-
Υπάρχουν διαφορετικά αυτοκίνητα με διαφορετικά χαρακτηριστικά που εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες. Ο καθένας παίρνει αυτό που καλύπτει τις ανάγκες του!
Οι μεγάλοι - εξωτερικοί χώροι - δεν είναι πάντα πλεονέκτημα. Μέσα στην πόλη κ σε περιοχές όπου το παρκάρισμα είναι δύσκολο μπορεί να αποτελεί κ μεγάλο μπελά. Ο πατέρας μου με το 4.70 μέτρων passat θα το ανταλλασσε ευχαρίστως τώρα που δεν χρειάζεται τους χώρους με ένα hatch κ χρειάζεται 5μισι μέτρα χώρο για να παρκάρει...
-
Όντως μεγαλώνει ο αριθμός των κατόχων. Καλό αυτό να οργανωνόμαστε.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Υπάρχουν διαφορετικά αυτοκίνητα με διαφορετικά χαρακτηριστικά που εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες. Ο καθένας παίρνει αυτό που καλύπτει τις ανάγκες του!Οι μεγάλοι - εξωτερικοί χώροι - δεν είναι πάντα πλεονέκτημα. Μέσα στην πόλη κ σε περιοχές όπου το παρκάρισμα είναι δύσκολο μπορεί να αποτελεί κ μεγάλο μπελά. Ο πατέρας μου με το 4.70 μέτρων passat θα το ανταλλασσε ευχαρίστως τώρα που δεν χρειάζεται τους χώρους με ένα hatch κ χρειάζεται 5μισι μέτρα χώρο για να παρκάρει...
Συμφωνώ με το Βασίλη παρότι γουστάρω τρελα λιμουζινε αμάξια στυλ πασσατ σουπερμπ 5αρα και σειρά Ε
Αλλά δεν κυκλοφορείς εύκολα. Και δεν μιλάω μόνο μέσα στην πόλη αλλά και εκτός ειδικά εκτός αυτοκινητοδρόμων. Υπάρχουν τόσα μικρά χωριά και μέρη με τσίμα τσίμα δρόμους.
Το ζήτημα είναι να γίνεται καλή αξιοποίηση των χωρών και σε αυτό η Χ1 παίρνει άριστα γιατί για το μέγεθος της έχει απίστευτους χώρους. Και στο rav που είδα είσαι σούπερ άνετα αλλά είσαι και 20 πόντους μεγαλύτερος με ότι αυτό συνεπάγεται.Προσωπικά πάντα ονειρευόμουν ένα αμάξι ήσυχο και άνετο να ταξιδεύω χωρίς να κουράζομαι και χώρις θορύβους και φασαρία
-
Την υπογραφή σου να αλλάξεις.. Καλοριζικη..
-
Kαλοταξιδη iceman7! Ασφαλη και ευχαριστα χλμ να εχεις!
-
Το σιγουρο ειναι πως θα ησυχασουμε πολυ καιρο κι εμεις και ο Στεφανος .
