-
Αν τα καθίσματα ειναι τόσο λερωμένα για καιρό,ούτε με φλογοβόλο δεν θα καθαρίσουν.....δεν το ξέρω,ας μας διαφωτίσουν οι γνωστές τους μοντέλου,αλλά αν έχει καδένα μήπως έχει τα γνωστά θέματα των tsi? Αν ο ουρανός ειναι τόσο χάλια, άλλαξε τον κατευθείαν μόλις μπορέσεις αφού ειναι γνωστά τα κρεμασματα τους. Πάντως ένα καλό μάζεμα και εφόσον δεν έχει στούκες κλπ μετα είσαι άρχοντας.
-
Καδενα εχει ρωτησα σημερα στην synergy
Παντως επειδη πηγα σημερα πρωι στο σπιτι του μιση ωρα πριν το ραντεβου που ειχα,κατεβηκε ο ανθρωπος και του εβαλα εγω εμπρος,δεν ακουσα κιχ,ειχα το νου μου για κροταλισμα.Τωρα τι να πω,θα το δουν και στο συνεργειο. -
Εχεις πμ
-
Γύρισα από synergy
Εξονυχιστικός όντως ο έλεγχος
Βρέθηκαν μελλοντικές βλάβες.
1.ειχε μικρή διαρροή λαδιού από την τάπα στο καρτερ.
Μου είπαν ότι είναι πιθανόν να χρειαστεί αλλαγή το καρτερ η λεκάνη. Αυτό θα το γνωρίζουν εφόσον ανοιχτεί η βίδα πιθανόν να έχει φάει τις βόλτες.
Κόστος εργασία και ανταλλακτικό 200€
2.κλειδαρια οδηγού. Δεν ανάβει το φωτακι. Και Αθτο είναι δείγμα ότι κάποια στιγμή θα τα παίξει τελείως η κλειδαριά. Κόστος 240€
3.δεν κουμπώνει καλά την πρώτη. Δεν μπορεί να ξέρει την ζημιά αν δεν κατεβάσει σασμάν. Στην χειρότερη περίπτωση να υπολογίζεις μου είπε 500€
4.του έβγαλε μια βλάβη το διαγνωστικό στην πολλαπλή εισαγωγής. Κόστος το κιτ επισκευής 600€ μαζί με την εργασία.
Όλα αυτά βέβαια μου είπε ότι δεν χρειάζονται άμεση αλλαγή. Και ότι το αυτοκίνητο μπορεί να κινείτε χωρίς κανένα πρόβλημα.
Ο Πωλητης ήταν μπροστά και μου είπε ότι το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να μου το δώσει 5000€
Και τα τέλη μεταβιβάσεις δικά του.
Κατά τ αλλά ατρακάριστο και οδηγική συμπεριφορά καλή.
Επίσης ο ο μηχανικός μου είπε πως να έχω υπόψιν πως αυτά τα μοντέλα τσιμπάνε λαδακι. Και δεν μπορούνε να το γνωρίζουμε ποσό παρά μόνο όταν κάνω την πρώτη αλλαγή.
Πφφφφ
Όπως είπαμε άριστο δύσκολο να βρεθεί αυτοκίνητο.
Πως τις ακούτε εσείς αυτές τις βλάβες; -
Το ξεχνας. Το θεμα ειναι να παρεις ενα αμαξι χωρις να σου βγαλει κατι εκτος απο τις φυσιολογικες φθορες.
-
Φυσιολογικες φθορες εννοεις λαστιχα μπουζι τακακια δισκόπλακες κτλ?
Και εγω δεν θελω να μπλέξω με συνεργεια εννοειτε,αλλα στα 5000 ειναι δελεαστικη η τιμη,αφου ειμαι 1000 ευρω κατω απο το μπατζετ που διαθετω εχω το περιθωριο να το μαζεψω σιγα σιγα,και φυσικα και το 'αλλο' που θα βρω θα ειναι αψογο?
