-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έχω πάθει πλάκα!
Το αμάξι μου έφτιαξε τη μερα!
Τι οδηγούσα τόσα χρονια; σαν να ήμουν τυφλός και βρήκα το φως μου !!!Όταν όμως σου γράφαμε για οδηγική αίσθηση, συμμετοχικότητα κλπ μας κορόιδευες ως Vatanen. Και που να οδηγήσεις και κάτι πραγματικά σπορ.
Όπως και να έχει καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείς!
Με πρόλαβε ο Αλεξανδρος
Δεν πειράζει, ποτέ δεν είναι αργά!
Να το χαρείς Στεφανε! -
H Ιονία οδός έχει γίνει ιδανικό μέρος για να στρώσεις την X1. Έχουν παραδωθεί κομμάτια με τέλεια χάραξη και για να μην βαρεθείς και να παίξεις λιγο με το αυτοκίνητο έχουν μεινει δεκαπέντε 15 χιλιόμετρα στις στροφές του Ζέρβα
-
Στο στρωσιμο μεχρ 160χμω επιτρεπεται και 4500 στροφες. Ισχυει οτι τα αμαξια ειναι αθορυβα γιατι ειναι καλα μονωμενα και ειδικα στους θολους των τροχων απο οπου σε αλλα αυτοκινητα ερχεται αρκετος θορυβος. Οντως το PDC & idrive ειναι απο τα καλυτερα στην αγορα και εχω νευριασει που δεν εβαλα και μπρος.
Απο τριγμους εχεις κατι?
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Οκ, εμενα απο την αντιπροσωπεία μου είχαν πει 2.500 άντε ως 3 αλλα 3 το ειχα παει στιγμιαία μονοΠαντως η μετάβαση απο το qq πρέπει να ειναι χαώδης! Έτσι ειχα νιώσει κι εγώ μετά το clio
Sent from my iPad using Tapatalk
Όσο και αν θα σου φανεί περίεργο χθες έκατσα και διάβασα όλο το manual και ήταν σαφές περι στρωσιματος για τις στροφές μόνο κατά τα πρώτα 2000 χιλιόμετρα.
Καμία άλλη οδηγία ούτε για φρεναρίσματα ούτε για κάτι άλλο , που άλλωστε δεν έκανα.
Άλλωστε εδώ μιλάμε για βενζίνη και το αμάξι πάει στις 6500 στροφές πριν τα κόκκινα.Η μόνη μαλακια μου ήταν ότι είδα χθες ψηλή πίεση στα ελαστικά παρότι μου είχαν πει κατά την παράδοση ότι είχαν αφαιρέσει τον παραπάνω αέρα με τον οποίο έρχεται από το έργοστασιο και εκεί που φούλαρα αφαίρεσα αέρα, με αποτέλεσμα να είμαι 2 psi κάτω από τον νορμαλ στο κρύο και μου βγάζει error το σύστημα.
Αύριο θα βάλω λίγο αλλά με τα κολομανομετρα των βενζινάδικων δεν ξέρω...Δεν υπάρχει σύγκριση με το QQ αλλά οφείλω να πω ότι αν βγάλεις απέξω τα χαζά θέματα που έχει και είσαι συνειδητοποιημένος τι αγοράζεις, το QQ είναι αρκετά καλό στο δρόμο και vfm στις εκδόσεις μέχρι accenta (το να δώσεις 33000 για τέκνα όμως για να έχεις πέντε παραπάνω κουμπιουτερικα κόλπα ενώ με τα ίδια λεφτά παίρνεις άλλης ποιότητας αμάξι έστω και με λιγότερα gizmos δεν είναι μάλλον σωστό, αν και περί ορέξεως ...)
-
Βαζεις οσα PSI σου λειπουν.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Στο στρωσιμο μεχρ 160χμω επιτρεπεται και 4500 στροφες. Ισχυει οτι τα αμαξια ειναι αθορυβα γιατι ειναι καλα μονωμενα και ειδικα στους θολους των τροχων απο οπου σε αλλα αυτοκινητα ερχεται αρκετος θορυβος. Οντως το PDC & idrive ειναι απο τα καλυτερα στην αγορα και εχω νευριασει που δεν εβαλα και μπρος.Απο τριγμους εχεις κατι?
Μπροστά θα ήθελα και εγώ αλλά είπαμε το πακέτο ήταν take it or leave it. Πάντως σου δίνει καλή αίσθηση του χώρου μπροστά ενώ πίσω δεν ....
Δεν άκουσα κάτι από το αμάξι. Ότι ακουγοταν ήταν από δικά μας πράγματα (τσάντες, μπουκάλια) κάποια στιγμή ισως ακούστηκε η πόρπη της πίσω δεξιάς ζώνης μάλλον να ακουμπά στο πλαστικό αλλά τις έβαλα ψηλά, εκτός αν ήταν από το πιάσιμο της εταζέρας (αν και μάλλον αυτό το λέω επειδή κάπου το διάβασα, παρότι η γυναίκα μου είχε πει ρητά να μην διαβάσω φορα αυτή τη φορά)Ακούγεται λίγο περίεργα στο κλειστό γκαράζ (μάλλον η μηχανή) κατά τις μανούβρες ειδικά μετά από διαδρομή αλλά είναι νωρίς ακόμα. Χθες άλλωστε μύρισε όλο το πάρκινγκ καμμενο από τα κεριά.
