-
Στην αρχή είχαν ανακοινώσει ότι οι ρυθμίσεις θα διαρκέσουν 3 μέρες
και δεν έβγαλαν ανακοίνωση πως δε θα εισπράττουν τα διόδια.Σήμερα νέα ανακοίνωση επιμηκύνει τη διάρκεια των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στη μια βδομάδα
και μαζί αναφέρουν πως τα διόδια σε Ρίο και Ζευγολατιό θα είναι δωρεάν.
Ελπίζω να μην ξεχάσουν να αφήνουν ενεργή την είσπραξη μέσω e-pass
γιατί στον τόπο αυτό όλα τα έχουμε δει (βλέπε εκεί γύρω στο Μώλο)...Τέλος πάντων η παράκαμψη από Ρίο ως Σελιανίτικα είναι γύρω στα 25 χλμ
και γίνεται της Πόπης αν κρίνω από την κίνηση στους διαδικτυακούς χάρτες.
Οπότε πηγαίνω κανονικά από ΝΕΟ και ελπίζω να μη χτυπήσει το e-pass. -
Για καλο και για κακο μην περασεις απο την e pass....γιατι ολα ειναι πιθανα...
-
Καλησπέρα.
Αξίζει μετα απο λαμία να βγώ προς λιβαδια-θήβα-αθήνα ωστε να αποφύγω τα διόδια?
Σκεπτόμενος οτι και εθνική να είμαι δέν πάω πάνω απο 120 και κάιω αέριο δηλαδή τα 12 ευρό που θα γλυτοσω σε αέριο μου βγάζουν ατρκετα χιλόμετρα..
για πείτε.. -
Δλδ το θεμα το οποιο βρισκοταν ακριβως απο κατω δε σου φτανε? Επρεπε ν ανοιξεις νεο?
-
εν το είδα μην βαράς
Ας γίνει υνχώνεση μπάσ και μ απαντήσει κανείς -
Βασικά βγάλε το e pass και βάλτο κάπου να μη φαίνεται (καμιά φορά πιάνουν και σε απίθανα μέρη). Γιατί να το διακινδυνεύσεις;
-
Δεν σε συμφέρει φίλε μου. Αν και τα χλμ είναι κατά δέκα λιγότερα, το κόστος σε καύσιμο είναι αρκετό λόγω πολλών υψομετρικών διαφορών. Αυτό που συμφέρει είναι να έρχεται κανείς από τους παραδρόμους και τις παρακάμψεις ως την Αθήνα, με μόνη εξαίρεση τα διόδια των Αφιδνών.
-
Για τη διαδρομή που ξεκινάει από Λάρισα πηγαίνει Λαμία μέσω Φαρσάλων Δομοκού και συνεχίζει Μπράλο Λειβαδιά Θήβα και καταλήγει Ελευσίνα, έχουν γραφεί πολλά στο φόρουμ αυτό. Βασικά στα χαρτιά είναι δελεαστική η διαφορά στα χλμ (-80 περίπου) σε σχέση με την Ε.Ο. Στη πράξη όμως χάνεται το πλεονέκτημα αυτό λόγω αυξημένης κατανάλωσης και απώλειας χρόνου.
Ο χρυσός κανόνας επιβίωσης που αποκόμισα μετά από 10 χρόνια συνεχή ταξίδια στον άξονα της Ε.Ο., είναι:
- Μπαίνουμε στις παρακάμψεις διοδίων : OXI Αφίδνες, ΝΑΙ Θήβα, ΝΑΙ Τραγάνα, ΝΑΙ - ΟΧΙ Θερμοπυλών (λόγω μικρού κόστους), ΝΑΙ - ΟΧΙ Λαμίας (λόγω μικρού κόστους), ΝΑΙ Πελασγία, ΝΑΙ Μοσχοχωρίου Λάρισας,** ΝΑΙ - ΟΧΙ Μακρυχωρίου Λάρισας **(λόγω μικρού κόστους), ΝΑΙ Πυργετού, ΝΑΙ Λεπτοκαρυάς, ΟΧΙ Αιγινίου, ΝΑΙ - ΟΧΙ Μαλγάρων (λόγω μικρού κόστους). Ξέχασα κανένα?