-
Επιστροφή από το 'χωριό' και πρώτο ταξίδι για την x1 sdrive 18,εντυπώσεις ειδικά σε σύγκριση με το τελευταίο μου αυτοκίνητο την 116 βενζινη του 2012.Εχει δίκιο ο vasilis constructor οτι ΔΕΝ καιει,έκαψε 6,9l/100 με ηπιους ρυθμούς στρωσίματος βέβαια ,αλλα με 130-140 στην εθνική και τελική μέση ωριαία 90km/h που δεν ειναι λιγα στη διαδρομη που πάω καθως και με δυο παιδια και φορτωμα οσο χωραει κ λιγο παραπανω!!!Το αυτοματο ειναι υπεροχο και ξεκουραστο ,καλο θα ηταν βεβαια στο D να εβγαζε και την ταχυτητα που εχει μεσα για να μην πηγαινεισ με το αυτι!!!Απο την αλλη ειναι αγχολυτικο που ξερεις οτι με μια κινηση αριστερα στο μοχλο εισαι μια σχεση κατω πραγμα που χρειαζεται σε κατηφορικη διαδρομη με γλιτσα οπου το kick down ειναι αχρηστο.Τη μεγαλυτερη εντυπωση μου εκανε το τιμονι της οπου εχουν καταφερει να εχεις την ιδια αισθηση με την 116 ενω υπαρχει μια τεραστια διαφορα οτι κινειται με αλλους τροχους!!!!Τέλος οσον αφορα τη δύναμη δεν το πιεσα για να ειμαι σιγουρος αλλα μαλλον παει οπως η 116 που ειναι υπερ ικανοποιητικα.iceman7 συντοπιτη ειδα το inbox σου κ πολυ χαρηκα σου απαντησα αλλα μπορει να μην το εκανα σωστα γιατι ειμαι λιγο πρωταρης στα forum.Καλα χιλιομετρα σε ολους κ καλη σαρακοστή,καλοριζικο στους καινουργιους,και κάτι τελευταιο γιατι με εχει επηρεασει πολυ (μαλλον κ λογω πατροτητας)ελπιζω τουλαχιστον με αυτο που εγινε στη θηβα, οπου μαλλον κοιμηθηκε ο θεος (τι αλλο να πεις που στα 90 χιλιομετρα που ειχε χωρο να πηδηξει ο αλλος απ εξω αφου ετσι ηθελε καταφερε να πετυχει το honda!!!)ελπιζω λοιπον τουλαχιστον να λουφαξουν για λιγο τα καθηκια που βγαινουν εξω με σκοπο να παλεψουν και τιποτα αλλο.....................................
-
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα καίνε πολύ λίγο σε ταξίδι, ειδικά με κεκτημένες (5.7/100χλμ είχα στην 116i μου όταν την έστρωνα σε ταξίδι). Αυτό που ανεβάζει τρομακτικά την κατανάλωση και δεν έχει σχέση με τις εργοστασιακές μετρήσεις, είναι η κίνηση στην πόλη.
-
Εγώ πάλι 'κατόρθωσα' να γυρίσω Γιάννενα με 7,3 χθες...
Η νέα Ιόνια οδός είναι πολύ tempting...Πρέπει να 'μαζευτώ' -
Ο χρήστης kfous έγραψε:
Επιστροφή από το 'χωριό' και πρώτο ταξίδι για την x1 sdrive 18,εντυπώσεις ειδικά σε σύγκριση με το τελευταίο μου αυτοκίνητο την 116 βενζινη του 2012.Εχει δίκιο ο vasilis constructor οτι ΔΕΝ καιει,έκαψε 6,9l/100 με ηπιους ρυθμούς στρωσίματος βέβαια ,αλλα με 130-140 στην εθνική και τελική μέση ωριαία 90km/h που δεν ειναι λιγα στη διαδρομη που πάω καθως και με δυο παιδια και φορτωμα οσο χωραει κ λιγο παραπανω!!!Το αυτοματο ειναι υπεροχο και ξεκουραστο ,καλο θα ηταν βεβαια στο D να εβγαζε και την ταχυτητα που εχει μεσα για να μην πηγαινεισ με το αυτι!!!Απο την αλλη ειναι αγχολυτικο που ξερεις οτι με μια κινηση αριστερα στο μοχλο εισαι μια σχεση κατω πραγμα που χρειαζεται σε κατηφορικη διαδρομη με γλιτσα οπου το kick down ειναι αχρηστο.Τη μεγαλυτερη εντυπωση μου εκανε το τιμονι της οπου εχουν καταφερει να εχεις την ιδια αισθηση με την 116 ενω υπαρχει μια τεραστια διαφορα οτι κινειται με αλλους τροχους!!!!Τέλος οσον αφορα τη δύναμη δεν το πιεσα για να ειμαι σιγουρος αλλα μαλλον παει οπως η 116 που ειναι υπερ ικανοποιητικα.iceman7 συντοπιτη ειδα το inbox σου κ πολυ χαρηκα σου απαντησα αλλα μπορει να μην το εκανα σωστα γιατι ειμαι λιγο πρωταρης στα forum.Πολύ ευχάριστες λοιπόν και εσένα οι εντυπώσεις σου!
