10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
Latest posts made by lefterikos
-
Τέρμα στρίψιμο τιμονιού
-
RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
Δεν σε συμφέρει φίλε μου. Αν και τα χλμ είναι κατά δέκα λιγότερα, το κόστος σε καύσιμο είναι αρκετό λόγω πολλών υψομετρικών διαφορών. Αυτό που συμφέρει είναι να έρχεται κανείς από τους παραδρόμους και τις παρακάμψεις ως την Αθήνα, με μόνη εξαίρεση τα διόδια των Αφιδνών.
-
RE: Ιδιοκατοικηση ή ενοικιο?
Από σχετικό άρθρο της έγκριτης Καθημερινής:
'Σημαντικό περιθώριο περαιτέρω μείωσης των τιμών διαθέτει η αγορά κατοικίας στην Ελλάδα, παρά το γεγονός ότι αυτές έχουν υποχωρήσει ήδη σημαντικά. Σύμφωνα με σχετικά στοιχεία της Παγκόσμιας Τράπεζας, του ΔΝΤ και της εταιρείας παροχής χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών SNL Financial, στην ελληνική αγορά κατοικίας, η μείωση των τιμών, σε σχέση με τη συρρίκνωση που έχει υποστεί το ΑΕΠ, είναι η μικρότερη, συγκριτικά με χώρες που αντιμετώπισαν παρόμοια οικονομικά προβλήματα με εκείνα της Ελλάδας, όπως η Ιρλανδία, η Ισπανία και η Κύπρος.
.....
Η σύγκριση αυτή δικαιώνει όσα στελέχη του κλάδου επισημαίνουν ότι ο κύκλος υποχώρησης των τιμών δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί στην ελληνική αγορά κατοικίας και ότι οι τιμές παραμένουν υψηλά, ιδίως σε σύγκριση με την αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην πρόσφατη ενδιάμεση έκθεσή της για τη νομισματική πολιτική, η Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ) ανέφερε ότι η συνολική πτώση των τιμών πώλησης κατοικιών από το 2008 έως το τρίτο τρίμηνο του 2015 αγγίζει πλέον το 41% (και πάνω από 43% σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη), χωρίς μάλιστα να αναμένεται ανάσχεση της πτωτικής αυτής πορείας. Αντιθέτως, σύμφωνα με την ΤτΕ, η πορεία μείωσης των τιμών θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα, καθώς οποιαδήποτε σταθεροποίηση της αγοράς, συνδέεται κυρίως με την ενίσχυση του διαθέσιμου εισοδήματος των νοικοκυριών, την αύξηση της απασχόλησης, αλλά και τη βελτίωση των συνθηκών χρηματοδότησης από το τραπεζικό σύστημα.
.....
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών του κλάδου, οι αξίες των ακινήτων αναμένεται να μειωθούν έως 18% σε σχέση με το σημερινό τους επίπεδο. Εφόσον η πρόβλεψη αυτή επιβεβαιωθεί, «τότε η συνολική κάμψη στην αγορά κατοικίας, έπειτα από τρία διαδοχικά μνημόνια αναμένεται να προσεγγίσει το 60%». Αυτό επισήμανε σε σχετική έκθεσή της, η εταιρεία πιστοποιημένων εκτιμητών GLP Values, κάνοντας έναν πρώτο απολογισμό των επιπτώσεων του τρίτου μνημονίου στην ελληνική κτηματαγορά. Οι αναλυτές της GLP Values είχαν επισημάνει ότι ήδη η αγορά ακινήτων βρίσκεται σε τροχιά πτώσης, ως αποτέλεσμα και της αδράνειας που έχει καταγραφεί στις συναλλαγές καθ’ όλη τη διάρκεια του 2015 και της αβεβαιότητας που κυριάρχησε εν αναμονή της επίτευξης συμφωνίας με τους δανειστές. Ως εκ τούτου, μετά και την εξειδίκευση των νέων μέτρων, μεγάλο μέρος των οποίων είναι υφεσιακό, κρίνεται λογική μια περαιτέρω μέση υποχώρηση των τιμών από 12% έως 18%, ανάλογα με την κατηγορία και τα επιμέρους χαρακτηριστικά του κάθε ακινήτου.'
Χω χω χω, ακόμα ένα μείον 18%...