(που 1.8 ειναι λιγο δυσκολο να βρω ψαχνω πανω απο 2 μηνες και δεν εχω δει πολλα σε αγγελια)
Εχω βρει ενα fsi 1.6 δεν το εχω παει για ελεγχο αλλα 5.800 ακατέβατα,σε περιπτωση που χρειαστει κατι δεν θα μπορω να ανταπεξελθω αμεσα.
μ αυτο το σκεπτικο παω -
Οι βλάβες που θα βγάλει έχουν ένα κόστος περί τα €1.500, άρα τα αρχικά €5.500 που ζητάει θα πρέπει να κατέβουν στα €4.000. Εγώ θα του έκανα πρόταση στα €4.500 μετρητά, με την αιτιολογία να μοιράσω την διαφορά. Εάν φυσικά σου αρέσει και το θές.
-
Θα δώσεις το σκυλί HRV που δεν έχει βγάλει τίποτα για να πάρεις ένα αυτοκίνητο που ήδη γνωρίζεις ότι έχει προβλήματα και ότι θα βγάλει και άλλα και με αρκετό κόστος;
Περίεργο μου φαίνεται.
-
O φίλος αν κατάλαβα θέλει περισσότερους χώρους και ειδικά το hrv χωλαίνει ειδικά στον χώρο αποσκευών. Βέβαια να αφήσει μοτερ honda για να πάει σε μοτέρ vw δεν το θεωρώ και το πιο σώφρον...
-
Ναι δεν με εξυπηρετει το HRV εκτος του ανυπαρκτου χωρου αποσκευων,εχει μονο δυο ζώνες για τους πισω.Έχω 3 παιδια.
Ξέρω πολυ καλά πως το octavia δεν ειναι honda,αλλα με 6000 ευρω max, honda με χώρους δεν παιζει.
Και πιστευω πως απο αποψη ασφάλειας δεν συγκρινεται το hrv με το octavia. -
Ο χρήστης blsbug έγραψε:
Ναι δεν με εξυπηρετει το HRV εκτος του ανυπαρκτου χωρου αποσκευων,εχει μονο δυο ζώνες για τους πισω.Έχω 3 παιδια.
Ξέρω πολυ καλά πως το octavia δεν ειναι honda,αλλα με 6000 ευρω max, honda με χώρους δεν παιζει.
Και πιστευω πως απο αποψη ασφάλειας δεν συγκρινεται το hrv με το octavia.Γενικώς Honda με χώρους δεν παίζει, τέλος. Για οποιοδήποτε μοντέλο της Honda που σου πει κάποιος ότι έχει χώρους, μπορείς ανετότατα να βρεις άλλα 10 μοντέλα, φθηνότερα και με καλύτερους χώρους. Οι χώροι δεν ήταν ποτέ το δυνατό σημείο των Honda
Το HRV έχει πίσω μόνο δύο ζώνες ? Για να το λες έτσι θα είναι, απλώς έχω να δω αυτοκίνητο με μόνο δύο ζώνες πίσω από.....δεν ξέρω καν αν έχω δει τέτοιο αυτοκίνητο, ακόμα και αυτοκίνητα του '70 που είχαμε κάποτε είχαν μεσαία ζώνη ('μέσης' προφανώς, όχι τριών σημείων). Ή μήπως εννοείς ότι το HRV δεν έχει τρεις ζώνες τριών σημείων ?
Για την εκτίμηση που σου έδωσαν από τον έλεγχο, αν όντως το θέλεις και σου αρέσει, θα πρέπει να κάνεις αυτό που πάνω-κάτω είπαν τα παιδιά πιο πριν: το μέγιστο ποσό των 'μελλοντικών' ζημιών να αφαιρεθεί από το ζητούμενο ως βάση διαπραγμάτευσης, και τελικά να προτείνεις μια και έξω το μοίρασμα στη μέση. Έτσι μειώνεις τον κίνδυνο, και έχεις ένα μικρό ποσό ως contigency budget για την περίπτωση που όντως σου προκύψει κάποια από αυτές τις ζημιές.
