-
Καλησπερα παιδια. Θα ηθελα γνωμες για alfa 156 1.6-1.8 Ειμαι φοιτητης και πολυ ιδιοτροπος στο θεμα αυτοκινητου απ οτι καταλαβατε απο την επιλογη μου Ειναι ενα αμαξι που μου αρσει πολυ και βλεποντας την τιμη του σαν μεταχειρισμενο (1.500-3.000) με ελκυει αρκετα. Οποτε θα ηθελα να ακουσω οσον αφορα την αξιοπιστια του μιας και αλλοι λενε οτι ειναι μαπα, αλλοι λενε οτι ειναι λιγο λαχειο αμαξι κτλ κτλ κτλ, συντηρηση και μια γνωμη για την καταναλωση (κανω πολυ λιγα χλμ οποτε δεν με ενδιαφερει και πολυ).
-
Καλησπερα παιδια. Θα ηθελα γνωμες για alfa 156 1.6-1.8 Ειμαι φοιτητης και πολυ ιδιοτροπος στο θεμα αυτοκινητου απ οτι καταλαβατε απο την επιλογη μου Ειναι ενα αμαξι που μου αρσει πολυ και βλεποντας την τιμη του σαν μεταχειρισμενο (1.500-3.000) με ελκυει αρκετα. Οποτε θα ηθελα να ακουσω οσον αφορα την αξιοπιστια του μιας και αλλοι λενε οτι ειναι μαπα, αλλοι λενε οτι ειναι λιγο λαχειο αμαξι κτλ κτλ κτλ, συντηρηση και μια γνωμη για την καταναλωση (κανω πολυ λιγα χλμ οποτε δεν με ενδιαφερει και πολυ).
-
Καλησπερα παιδια. Θα ηθελα γνωμες για alfa 156 1.6-1.8 Ειμαι φοιτητης και πολυ ιδιοτροπος στο θεμα αυτοκινητου απ οτι καταλαβατε απο την επιλογη μου Ειναι ενα αμαξι που μου αρσει πολυ και βλεποντας την τιμη του σαν μεταχειρισμενο (1.500-3.000) με ελκυει αρκετα. Οποτε θα ηθελα να ακουσω οσον αφορα την αξιοπιστια του μιας και αλλοι λενε οτι ειναι μαπα, αλλοι λενε οτι ειναι λιγο λαχειο αμαξι κτλ κτλ κτλ, συντηρηση και μια γνωμη για την καταναλωση (κανω πολυ λιγα χλμ οποτε δεν με ενδιαφερει και πολυ).
-
Έαν έχεις εμπειρία να συντηρείς αυτοκίνητα είναι από τις καλύτερες επιλογές .
Πολύ καλό στο δρόμο και ζωντανόΈαν απλά θέλεις να γυρίζεις το κλειδί και όλα να λειτουργούν , υπάρχουν καλύτερες επιλογές.
-
Η καταναλωση στους TS ειναι γενικά υψηλή. Δύσκολα θα πέσεις κάτω απο τα 10.
Οπως σωςτα ειπώθηκε , αν εισαι διατεθειμένος να ασχολείσαι με το αυτοκινητο αξιζει τον κόπο. Ειναι πολυ καλα στημένο και όμορφο.
Στα μείον η παθητική ασφαλεια (κρίνοντας απο την 147) ακομα κ με τα μέτρα της τότε εποχής (ποσο μαλλον σημερα) κ η μέτρια ποιότητα κατασκευής. -
Φοιτητής είσαι, πάρε την Alfa μη το σκέφτεσαι.
Όλα τα μεταχειρισμένα λαχείο είναι, αυτό τουλάχιστον θα το γουστάρειςΚαι να μην ξέρεις από συντήρηση αφού δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα δεν θα σου κοστίζει πολύ να το πηγαίνεις σε ένα εξειδικευμένο της γειτονιάς.
-
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας! Επειδη ακριβως ειναι λαχειο το μεταχειρισμενο και επειδη το ονομα της alfa δεν ειναι και το καλυτερο γι'αυτο κολλαω λιγο. Προφανως δεν περιμενω να βρω το τελειο αμαξι, δηλαδη με την αγορα θα γινει ενα καλο service με λαδι, φιλτρα κτλ. Οσον αφορα το θεμα ιμαντες που ειχαν αυτα τα αυτοκινητα ειναι ακριβοι για αλλαγη ή να πετυχω ενα που να τους εχει αλλαξει
-
Ή αγορά μεταχειρισμένου απαιτεί εξονυχιστικό έλεγχο από ειδικούς. Επειδή όμως δεν παύει να υπάρχει το ενδεχόμενο της 'στραβής', ο αγοραστής θα πρέπει να έχει προ-υπολογισει και ένα ποσό για ενδεχόμενες βλάβες αλλά κ τη συντήρηση του οχήματος, έχοντας ενημερωθεί για το μοντέλο και το τι 'βγάζει' όσο το δυνατόν καλύτερα. Διαφορετικά κινδυνεύει ακόμη κ να μείνει χωρίς αμάξι...