Γιατί να βιαστώ να αγοράσω;
Και ένα ερώτημα, ή επισήμανση: ο ΕΝΦΙΑ δεν είναι αποτέλεσμα εξωτερικών πιέσεων, αλλά συνέπεια της άρνησης των κυβερνήσεων εδώ να κόψουν κράτος.
-
RE: Ιδιοκατοικηση ή ενοικιο?
Λεπτομερέστατη και εξαιρετική η ανάλυση του criuser, αλλά φαίνεται να παραβλέπει δυο κρίσιμα στοιχεία:
α) Η εκρηκτική άνοδος των τιμών των ακινήτων στην Ελλάδα τη δεκαετία του 2000 οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον εύκολο τραπεζικό δανεισμό, η ευκολία του οποίου οφείλεται εν μέρει και στις υψηλές προσδοκίες που δημιούργησε η είσοδος στην ΟΝΕ.
Αυτές οι συνθήκες ΔΕΝ θα επαναληφθούν ποτέ.
β) Η αναμενόμενη έκρηξη του τουρισμού είναι ευχή, όχι δεδομένο. Πολλά, πάρα πολλά θα μπορούσαν ακόμα και να ανατρέψουν τη σημερινή θετική εικόνα του τουρισμού. Ένα από αυτά είναι η πολιτική ή / και η πολιτειακή αστάθεια.
Τοιούτων ληφθέντων, αρκετοί παράγοντες της αγοράς προβλέπουν περαιτέρω πτώση της αγοράς πριν αυτή πιάσει πάτο (τι πάτο δηλαδή, απόπατος θα είναι αλλά τέλως πάντων).
Το βέβαιο είναι πως η αγορά θα ακολουθήσει την γενικότερη πορεία της οικονομίας.
Και μια ερώτηση προς τον criuser: ας υποθέσουμε πως την ανοίγουν την αγορά οι 'μεγάλοι', και παίρνουν οι τιμές τα πάνω τους σε σύντομο χρονικό διάστημα, σε αναντιστοιχία με την πραγματική οικονομία. Αντιλαμβανόμαστε τι πολιτικές προεκτάσεις και αναταράξεις θα σημάνει αυτό;
Λόγω των ανισοροπιών που θα προκύψουν, έτσι;
-
RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
Καλημέρα.
Δεν υπάρχει καμία έξοδος, σε κανένα Σείριο και καμιά Shell. Δυστυχώς η παράκαμψη σε βγάζει στο Σχηματάρι. Εδώ και χρόνια. -
RE: Τέλη κυκλοφορίας
Καλημέρα.
Θα το κυκλοφορώ. Παράνομα.
Οδηγώ πάνω από είκοσι χρόνια και δεν με έχουν σταματήσει ποτέ μα ποτέ, ούτε για τυπικό έλεγχο.
Τι με συμφέρει;
-
RE: Τέλη κυκλοφορίας
Χρόνια πολλά.
Αν δεν έχω σκοπό να πουλήσω το αυτοκίνητό μου για τα επόμενα 10 τουλάχιστον χρόνια, γιατί να πληρώνω κάθε χρόνο;
Εξηγούμαι: σε 10 χρόνια τα τέλη που θα έχω πληρώσει (αν πληρώνω κάθε χρόνο, με βάση τις σημερινής τιμές) θα ανέρχονται στο ποσό των ~1500 ευρώ (χαμηλών ρύπων γαρ).
Το όχημα-αν πουληθεί-θα πιάνει ~1000 ευρώ.
Με συμφέρει ή δεν με συμφέρει να πληρώνω;
Μήπως θα μου τα κατασχέσουνε; Δεν έχω υπόλοιπα. Άρα; -
RE: Τέλη κυκλοφορίας
Ρε παιδιά, τι γίνεται αν δεν πληρώσεις τέλη;
ΟΚ, διπλασιάζεται το ποσό, αλλά αν δεν σκοπεύεις να τα πληρώσεις καθόλου;
Αν δεν σκοπεύεις να το πουλήσεις για πολλά χρόνια ακόμα;
Έψαξα αλλά δεν βρήκα υπεύθυνη απάντηση. -
RE: ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΡΣΗ..
Καλημέρα,
Μπορείς να το αποσύρεις και με κατατεθειμένες πινακίδες, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. -
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Καλημέρα,
Φοράω 215/60/R16. Αν αλλάξω σε 235/55/R16 εκτός από ελαφρώς αυξημένη κατανάλωση (+0.2l), τι άλλες διαφορές θα δω; Έχει καμιά πρακτική αξία το φαρδύτερο εδώ;