννοειται οτι αν κοψεις το τιμονι τοσο αποτομα σε συνδιασμο με κοψιμο γκαζιου θα εχεις υποστροφη. Και ποιος ξερει αν εχουν την σωστη ταχυτητα στο σασμαν. Αν εχουν 5τη πχ δυσκολευουν και αλλο τον χειρισμο. Αλλο παλι φρενο πατανε μονο στο τελος. Οποτε για το υψος του αυτοκινητου και για αναρτηση που αλλα δεν εχουν δει ουτε στα ονειρα τους πιστευω τα πηγε πολυ καλα.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Όπου υπεισέρεχται ανθρώπινος παράγοντας,
πρέπει να είμαστε υποχρεωτικά επιφυλακτικοί.
Και για την αξιοπιστία της δοκιμής,
πολύ αμφιβάλλω ως προς την επαναληψιμότητα των ευρημάτων.+1
-
Το αμαξάκι το είδα για πρώτη φορά στον δρόμο βραδάκι με τα φώτα αναμένα , ωραίο είναι και έτσι .
Ασσε το έχεις κάνει τέστ ντράιβ ? Αν και έχουν τους μικρούς κινητήρες κάνε το στην ωμέγα που σε κάνουν μεγάλη βόλτα .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Ασσε το έχεις κάνει τέστ ντράιβ ? Αν και έχουν τους μικρούς κινητήρες κάνε το στην ωμέγα που σε κάνουν μεγάλη βόλτα .Όχι ρε συ, γιατί να το κάνω ? Έκανα το προηγούμενο όταν ψάχναμε για καινούριο μικρό, και τις απόψεις μου τις έχω καταγράψει νομίζω στο Οδήγησα (?). Αφού πήραμε το Fiesta, δεν κοιτάμε πια για μικρό. Πήγα Ωμέγα για το Cactus και το Crossback (για αλλαγή της C5), αλλά με αυτά και αν απογοητεύτηκα (περισσότερο γιατί είναι λάθος αυτοκίνητα για μένα)...
-
Την C5 έτσι και αλλιώς δεν την αλλάζεις εύκολα . Αλλά είναι ευχάριστο το μικρό .
-
Σημερα παρελαβα το νεο c3 1,6 75HP S/S...
leasing για τη δουλεια μου...εκδοση live...Αντικατεστησε ενα toyota yaris 1.4D cool εκδοση του 2016...
οποτε μπορω να κανω μι μινι συγκριση για τους ενδιαφερομενους...Τι μου αρεσει στο c3 σε συγκριση με το yaris...
-πολυ καλυτερη ποιοτητα εσωτερικου(διακοπτες,φινιρισμα,αισθηση μοντερνου,ποιοτητα πλαστικων).
-στην ελαχιστη εκδοση εχει cruise control και bluetooth για το τηλεφωνο οπως και ειδοποιηση αλλαγης λωριδας.
-πολυ ομορφη ενδειξη οργανων.
-δειχνει πολυ φρεσκο εξωτερικα και εσωτερικα.
-Πιο μαλακες αναρτησεις και πιο ανετο ταξιδι.Τι ΔΕΝ μου αρεσει στο c3 σε συγκριση με το yaris.
-ειναι πολυ μικροτεροι οι χωροι....ειμαι 1,90 και οταν καθομαι στο καθισμα ο ωμος μου βρισκεται πισω απο τη κολωνα στη θεση που βολευομαι...αυτο εχει ως αποτελεσμα να δυσκολευομαι ΠΑΡΑ πολυ να βγω απο το οχημα...μερικες φορες χτυπαω το κεφαλι μου βγαινοντας...ειναι πολυ πιο κοντη η καμπινα...
-Ειναι ΠΟΛΥ πιο αργο σε συγκριση με το yaris...ειδικα στα πρωτα 30 χιλιομετρα ηταν ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΗ η διαφορα...η οδηγηση του c3 εγινε σημερα πρωτη μερα...
καλυψα 100χλμ σε καταστασεις αττικης οδου,πηξιμο στη κινηση και επαρχιακο δρομο... -
Λαθος μοτερ γι αυτο τ αμαξι, εχει σχολιαστει πολλακις. Για περιπτωσεις leasing-νοικιαρικων-πωλησεων το φερνουν και το παρεχουν. Αν το παρεις σαν ιδιωτης δε πας σ αυτο το μοτερ με τιποτα.
-
Επειδή και εγώ είμαι 1,94 και ογκώδης και έχω οδηγήσει το αμαξάκι , αλλά και φίλος έχει ακριβώς το γιάρις 1.4 αλλά με πλούσιο εξοπλισμό , έχω να πω ότι πράγματι υπάρχει θέμα στο σιτροέν με την είσοδο από την χαμηλή πόρτα , ακόμα περισσότερο από την μεριά του συνοδηγού που δεν ρυθμίζεται σε ύψος το κάθισμα του , αλλά εσωτερικά είναι τουλάχιστον το ίδιο άνετο με το γιάρις ως προς το ύψος , ενώ είναι πολύ καλύτερο ως προς το πλάτος , αφού το αμάξι είναι πολύ πλατύ . Στο γιάρις επειδή ο φίλος που το έχει είναι επίσης ογκώδης , αλλά 1,85 ύψος , ακουμπάνε σχεδόν οι ώμοι μας , ενώ στο σιτροέν έχουμε απόσταση .
