-
Άλλη μία άριστη ανάλυση του Γρηγόρη!
-
Καλημερα...
Εχει παρει κανεις το 1,5 diesel? Στο td που ειχα κανει μου ειχε φανει παρα πολυ αδυναμος ο κινητηρας για το βαρος του αμαξιου...Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Αψογη η αναλυση του Γρηγορη. Ειδικα το σημειο που αναφερθηκε στην απογοητευση που μπορει να νιωσει ο κατοχος απ τον κινητηρα εχοντας δωσει ενα αξιοσεβαστο ποσο. Και μετα σκεφτομαι το cx7 που ειχα παρει 10 χρονια πριν και ειχε 40500 που σκεφτομουν τοτε μηπως με ειχαν πιασει κοροιδο! Ενα αμαξι μεγαλυτερο παντου απο το Χ1 και με επιδοσεις ασυγκριτα καλυτερες με ποιοτητα εμφανης παντου. Τελικα μονο ακριβο δεν ηταν το Μαζντα. Τοτε θα μου πεις γιατι το εδωσες?! Ας οψονται οι καλες μας κυβερνησεις που αποφασισαν να γινουν ετσιθελικα συνεταιροι στις τσεπες μας...
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Αψογη η αναλυση του Γρηγορη. Ειδικα το σημειο που αναφερθηκε στην απογοητευση που μπορει να νιωσει ο κατοχος απ τον κινητηρα εχοντας δωσει ενα αξιοσεβαστο ποσο. Και μετα σκεφτομαι το cx7 που ειχα παρει 10 χρονια πριν και ειχε 40500 που σκεφτομουν τοτε μηπως με ειχαν πιασει κοροιδο! Ενα αμαξι μεγαλυτερο παντου απο το Χ1 και με επιδοσεις ασυγκριτα καλυτερες με ποιοτητα εμφανης παντου. Τελικα μονο ακριβο δεν ηταν το Μαζντα. Τοτε θα μου πεις γιατι το εδωσες?! Ας οψονται οι καλες μας κυβερνησεις που αποφασισαν να γινουν ετσιθελικα συνεταιροι στις τσεπες μας...Η στοχοποίηση των δίλιτρων και άνω, χωρίς σύνδεση με την αξία, και η δήμευση ουσιαστικά αυτών των οχημάτων, μας έχει οδηγήσει όλους σε διάφορες προσπάθειες - όχι πάντα πετυχημένες - να αντιπαρέλθουμε αυτό το πογκρόμ.
Το CX7 ήταν εκπληκτικό αμάξι και όσοι τα δώσατε σίγουρα δεν έχετε βρει ακόμα κάτι άλλο να σας ικανοποιεί!
Το ίδιο και εμένα με το rav4 ..... -
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Αψογη η αναλυση του Γρηγορη. Ειδικα το σημειο που αναφερθηκε στην απογοητευση που μπορει να νιωσει ο κατοχος απ τον κινητηρα εχοντας δωσει ενα αξιοσεβαστο ποσο. Και μετα σκεφτομαι το cx7 που ειχα παρει 10 χρονια πριν και ειχε 40500 που σκεφτομουν τοτε μηπως με ειχαν πιασει κοροιδο! Ενα αμαξι μεγαλυτερο παντου απο το Χ1 και με επιδοσεις ασυγκριτα καλυτερες με ποιοτητα εμφανης παντου. Τελικα μονο ακριβο δεν ηταν το Μαζντα. Τοτε θα μου πεις γιατι το εδωσες?! Ας οψονται οι καλες μας κυβερνησεις που αποφασισαν να γινουν ετσιθελικα συνεταιροι στις τσεπες μας...Εξαιρετικό αμάξι το mazda! Εγώ που πληρώνω συνολικά 600 ευρώ τέλη κ ΦΠ το σκέφτομαι κ ως εξής: σε σχέση με κάποιον που πληρώνει τέλη 300 ευρώ για ένα 1600αρι βενζίνης εγώ δίνω και άλλα 25 ευρώ το μήνα vfg-οσημο (:p), για να έχω όλα τα οδηγικά οφέλη του διλιτρου, χώρια το μικρό όφελος από το ότι είναι πετρέλαιο. Από την άλλη βέβαια αν είχα QQ δεν θα έκαιγε τίποτα κ δεν θα πλήρωμα ούτε τα τέλη...Μία η άλλη έρχεται...