Δεν έχω λάβει κάποιο μήνυμα οπότε ίσως χρειαστεί να το ξαναστείλεις!Μετά τα πρώτα 200 χλμ το Σάββατο, φύγαμε όπως έγραψα και για ΚΔ με την οικογένεια και λίγες αποσκευές. Βέβαια τόσο ο καιρός (ψιλόβροχο) όσο και η κίνηση χθες (απίστευτο πήξιμο απέναντι από το σημειο που έγινε το συμβάν και μετά στα διόδια Σχηματαρίου) δεν μου επέτρεψαν να πάω με πιο γρήγορους ρυθμούς. Συνολο 2μέρου πάντως 550 χλμ σε άνετο και ανοιχτό δρόμο και υπολειπόμενη αυτονομία 130χλμ!
Είδα πολύ καλές καταναλώσεις για το βάρος του και το ότι είναι βενζίνη. Ειδικά χθες επέστρεψα σπίτι με 6,3l/100km.
Κίνηση μόνο σε comfort mode και σε κάποια σημεία και λίγο eco pro! Είδα και 6 μεταξύ Λιβαδειάς και Κάστρου, όπως είδα και 15 στη σβέλτη ανάβαση από Αντίκυρα σε Δίστομο! Πάντως με 140-160 στον αυτοκινητόδρομο δεν ξεπερνας τα 7,4 και είμαστε ακόμα και στο στρώσιμο!
Αρα μια χαρά οι καταναλώσεις του και το λέω εγώ που 3 χρόνια είχα συνηθίσει σε πετρέλαιο (αρχικά με το yaris και μετά με το QQ). Προφανώς τις καταναλώσεις του dci δεν θα τις δούμε ποτέ (λ.χ. στο ίδιο σημείο από Λιβαδειά - Κάστρο με τις ίδιες συνθήκες κίνησης, ο dci είχε δειξει 3,8) και είναι λίγο στενάχωρο αυτό, γιατί πλέον το αμάξι σε προκαλεί να το οδηγείςπερισσότερο, αλλά σε κάθε περίπτωση το αμάξι είναι αλλού!
Πολύ καλή ποιότητα κύλισης και απόσβεσης (παρά τις 18αρες και τα RFT), πληροφορία σε κάθε στιγμή. Καθόλου κλίσεις και ξεκούραστο ride! Επειδή τη διαδρομή αυτήν την κάνω συχνά μπόρεσα να έχω άμεση σύγκριση. Λ.χ. περνώντας από κάτι χοντρά και ακανόνιστα (από ρίζες μεγάλου δένδρου) σαμαράκια σε τοπικό δρόμο, το αμάξι δεν κατάλαβε τίποτα και πέρασε χαλί, ενώ στο QQ ζοριζόταν όλο το αμάξωμα, πέρα από τους θορύβους (γνωστή η 'φανταστική' ακαμψία του QQ, βέβαια).
Ψαχνομαι ακόμα με τα φρένα λόγω και του γεγονότος ότι δεν φρενάρω πλέον και με το κιβώτιο, αλλά όντως φέρνεις το κιβώτιο σε manual mode (που επίσης δοκίμασα) και βοηθάει!
Φώτα, αν και τα αλογόνου, πολύ δυνατά που σπάνια καταφεύγεις στους προβολείς! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Μόλις γύρισα από πρώτη μεγάλη βόλτα προς Ερέτρια και επιστροφή με μόνο τη σύζυγο επιβάτη.
