-
Τελευταια φορα που ειπα πως ενα αυτοκινητο εχει σκληρη αναρτηση ηταν οταν οδηγησα μια χαμηλωμενη Ελιζ. Μηπως τα παραλετε λιγο;
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Ξεκαθάρισα πως μιλάω πάντα συγκριτικά με άλλο παρόμοιο αυτοκίνητο. Επίσης το παλιότερο Yaris (mk2) που έχει η θεία μου είναι και αυτό πιο άνετο.
-
http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... otografies
Ποτέ δεν είναι αργά....
-
Καμαρώστε τώρα και τη δοκιμή γνωριμίας στη Δανία του 2011 από τον Σ.Χ :
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=13428
-
ποια λάδια προτείνει η τουοτα για γιαρις μκ3 1,4 ντιζελ ?
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Όλα αυτά αύξησαν την ακαμψία κατά 20% και επέτρεψαν στους μηχανικούς να τοποθετήσουν πιο μαλακά ελατήρια, ενώ και τα αμορτισέρ έχουν επίσης αποκτήσει πιο προοδευτική απόσβεση.ΜΕ λιγότερη ακαμψία σκληρότερα ελατήρια ;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ποια λάδια προτείνει η τουοτα για γιαρις μκ3 1,4 ντιζελ ?Το αμάξι έρχεται με 0w30 και εναλλακτικά μπορεί να πάρει 5w30. Είναι υποχρεωτικό ότι και να μπει να καλύπτει την προδιαγραφή acea c2, λόγω dpf. Στις επίσημες αντιπροσωπείες βάζουν 5w30 δικό τους ημισυνθετικό σχετικά ακριβό. Μερικοί βάζουν και άλλες μάρκες. ΠΡΟΣΟΧΗ , μπορεί να τύχει επίσημος να μην γνωρίζει περί c2 και να θέλει να βάλει αυτό που έχουν για τα βενζινοκίνητα. Προσωπικά παίρνω λάδια απ'έξω και τους τα πάω. Με 13-14€ είχα βρει Castrol full συνθετικά 0w30. Φθηνότερα από τα δικά τους. Επίσης φίλος μου έβαλε τα ημισυνθετικά total που είναι αρκετά οικονομικά (~9€) αλλά μου είπε πως έχει κάπως πιο τραχύ ήχο.
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
τελικά εκλέχτηκαν τα mobil esp formula 1 5w30 ACEO C2, ως καλύτερα των τοταλ και αυτών που προτείνει η τουοτα προς 11ε/λ μαζί με ΦΠΑ...
-
Μια χαρά!
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Μια χαρά!Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
θενκς
-
Πήρε κανείς το νέο Υaris diesel facelift 2014 να μας πει εντυπώσεις?
-
Οι παραδόσεις είναι απο Σεπτέμβρη.
-
Κάτοχος και εγω από Γενάρη και ήδη έχουμε γράψει 11.000 χλμ, ευτύχως κάποια και σε ταξίδια, αν και η πλειοψηφία μέσα στην πόλη και από γυναίκα (το έχει πάρει η σύζυγος).
Διαβάζοντας για dpf κλπ έχω πάθει ένα σύγκρυο...
Τουλάχιστον τα παιδιά στο service τα ξέρω χρόνια (καθώς μόνο TOYOTA είχα ως τώρα) και πάω 15 χρόνια, οπότε πιστεύω να μην έχουμε θέματα, ενώ βάζουμε πετρέλαιο πάντα από 1-2 ΕΚΟ βενζινάδικα (το ένα εταιρικό) που ξέρουμε χρόνια και έχουν όλες τις ταινίες και σφραγίδες πάνω.
Πως να εξηγήσω με απλά ελληνικά στη γυναίκα τα περί αναγέννησης; τι πρέπει να προσέχει; Κάνει και πολλές μικρές διαδρομές γαμώτο (ευτυχώς σε προάστια με όχι τόσα πολλά σταματα/ξεκίνα) -
Καλησπέρα στην παρέα!
Φίλος αγόρασε πρόσφατα yaris d4d του 2009 εισαγωγής.
Ξέρουμε τι λάδια προτείνει ο κατασκευαστής;
Ευχαριστώ πολύ! -
Επίσημο: Νέο Toyota Yaris 2017
[spoiler=:25pjd4eh]Με ένα πρόγραμμα αναβάθμισης που κόστισε € 90 εκατομμύρια, το νέο Yaris είναι σοβαρά βελτιωμένο σε 900 σημεία. Θα το δούμε στο Σαλόνι της Γενεύης.
