-
Δύο τα βλέπω καθημερινά.
-
Τυλιξε μου το 34αρι
30 χρονων σχεδιο βεβαια XM δε θα γινει ποτε -
http://www.drive.gr/posts/classic-news/ ... -34-hronia
BMW M1 ξεχασμένη σε γκαράζ για 34 χρόνια!
[spoiler=:33bwpew0]Είναι μια από τις τελευταίες που κατασκευάστηκαν και έχει μόνο 7.392 km στο οδόμετρο.
Η Mint Classics, ντίλερ της BMW στη Γερμανία με ειδίκευση στα κλασικά αυτοκίνητα, ανακάλυψε μια απίστευτη Μ1 που μάζευε σκόνη επί 34 χρόνια.
Το κλασικό σούπερκαρ είχε ξεχαστεί σε γκαράζ στη νότια Ιταλία, όπου κανείς δεν το είχε αγγίξει από το 1982. Να φανταστείτε, φοράει ακόμα τα «μαμά» λάστιχα που έχουν φτιαχτεί το 1980, έχει οδηγηθεί το πολύ για ένα χρόνο κι έχει μόλις 7.392 km στο κοντέρ!
Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, η κατακόκκινη Μ1 βρέθηκε με διάφορα εξαρτήματα και σκουπίδια πάνω στο αμάξωμά της και καλυμμένη με ένα παχύ στρώμα σκόνης, μέσα-έξω. Δείχνει όμως σε πολύ καλή κατάσταση.
Αναμενόμενα, η Mint Classics, που έχει ανακαινίσει και πουλήσει πολλές κλασικές BMW, συμπεριλαμβανομένων και αγωνιστικών Μ1 Procar, θα την κάνει ξανά καινούργια. Πράγμα που μάλλον δεν θα είναι δύσκολο, αφού δεν της λείπει τίποτε. Όλα τα μηχανικά μέρη όμως θα πρέπει να λυθούν εντελώς αφού έχουν να δουλέψουν πάνω από τρεις δεκαετίες.
Η παραγωγή της BMW M1 έχει σταματήσει εδώ και πάνω από 35 χρόνια και είναι ένα από τα πιο επιθυμητά και περιζήτητα αυτοκίνητα που έχει φτιάξει η βαυαρική μάρκα. Μόνο 453 κομμάτια έχουν κατασκευαστεί, από το 1978 έως το 1981. Σκοπός της BMW ήταν να πιστοποιήσει (ομολογκάρει) το μοντέλο για αγώνες σπορ αυτοκινήτων του Group 4.
Είκοσι από αυτές τις Μ1 αγωνίστηκαν στο πρωτάθλημα ενιαίου τύπου Procar, όπου τις οδηγούσαν κορυφαίοι πιλότοι της Formula 1 και άλλων παγκόσμιων πρωταθλημάτων. Το πρωτάθλημα ήταν υποστηρικτικό των GP F1, έγινε δύο χρονιές, το 1978 και το 1979, και πρωταθλητές ανακηρύχθηκαν αντίστοιχα ο Niki Lauda και ο Nelson Piquet.
Η BMW M1 παραγωγής είχε αμάξωμα σχεδιασμένο από τον Giugiaro και είχε εξελιχθεί αρχικά από τη Lamborghini, πριν την αναλάβει η ίδια η BMW. Φορούσε 6κύλινδρο σε σειρά, 24βάλβιδο, εξαπετάλουδο κινητήρα 3,5 λίτρων τοποθετημένο στο κέντρο, που απέδιδε 277 PS. Ο κινητήρας αυτός, με τον κωδικό Μ88, χρησιμοποιήθηκε αργότερα στην Μ 635 CSi και στην Μ5 της πρώτης γενιάς.[/spoiler:33bwpew0]
-
Αμαξάρα η Μ1....η συγκεκριμένη προβλέπω να πουλιέται σε απίστευτα υψηλό νούμερο!
-
Είδα πρόσφατα ένα ντοκυμαντέρ για την Μ1 και έλεγε ότι απέτυχε σε πωλήσεις λόγω της επιλογής του 6κύλινδρου σε σειρά κινητήρα.
Δεν έπειθε το κοινό σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Βέβαια επειδή πούλησε λίγο, τώρα οι τιμές ως κλασσικό είναι υψηλές -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Είδα πρόσφατα ένα ντοκυμαντέρ για την Μ1 και έλεγε ότι απέτυχε σε πωλήσεις λόγω της επιλογής του 6κύλινδρου σε σειρά κινητήρα.
Δεν έπειθε το κοινό σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Βέβαια επειδή πούλησε λίγο, τώρα οι τιμές ως κλασσικό είναι υψηλέςΣωστό, εν μέρη όμως. Το βασικό πρόβλημα ήταν το πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα που πέρασε από τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου μέχρι τελικά να βγεί στην παραγωγή. Όταν σχεδιάστηκε ο κινητήρας το τοποθετούσε κοντά στην κορυφή. Όταν τελικά βγήκε στην παραγωγή, ο ανταγωνισμός είχε παρουσιάσει πολύ πιο δυνατές προτάσεις.