-
Ναι το HRV έχει μόνο 2 ζωνες πισω.
Και μένα μου εκανε εντυπωση αυτο,αλλά ετσι ειναι. -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Ναι δεν με εξυπηρετει το HRV εκτος του ανυπαρκτου χωρου αποσκευων,εχει μονο δυο ζώνες για τους πισω.Έχω 3 παιδια.
Ξέρω πολυ καλά πως το octavia δεν ειναι honda,αλλα με 6000 ευρω max, honda με χώρους δεν παιζει.
Και πιστευω πως απο αποψη ασφάλειας δεν συγκρινεται το hrv με το octavia.Γενικώς Honda με χώρους δεν παίζει, τέλος. Για οποιοδήποτε μοντέλο της Honda που σου πει κάποιος ότι έχει χώρους, μπορείς ανετότατα να βρεις άλλα 10 μοντέλα, φθηνότερα και με καλύτερους χώρους. Οι χώροι δεν ήταν ποτέ το δυνατό σημείο των Honda
Το HRV έχει πίσω μόνο δύο ζώνες ? Για να το λες έτσι θα είναι, απλώς έχω να δω αυτοκίνητο με μόνο δύο ζώνες πίσω από.....δεν ξέρω καν αν έχω δει τέτοιο αυτοκίνητο, ακόμα και αυτοκίνητα του '70 που είχαμε κάποτε είχαν μεσαία ζώνη ('μέσης' προφανώς, όχι τριών σημείων). Ή μήπως εννοείς ότι το HRV δεν έχει τρεις ζώνες τριών σημείων ?
Για την εκτίμηση που σου έδωσαν από τον έλεγχο, αν όντως το θέλεις και σου αρέσει, θα πρέπει να κάνεις αυτό που πάνω-κάτω είπαν τα παιδιά πιο πριν: το μέγιστο ποσό των 'μελλοντικών' ζημιών να αφαιρεθεί από το ζητούμενο ως βάση διαπραγμάτευσης, και τελικά να προτείνεις μια και έξω το μοίρασμα στη μέση. Έτσι μειώνεις τον κίνδυνο, και έχεις ένα μικρό ποσό ως contigency budget για την περίπτωση που όντως σου προκύψει κάποια από αυτές τις ζημιές.
+1
-
Το έχει ψάξει αν μπορείς να βάλεις τρίτη ζώνη πίσω??
Το θεωρώ δύσκολο αλλά όχι απίθανο. Έστω και χωρίς προεντατηρες.
Στο Π.Ν. είχαμε βάλει ζώνες πίσω σε κάτι τζιπ μερσεντες που είχαμε για να μπορούν να μεταφέρουν πέντε ναύτες. -
Ο χρήστης blsbug έγραψε:
Γύρισα από synergy
Εξονυχιστικός όντως ο έλεγχος
Βρέθηκαν μελλοντικές βλάβες.
1.ειχε μικρή διαρροή λαδιού από την τάπα στο καρτερ.
Μου είπαν ότι είναι πιθανόν να χρειαστεί αλλαγή το καρτερ η λεκάνη. Αυτό θα το γνωρίζουν εφόσον ανοιχτεί η βίδα πιθανόν να έχει φάει τις βόλτες.
Κόστος εργασία και ανταλλακτικό 200€
2.κλειδαρια οδηγού. Δεν ανάβει το φωτακι. Και Αθτο είναι δείγμα ότι κάποια στιγμή θα τα παίξει τελείως η κλειδαριά. Κόστος 240€
3.δεν κουμπώνει καλά την πρώτη. Δεν μπορεί να ξέρει την ζημιά αν δεν κατεβάσει σασμάν. Στην χειρότερη περίπτωση να υπολογίζεις μου είπε 500€
4.του έβγαλε μια βλάβη το διαγνωστικό στην πολλαπλή εισαγωγής. Κόστος το κιτ επισκευής 600€ μαζί με την εργασία.
