Τελείως αυτόματο (e-cvt) και μετακίνηση εντός αστικών περιοχών νομίζω πως η καλύτερη λύση είναι yaris hybrid!!!! Η άποψη αυτή εκφράζει εμένα σύμφωνα με την έρευνα και τις πληροφορίες που έχω αντλήσει μέχρι στιγμής. Υ.γ.: Δεν έχω υβριδικό, το έχω δοκιμάσει όμως και έμεινα ικανοποιημένος.
Latest posts made by cuculos
-
RE: Αρχικό αυτοκίνητο πόλης - αυτόματο κιβώτιο
-
RE: VW Polo Tdi 1.4 vs Toyota Yaris 2014 facelift diesel
Ο χρήστης taxman έγραψε:
Καλημέρα, οδήγησα πρόσφατα το yaris το προηγούμενο μοντέλο, το facelift με την μάσκα μπροστά την χιαστή νομίζω έρχεται Σεπτέμβριο. Επειδή και εμείς το ψάχναμε για αυτοκίνητο πόλης με πολλά χιλιόμετρα σε αττική οδό κάθε μέρα είχαμε αποκλείσει τα vw group αυτοκίνητα γενικά. Ο λόγος η αξιοπιστία από προσωπική εμπειρία. Ίσως βέβαια να είμασταν άτυχοι και να υπάρχουν πολλοί περισσότεροι ικανοποιημένοι πελάτες. Το yaris λοιπόν έχει μάλλον ψηλή θέση οδήγησης, ωραίο εσωτερικό με την κάμερα και τον διζωνικό κλιματισμό. Θόρυβο προς το παρόν έχει στο ρελαντί αργότερα και με τα χρόνια φαντάζομαι θα ακούγεται περισσότερο, ίσως όμως όπως και σε όλα τα πετρελαιοκίνητα. Είναι πιθανόν το yaris να μην έχει καλύτερη ηχομόνωση και συναρμογή από το Polo. Έχει πιο δοκιμασμένο κινητήρα (το Yaris) από το Polo. Start Stop δεν έχει το Yaris, δεν μπορώ να σε βοηθήσω για αυτό. H κάμερα οπισθοπορείας μου φάνηκε καλύτερη από απλούς αισθητήρες, βέβαια γούστα είναι αυτά. Το Υaris φτιάχνεται Γαλλία το Polo Ισπανία.
Το facelift του yaris διάβασα πως θα έχει και καλύτερη ηχομόνωση και βελτιωμένη συναρμογή στο εσωτερικό. Για τα service έχεις ρωτήσει η TOYOTA έχει κάθε 15.000 χλμ ή μια φορά τον χρόνο. To Polo είναι στα 7.500 χλμ;
Σε όσα μοντέλα έχω μπεί (Polo, Fiesta κτλ) αυτής της κατηγορίας μου έχουν αφήσει την αίσθηση ότι μετά την 3ετία και την χρήση στους «υπέροχους» ελληνικούς δρόμους υπάρχουν τριγμοί και θόρυβοι που σε μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα ίσως να εμφανίζονται αργότερα. Οπότε κριτήριο σε αυτή την κατηγορία για εμένα δεν είναι η συναρμογή αλλά η οικονομική χρήση και η vw δεν μου κάνει κλικ σε αυτό το τομέα - καθαρά προσωπική μου άποψη τονίζω.
Για Yaris πάρε προσφορά από την αντιπροσωπεία στην Καβάλας.Από την αντιπροσωπεία της toyota μου είπαν αλλαγή λαδιών κάθε 7.500km καθώς και χρήση καθαριστικού υγρού στο ρεζερβουάρ για προστασία. Για vw δεν ρώτησα ακόμα για τα service. Αυτό για τους τριγμούς (λόγω των υπέροχων δρόμων μας) το έχω ακούσει και από άλλους. H κάμερα οπισθοπορείας ωραία αλλά έχω προσέξει ότι σε συνθήκες ημέρας με ηλιοφάνεια δεν βλέπεις τίποτα λόγω της θέσης της οθόνης. Ίσως θα έπρεπε η οθόνη στο ταμπλό του αυτοκινήτου να είχε κάποια κλίση προς στον οδηγό ή τουλάχιστον να ήταν πιο κοντά σ αυτόν και όχι ακριβώς στην μέση. Δν ξέρω αν το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος αυτό και μπορεί να μας πει την γνώμη του. Κάποιος που να έχει εμπειρία με το park pilot της vw ή με το start-stop κατά πόσο λειτουργικό, αξιόπιστο και οικονομικό (σε βάθος χρόνου) είναι?