Πρέπει να είχε πολλά κεριά.
Μου έκανε εντύπωση που μου το έδωσαν λουσμένο χθες. Οδηγία λέει να πλένεται και η μηχανή. Έφυγα και ακόμα έσταζε !!Σε κάθε περίπτωση όσα έγραφε ο Βασίλης περί κάψουλας ισχύουν απόλυτα !
-
Εχει ενα παφ παφ ο 3κυλινδρος στο ρελαντι που δεν μου αρεσει ουτε εμενα και στο κλειστο παρκινγκ παγιδευεται ο ηχος. Ειναι ενα μειον στα 3κυλινδρα. Τα πλενουν τα αυτοκινητα πριν την παραδοση αλλοιως θα ηταν με σκονες και λασπες, συνηθως τελευταια στιγμη για να ειναι καθαρα.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Εχει ενα παφ παφ ο 3κυλινδρος στο ρελαντι που δεν μου αρεσει ουτε εμενα και στο κλειστο παρκινγκ παγιδευεται ο ηχος. Ειναι ενα μειον στα 3κυλινδρα. Τα πλενουν τα αυτοκινητα πριν την παραδοση αλλοιως θα ηταν με σκονες και λασπες, συνηθως τελευταια στιγμη για να ειναι καθαρα.Ναι κάπως έτσι νομίζω!
Εμένα μου έκανε εντύπωση και το πλύσιμο μηχανής. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Στο στρωσιμο μεχρ 160χμω επιτρεπεται και 4500 στροφες. Ισχυει οτι τα αμαξια ειναι αθορυβα γιατι ειναι καλα μονωμενα και ειδικα στους θολους των τροχων απο οπου σε αλλα αυτοκινητα ερχεται αρκετος θορυβος. Οντως το PDC & idrive ειναι απο τα καλυτερα στην αγορα και εχω νευριασει που δεν εβαλα και μπρος.
Απο τριγμους εχεις κατι?
Μπροστά θα ήθελα και εγώ αλλά είπαμε το πακέτο ήταν take it or leave it. Πάντως σου δίνει καλή αίσθηση του χώρου μπροστά ενώ πίσω δεν ....
Δεν άκουσα κάτι από το αμάξι. Ότι ακουγοταν ήταν από δικά μας πράγματα (τσάντες, μπουκάλια) κάποια στιγμή ισως ακούστηκε η πόρπη της πίσω δεξιάς ζώνης μάλλον να ακουμπά στο πλαστικό αλλά τις έβαλα ψηλά, εκτός αν ήταν από το πιάσιμο της εταζέρας (αν και μάλλον αυτό το λέω επειδή κάπου το διάβασα, παρότι η γυναίκα μου είχε πει ρητά να μην διαβάσω φορα αυτή τη φορά)Ακούγεται λίγο περίεργα στο κλειστό γκαράζ (μάλλον η μηχανή) κατά τις μανούβρες ειδικά μετά από διαδρομή αλλά είναι νωρίς ακόμα. Χθες άλλωστε μύρισε όλο το πάρκινγκ καμμενο από τα κεριά.
Πρέπει να είχε πολλά κεριά.
Μου έκανε εντύπωση που μου το έδωσαν λουσμένο χθες. Οδηγία λέει να πλένεται και η μηχανή. Έφυγα και ακόμα έσταζε !!Σε κάθε περίπτωση όσα έγραφε ο Βασίλης περί κάψουλας ισχύουν απόλυτα !
Χαίρομαι όταν διαβάζω χρήστες να συμφωνούν με κάτι που έχω γράψει εγώ ή άλλοι στο φόρουμ όχι από εγωισμό κ ψώνιο αλλά γιατί πραγματικά προσπαθουμε - ακόμη κ όταν αποτυγχάνουμε - να μεταφέρουμε όσο μπορούμε πιο αντικειμενικές απόψεις στο φόρουμ.
Πάντως εγώ νομίζω ότι οι κινητήρες δεν είναι τόσο αθόρυβοι αλλά ο ήχος δεν φτάνει μέσα στην καμπίνα, γεγονός που αποδεικνύει ακόμη περισσότερο την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει στην ηχομόνωση. Αυτό το καταλαβαίνεις αν ανοίξεις κ κλείσεις το παράθυρο είτε εν κινήσει είτε εν στάσει. -
Ναι ηχομονωση ειναι κατι που αυξανει και το βαρος του αμαξιου μην ξεχναμε. Στην Μ140/Μ2 κλπ σπορ αυτοκινητα εχουν μειωσει την ηχομονωση για να περνας ο ηχος της μηχανης στην καμπινα γιατι τα αλλα αμαξια ειναι τελειως αθορυβα.
