-
Ο χρήστης Kostas_78 έγραψε:
Thanks.
Μια χαρα καταναλωσεις! Πηρε ενας φιλος Tiguan 2.0lt 190hp νομιζω και ολο γραφει fb για κατι 4,5-5lt/100 ( σε πορειες Εγνατια και Λευκαδα - Γιαννενα) και λεω...λες? Παντως διλιτρο diesel το X1 νομιζω ιδανικη επιλογη. Και ο φορος πολυτελειας στην 5τια πεφτει στο μισο σωστα?Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
Όχι δεν πέφτει στο μισό. Από 440 πάει στα 308€
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Kostas_78 έγραψε:
Thanks.
Μια χαρα καταναλωσεις! Πηρε ενας φιλος Tiguan 2.0lt 190hp νομιζω και ολο γραφει fb για κατι 4,5-5lt/100 ( σε πορειες Εγνατια και Λευκαδα - Γιαννενα) και λεω...λες? Παντως διλιτρο diesel το X1 νομιζω ιδανικη επιλογη. Και ο φορος πολυτελειας στην 5τια πεφτει στο μισο σωστα?Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
Είναι πραγματικά δύσκολο με 190 άλογα να πηγαίνεις ήρεμα συνεχεια...Το αμάξι σε προδιαθέτει να δοκιμάσεις τα όριά του...
-
Ο φόρος πολυτελείας επιβαρύνει τον κάτοχο άπαξ (με την αγορά του αυτοκινήτου) ή κάθε χρόνο;
Και σε τι ποσό ανέρχεται για την 18i; -
Ο χρήστης so was Red έγραψε:
Ο φόρος πολυτελείας επιβαρύνει τον κάτοχο άπαξ (με την αγορά του αυτοκινήτου) ή κάθε χρόνο;
Και σε τι ποσό ανέρχεται για την 18i;Είναι με τα μέχρι τώρα δεδομένα ετήσιος για 10 χρόνια , τα 5 πρώτα 440€ ενώ τα επόμενα 308Ι(για δίλιτρα). Σε χαμηλότερα κυβικά δεν υπάρχει φόρος πολυτελείας
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ευχαριστώ Spyros.
-
Ο χρήστης so was Red έγραψε:
Ο φόρος πολυτελείας επιβαρύνει τον κάτοχο άπαξ (με την αγορά του αυτοκινήτου) ή κάθε χρόνο;
Και σε τι ποσό ανέρχεται για την 18i;Βασικα λεγεται Φορος Πολυτελους Διαβιωσης και βγαινει με το που κανεις φορολογικη δηλωση κατευθειαν στο εκκαθαριστικο σου.
Το αστειο? Τι διλιτρο των 120.000€ εχεις τι των 20.000€ ...παλι 440€ ερχεται?!
Ελλαδαρα!!!Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Δίλημμα του φίλου. 34000 ή 33540 για το ίδιο αμάξι χώρις αναδιπλούμενους και με καθίσματα μισό δέρματινη μισό ύφασμα; (στα 34000 έχει φουλ δερμάτινη )
Ή 32200 απλή advantage αλλά με led πακέτο πινακίδωμενη 12/2016;
Εγώ αδυνατώ να βοηθήσω γιατί ειλικρινά μου είναι ακατανόητο πως δουλεύει το σύστημα πακέτου της BMW -
Ερώτηση για όσους ξέρουν. Υπάρχει περιπτωση απο αντιπρόσωπο να κανει εκτύπωση στην 18i με το βασικό εξοπλισμό 128.38€ επι της λιανικης, ώστε να κατέβει κλιμακα τελών ταξινόμησης η λιανικη τιμη στα 20000€ και απο 29790€ να κοστίζει 28000€;
-
Η λιανικη δεν αλλαζει
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Δίλημμα του φίλου. 34000 ή 33540 για το ίδιο αμάξι χώρις αναδιπλούμενους και με καθίσματα μισό δέρματινη μισό ύφασμα; (στα 34000 έχει φουλ δερμάτινη )
Ή 32200 απλή advantage αλλά με led πακέτο πινακίδωμενη 12/2016;
Εγώ αδυνατώ να βοηθήσω γιατί ειλικρινά μου είναι ακατανόητο πως δουλεύει το σύστημα πακέτου της BMWΜόνο ο ίδιος μπορεί να απαντήσει σ αυτά τα διλήμματα. Ειναι θέμα γούστου και budget
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Ερώτηση για όσους ξέρουν. Υπάρχει περιπτωση απο αντιπρόσωπο να κανει εκτύπωση στην 18i με το βασικό εξοπλισμό 128.38€ επι της λιανικης, ώστε να κατέβει κλιμακα τελών ταξινόμησης η λιανικη τιμη στα 20000€ και απο 29790€ να κοστίζει 28000€;Ειναι δηλωμένες οι τιμές στο Υπουργείο.