-
VW Polo Tdi 1.4 vs Toyota Yaris 2014 facelift diesel
Καλησπέρα! Είμαι ανάμεσα σε ΥΑRIS και POLO. Kαι θα ήθελα παρακαλώ την βοήθειά σας. Όποιος έχει ανάλογη εμπειρία θα με βοηθούσε πολύ με την γνώμη του. Το ψάχνω εδώ και καιρό και ακόμα δεν έχω καταλήξει. Από τη μια το polo μου φαίνεται πολύ όμορφο και ποιοτικό. Έχω οδηγήσει και τα δύο σε test drive. Μου άρεσαν και τα δύο. Το yaris από την άλλη περίπου στα ίδια λεφτά μου δίνει καλύτερο εξοπλισμό(κάμερα οπισθοπορείας, cruise control και ζάντες αλουμινίου) και 6 χρόνια(3+3) εγγύηση. Και η toyota θεωρείται πιο αξιόπιστη γενικά (τουλάχιστον έτσι ακούγεται) και ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι δοκιμασμένος. Ακόμα δεν έχω συνηθίσει την αλλαγή στη μάσκα του εμπρός προφυλαχτήρα αλλά εντάξει δεν μου κάθεται και άσχημη. Βέβαια το polo σου δίνει καλύτερη οδηγική εμπειρία από το yaris τουλάχιστον έτσι φάνηκε σ εμένα από τις δοκιμές και έχεις την αίσθηση πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο ανώτερης κατηγορίας. Επίσης σου δίνει και το σύστημα start & stop το οποίο είναι στα θετικά καθώς καλό ειναι να υπάρχει(για εντός πόλης χρήση π.χ. στα φανάρια) .Βέβαια δεν είμαι και πολύ σίγουρος κατά πόσο χρήσιμο και οικονομικό θα είναι σε σχέση πάντα με το γεγονός ότι έχει πολλούς αισθητήρες επάνω που το κάνει πιο πολύπλοκο μηχανικά και πιθανόν τα service και τα αναλώσιμα ανταλλακτικά θα είναι τσιμπημένα(π.χ μπαταρία, μίζα και κάποιος αισθητήρας αν χαλάσει). Ελπίζω κάποιος που έχει εμπειρία από το σύστημα να μας πει την γνώμη του κατα πόσο χρήσιμο και απροβλημάτιστο είναι. Το ένα τρικύλινδρο(polo) το άλλο τετρακύλινδρο (yaris). Τί είναι προτιμότερο? Επίσης το yaris 6 τάχυτο ενώ το polo 5 ταχυτο. Οποιαδήποτε βοήθεια και γνώμη επί του θέματος ελπίζω να με βοηθήσει να κατασταλάξω επιτέλους.