Είναι η δεύτερη φορά που η Toyota αναβαθμίζει την τρίτη γενιά του σουπερμίνι της από το 2011 που παρουσιάστηκε.
Ωστόσο σε αντίθεση με το 2014, αυτή τη φορά γίνεται λόγος για κάτι πολύ περισσότερο από ένα σοβαρό facelift. Για την ακρίβεια, η επένδυση έφτασε τα € 90 εκατομμύρια κι έχουν γίνει βελτιώσεις σε 900 σημεία, τα οποία αφορούν κυρίως στη σχεδίαση, τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την ασφάλεια.
Τη σχεδίαση ανέλαβε το κέντρο της εταιρείας ED2 στη νότια Γαλλία και σκοπός της είναι η πιο δυναμική και παράλληλα αρμονική εικόνα. Προσοχή έχει δοθεί και στο φινίρισμα του αμαξώματος, ώστε να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η ήδη πολύ καλή εικόνα του Yaris.
Το εμπρός μέρος έχει σχεδίαση που η Toyota ονομάζει τύπου «καταμαράν», με νέα φώτα και μάσκα που έχει πιο απλές γραμμές γύρω από το σήμα. Το προφίλ χαρακτηρίζεται από την πιο χαμηλή βασική γραμμή του αμαξώματος, ενώ στο πίσω μέρος η πόρτα είναι νέα, όπως άλλωστε τα φώτα και ο προφυλακτήρας. Η κεντρική ιδέα είναι το αυτοκίνητο να δείχνει πιο χαμηλό και φαρδύ.
Οι ζάντες είναι επίσης νέες με διάμετρο που ανάλογα με την έκδοση είναι 15 ή 16 ιντσών, ενώ τα νέα Hydro Blue και Fire Red χρώματα ανεβάζουν τις επιλογές της παλέτας στις 10.
Στην καμπίνα αυτά που κατά βάση έχουν αλλάξει είναι οι δύο πλευρικοί αεραγωγοί του ταμπλό και ο πίνακας οργάνων. Από τη μεσαία έκδοση εξοπλισμού και πάνω τα συμβατικά αναλογικά όργανα έχουν αντικατασταθεί από μια έγχρωμη ψηφιακή TFT οθόνη 4,2 ιντσών, που θυμίζει κιάλια και σύμφωνα με την Toyota αναβαθμίζει σημαντικά την αίσθηση εργονομίας. Μικρές αλλαγές υπάρχουν ακόμα στις επενδύσεις, τα χρώματα και κάποια στοιχεία στο διάκοσμο.
Όπως έχουμε ξαναγράψει, μια πολύ σημαντική αλλαγή στο νέο Yaris είναι ο νέος 1.500άρης βενζονοκινητήρας που αντικαθιστά το σημερινό 1.33. Είναι μέρος ενός επενδυτικού προγράμματος ύψους € 150 εκατομμυρίων και προφανώς ικανοποιεί το πρωτόκολλο Euro 6c. Ανήκει στην οικογένεια των ESTEC (Economy with Superior Thermal Efficiency) και αποδίδει 111 ίππους με 13,8 kgm ροπή στις 4.400 rpm. Η Toyota δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τα στοιχεία για τη μέση κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων, λέει όμως ότι πετυχαίνει έως και 12% χαμηλότερες τιμές όταν συνδυάζεται με το κιβώτιο CVT.
Έχει θερμοδυναμική απόδοση που φτάνει το εντυπωσιακό 38,5% και σχέση συμπίεσης 13,5:1, ενώ μπορεί να αλλάζει τον κύκλο λειτουργίας του από Otto σε Atkinson. Είναι δε ο πρώτος κινητήρας της Toyota με υδρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγής για περισσότερη οικονομία στην υψηλή ταχύτητα.
Η Toyota δε διευκρινίζει πουθενά την τύχη της σημερινής βασικής έκδοσης με τον 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα, αναφέρει όμως βελτιώσεις για την έκδοση Hybrid που αντιστοιχεί στο 40% των πωλήσεων του μοντέλου και είναι η μοναδική υβριδική πρόταση στα σουπερμίνι.
Έχουν να κάνουν κυρίως με την ηχομόνωση και το ραφινάρισμα της λειτουργίας του υβριδικού συστήματος, το οποίο με βάση έρευνα που έγινε σε αυτοκίνητα πελατών, δίνει πραγματική μέση κατανάλωση 5 lt/100 km.