Οι εκπτωσεις (προωθητικές ενέργειες και εκπτώσεις dealers) παίζουν αφού βγει το άθροισμα τιμής + ΦΟΡΟΙ + ΦΠΑ + ΕΞΟΔΑ
Γενικά είδα πάντως αρκετές εκπτώσεις... -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Δίλημμα του φίλου. 34000 ή 33540 για το ίδιο αμάξι χώρις αναδιπλούμενους και με καθίσματα μισό δέρματινη μισό ύφασμα; (στα 34000 έχει φουλ δερμάτινη )
Ή 32200 απλή advantage αλλά με led πακέτο πινακίδωμενη 12/2016;
Εγώ αδυνατώ να βοηθήσω γιατί ειλικρινά μου είναι ακατανόητο πως δουλεύει το σύστημα πακέτου της BMWΑν δωσεις περισσοτερες λεπτομέρειες για τον εξοπλισμο μπορω να πω μια γνωμη αν αξιζει. Γενικα τα πακετα όπως Χ Line/Sport αξιζουν γιατι αναβαθμιζουν το αμαξι όπως θα επρεπε να είναι.
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Δίλημμα του φίλου. 34000 ή 33540 για το ίδιο αμάξι χώρις αναδιπλούμενους και με καθίσματα μισό δέρματινη μισό ύφασμα; (στα 34000 έχει φουλ δερμάτινη )
Ή 32200 απλή advantage αλλά με led πακέτο πινακίδωμενη 12/2016;
Εγώ αδυνατώ να βοηθήσω γιατί ειλικρινά μου είναι ακατανόητο πως δουλεύει το σύστημα πακέτου της BMWΜόνο ο ίδιος μπορεί να απαντήσει σ αυτά τα διλήμματα. Ειναι θέμα γούστου και budget
Με περισσότερη ερευνα αγοράς έπεσε και άλλο η τιμή για το σπεκ με το φουλ δερματίνη σαλόνι και το πακέτο καθρεπτών έπεσε σε 33500 και δώρο τα αυθεντικά λαστιχένια πατάκια και κάλλυμα χωρου αποσκευών.
Η πινακιδωμένη λογικά αποκλείεται να φύγει όσο διαρκεί η προωθητική ενέργεια γιατί η διαφορά της είναι για μικρότερο επίπεδο εξοπλισμού 1200 ευρώ (+ την αξία led), αλλά το xline έχει σχεδόν 4000 αξία. -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Δίλημμα του φίλου. 34000 ή 33540 για το ίδιο αμάξι χώρις αναδιπλούμενους και με καθίσματα μισό δέρματινη μισό ύφασμα; (στα 34000 έχει φουλ δερμάτινη )
Ή 32200 απλή advantage αλλά με led πακέτο πινακίδωμενη 12/2016;
Εγώ αδυνατώ να βοηθήσω γιατί ειλικρινά μου είναι ακατανόητο πως δουλεύει το σύστημα πακέτου της BMWΑν δωσεις περισσοτερες λεπτομέρειες για τον εξοπλισμο μπορω να πω μια γνωμη αν αξιζει. Γενικα τα πακετα όπως Χ Line/Sport αξιζουν γιατι αναβαθμιζουν το αμαξι όπως θα επρεπε να είναι.
Μεταλλικό, αυτόματο sdrive 18i
Διχρωμία στο εσωτερικό με beige canberra δερματίνη και beige πλαινα και κάτω μέρος ταμπλώ
Πακέτο καθρεπτών
Αισθητήρες πίσω
Χline (χρώμια μέσα, έξω, ράγες, 18αρες και ότι άλλο παέι με το πακέτο)
Active Guard
αυτόματο clima
Cruise control με braking function
Πακέτο φωτισμού
Σερβις 5 χρόνιαΛείπουν κάποιες γκατζετιές και αυτό προβληματίζει (ειδικά σε infortainment με εφαρμογές ή navi) ενώ νέο δίλημμα είναι η αγορά εγγύησης για άλλα 2 χρόνια στα 670 είτε τώρα είτε τους πρώτους 3 μήνες από ταξινόμηση.
Καμιά ιδέα για αυτό; -
Αν εχεις εργοστασιακη εγγυηση 2 χρονια και την κανεις 4 με 670 μαλλον αξιζει, όχι μαλλον αλλα σιγουρα. Προσεξε όμως γιατι πουλανε διαφορες εγγυήσεις που μπορει να μην είναι παρομοιες με την εργοστασιακη.
Για το αμαξι νομιζω εχει δερμα όχι δερματινη, δεν φαινεται να εχει καθολου εξοπλισμο περα από το Χ πακ, αυτοματο, μεταλλικο. Δηλ τα φωτα LED που είναι κατι βασικο να ειχε θα ηταν καλο νομιζω. Τωρα αν μπορει να ζησει χωρις τα LED ας το παρει. Παντως καλυτερα αυτό παρα το Advantage.