Y.γ.: η vw με επιπλέον 500 ευρώ(οπότε έρχομαι στην ίδια τιμή ακριβώς με το yaris) μου δίνει το πακέτο park pilot(εργοαστασικοί αισθητήρες μπρος-πίσω με εικονική υποστήριξη στην οθόνη του ηχοσυστήματος καθώς και cruise control). Από την εμπειρία σας τί είναι καλύτερο: η οθόνη οπισθοπορείας του yaris ή το park pilot του polo?? Ευχαριστώ
-
RE: VW Polo Tdi 1.4 vs Toyota Yaris 2014 facelift diesel
Καλησπέρα! Είμαι ανάμεσα σε ΥΑRIS και POLO. Kαι θα ήθελα παρακαλώ την βοήθειά σας. Όποιος έχει ανάλογη εμπειρία θα με βοηθούσε πολύ με την γνώμη του. Το ψάχνω εδώ και καιρό και ακόμα δεν έχω καταλήξει. Από τη μια το polo μου φαίνεται πολύ όμορφο και ποιοτικό. Έχω οδηγήσει και τα δύο σε test drive. Μου άρεσαν και τα δύο. Το yaris από την άλλη περίπου στα ίδια λεφτά μου δίνει καλύτερο εξοπλισμό(κάμερα οπισθοπορείας, cruise control και ζάντες αλουμινίου) και 6 χρόνια(3+3) εγγύηση. Και η toyota θεωρείται πιο αξιόπιστη γενικά (τουλάχιστον έτσι ακούγεται) και ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι δοκιμασμένος. Ακόμα δεν έχω συνηθίσει την αλλαγή στη μάσκα του εμπρός προφυλαχτήρα αλλά εντάξει δεν μου κάθεται και άσχημη. Βέβαια το polo σου δίνει καλύτερη οδηγική εμπειρία από το yaris τουλάχιστον έτσι φάνηκε σ εμένα από τις δοκιμές και έχεις την αίσθηση πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο ανώτερης κατηγορίας. Επίσης σου δίνει και το σύστημα start & stop το οποίο είναι στα θετικά καθώς καλό ειναι να υπάρχει(για εντός πόλης χρήση π.χ. στα φανάρια) .Βέβαια δεν είμαι και πολύ σίγουρος κατά πόσο χρήσιμο και οικονομικό θα είναι σε σχέση πάντα με το γεγονός ότι έχει πολλούς αισθητήρες επάνω που το κάνει πιο πολύπλοκο μηχανικά και πιθανόν τα service και τα αναλώσιμα ανταλλακτικά θα είναι τσιμπημένα(π.χ μπαταρία, μίζα και κάποιος αισθητήρας αν χαλάσει). Ελπίζω κάποιος που έχει εμπειρία από το σύστημα να μας πει την γνώμη του κατα πόσο χρήσιμο και απροβλημάτιστο είναι. Το ένα τρικύλινδρο(polo) το άλλο τετρακύλινδρο (yaris). Τί είναι προτιμότερο? Επίσης το yaris 6 τάχυτο ενώ το polo 5 ταχυτο. Οποιαδήποτε βοήθεια και γνώμη επί του θέματος ελπίζω να με βοηθήσει να κατασταλάξω επιτέλους.
Y.γ.: η vw με επιπλέον 500 ευρώ(οπότε έρχομαι στην ίδια τιμή ακριβώς με το yaris) μου δίνει το πακέτο park pilot(εργοαστασικοί αισθητήρες μπρος-πίσω με εικονική υποστήριξη στην οθόνη του ηχοσυστήματος καθώς και cruise control). Από την εμπειρία σας τί είναι καλύτερο: η οθόνη οπισθοπορείας του yaris ή το park pilot του polo?? Ευχαριστώ
-
RE: Αγορά ΙΧ diesel πόλης
Καλησπέρα, φίλε μου και γω είμαι προβληματισμένος πάνω στο ίδιο θέμα. Είμαι ανάμεσα σε yaris και polo. Το polo το έχεις στα υπόψιν? Είναι πολύ όμορφο και ποιοτικό. Έχω οδηγήσει και τα δύο σε test drive. Μου άρεσαν και τα δύο. Το yaris στα ίδια λεφτά σου δίνει καλύτερο εξοπλισμό(κάμερα οπισθοπορείας, cruise control και ζάντες αλουμινίου) και 6 χρόνια(3+3) εγγύηση. Και η toyota θεωρείται πιο αξιόπιστη γενικά (τουλάχιστον έτσι ακούγεται). Βέβαια το polo σου δίνει καλύτερη οδηγική εμπειρία από το yaris τουλάχιστον έτσι φάνηκε σ εμένα από τις δοκιμές και έχεις την αίσθηση πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο ανώτερης κατηγορίας. Επίσης σου δίνει και το σύστημα start & stop το οποίο είναι στα θετικά καθώς καλό ειναι να υπάρχει(για εντός πόλης χρήση π.