Είναι λοιπόν πιό κοντή η πόρτα και όχι η καμπίνα . Για τις επιδόσεις έχεις δίκιο , είναι αρκετά πιό αργό , αλλά είναι και σχεδόν 1000 € φτηνότερο και με καλύτερο εξοπλισμό , δηλαδή πρακτικά είναι 10-15 % φτηνότερο , ή στα λεφτά του γιάρις παίρνεις την μεσαία έκδοση που είναι εντελώς αλλού από εξοπλισμό με οθόνες κλπ , ή με 800 € παραπάνω παίρνεις την μεσαία με τα 100 άλογα που είναι 30 % καλύτερο αυτοκίνητο από το γιάρις .
Αν η τογιότα δεν είχε όλη αυτή την ιστορία με τις ψηλές επαναγορές στο λήζινγκ δεν θα κρατούσε τις πωλήσεις που έχει .
Οσο για τον κινητήρα επειδή το έχω οδηγήσει για 25 χλμ το αμαξάκι από την Αγία Παρασκευή ως την Παιανία και επιστροφή , θεωρώ ότι μια χαρά κοινό έχει , αρκεί να είναι συνειδητοποιημένος ο αγοραστής . Εκεί που έχει θέμα είναι στην μεσαία έκδοση που με 15040 η 75άρα και 15690 η 100άρα , έχεις μεγάλο κίνητρο να πάρεις την μεγάλη ισχύ .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
ή με 800 € παραπάνω παίρνεις την μεσαία με τα 100 άλογα που είναι 30 % καλύτερο αυτοκίνητο από το γιάρις.Εγω λέω οτι ειναι 17,5% καλυτερο
-
να σημειωσω επισης οτι η συγκεκριμενη εκδοση με τα 75 αλογα ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ οικονομικη...
καταφερα κι εφτιαξα λιγο το καθισμα και δε βρισκω πλεον στη κοντη-ομολογουμενως-πορτα...
δυστυχως ομως ο χωρος για τους πισω ειναι λιγος...
Μπορειτε να μου βρειτε ενα με τους χωρους και το κιβωτιο του γιαρις και τα υπολοιπα απο το C3...?????
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
ή με 800 € παραπάνω παίρνεις την μεσαία με τα 100 άλογα που είναι 30 % καλύτερο αυτοκίνητο από το γιάρις.
Εγω λέω οτι ειναι 17,5% καλυτερο
Το άλλο 12,5 είναι η διαφορά εξοπλισμού που έχει επιπλέον το σιτροέν . Ετσι 17,5 η τιμή και 12,5 ο εξοπλισμός πάμε στο 30 %
Διαφωνώ που λες για τους πίσω και τον χώρο που έχει το σιτροέν . Επειδή ο φίλος με το γιάρις οδήγησε το σιτροέν και είμαστε οδηγός αυτός , συνοδηγός ο πωλητής με ύψος γύρω στο 1,85 και εγώ πίσω από τον πωλητή , οι χώροι είναι πολύ άνετοι , περισσότερο από τους αντίστοιχους του γιάρις . Αλλά πίσω από εμάς σαν οδηγό , κάθονται μόνο άτομα μέχρι 1,65-1,70 ακόμα και σε μεγάλα σεντάν , εκτός από τα σουβ-λάκια , που λόγω του ύψους ο οδηγός κάθεται διαφορετικά και δεν πάει τόσο πίσω το κάθισμα .
Νομίζω ότι στις ρεπρίζ θα δείς ότι το αμάξι είναι αξιοπρεπέστατο και βέβαια πολύ οικονομικό .
-
Ρε παιδια με τα auris, rav4, avensis....
Το μόνο πραγματικά καλό αυτοκίνητο που έχει βγάλει η Toyota τα τελευταία χρόνια είναι το yaris.....μην το θάβουμε κι αυτό -
Citroen C3 1.2 puretech 110 eat6
έκδοση shine με extra εσωτερικό urban red
Μόλις το παρέλαβα και γράφω τις πρώτες εντυπώσεις.Θετικά:
Όμορφο εξωτερικά-εσωτερικά (υποκειμενικό)
Πάρα πολύ ομαλό κιβώτιο ταχυτήτων
Πολύ καλή ηχομόνωση
Πολύ άνετη ανάρτηση
Στις στροφές γέρνει (σχετικά με το αναμενόμενο) πολύ λίγο
Πολύ άνετα καθίσματα
Πολύ καλό infotainment
Τελικά χωράει στις ποτηροθήκες συσκευασία π.χ. freddo espresso
πολλοί αποθηκευτικοί χώροιΑρνητικά:
Εκτώς από καποια μικρά φιλέτα στο εσωτερικό το υπόλοιπο αποτελείται από σκληρά πλαστικά όχι ιδιαίτερα καλής ποιότητας
μικροατέλειες στο φινίρισμα
μικροελείψεις (π.χ. δεν έχει πλαφονιέρα πίσω) -
Αντικειμενική παρουσίαση . Να το χαρείς όσο γίνεται . Γρήγορα το έφεραν το αυτόματο τελικά .
-
Καλορίζικο panosk8 ! Έχει παραγγείλει κι η αδερφή μου ένα ακριβώς ίδιο,αλλά με χειροκίνητο κιβώτιο και το αναμένει σε 2-2μησι μήνες.
-
Αυτό το αυτόματα κιβώτιο Eat6 του c3 έιναι το TF-80SC της Aisin που κατασκευάζεται στην Ιαπωνία ;;;
ή είναι κάποιο άλλο κατασκευής της PSA με συνδρομή στον σχεδιασμό απο την Aisin;;;;
Το ημιαυτόματο του 82αρι μοτερ ποιας εταιρείας είναι;;;
-
Το Eat6 είναι το γνωστό της Asin που έχει και το mini. Το ημιαυτοματο της έκδοσης των 82 ίππων είναι το γνωστό ρομποτιζε ETG με 5 σχέσεις.
-
+1 στον Panosk8
Καλοταξιδο!
Νέο Citroen C3 2017