ΥΓ: Η καθυστέρηση οφείλεται στη συμφωνία με την Lamborghini για την κατασκευή του αμαξώματος, η οποία τελικά ναυάγησε το παρά πέντε.
-
Δεν ήταν τόσο το ότι δεν ήταν δυνατό όσο το ότι ουσιαστικά το αυτοκίνητο δεν προοριζόταν για κανονική παραγωγή σειράς ποτέ. Ήταν ένα πρότζεκτ ομολογκαρίσματος που σχεδιάστηκε για αγώνες αλλά ξεπεράστηκε γρήγορα και σταμάτησε η εξέλιξή του πριν ουσιαστικά μπει σε ειδική και πίστα (λόγω και της καθυστέρησης που αναφέρθηκε με την Lamborghini κλπ).
Και τι τους εμπόδιζε να το βγάλουν τελικά σε κανονική παραγωγή? Η παγκόσμια αγορά στα τέλη του '70 (πετρελαϊκή κρίση) δεν είχε καμμία σχέση με την σημερινή και σαν επακόλουθο εξειδικευμένες εταιρίες όπως η Lamborghini και η Maserati πχ πήγαιναν για φούντο.
Αν δείτε τις πωλήσεις των κατασκευαστών σούπερκαρ στα τέλη του '70 (αστεία νούμερα του στυλ μερικών εκατοντάδων των χρόνο παγκοσμίως ή άντε η Ferrari να πούλαγε κανά 2000 με όλο το βάρος του ονόματος στα σπορ αυτοκίνητα) θα καταλάβετε πως δεν συνέφερε με τίποτα έναν μεγάλο κατασκευαστή όπως η BMW να χτίσει την εξειδικευμένη γραμμή παραγωγής που χρειαζόταν για ένα αυτοκίνητο που δεν είχε σχεδόν τίποτα κοινό με όλα τα άλλα BMW για μια μηδενική αγορά για το μέγεθος της BMW.υγ. μέχρι πρόσφατα υπήρχαν τουλάχιστον 2 και στην Ελλάδα (πορτοκαλί και σκούρο μπλε), άγνωστο που είναι σήμερα
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
δεν συνέφερε με τίποτα έναν μεγάλο κατασκευαστή όπως η BMW να χτίσει την εξειδικευμένη γραμμή παραγωγής που χρειαζόταν για ένα αυτοκίνητο που δεν είχε σχεδόν τίποτα κοινό με όλα τα άλλα BMW για μια μηδενική αγορά για το μέγεθος της BMW.Σωστό αυτό, η BMW είχε το πλεονέκτημα σε σχέση με Ferrari, Lamborghini κ.λπ. ότι ήταν μαζικός κατασκευαστής και δεν την ενδιαφέρει να συνέχισει σε ένα niche κομματι.
υγ. μέχρι πρόσφατα υπήρχαν τουλάχιστον 2 και στην Ελλάδα (πορτοκαλί και σκούρο μπλε), άγνωστο που είναι σήμερα
Είχα γνωρίσει μέσω τρίτου, τον γιό ενός πρώην μεγαλοβιομήχανου της Θεσ/νικης (εμπλεκόμενου με τα ποδοσφαιρικά ένα διαστημα), που είχε μια Μ1 και την είχα δει από κοντά. Δεν ξέρω όμως τι απέγινε αυτό το αυτοκίνητο.
-
Χρώμα?
-
Ο χρήστης mitsos587 έγραψε:
Καλησπέρα.Ειμαι κάτοχος ενός f20 lci 116d το οποίο έχει αυτόματο air condition.Αυτό που παρατηρώ είναι ότι όταν δουλεύει η μονάδα και βάλω την ανακύκλωση μετά απο λίγη ώρα απενεργοποιείται μόνη της.
Η λειτουργία αυτή είναι πολύ εκνευριστηκή ειδικά σε συνθήκες μποντιλιαρίσματος.
Το αντιμετωπίζει κανείς άλλος το συγκεκριμένο φαινόμενο;
Υπάρχει κάποιος τρόπος να κανω να μην απενεργοποιείται αυτόματα η ανακύκλωση;Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλησπέρα
Δυστυχώς και στο Ε92 που είχα έτσι ήταν... Πρέπει να το ενεργοποιεις εσύ ξανά...Ρίξε μια ματιά στο menu μήπως υπάρχει ρύθμιση να είναι συνέχεια on
-
http://www.caranddriver.gr/eidiseis/art ... 6-7639915/
Ποια μοντέλα της BMW πούλησαν καλύτερα στην Ελλάδα το 2016;
[spoiler=:n9vcjs1e]To BMW Group κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων στην Ελληνική αγορά με τις μάρκες BMW, MINI και BMW i.