χ. στα φανάρια) .Βέβαια δεν είμαι και πολύ σίγουρος κατά πόσο χρήσιμο και οικονομικό θα είναι σε σχέση πάντα με το γεγονός ότι έχει πολλούς αισθητήρες επάνω που το κάνει πιο πολύπλοκο μηχανικά και πιθανόν τα service και τα αναλώσιμα ανταλλακτικά θα είναι τσιμπημένα(π.χ μπαταρία, μίζα και κάποιος αισθητήρας αν χαλάσει). Ελπίζω κάποιος που έχει εμπειρία από το σύστημα να μας πει την γνώμη του κατα πόσο χρήσιμο και απροβλημάτιστο είναι. Το έχει και το corsa. Το yaris 6 τάχυτο ενώ το polo 5 ταχυτο. Οποιαδήποτε βοήθεια και γνώμη από αυτούς που έχουν εμπειρία και γνώση επί του θέματος θα ήταν πολύ χρήσιμη.
Υ.Γ.: πάντως αν το θες για εντός πόλης καλή σκέψη, αν θες να το κοιτάξεις, θα ήταν και το υβριδικό yaris (το οποίο και δοκίμασα) αν το θες αποκλειστικά όμως για την πόλη. To οδήγησα κι αυτό. Πολύ ευκολοδήγητο,ξεκούραστο και αθόρυβο αυτοκίνητο λόγω του αυτόματου κιβωτίου καθώς και οικονομικό για εντός πόλης όπου λόγω σταμάτα-ξεκίνα δουλεύει πολλές φορές αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα. Όμως το άρπαγμα και την έκρηξη που έχει το diesel σε πιο μεγάλες ταχύτητες δεν την έχει χωρίς όμως να σημαίνει πως δεν είναι γρήγορο(100 ίπποι) αν πατήσεις το γκάζι(όμως πάει περίπατο η κατανάλωση). Είναι πιο αδύναμο λόγω ροπής. Επίσης με βάζει σε σκέψεις κατά πόσο θα έχει μεταπωλητική αξία αν κάποια στιγμή θες να το αλλάξεις.
-
RE: Toyota Yaris 2013 (Mk3)
Έχω οδηγήσει το yaris diesel μέχρι στιγμής το οποίο μου φάνηκε ωραίο, έχει δύναμη και καλά τραβήγματα και είναι γενικά fun to drive. Θέλω να δοκιμάσω και το αντίστοιχο hybrid για να σχηματίσω εικόνα. Κάνω 10.000-15.000 km το χρόνο. Aπο επαρχία είμαι και τα περίσσοτερα χιλιόμετρα είναι σε επαρχιακούς δρόμους και εθνική καθώς και μικρομετακινήσεις εντός πόλης. Στην εθνική δεν βοηθάει ο ηλεκτροκινητήρας καθόλου? Δεν εννοώ στις επιταχύνσεις αλλά εάν παράλληλα δίνει ισχύ στον βενζινοκίνητρα ρίχνοντας έτσι την κατανάλωση. Πάντως στα diesel υπάρχει ζήτημα με διάφορα προβλήματα(λόγω βιοντίζελ στο καύσιμο)..καθώς από την ίδια την αντιπροσωπεία μου είπαν πως υπάρχουν τρόποι αντιμετώπισης(πρόληψη), δηλαδή καθαριστικά για την δεξαμένη και τα μπεκ σε κάθε γέμισμα του ρεζουρβουάρ και service κάθε 7500(καλού κακού) αλλά και να το πατάω που και που στην εθνική για να ξεμπουκώνει(ξεκαπνίζει). Για να μου τα λέει όλα αυτά σίγουρα υπάρχει θέμα. Και οι βλάβες αυτές πέραν του ότι δεν καλύπτονται από την εγγύηση έχουν και ιδιαίτερα τσιμπημένο κόστος. Δηλαδή το παίρνεις για οικονομία και στο τέλος αν είσαι και λίγο άτυχος(δεν λέω ότι σε όλους θα βγει πρόβλημα) τα δίνεις μαζεμένα. Κάποιος που να χει υβριδικό yaris να μας πει εντυπώσεις? Υ.Γ.: Μίλησα σήμερα μ'έναν πωλητή από toyota και στην συζήτηση γύρω από την ρόπη των δύο εκδόσεων μου είπε πως το hybrid έχει παραπάνω ροπή 240Nm έναντι του diesel 205Nm λόγω ηλεκτροκινητήρα και πως γενικά είναι πιο γρήγορο και νευρικό και ανταποκρίνεται πιο άμεσα.