-
Απλα για να ξερουμε τι λεμε: ο 3κύλινδρος της bmw ειναι εξαιρετικος κινητηρας ισως ο καλυτερος 3κυλινδρος (λεω ισως γιατι δεν τους εχω δοκιμασει ολους τους 3κυλινδρους) μαζικης παραγωγης. Σχεδον ανυπαρκτοι κραδασμοι, πολυ ψυχωμενος (τραβαει καλυτερα απο τον δικο μου) και εχει πολυ πιο ωραιο ηχο απο τον 1.600άρη.
-
[quote/]
Η στοχοποίηση των δίλιτρων και άνω, χωρίς σύνδεση με την αξία, και η δήμευση ουσιαστικά αυτών των οχημάτων, μας έχει οδηγήσει όλους σε διάφορες προσπάθειες - όχι πάντα πετυχημένες - να αντιπαρέλθουμε αυτό το πογκρόμ.
Το CX7 ήταν εκπληκτικό αμάξι και όσοι τα δώσατε σίγουρα δεν έχετε βρει ακόμα κάτι άλλο να σας ικανοποιεί!
Το ίδιο και εμένα με το rav4 .....[/quote]Έτσι είναι. Θυμάμαι την επιτάχυνση που ειχα με 4η και 5η απο τα 120 στα 150 και μελαγχολω... εκει που αλλα ξεφουσκωναν το cx7 ξεκινούσε...
-
To cx-7 ηταν και ειναι μεσα στα ομορφοτερα και πλεον ολοκληρωμενα suv. Το σχημα του διαχρονικο. Αυτα μονο ....για να σταματησω το off topic.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
To cx-7 ηταν και ειναι μεσα στα ομορφοτερα και πλεον ολοκληρωμενα suv. Το σχημα του διαχρονικο. Αυτα μονο ....για να σταματησω το off topic.Καθόλου off topic φίλε Σπύρο γιατί καθόμαστε σήμερα και συζητάμε για 3κύλινδρα, 1500αρια, 1000αρια ακόμα (βλ. Ateca) σε SUV και είναι να τραβάς τα βυζιά σου επειδή κάποια λαμόγια που επειδή έκαναν τις μίζες τους merc με 1600 και 1800 κυβικά (χαρά του λαδωμένου το C180) αποφάσισαν αναιτιολόγητα και χωρίς καμία αίσθηση αναλόγικότητας και δικαιοσύνης να πηδήξουν τα δίλιτρα και να δημεύσουν πρακτικά όσα είχαμε τότε και να μας αποτρέπουν τώρα από να πάρουμε με το σωστό κινητήρα καλά αμάξια, γιατί ειλικρινά ποιος πιστεύει ότι είναι μόνο τα 440 ευρώ φόρος πολυτελούς (my ass) διαβίωσης το πρόβλημα όταν μπορείς να δώσεις και 40Κ για αμάξι (άλλο αν από τα 40 τα 15 θα πάνε σε συντάξεις 45ρηδων και 50 ρηδων ΔΕΚΟτζήδων και στρατιές κομματικών σκυλιών... για την Χ1 π.χ. που γράφω παραπάνω η τελική τιμή μετά φόρων είναι 37.700 και η λιανική 24.954, δηλαδή σχεδόν 13 χιλιάρικα φόροι και τέλη για το μπουρδέλο που ζούμε και τίποτα δεν είναι σωστό ούτε κάτι μας παρέχεται.... ας είναι καλά η 'Μέρκελ' πάλι που παρόλα αυτά κάνει και μια έκπτωση 4500 ευρώ!).