Γράφω και από κινητό και δεν μπορώ να βάλω emoticons για να κάνω πιο ζωντανή την περιγραφή.
Έχω πάθει πλάκα!
Το αμάξι μου έφτιαξε τη μερα!
Τι οδηγούσα τόσα χρονια; σαν να ήμουν τυφλός και βρήκα το φως μου !!!Ούτε οι 18αρες, ούτε τα runflat , ούτε ο τρικύλινδρος ενοχλούν καθ οποιονδήποτε τροπο (μόνο κάποια χροιά από τον τελευταίο στις μανούβρες μέσα στο πάρκινγκ καταλαβαίνω αλλά στο δρόμο τίποτα)
Για αυτό που το θέλω εγώ το αμάξι απλά δεν υπάρχει. 140-150 με 3000-3500 στροφές και ταξίδι άνετο, ήσυχο και χώρις να καταλαβαίνεις ότι πας με τόσα !
Μέχρι τα 110 -120 λες ότι πας με 70-80. Στο πήγαινε που πήγαινα μέχρι 130 και μετά ήρεμα στον επαρχιακό από Χαλκίδα η κατανάλωση έγραψε 6,8 ενώ στο τέλος που το πάτησα μέχρι 160 στην έπιστροφη (μωτ όλης της διαδρομής 70) ανέβηκε στα 7,4.Πολύ καλή αίσθηση, λήψη πληροφορίας, κύλιση.
Όσοι το σκέφτεστε παιδιά, μην το σκέφτεστε καθόλου ειδικά με τις τρέχουσες τιμές.
Οι χώροι είναι απίστευτοι, τα παιδιά που το είδαν και μπαινόβγαιναν στο πάρκινγκ έπαθαν πλάκα, πίσω έχω βάλει ένα σωρό πράγματα και ακόμα το κάτω μέρος χωράει και αλλά τόσα.
Το πακέτο φωτισμού και το idrive άψογα ακόμα και τα απλά φώτα αλογόνου είναι πολύ δυνατά όπως είχε γράψει και ο Φανης και δεν χρειάζεται να καταφύγεις στους προβολείς. Ακόμα και το απλό ηχοσύστημα αξιοπρεπέστατο και αρκούντως δυνατό.
PDC άψογο! Συστήματά ασφαλείας μια χαρά (έχει και αναγνώριση σημάτων που δεν το ήξερα).
Εργονομικά έχει κάποια φάουλακια όπως η χαμηλή θέση οθόνης στο καντράν που δεν βλέπεις καλα αν έχεις ψηλά το τιμόνι ή κάθεσαι χαμηλά, η άβολη θέση των ποτήροθηκων και της μπροστά πρίζας 12V και η συντηρητική σχεδίαση του μεσαιου τμηματος του ταμπλό (αυτό το κομμάτι με τα νούμερα καθως και ο λεβιες του αυτόματου δειχνουν λίγο παλιακα). Επίσης το υποβραχιόνιο δεν έχει λόγω του τρόπου που λειτουργεί τη στιβαρότητα που θα ήθελα και στηρίζθηκα και στο διπλανό κάθισμα. Τα απλά καθίσματα δεν είναι τιποτα σπουδαίο αλλά δεν κούρασαν.
Τέλος το ντουλαπάκι θα μπορούσε να είναι λιγο μεγαλύτερο αλλά ευτυχώς έχει πολλούς χώρους μέσα (πακέτο αποθηκευτικών) με θήκη κάτω από το κάθισμα, δίπλα και κάτω από το τιμόνι με καλό βάθος και απίστευτο χώρο στις πόρτες.