Για να πετύχουν το στόχο τους, οι μηχανικοί τοποθέτησαν νέες βάσεις κινητήρα και κιβωτίου, νέο υποπλαίσιο στην εμπρός ανάρτηση, νέα ημιαξόνια, νέο «φιλτροκούτι» καθώς και ένα ακόμα καζανάκι στην εξάτμιση. Βελτιώσεις αναφέρονται επίσης στη ρύθμιση των αμορτισέρ και της κρεμαγέρας, για καλύτερη οδηγική αίσθηση.
Το τελευταίο κεφάλαιο στο press kit του νέου Yaris αναφέρεται στην ασφάλεια και είναι χτισμένο γύρω από το σύστημα Safety Sense που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
Σκοπός του είναι κυρίως να αποτρέψει ένα ατύχημα αλλά και να μετριάσει τις συνέπειες σε κάποιο αναπόφευκτο. Περιλαμβάνει το Pre-Collision με αυτόματο φρενάρισμα, αυτόματους προβολείς, προειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας αλλά και αναγνώριση των οδικών σημάτων στις πλούσιες εκδόσεις.
Επίσης, οι ζώνες ασφαλείας του πίσω καθίσματος έχουν περιοριστές φορτίου και προεντατήρες, ενώ τα προσκέφαλα βελτιωμένη σχεδίαση όπως και οι αερόσακοι-κουρτίνες.
H επίσημη παρουσίασή του στο κοινό θα γίνει στο επερχόμενο Σαλόνι της Γενεύης τον επόμενο μήνα, ενώ στη χώρα μας αναμένεται λίγο πριν το καλοκαίρι.[/spoiler:25pjd4eh]
Επειδή δεν πρόκειται για νέο μοντέλο, αλλά για facelift υπάρχοντος, το θέμα συγχωνεύεται με το topic του Yaris 3ης γενιάς. [Admin]
-
Δεν θα πω πολλα πραγματα για την σχεδιαση γιατι δεν περιμενα καποια αλλαγη προς το καλυτερο,μεγαλα πισω φωτα χωρις λογο,μεγαλη μπροστινη γριλια δυσαναλογη με τη συνολικη μασκα του Yaris,εσωτερικα συνεχιζεται η ιδια μετριοτητα.Ενα facelift ουσιαστικα το μπροστινο μερος.Το Hybrid θεωρω οτι ειναι καλυτερο σαν πακετο σχεδιασης.
Φυσικα και θα πουλησει,γιατι ειναι το Yaris που ειναι Toyota,που ειναι εγγυηση αξιοπιστιας και after sales,γιατι εχει καλους χωρους,γιατι ειναι σχετικα μικρο και ευκολο στο παρκαρισμα.
-
-
Ήθελα να το γράψω νωρίτερα αλλά το τοπικό είχε μείνει πολύ πίσω -λόγω μάλλον υπερβολικής αξιοπιστίας του μοντέλου -και έψαχνα να το βρω!
Την Τρίτη μου έρχεται επιστολή για αντικατάσταση του πυροκροτητή στον αερόσακο του οδηγού ( takata ) παίρνω τηλέφωνο για ραντεβού και μου λένε θα με ειδοποιήσουν όταν θα έχουν ανταλλακτικό από Αθήνα , καλό φθινόπωρο λέω από μέσα μου , αντε τώρα να οδηγείς κανα τρίμηνο ξέροντας ότι μπορεί κατι να γίνει ,έστω και 1 στο μύριο είναι κάπως !
Την Τετάρτη 9 το πρωί κτυπάει το τηλ ήρθε το ανταλλακτικό πότε μπορείτε, λέω αύριο οκ έλα!
Την Πέμπτη στις 11 ήταν αλλαγμένο ,τελικά αλλάχτηκε και ο πυροκροτητής και ο αερόσακος ,κάτσε ρε Toyota είπαμε να έχεις κορυφαίο after sales αλλα εσείς το παρακάνατε , δηλ οι Αθηναίοι τους έρχεται η επιστολή το πρωί και το βράδυ είναι έτοιμοι;!
-
Δεν έγινε κάτι ιδιαίτερο Τάσο!
Ο εισαγωγέας ή η κεντρική αντιπροσωπία το ανταλλακτικό το έχει ήδη από την στιγμή που στέλνει ονομαστικές επιστολές. -
Δε το ήξερα αυτό Κώστα άλλα είχα διαβάσει στο ίντερνετ και ανησύχησα.
Toyota Yaris (τρίτη γενιά)