- Μπαίνουμε στις παρακάμψεις διοδίων ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΑ, ΟΧΙ PRIMA VISTA.
- Μπαίνουμε στις παρακάμψεις διοδίων** ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΡΓΙΕΣ, ΌΤΑΝ Ο ΛΥΚΟΣ (ΝΤΑΛΙΚΕΣ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ.**
- ΔΕΝ μπαίνουμε στις παρακάμψεις διοδίων με χιόνια ή κακό καιρό.
- ΔΕΝ ξεπερνάμε ταχύτητες 90 χλμ/ώρα.
Μόλις δοθούν τα Τέμπη με σήραγγες στην κυκλοφορία, θα γίνει ανάλογη προσαρμογή του παραπάνω κανόνα (1).
-
Σχετικά με την παράκαμψη από Φάρσαλα, την έχω κάνει πολλές φορές και συμφωνώ ότι δεν συμφέρει χρονικά, ειδικά αν πετύχεις πολλές νταλίκες αλλά ούτε βράδυ/με κακοκαιρία και λόγω επικίνδυνων προσπεράσεων στα βουνά. Δεν ξέρω αν μετά το Μάρτιο που παραδίδεται η Ε65 από Ξυνιάδα έως Τρίκαλα μήπως απορροφήσει μέρος της κίνησης, δεν θα συμφέρει βέβαια όποιον πάει Θεσσαλονίκη, προς Εγνατία όμως θα συμφέρει.
-
φτιάχνουν δηλαδή το δρόμο να περνάει έξω από την καρδίτσα και έξω από τα Τρίκαλα
Βεβαια εχουν αρκετά καλούς δρόμους έξω από καρδίτσα και τρίκαλα αλλά εχουν πολύ κίνηση....
Θα μείνουν οι δρόμοι αυτοί καλοί και δωρεάν και θα πληρώνεις για το νέο κομμάτι που είναι ξεχωριστό. -
Από ο,τι έμαθα, το κομμάτι της Ε65 που θα παραδοθεί τέλος Μαρτίου θα είναι ουσιαστικά άχρηστο, γιατί δεν θα συνδέεται, δηλαδή δεν θα φτιαχτεί στο άμεσο μέλλον ούτε το κομμάτι σύνδεσης με Εγνατία αλλά ούτε και το κομμάτι σύνδεσης με Λαμία, θα μείνουν μόνο οι τοπικές συνδέσεις. Περιμένουν να δουν αν θα εγκριθεί η χρηματοδότηση από Ε.Ε. και πως θα πάει η διαπραγμάτευση. Για την ώρα φυσικά δεν θα έχει διόδια, αλλά μου φάινεται σαν να έγινε ένα μεγάλο έργο στη μέση του πουθενά, με κίνδυνο να μείνει όπως είναι (και σαν κάτι άλλα έργα που έμειναν έτσι, παλιότερα).
Άρα μένουμε στα γνωστά από παρακάμψεις. -
Δυστυχώς έτσι θα είναι και μιλάμε για εντελώς τραγική κατάσταση ειδικά όταν έκει οι ύφισταμενοι δρόμοι είναι αρκετά καλοί
-
Το μόνο καλό είναι ότι όσοι ταξιδεύουν για Καρδίτσα και Τρίκαλα θα παρακάμπτουν το Δομοκό (που τον δρόμο τον λές και επικίνδυνο) και το κομμάτι μέχρι το νέο Μοναστήρι που είναι μια λωρίδα ανα κατεύθυνση χωρίς διαχωριστικό. Μετά ο δρόμος είναι αρκετά καλός.
Εννοείται όμως ότι το έργο είναι μισό.