Τωρα πέρα από βολτες μένει μέσα στην εβδομάδα να περασω τις μεμβράνες να ολοκληρωθεί το πακέτο εμφανισιακά καθώς και το δώρο συναγερμό, καθως δεν πρόλαβαν στην αντιπροσωπεία (μου χρωστάνε και το κάλυμμα του χώρου αποσκευών που έρχεται από Γερμανία)Το είχα ανάγκη μετά τα τόσα που είχα περάσει με το τελευταίο αλλά και τον ψυχαναγκαστικό τρόπο προσέγγισης μου (όχι μόνο) στα αμαξια (το πρωί ήμουν σκασμένος γιατί βρήκα δυο σημάδια με υποψία μικροβαθουλωματος από -ενας θεός ξέρει τι -μπροστά στο καπω του Yaris)
vfg όσο δεν πάει !
Πραγματικά πολύ χάρηκα τώρα, iceman7.
nickthetrib from tapatalk
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Ψαχνομαι ακόμα με τα φρένα λόγω και του γεγονότος ότι δεν φρενάρω πλέον και με το κιβώτιο, αλλά όντως φέρνεις το κιβώτιο σε manual mode (που επίσης δοκίμασα) και βοηθάει!Μόλις το μάθεις λίγο, θα σου γίνει συνήθεια να φρενάρεις και με το κιβώτιο. Εγώ φρενάρω συνέχεια με το κιβώτιο στο αυτόματο, κανονικά όπως και όταν οδηγώ χειροκίνητο.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ψαχνομαι ακόμα με τα φρένα λόγω και του γεγονότος ότι δεν φρενάρω πλέον και με το κιβώτιο, αλλά όντως φέρνεις το κιβώτιο σε manual mode (που επίσης δοκίμασα) και βοηθάει!
Μόλις το μάθεις λίγο, θα σου γίνει συνήθεια να φρενάρεις και με το κιβώτιο. Εγώ φρενάρω συνέχεια με το κιβώτιο στο αυτόματο, κανονικά όπως και όταν οδηγώ χειροκίνητο.
Το αυτόματο κιβώτιο έχει πάντα μέσα τη σωστή σχέση και έτσι δεν χρειάζεται κατάχρηση φρένου.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ψαχνομαι ακόμα με τα φρένα λόγω και του γεγονότος ότι δεν φρενάρω πλέον και με το κιβώτιο, αλλά όντως φέρνεις το κιβώτιο σε manual mode (που επίσης δοκίμασα) και βοηθάει!
Μόλις το μάθεις λίγο, θα σου γίνει συνήθεια να φρενάρεις και με το κιβώτιο. Εγώ φρενάρω συνέχεια με το κιβώτιο στο αυτόματο, κανονικά όπως και όταν οδηγώ χειροκίνητο.
Αν και δεν έχω λόγο να διαφωνώ με όσα γράφει και ο Βασίλης παραπάνω, είναι ψυχολογικό ίσως να μπορείς να επιβραδύνεις ακόμα καλύτερα με το κιβώτιο.
Στο ημιαυτόματο μικρούλι 108 που έχει αυτάκια κατεβάζω εύκολα σχέση (εκεί θέλει βοήθεια το αμάξι έτσι και αλλιώς γιατί η υλοποίηση είναι φθηνή) ενώ στο υβριδικό σε φρενάρει και ο ηλεκτροκινητήρας, ασε που έχει πολύ ενισχυμένα και ειδικά τακάκια (για τη φόρτιση) που δεν τα νοιώθεις ποτέ κουρασμένα τα φρένα, ενώ έχει και σχέση Β (αργά) για κατηφόρες.
Μολονότι δεν είμαι εντελώς άσχετος με αυτόματα, θέλει λίγο χρόνο να συνηθίσεις το κάθε κιβώτιο! -
Μερικά ενδιαφέροντα αξεσουάρ από Κίνα (συνήθεια από το QQ, που έμεινε!)
https://www.aliexpress.com/item/NEW-Arm ... .36.Tvi1WC
https://www.aliexpress.com/item/NEW-Rea ... 99dc&tpp=1
https://www.aliexpress.com/item/1pc-Lea ... 58d69d2a9e
-
Ρε μη βάζεις κινεζικό στο Γερμανό θα πέσει φωτιά να σε κάψει χαχαχα
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Όλα κινέζικα είναι... Πάντως τρως και κάτι φόλες απο Κίνα....