-
Ο χρήστης XristosOPC έγραψε:
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας! Επειδη ακριβως ειναι λαχειο το μεταχειρισμενο και επειδη το ονομα της alfa δεν ειναι και το καλυτερο γι'αυτο κολλαω λιγο. Προφανως δεν περιμενω να βρω το τελειο αμαξι, δηλαδη με την αγορα θα γινει ενα καλο service με λαδι, φιλτρα κτλ. Οσον αφορα το θεμα ιμαντες που ειχαν αυτα τα αυτοκινητα ειναι ακριβοι για αλλαγη ή να πετυχω ενα που να τους εχει αλλαξειΟι ιμάντες ειναι όντως απο τα ακριβά σερβις των TS.Επισης γενικά τσιμπάνε κ λαδακι. Παντως συμβουλή μου ειναι αν βάζεις πανω απο ολα το κοστος χρήσης κ συντήρησης δεν ειναι η καλυτερη επιλογή.
Απο την άλλη αν σε ενδιαφέρει περιςςοτερο η οδηγική ευχαρίστηση (που ως φοιτητής εμένα θα με ενδιέφερε) κ μπορεις να διαθέσεις λιγο παραπάνω χρόνο κ χρήματα αξιζει τον κόπο.
Αλλωστε αν δεν ευχαριστηθείς στα 20 σου Αλφα ποτε θα ευχαριστηθείς ;! Κ στο λέει κάποιος που την ευχαριστήθηκε πολυ αργοτερα απο εςενα [WINKING FACE] -
Ο Ανδρεας πιο πανω στο ειπε ξεκαθαρα. Οσο για το καλο ονομα... Μπορει να τη λενε Λολα και να τα κανει ολα.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας! Επειδη ακριβως ειναι λαχειο το μεταχειρισμενο και επειδη το ονομα της alfa δεν ειναι και το καλυτερο γι'αυτο κολλαω λιγο. Προφανως δεν περιμενω να βρω το τελειο αμαξι, δηλαδη με την αγορα θα γινει ενα καλο service με λαδι, φιλτρα κτλ. Οσον αφορα το θεμα ιμαντες που ειχαν αυτα τα αυτοκινητα ειναι ακριβοι για αλλαγη ή να πετυχω ενα που να τους εχει αλλαξει
Οι ιμάντες ειναι όντως απο τα ακριβά σερβις των TS.Επισης γενικά τσιμπάνε κ λαδακι. Παντως συμβουλή μου ειναι αν βάζεις πανω απο ολα το κοστος χρήσης κ συντήρησης δεν ειναι η καλυτερη επιλογή.
Απο την άλλη αν σε ενδιαφέρει περιςςοτερο η οδηγική ευχαρίστηση (που ως φοιτητής εμένα θα με ενδιέφερε) κ μπορεις να διαθέσεις λιγο παραπάνω χρόνο κ χρήματα αξιζει τον κόπο.
Αλλωστε αν δεν ευχαριστηθείς στα 20 σου Αλφα ποτε θα ευχαριστηθείς ;! Κ στο λέει κάποιος που την ευχαριστήθηκε πολυ αργοτερα απο εςενα [WINKING FACE]Πολύ σωστός ο φίλος παραπάνω αλλά δώσε προσοχή και στα αρνητικά. Σκέψου στην πράξη αυτό το 'αν μπορείς να διαθέσεις λίγο παραπάνω χρόνο και χρήματα'. Σε περίπτωση που χρειαστεί θα είσαι διατεθειμένος να τα διαθέσεις;
Θεωρώ πως η ανταμοιβή τ' αξίζει στη φάση που είσαι κι επιπλέον ως φοιτητής δεν έγινε και τίποτα αν αναγκαστείς να μείνεις χωρίς αυτοκίνητο μερικές μέρες λόγω πιθανής βλάβης, κάτι που μπορεί ν' αποτελεί μεγαλύτερο άγχος μετέπειτα.
-
Πιο πολυ δε γινεται να σε καταλαβω. Συνονοματος και φοιτητης το 2011 ελιωνα με την 156 που τελικα δεν αγοραστηκε και το αγκαθι ειναι ακομα κει. Ψιλοαπωθυμενο μαζι με mx5 nb fl και το saxo vts. Τελικα οπως αποδειχθηκε καλα εκανα και εκατσα στ αυγα μου τοτε, αλλα αν ξερεις οτι το αμαξι αυτο θελει ενα μικτο extra σε συντηρηση αλλα προσφερει πολλα για τα χρηματα που θα το παρεις, ειανι οτι καλυτερο μπορεις να παρεις...