-
RE: Toyota Yaris 2013 (Mk3)
Παιδιά καλησπέρα, ενδιαφέρομαι για το καινούργιο yaris και βρίσκομαι μεταξύ των δύο. Έχει κανείς προσωπική εμπειρία με τα υβριδικά. Συμφέρουν πραγματικά σε σχέση με τα diesel αυτή τη στιγμή δεδομένου ότι ακούγονται διάφορα προβλήματα στα diesel λόγω κακής ποιότητας καυσίμου? Η έκδοση active plus diesel κοστίζει 16500 και η αντίστοιχη έκδοση στο υβριδικό κοστίζει 17800 ( έχει όμως αυτόματο κιβώτιο και κλιματιστικό). Θα ήθελα ν ακούσω τις συμβουλές σας μ' ενδιαφέρον. Ευχαριστώ
-
Toyota Yaris 2013 (Mk3)
Παιδιά καλησπέρα, ενδιαφέρομαι για το καινούργιο yaris και βρίσκομαι μεταξύ των δύο. Έχει κανείς προσωπική εμπειρία με τα υβριδικά. Συμφέρουν πραγματικά σε σχέση με τα diesel αυτή τη στιγμή δεδομένου ότι ακούγονται διάφορα προβλήματα στα diesel λόγω κακής ποιότητας καυσίμου? Η έκδοση active plus diesel κοστίζει 16500 και η αντίστοιχη έκδοση στο υβριδικό κοστίζει 17800 ( έχει όμως αυτόματο κιβώτιο και κλιματιστικό). Θα ήθελα ν ακούσω τις συμβουλές σας μ' ενδιαφέρον. Ευχαριστώ
-
RE: TOYOTA FORUM
Καλησπέρα και πάλι. Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Δοκιμάζοντας και πάλι το yaris style 2014 (test drive) πρόσεξα πώς η πρώτη δεν κουμπώνει καλά. Ρώτησα τον υπεύθυνο επί του θέματος και μου είπε πως είναι ένα θέμα στα yaris το συγκεκριμένο πρόβλημα και πως μερικά το εμφανίζουν. Δηλαδή 3/5 φορές που βάζεις την πρώτη δεν κουμπώνει καλά(δεν μπαίνει με την μία). Μου υποσχέθηκε ότι μπορεί να το διορθώσει. Τί είναι αυτό πάλι? Έχει κανείς άλλος ανάλογες εμπειρίες?
-
RE: TOYOTA FORUM
Kάποιος που να μας δώσει λίγες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την sport ανάρτηση και τα χαμηλού προφίλ ελαστικά που φοράει η style έκδοση? Πόσο μπορεί να επηρεάσει κατά βάση την άνεση αλλά και την κατανάλωση? Και η διαφορά σε σχέση π.χ. με active plus εκδοσή κατά πόσο είναι αισθητή? Στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως οι διαφορές ειναι απειροελάχιστες και μη αντιληπτές από νορμάλ οδηγό παρά μόνο από ειδικούς που κάνουν δοκιμές σε αυτοκίνητα.