Για ναβι και εξτρα στερεο αν μπορουσε να τα πληρωσει θα ηταν καλα όμως το ναβι κανει 2+ χιλιαρικα δεν είναι για ολους.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Αν εχεις εργοστασιακη εγγυηση 2 χρονια και την κανεις 4 με 670 μαλλον αξιζει, όχι μαλλον αλλα σιγουρα. Προσεξε όμως γιατι πουλανε διαφορες εγγυήσεις που μπορει να μην είναι παρομοιες με την εργοστασιακη.Για το αμαξι νομιζω εχει δερμα όχι δερματινη, δεν φαινεται να εχει καθολου εξοπλισμο περα από το Χ πακ, αυτοματο, μεταλλικο. Δηλ τα φωτα LED που είναι κατι βασικο να ειχε θα ηταν καλο νομιζω. Τωρα αν μπορει να ζησει χωρις τα LED ας το παρει. Παντως καλυτερα αυτό παρα το Advantage.
Για ναβι και εξτρα στερεο αν μπορουσε να τα πληρωσει θα ηταν καλα όμως το ναβι κανει 2+ χιλιαρικα δεν είναι για ολους.
Δυστυχώς το config βγαίνει στα 24945 ώστε να μείνει κάτω από τα 25000 και να μην φάει εξτρα φόρο, άρα δεν θα μπορούσε να μπεί τίποτα άλλο!
Επισης τα συγκεκριμένα κομμάτια με την έκπτωση είναι as is και ετοιμοπαράδοτα.
Το συγκεκριμένο είναι παραγωγής 1/2017
Αυτο που κεντρίζει είναι η συνολική έκπτωση και έτσι η τελική τιμή.
Μάλλον αξίζει αν σκεφτεί κανεις τι άλλο υπάρχει και πόσο πάει -
Κατάφερα τελικά να κάνω τεστ drive στο 1.8i.
Η αίσθηση που αποκόμισα είναι ενός πολύ στιβαρού αυτοκινήτου, το οποίο όμως είναι βαρύ. Ήταν σαν να χωλαίνει το γκάζι, σαν να αργούσε να αποκριθεί. Μήπως είναι ηλεκτρονικό το γκάζι, ξέρει κανείς;Παρότι το αμάξι της δοκιμής φορούσε 18άρες ζάντες, η κύλιση ήταν εντυπωσιακά ομαλή. Και το πήγα επίτηδες σε κάτι παλιόδρομους -για να μην τους χαρακτηρίσω αλλιώς- που ήξερα ότι κάθε δέκα μέτρα έχει μπαλώματα και κοιλώματα. Που σημαίνει ότι με 17άρες η καλή αίσθηση της κύλισης θα γίνει ακόμη καλύτερη. Υπήρχε όμως θόρυβος, σαν τραχύς βόμβος, από τα λάστιχα, φαντάζομαι λόγω run flat.
Η συνολική μου εντύπωση είναι ότι το αμάξι είναι πολύ καλοφτιαγμένο και στιβαρό, αλλά δεν ξέρω αν ο συγκεκριμένος κινητήρας μπορεί να κινήσει άνετα ένα τόσο βαρύ αμάξωμα. Πρέπει να το βγάλει κανείς εθνική για το να διαπιστώσει και να υπάρχουν και τρία τέσσερα άτομα μέσα.
-
Με τα μικρής διάρκειας τεστ που κάνουν δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα ειδικά για το πως αρπάζει στο δρόμο. Θελει ανοικτό δρόμο και ώρα.
Στο μικρό τεστ που κάναμε με το φίλο και εγώ παρόμοιες εντυπωσεις αποκομισα, ωστόσο το αμάξι και σε comfort και σε σπορ τσιμπησε ωραία σε σύντομη ανοιχτωσια (Σπύρου Λούη). Προσωπικά επειδή το ίδιο άνοιγμα είχα κάνει και στο διλιτρο tiguan με τα 150 δεν βρίσκω διαφορά και μάλιστα το BMW τσιμπησε πιο άνετα λόγω βενζίνης..... Έχουμε ζητήσει και άλλο, μεγαλύτερης διάρκειας τεστ, που θα γίνει από εβδομάδα. -
Σαφως και εχει ηλεκτρονικο γκάζι. Δε νομιζω οτι υπαρχει πλεον αυτοκινητο χωρις ηλεκτρονικο γκάζι!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Σαφως και εχει ηλεκτρονικο γκάζι. Δε νομιζω οτι υπαρχει πλεον αυτοκινητο χωρις ηλεκτρονικο γκάζι!Ηλεκτρονικο γκαζι υπαρχει εδω και 20 χρονια. Πρεπει να δοκιμαζετε και το Σπορτ μοντ για καλυτερη αποκριση στο γκαζι.
BMW X1 2016