Από ότι άκουσα το κομμάτι Λαμία - Ξυνιάδα δημοπρατείται τώρα. -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
...θα παρακάμπτουν το Δομοκό (που τον δρόμο τον λές και επικίνδυνο)....Επειδή την έκανα και εγώ τη συγκεκριμένη διαδρομή σχετικά πρόσφατα, δεν είναι τόσο ο δρόμος που είναι επικίνδυνος, όσο το ότι: (α) αν πετύχεις κάποιον αργό, σε πάει καροτσάκι, (β) έχει πολλές και απότομες αυξομειώσεις στο πλάτος, ενώ και η κεντρική τρίτη λωρίδα 'μετακινείται' μεταξύ των δύο κατευθύνσεων, και (γ) είναι κουραστικός δρόμος, γιατί απαιτεί 100% συνεχή συγκέντρωση και επαγρύπνηση, καθώς εγώ είδα τουλάχιστον 4 φορές όχημα να προσπερνά και να έχει μπει στο δικό μου ρεύμα (κυρίως ταξι-αγοραίους )
-
Αθηνα - Θεσ τι ποσοστο ειναι αυτοκινητοδρομος;
-
Πλην του κομματιού σε Τέμπη και Πλάταμωνα που είναι σχεδόν έτοιμο και παραδίδεται, το υπόλοιπο είναι κλειστός αυτοκίνητοδρομος
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
...θα παρακάμπτουν το Δομοκό (που τον δρόμο τον λές και επικίνδυνο)....
Επειδή την έκανα και εγώ τη συγκεκριμένη διαδρομή σχετικά πρόσφατα, δεν είναι τόσο ο δρόμος που είναι επικίνδυνος, όσο το ότι: (α) αν πετύχεις κάποιον αργό, σε πάει καροτσάκι, (β) έχει πολλές και απότομες αυξομειώσεις στο πλάτος, ενώ και η κεντρική τρίτη λωρίδα 'μετακινείται' μεταξύ των δύο κατευθύνσεων, και (γ) είναι κουραστικός δρόμος, γιατί απαιτεί 100% συνεχή συγκέντρωση και επαγρύπνηση, καθώς εγώ είδα τουλάχιστον 4 φορές όχημα να προσπερνά και να έχει μπει στο δικό μου ρεύμα (κυρίως ταξι-αγοραίους )
Ο δρόμος που περιγράφεις με την μεσαία λωρίδα που αλλάζει κατεύθυνση ανάλογα με το που είναι η ανηφόρα θα εξακολουθήσει να υπάρχει και μετά το κομμάτι του Ε65 που θα παραδοθεί τώρα.
Αυτό που γλυτώνεις είναι ο δρόμος μετά το χωριό Δομοκός (όπως πάς από Αθήνα για Καρδίτσα) αφού ο καινούργιος δρόμος θα ξεκινάει από το οροπέδιο της Ξυνιάδας. -
Γενικά η υπάρχουσα παράκαμψη (αν μπορεί να την πεί κανείς τέτοια) από Λαμία - Δομοκό - Φάρσαλα - Λάρισα δεν θα αλλάξει με την λειτουργία της νέας Ε65 όταν και αν ολοκληρωθεί, γιατί εκείνη θα εξυπηρετεί την κίνηση από Λαμία προς Τρίκαλα - Καρδίτσα - Εγνατία και είναι πολύ μακριά για να βολεύει. Οπότε τα αργά και επικίνδυνα κομμάτια θα παραμείνουν (ειδικά οι τελευταίες στροφες προς Λαμία είναι τραγικές)
-
Ο χρήστης polo2002 έγραψε:
Γενικά η υπάρχουσα παράκαμψη (αν μπορεί να την πεί κανείς τέτοια) από Λαμία - Δομοκό - Φάρσαλα - ΛάρισαΌποιος κάνει αυτή την παράκαμψη πρέπει να είναι τέρας ψυχραιμίας και υπομονής.
Πόσα λεφτά από διόδια γλυτώνεις?? Ρωτάω από περιέργεια, δεν έχω ιδέα.Προσωπικά θα προτιμούσα το αντίθετο. Δηλαδή να πάω Καρδίτσα μέσω Λάρισας παρακάμπτοντας το δρόμο Λαμία Δομοκός και ας πλήρωνα διόδια
Δεν συμφέρει όμως καθόλου χρονικά. -
Οταν ρίχνει καρέκλες (βροχή) πολύ κόσμος το κάνει
Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...