Το προβλημα είναι ότι δεν διακινδυνευει κανείς σώφρων άνθρωπος να πέσει ξανά στην παγίδα των αθλίων!Ξέρεις που αλλού παίζει βρίσκεις υλικό στο δίκτυο για την sdrive 18i;
Πακιστάν, Ινδονησία, Τουρκία.... εκεί ανήκουμε επειδή τα λαμόγια αυτά μας καταδικάζουν στα δικά τους χάλια όσο τίμια και να δουλεύει κανείς και να βγάζει τα προς το ζην! -
Πραγματικα εχεις πολυ δικιο και προσυπογραφω.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Απλα για να ξερουμε τι λεμε: ο 3κύλινδρος της bmw ειναι εξαιρετικος κινητηρας ισως ο καλυτερος 3κυλινδρος (λεω ισως γιατι δεν τους εχω δοκιμασει ολους τους 3κυλινδρους) μαζικης παραγωγης. Σχεδον ανυπαρκτοι κραδασμοι, πολυ ψυχωμενος (τραβαει καλυτερα απο τον δικο μου) και εχει πολυ πιο ωραιο ηχο απο τον 1.600άρη.Δεν το εχω οδηγησει το 1.6 αλλα οσοι ειχαν και τα δυο λενε οτι ειναι ποιο αδυνατος ο 1.5. Για τα αλλα ισχυει, ο 3κυλινδρος κινητηρας ειναι ποιο ομαλος απο τους περισσοτερους 4κυλνδρους γιατι εχει αξονα που εξισσοροπει τους κραδασμους ενω οι αλλοι δεν εχουν τετοιο αξονα (αλλα κανουν ενα αλλο τρικ).
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Απλα για να ξερουμε τι λεμε: ο 3κύλινδρος της bmw ειναι εξαιρετικος κινητηρας ισως ο καλυτερος 3κυλινδρος (λεω ισως γιατι δεν τους εχω δοκιμασει ολους τους 3κυλινδρους) μαζικης παραγωγης. Σχεδον ανυπαρκτοι κραδασμοι, πολυ ψυχωμενος (τραβαει καλυτερα απο τον δικο μου) και εχει πολυ πιο ωραιο ηχο απο τον 1.600άρη.Και εν ολίγοις, αν έχω καταλάβει σωστά από όλα όσα έχω διαβάσει, θα κινήσει τελικά το σκαρί της Χ1 άνετα και με ασφάλεια, αλλά δεν θα δώσει το κάτι παραπάνω που θα περίμενε κάποιος από μία BMW.
Βέβαια για τους φανατικούς της μάρκας και μόνο η μπροστινή κίνηση είναι από μόνος ένας λόγος να μην αισθάνονται σωστά, αλλά για έναν μη συνηθισμένο φαντάζομαι αυτό είναι ακόμα καλύτερο. -
Ειναι ολα σχετικα τα παραπανω. Το σιγουρο ειιναι οτι θα ειναι οικονομικο στην κατοχη λογω 1.5 κυβικων. Το οτι δεν πωλειται στις μεγαλες αγορες με αυτον τον κινητηρα μαλλον σε κανει να συμπεραινεις το αντιθετο απο αυτο που γραφεις.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ειναι ολα σχετικα τα παραπανω. Το σιγουρο ειιναι οτι θα ειναι οικονομικο στην κατοχη λογω 1.5 κυβικων. Το οτι δεν πωλειται στις μεγαλες αγορες με αυτον τον κινητηρα μαλλον σε κανει να συμπεραινεις το αντιθετο απο αυτο που γραφεις.Δεν πρέπει να έχει μεγάλο ενδιαφέρον μάλλον γιατί εύκολα ο Βέλγος, ο Γάλλος ή ο Ολλανδος, όπου βρήκα να πωλείται επίσης ο 1500, θα αγοράσει το δίλιτρο diesel και θα ησυχάσει. Δεν έχει ανάγκη να σκεφτεί χαράτσια και Καρανίκες.... οπότε δεν θα τον κοιτάξει in the first place χωρίς ίσως να μπει στη διαδικασία να δει αν του κάνει ή όχι...