-
Τωρα πέρα από βολτες μένει μέσα στην εβδομάδα να περασω τις μεμβράνες να ολοκληρωθεί το πακέτο εμφανισιακά καθώς και το δώρο συναγερμό, καθως δεν πρόλαβαν στην αντιπροσωπεία (μου χρωστάνε και το κάλυμμα του χώρου αποσκευών που έρχεται από Γερμανία)
Ποιές μεμβράνες θα περάσεις και που?
Το κάλυμμα του χώρου αποσκευών δεν είναι standard?
Έχεις δει καθόλου το πρόσθετο Navi? Θέλω να το βάλω αλλά δεν έχω ακούσει γνώμες από άλλους.
Είναι κανένας που να το έβαλε για να μας πει γνώμες? -
Madico στου Γιαννικέλη στο Γέρακα συστημένος από την εμπορία, αλλά και παλιός γνωστός από το RAV4
Το λαστιχένιο κάλλυμα του πορτ μπαγκαζ δεν είναι πουθενά στανταρ. Εμένα μου το έδωσαν δώρο αλλά περιμένω να έρθει.
Αν κρίνω απο τα αντίστοιχα αυθεντικά λαστιχένια πατάκια, μιλάμε για άλλη ποιότητα!
Για το navi που μπαίνει μετά είχα διαβάσει εδώ ότι κάποια εποχή είχε βγει σε προσφορά 650 ευρώ, ωστόσο τότε είχε γραφτεί ότι τρώει χώρο από το ντουλαπάκι. Υπάρχει πάντως στον κατάλογο των αξεσουάρ που βρήκα από το εξωτερικό!
Με ένα κινητό και μια καλή βάση (χώρος στο ταμπλώ υπάρχει ακόμα και μπροστά στον οδηγό) δεν χρειάζεται! -
Madico στου Γιαννικέλη στο Γέρακα συστημένος από την εμπορία, αλλά και παλιός γνωστός από το RAV4
Το λαστιχένιο κάλλυμα του πορτ μπαγκαζ δεν είναι πουθενά στανταρ. Εμένα μου το έδωσαν δώρο αλλά περιμένω να έρθει.
Αν κρίνω απο τα αντίστοιχα αυθεντικά λαστιχένια πατάκια, μιλάμε για άλλη ποιότητα!
Για το navi που μπαίνει μετά είχα διαβάσει εδώ ότι κάποια εποχή είχε βγει σε προσφορά 650 ευρώ, ωστόσο τότε είχε γραφτεί ότι τρώει χώρο από το ντουλαπάκι. Υπάρχει πάντως στον κατάλογο των αξεσουάρ που βρήκα από το εξωτερικό!
Με ένα κινητό και μια καλή βάση (χώρος στο ταμπλώ υπάρχει ακόμα και μπροστά στον οδηγό) δεν χρειάζεται!Νόμισα ότι λες για την εταζέρα.
Όντως το λαστιχένιο κάλυμμα είναι έχτρα.
Για το navi, το λέει και στο Ελληνικό site της bmw (http://www.bmw.gr/el/topics/offers-and- ... ction.html) ότι έχει 690Ε με την τοποθέτηση.
Δεν μου αρέσει η ιδέα να βάλω κινητό σε βάση σε αυτοκίνητο 30Κ+ αφού έχει και την οθόνη.
Έπειτα το κινητό θέλει φόρτιση ή να το έχεις συνδεδεμένο με καλώδιο που θα κρέμονται….
Είμαι λίγο ιδιότροπος σε αυτά…
Πάντως μεμβράνες θα βάλω και εγώ.
BMW X1 2016