Επειδη παρακολουθω πολυ την αγορα των μεταχειρισμενων 156-147 μη κοιτας τιποτα κατω απο 2-2,5 χιλιαρικα.. ειναι πολυ χαλια. Σαν αμαξι επισης θ ακουσεις πολλα για την αξιοπιστια αλλα ιδιως οι 156 εχουν παρα πολλα χιλιομετρα ως μεταχειρισμενες, οποτε προσοχη. -
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Πολύ σωστός ο φίλος παραπάνω αλλά δώσε προσοχή και στα αρνητικά. Σκέψου στην πράξη αυτό το 'αν μπορείς να διαθέσεις λίγο παραπάνω χρόνο και χρήματα'. Σε περίπτωση που χρειαστεί θα είσαι διατεθειμένος να τα διαθέσεις;
Θεωρώ πως η ανταμοιβή τ' αξίζει στη φάση που είσαι κι επιπλέον ως φοιτητής δεν έγινε και τίποτα αν αναγκαστείς να μείνεις χωρίς αυτοκίνητο μερικές μέρες λόγω πιθανής βλάβης, κάτι που μπορεί ν' αποτελεί μεγαλύτερο άγχος μετέπειτα.
Σιγουρα θα χρειαστει χρονο (τον οποιο εχω απειρο ) αλλα οσον αφορα το χρημα, επειδη ακριβως η τιμη αγορας του του ειναι παραπλανητικη (2-3 χιλιαρικα περιπου) δεν θελω οι τιμες συντηρησης και πιθανων βλαβων να φτασουν ή να ξεπερασουν αυτη την τιμη. Εκει κολλαω δηλαδη. Τωρα ενταξει, αυτοκινητα ειναι, στον δρομο κινουνται με ο,τι συνεπαγεται αυτο απο κινδυνους απλα επειδη ακριβως ειμαι φοιτητης τα χρηματα δεν ειναι και παρα πολλα. Με προχειρο υπολογισμο αν γινει η αγορα και υπαρχει στην ακρη ενα budget της ταξεως των 1.200-1.500 ευρω για διαφορα εξοδα συντηρησης (δεν συμπεριλαμβανονται τελη, ασφαλεια, μεταβιβαση) καλα δεν ειναι;
-
Μια χαρα ειναι το μπατζετ που εχεις στην ακρη!
-
Ο χρήστης XristosOPC έγραψε:
Πολύ σωστός ο φίλος παραπάνω αλλά δώσε προσοχή και στα αρνητικά. Σκέψου στην πράξη αυτό το 'αν μπορείς να διαθέσεις λίγο παραπάνω χρόνο και χρήματα'. Σε περίπτωση που χρειαστεί θα είσαι διατεθειμένος να τα διαθέσεις;
Θεωρώ πως η ανταμοιβή τ' αξίζει στη φάση που είσαι κι επιπλέον ως φοιτητής δεν έγινε και τίποτα αν αναγκαστείς να μείνεις χωρίς αυτοκίνητο μερικές μέρες λόγω πιθανής βλάβης, κάτι που μπορεί ν' αποτελεί μεγαλύτερο άγχος μετέπειτα.
Σιγουρα θα χρειαστει χρονο (τον οποιο εχω απειρο ) αλλα οσον αφορα το χρημα, επειδη ακριβως η τιμη αγορας του του ειναι παραπλανητικη (2-3 χιλιαρικα περιπου) δεν θελω οι τιμες συντηρησης και πιθανων βλαβων να φτασουν ή να ξεπερασουν αυτη την τιμη. Εκει κολλαω δηλαδη. Τωρα ενταξει, αυτοκινητα ειναι, στον δρομο κινουνται με ο,τι συνεπαγεται αυτο απο κινδυνους απλα επειδη ακριβως ειμαι φοιτητης τα χρηματα δεν ειναι και παρα πολλα. Με προχειρο υπολογισμο αν γινει η αγορα και υπαρχει στην ακρη ενα budget της ταξεως των 1.200-1.500 ευρω για διαφορα εξοδα συντηρησης (δεν συμπεριλαμβανονται τελη, ασφαλεια, μεταβιβαση) καλα δεν ειναι;
Αν το πάρεις στο όνομά σου, δες και τι γίνεται με το θέμα των τεκμηρίων. Προσωπικά ακόμη και για 1400 έχω πληρώσει φόρο για 1-2 χρονιές επειδή δεν είχα δηλωμένα εισοδήματα Ελλάδα (έμενα εξωτερικό).
Σαν αυτοκίνητο με κλειστά μάτια, ειδικά το 1.8 θα το ευχαριστηθείς λόγω δύναμης (140 άλογα, καλή ροπή, μεταβλητός χρονισμός). Να το ελέγξεις προσεκτικά όμως και να μην τσιγγουνευτείς 500-1000 ευρώ παραπάνω για ένα πιο καθαρό αυτοκίνητο.