-
Στην Ολλανδια ειναι ποιο ακριβα απο Ελλαδα. Επισης στην Γαλλια εχουν φορο περιουσιας. Τεσπα το αμαξι ειναι ακριβο αρα για να το παρεις θα κανεις υποχωρηση στον κινητηρα αλλα και στο αυτοματο κιβωτιο (γιατι δεν ειναι το 8αρι αλλα το 6αρι). Εσυ αποφασιζεις.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Απλα για να ξερουμε τι λεμε: ο 3κύλινδρος της bmw ειναι εξαιρετικος κινητηρας ισως ο καλυτερος 3κυλινδρος (λεω ισως γιατι δεν τους εχω δοκιμασει ολους τους 3κυλινδρους) μαζικης παραγωγης. Σχεδον ανυπαρκτοι κραδασμοι, πολυ ψυχωμενος (τραβαει καλυτερα απο τον δικο μου) και εχει πολυ πιο ωραιο ηχο απο τον 1.600άρη.O καλύτερος τρικύλινδρος μπορεί να είναι αλλά δεν παύει να είναι τρικύλινδρος. Και η φυσική είναι αμείλικτη, ότι μηχανισμούς και να προσθέσεις για εξισορρόπιση πάντα θα σου λείπει ένας κύλινδρος.
Και δεν είναι μόνο η δική μου άποψη. Γνώστος fan της BMW o Mat Watson λεει καθαρά την γνώμη του για τους τρικύλινδρους κινητήρες (δες το 5:00)
http://www.carbuyer.co.uk/reviews/bmw/s ... oon/review
-
Καλα αυτος ειναι στην αγγλικη αγορα. Παντως προτιμω να χασω εναν κυλινδρο αλλα να παρω ενα τουρμπο παρα να εχω 4κυλινδρο χωρις τουρμπο. Τα μειον ειναι πολυ λιγοτερα απο το συν. Βεβαια θα δειξει απο αξιοπιστια.
-
Όλα είναι σχετικά> Η μπροστινή κίνηση μπορεί να χάλασε τους φανατικούς της BMW , όμως η Χ1 μίλησε σε πολύ μεγάλο αγοραστικό κοινό το όποιο δεν είχε ξαναβάλει την BMW στην λίστα επιλογων του.
Το κοινό αυτό θα βρει το 1500 βενζίνης επαρκή καθώς κινεί το όχημα με ασφάλεια και παίζοντας λίγο με το μοχλό ταχύτητων και σβέλτα. Το οτι το πλαίσιο σηκώνει καλύτερο κινητήρα είναι γεγονός αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση επικίνδυνο. Ούτςε πιστεύω ο συνειδητός αγοραστής της 18i θα απογοητευτεί ακόμη και σε βάθος χρόνου.
Ο μεγαλύτερος συμβιβασμός για μένα είναι το γεγονός οτι έχει τρεις κυλίνδρους. Και το βλέπω και σαν τάση και από άλλους κατασκευαστές (πχ civic 1.0 turbo) και δεν μου αρέσει καθόλου. -
Μια χαρα παει το i8 με 3κύλινδρο μοτέρ.
Μεχρι στιγμης (αλλα ειναι νωρις ακομα) ο 1.500αρης εχει αποδειχθει πιο αξιοπιστια απο τον 1.600αρη που αντικατέστησε.
-
Το ι8 ειναι απογοητευση με το 3κυλινδρο μοτερ αλλα η εταιρεια δεν θελει να το κανει καλυτερο (με ποιο δυνατο κινητηρα).
Επισης αυτη η εκδοση εχει αλλο τουρμπο μεγαλυτερο και αλλα πιστονια προφανως. Η εκδοση των 136 εχει μικρο τουρμπο και δεν ειναι πολυ δυνατος κινητηρας. Παντως οπως ειπα απο τους ατμοσφαιρικους 1.6 που υπηρχαν μεχρι πριν μερικα χρονια δεν υπαρχει καμμια σχεση. Ο 3κυλινδρος ειναι πολυ συγχρονος σχεδιαστικα και αυτος ειναι ο βασικος λογος που το πηρα με αυτον παροτι δεν φαινονταν καλη ιδεα.
BMW X1 2016