Όλα αυτά βέβαια μου είπε ότι δεν χρειάζονται άμεση αλλαγή. Και ότι το αυτοκίνητο μπορεί να κινείτε χωρίς κανένα πρόβλημα.
Ο Πωλητης ήταν μπροστά και μου είπε ότι το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να μου το δώσει 5000€
Και τα τέλη μεταβιβάσεις δικά του.
Κατά τ αλλά ατρακάριστο και οδηγική συμπεριφορά καλή.
Επίσης ο ο μηχανικός μου είπε πως να έχω υπόψιν πως αυτά τα μοντέλα τσιμπάνε λαδακι. Και δεν μπορούνε να το γνωρίζουμε ποσό παρά μόνο όταν κάνω την πρώτη αλλαγή.
Πφφφφ
Όπως είπαμε άριστο δύσκολο να βρεθεί αυτοκίνητο.
Πως τις ακούτε εσείς αυτές τις βλάβες;Αρκετά τα μαζεματα.. Δύσκολη επιλογή. Συν ότι αγοράζεις και ένα όχι τέρας από αξιοπιστία αυτοκίνητο. Βέβαια η τιμή είναι χώμα. Δεν θα ήθελα να ήμουν στην θέση σου. Προσωπικά αν και σαν αμαξι είναι υπέροχο θα πήγαινα σε άλλο που θα είναι αποδεδειγμένα πιο αξιόπιστο και ας είναι υποδεέστερο..
-
Ας υποθεσουμε λοιπον οτι έβρισκα το συγκεκριμένο μοντέλο σ αυτά τα χιλιόμετρα με βιβλιο service αντιπροσωπειας και ηταν χαρτι και δεν ηθελε απολυτως τιποτα,μόνο βενζίνη,πόσο πιστευετε οτι θα το έδινε?
Απο οτι βλέπω οχι λιγότερο απο 6500
κάνω λάθος? -
Ο χρήστης blsbug έγραψε:
Ας υποθεσουμε λοιπον οτι έβρισκα το συγκεκριμένο μοντέλο σ αυτά τα χιλιόμετρα με βιβλιο service αντιπροσωπειας και ηταν χαρτι και δεν ηθελε απολυτως τιποτα,μόνο βενζίνη,πόσο πιστευετε οτι θα το έδινε?
Απο οτι βλέπω οχι λιγότερο απο 6500
κάνω λάθος?Εχεις ενα δικιο. Μπορει π.χ. να θελει μια ροδελα που ξεχασαν στο προηγουμενο σερβις ή η κλειδαρια του οδηγου να μην βγαλει τιποτα. Τι να σου πω τωρα,να κοψει κι αλλο και να το παρεις? Εσυ ξερεις. Αυτο με το σασμαν τωρα που δε μπαινει η πρωτη ειναι επιφοβο. Μπορει να θελει αλλαγη βαλβολινες που δεν αλλαξε ποτε ή να χρειαζεται το μεγιστο το 500αρικο που ειπες
Υ.Σ. Εκαναν καλο ελεγχο στο συνεργειο. Μπραβο -
H αγγελία διαγράφηκε ή κάνω λάθος;
Αυτή δεν ήταν; https://www.car.gr/9597515-skoda-octavia-5-1-8-tsi
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
H αγγελία διαγράφηκε ή κάνω λάθος;Αυτή δεν ήταν; https://www.car.gr/9597515-skoda-octavia-5-1-8-tsi
Μήπως ο συμφορουμιτης το πήρε απόφαση;;
-
ναι το εκλεισα 4900
Αυριο θα κανονιστουν τα υπολοιπα
Aγορα μεταχειρισμενου