Αύξηση πωλήσεων 26,5% σημείωσε το BMW Group Hellas το 2016 βάσει των πρώτων αποτελεσμάτων που ανακοινώθηκαν από τον ΣΕΕΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων). Η εταιρία συγκέντρωσε 5.430 συνολικές ταξινομήσεις αυτοκινήτων BMW, MINI και BMW i κατακτώντας την πρώτη θέση ως Group στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων.
Για τη BMW, 3.845 οχήματα παραδόθηκαν το 2016 σε πελάτες έναντι 2.999 μονάδων το 2015 (αύξηση 28,2%). Οι πρωτιές πωλήσεων σε διάφορες κατηγορίες πολυτελών αυτοκινήτων συνεχίστηκαν το 2016 στην κατηγορία των μικρομεσαίων με τη BMW Σειρά 2 Active Tourer (410 οχήματα) και στη μεσαία κατηγορία με μοντέλα BMW Σειράς 3 και BMW Σειράς 4 (490 οχήματα). Στην κατηγορία SUV/SAV τα μοντέλα της BMW Σειράς X (Χ1, Χ3, Χ4, Χ5 και Χ6) σημείωσαν ανοδική πορεία στην Ελληνική αγορά με 1.480 συνολικές ταξινομήσεις.
Η μάρκα BMW i με τα premium ηλεκτρικά αυτοκίνητα BMW i3 και BMW i8 συνέχισε την επιτυχημένη πορεία της με 44 συνολικές ταξινομήσεις.
Σημαντική αύξηση πωλήσεων 22,5% σημείωσε και η ΜΙΝΙ το 2016. Με ταξινομήσεις 1.585 οχημάτων, η Βρετανική μάρκα στην Ελλάδα ξεπέρασε τα 1.294 αυτοκίνητα που είχαν ταξινομηθεί το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς.
Το 3θυρο MINI hatch, το 5θυρο MINI και το MINI Countryman προσέλκυσαν ακόμα περισσότερους πελάτες ξεπερνώντας μαζί τις 1.200 ταξινομήσεις.
Το μερίδιο αγοράς της BMW στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτου διαμορφώθηκε στο 4,9% (2015: 4,0%). Αντίστοιχα, η ΜΙΝΙ σημείωσε αύξηση με μερίδιο αγοράς 2,0% έναντι 1,7% το 2015.[/spoiler:n9vcjs1e] -
ειμαι ενας απο τους 44
-
έχεις παραλάβει kostserb;;;
-
εδω και ενα μηνα!
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
εδω και ενα μηνα!Έχεις γράψει αναλυτικές εντυπώσεις και μου διέφυγαν ή όχι;
Αν όχι θέλω/ουμε!! -
περιμενω να σταματησουν οι βροχες να του κανω ενα καλο πλυσιμο, να γραψω εντυπωσεις με ωραιες φωτο
-
Αναμένουμε εναγωνίως....!!! Είναι φανταστικό αυτοκίνητο!!!
-
Oποιος ακουει γι'αυτο ειναι επιφυλακτικος.
Οποιος μπαινει μεσα για βολτα, του αρεσει.
Οποιος το οδηγει, ενθουσιαζεται.
Ευχομαι μονο να ειμαι καλα, να καταφερω το επομενο μου να ειναι tesla, εστω και μεταχειρισμενο!Υπαρχουν οι γνωστοι συμβιβασμοι (αυτονομια+τιμη) τα οποια εχουν σχεση πιο πολυ με την πραγματικοτητα στην Ελλαδα (ελλειψη δικτυου ταχυφορτιστων στην Ελλαδα + η τιμη επιδοτειται στο εξωτερικο) αλλα αυτα θα τα αναλυσω καλυτερα στο πληρες κειμενο μου. Τα πραγματα αλλαζουν ομως συνεχεια , η τεχνολογια της ηλεκτροκινησης κανει αλματωδη βηματα και απο το 2020-21 θα ξεκινησουν να γινονται mainstream τα ηλεκτροκινητα.
Ειναι συναρπαστικο που ζουμε την αρχη αυτης της τεχνολογικης μεταβασης, που φυσικα θα παρει πολλα χρονια ακομα, αλλα ξεκινησε...
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Oποιος ακουει γι'αυτο ειναι επιφυλακτικος.
Οποιος μπαινει μεσα για βολτα, του αρεσει.
Οποιος το οδηγει, ενθουσιαζεται.Εγώ πάντως έχω ενθουσιαστεί μετά από 2 test dirve (ένα 20λεπτο και το άλλο για 1 ημέρα) και εάν δεν υπήρχε θέμα κόστους θα το αγόραζα εχτές (ως 2ο αυτοκίνητο όμως, όχι ως μοναδικό της οικογένειας). Είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει αυτή τη στιγμή για αυτοκίνητο πόλης και μικρές υπερ-αστικές μετακινήσεις.
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
περιμενω να σταματησουν οι βροχες να του κανω ενα καλο πλυσιμο, να γραψω εντυπωσεις με ωραιες φωτοΩραια αλλα για ποιο αμαξι μιλαμε;
BMW FORUM