-
Τί εννοείται όταν λέτε ότι η bmw κάνει καλύτερες τιμές στο leasing. Μπορεί κάποιος να το εξηγήσει με κάποιο παράδειγμα;
Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Αύριο θα βάλω λίγο αλλά με τα κολομανομετρα των βενζινάδικων δεν ξέρω...Την τρίτη σε ένα βουλκανιζατέρ που έχουν συνήθως καλιμπραρισμένα μανόμετρα.
-
Δεν ξέρω αν το ξανά έγραψα αλλά ρύθμισε τη θέση κ σε ύψος για να κάθεσαι εκεί που θέλεις κ σε βολευει για να βλέπεις κ τον δρόμο κ το καντράν.
-
Ο χρήστης zbutlr έγραψε:
Τί εννοείται όταν λέτε ότι η bmw κάνει καλύτερες τιμές στο leasing. Μπορεί κάποιος να το εξηγήσει με κάποιο παράδειγμα;Κάνει μεγαλύτερες εκπτώσεις. Παραδοσιακά η προμήθεια των εμπόρων στις BMW είναι 8% για το αυτοκίνητο και 10% για τα έξτρα. Στο leasing συνήθως είναι 16% και 20% αντίστοιχα και σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνει μέχρι και 30%!!! Οπότε εάν π.χ. σε μια Χ1 ο έμπορος έχει περιθώριο να κάνει έκπτωση €2.000 στο ληζινγκ έχει περιθώριο €4.000.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Έχω πάθει πλάκα!
Το αμάξι μου έφτιαξε τη μερα!
Τι οδηγούσα τόσα χρονια; σαν να ήμουν τυφλός και βρήκα το φως μου !!!Όταν όμως σου γράφαμε για οδηγική αίσθηση, συμμετοχικότητα κλπ μας κορόιδευες ως Vatanen. Και που να οδηγήσεις και κάτι πραγματικά σπορ.
Όπως και να έχει καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείς!
Με πρόλαβε ο Αλεξανδρος
Δεν πειράζει, ποτέ δεν είναι αργά!
Να το χαρείς Στεφανε!Πιστεύω ότι όσοι είμαστε στο forum και γράφουμε για τα αυτοκίνητα, εκτιμούμε το καλό αυτοκίνητο, το συμμετοχικό, δε βλέπουμε την οδήγηση ως απλή διαδικασία μεταφορας, είτε οδηγούμε σπορ αυτοκίνητο όπως λέει ο Αλέξανδρος, είτε ένα καλοστημένο SUV όπως το χ1. Έτσι vatanen ή όχι ο καθένας μας απολαμβάνει το δυνατό όμορφες στιγμές αυτοκίνησης !
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Χαίρομαι που εισαι ενθουσιασμένος Στεφανε...ειδικα μετα απο κάποιες 2ες σκεψεις που ειχες!! Να το ευχαριστηθείς ευχομαι!!!
-
Καλοτάξιδα στους iceman, kfus.
Αφού βλέπω ενθουσιασμενο τον Στέφανο (με ενσωματωμένο ανιχνευτή τριγμων ) όλα καλά.
Και εγώ από όσα cross over είχα οδηγήσει QQ,Scross, Q3,X1ήταν το μόνο που μου άρεσε οδηγικα.
Καλά και απροβληματιστα χλμ σας εύχομαι. -
Είχα πολύ καιρό να μπω στο τοπικό και διάβασα συνταρακτικα νέα!!!
Πρώτα απ'ολα ο Νικος Golf. Οτιδήποτε συνέβη να ξεπεραστεί γρήγορα και ανωδυνα. Και σύντομα να επιστρέψεις.Και τώρα στα ευχάριστα! Ο Στέφανος την έκανε την έκπληξη!
Καλοταξιδο, καλοτυχο, απροβληματιστο και να το χαρείς το αυτοκίνητο με την οικογένεια σου μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο!
Πολύ καλή επιλογή και χαίρομαι που σε ενθουσίασε.ΥΓ. Βάλε και καμιά φώτο!
-
Σας ευχαριστώ παιδιά (φωτό μετά και τις μεμβρανες)
Αλλα 150 χιλιόμετρα έως τώρα σήμερα μαζί με τα παιδιά και καποιες αποσκευες εθνική και επαρχιακό. Ξεκούραστα (ούτε που καταλάβαμε ποτέ φτάσαμε) και οικονομικά. Στιγμιαία μου πάτησα λίγο παραπάνω το γκάζι και τσίμπησε 5000 στροφές. Αμέσως μύρισε λίγο !!! Πρέπει να κάνω τα 2000 χιλιόμετρα γρήγορα να του δώσω να καταλάβει! -
Αν κ συμφωνώ στο να πηγαίνουμε by the book οι κινητήρες λένε ότι έρχονται ήδη στρωμένοι...
Κ εγώ πάντως έκανα λίγο υπομονή...
BMW X1 2016