Απλά εάν σου βγάλει κάποια βλάβη, είναι προτιμώτερο να κάτσεις 1 μήνα χωρίς αμάξι περιμένοντας το ανταλλακτικό από ebay παρά να το πας σε κάποια αντιπροσωπεία. Αν πατήσεις σε αντιπροσωπεία τα 1200-1500 ευρώ που έχεις στην άκρη δεν θα σου φτάσουν σε περίπτωση σοβαρής βλάβης.
Επίσης το άλλο μειονέκτημα είναι η κατανάλωση, σίγουρα με το 1.8 θα καις βενζίνη και λογικά θα σου καίει υπολογίσιμη ποσότητα στην πόλη.
Τέλος εγώ θα περίμενα να βγουν τα νέα τέλη κυκλοφορίας, γιατί με αυτό που είχαν ανακοινώσει για εφαρμογή CO2 retrospectively από το 2005/6 υπάρχει περίπτωση οι 147 με τον 1.6 να βρεθούν να πληρώνουν τέλη 400-500 ευρώ (190+ γραμμάρια δηλώνει).
-
Συνάδελφος με Alfa 156 του έχει βγάλει τον αδόξαστο. Συνέχεια με τα ηλεκτρονικά του ασχολείται και ψάχνει για πλακέτες, εγκεφάλους μέσα στο ίντερνετ. Το αυτοκίνητο το κυκλοφορεί (170.000χλμ) αλλά με φωτάκια προειδοποιητικά στο ταμπλό. Επίσης πρόβλημα έχει στο κλιματιστικό, στους αισθήτηρες των αερόσακων και κάτι στο ABS. Πάει σε συνεργεία, του ζητάνε ένα σωρό λεφτά, αλλά δεν τα δίνει. Προσπαθεί μόνος του να το φτιάξει.
Ήταν να το πουλήσει ή μάλλον να το σκοτώσει, αλλά τελικά προτίμησε να το κρατήσει και να πάρει και άλλο Γερμανικό, πανάκριβο, για ταξίδια. Το Ιταλικό το έχει για να 'μαστορεύει' και να αισθάνεται 'Ιταλός'...
Έχει και τρίτο αυτοκίνητο πολύ παλιό (εποχής 1960-70) για να κυκλοφορεί μέσα στην Αθήνα...
-
Ξέρω 4-5 άτομα με 159 που δεν είχαν κανένα θέμα. Ένα λεμόνι πάντα μπορεί να σου τύχει όμως. Τα ακριβά γερμανικά να δεις τι βγάζουν!!!
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Συνάδελφος με Alfa 159 του έχει βγάλει τον αδόξαστο. Συνέχεια με τα ηλεκτρονικά του ασχολείται και ψάχνει για πλακέτες, εγκεφάλους μέσα στο ίντερνετ. Το αυτοκίνητο το κυκλοφορεί (170.000χλμ) αλλά με φωτάκια προειδοποιητικά στο ταμπλό. Επίσης πρόβλημα έχει στο κλιματιστικό, στους αισθήτηρες των αερόσακων και κάτι στο ABS. Πάει σε συνεργεία, του ζητάνε ένα σωρό λεφτά, αλλά δεν τα δίνει. Προσπαθεί μόνος του να το φτιάξει.Ήταν να το πουλήσει ή μάλλον να το σκοτώσει, αλλά τελικά προτίμησε να το κρατήσει και να πάρει και άλλο Γερμανικό, πανάκριβο, για ταξίδια. Το Ιταλικό το έχει για να 'μαστορεύει' και να αισθάνεται 'Ιταλός'...
Έχει και τρίτο αυτοκίνητο πολύ παλιό (εποχής 1960-70) για να κυκλοφορεί μέσα στην Αθήνα...
Τι σχεση εχει το ποστ σου μ αυτα που συζηταμε?
-
Μάλλον περί αξιοπιστίς της AR, αλλά και πάλι δεν μπορεί να λέει κάτι αυτό. Το μεταχειρισμένο, είναι (σχεδόν) πάντα, θέμα συντήρησης. Προσωπικά, μετά απο 6 χρόνια συμβίωσης με την 159 (1.9 jts), ουδέν το απρόσμενον.
Χώρια που είναι ασφαλέστατη, και κουκλάρα.
Κρίμα που δεν την έχω ακόμα... -
Α για την αξιοπιστια γενικοτερα... Κι εχω ενα μπαρμπα του αναδεξιμιου του πρωτοξαδερφου του κουνιαδου του πατερα μου με μια αλφετα που εκαψε δεξιο πορειας το 1987
Φοιτητης και Alfa 156