-
Τέτοια υφασματινη ταινία έβαλα και εγώ στον αεραγωγό.
Τις τελευταίες ημέρες με τα κρύα μου φαίνεται ότι ακούγεται και κάποιο αμορτισέρ λίγο (squeezing), πιθανότατα λόγω κρύου.
Εντωμεταξύ μου ξανά εμφανίζει το start/stop error στην αρχή που και που, αλλά δεν δίνω σημασία μιας και έτσι και αλλιώς ελάχιστα το χρησιμοποιώ. Όταν με το καλό το πάω για service θα τους πω να το ρίξουν μια ματιά.Για τον φίλο kosta_78 θα ήταν καλό να βρει κάποια καλή αντιπροσωπεία και να τους ζητήσει να λύσουν το ταμπλό. Στα forum που είναι αποκλειστικά για το QQ, είναι αρκετοί αυτοί που έχουν γράψει τις εντυπώσεις τους από αντιπροσωπείες, και τους τεχνικούς τους που ενδιαφέρθηκαν και βρήκαν λύσεις σε αντίστοιχα προβλήματα.
-
Κάποιες απο αυτες τις μερες των γιορτων μετακινηθηκαμε απο τη βαση μας. Το αυτοκινητο μου εμεινε ετσι σε χαμηλες θερμοκρασιες εκτεθειμενο για λιγα βραδια. Καποιοι τριγμοι εκαναν ετσι την εμφανιση τους. Με την επιστροφη μας και την παραμονη στο γκαραζ τα θεματα έφυγαν οπως ηρθαν. Θελω να πω οτι σε ακραιες θερμοκρασιες η συμπεριφορα των περισσοτερων αυτοκινητων αλλαζει... Χρονια Πολλα φιλοι!
-
Χρόνια πολλά Σπύρο, καλή χρονιά σε όλους
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Χρόνια πολλά παιδιά! Από περιέργεια, τα θέματα των τριγμών υπήρχαν και στο προηγούμενο Qashqai;
-
Είχε. Τουλάχιστον 3 διαφορετικούς που ήξεραν και τους διορθωναν. O ένας ηταν και DIY με ταινία στο παρμπριζ σε επαφή με το πλαστικό στους υαλοκαθαριστηρες.
-
Στο προηγουμενο QQ ειχε θεματα κοπανηματος αναρτησης πολυ εντονα κι αλυτα....Απο τριγμους εσωτερικου κι επειτα απο 2 QQ j10 που ειχα δεν ειχα καποιο τρομερο προβλημα
-
Δε ξεκινήσαμε καλά το νέο έτος με το QQ. Το πρόβλημα με το SS εμφανίζεται διαρκώς και χρειάζεται να σβήσεις και να ξανά ανάψεις το αυτοκίνητο, αφού ζεσταθεί, για να σταματήσει η ένδειξη σφάλματος.
Επίσης, το τελευταίο διάστημα ένιωθα ότι υπήρχε ένα τρίξιμο στην ανάρτηση μπροστά, όταν περνούσα από καμιά λακούβα. Τελικά μάλλον ήταν η κολώνα του τιμονιού, γιατί διαπίστωσα πως κάνει σχετικά έντονο τρίξιμο όταν είμαι σταματημένος και το στρίβω. Δε βλέπω να την γλιτώνω την αντιπροσωπεία από βδομάδα...
Επίσης, να σημειώσω πως έβαλα EKO Avio και νιώθω πως το αυτοκίνητο καίει αρκετά περισσότερο σε σχέση με την VPower. Δεν ξέρω αν φταίνε οι χαμηλές θερμοκρασίες των ημερών, αν και δεν νομίζω. Το κακό είναι πως η Avio δεν έχει και μέρα προσφοράς όπως η VPower. Εντωμεταξύ μου είπε άτομο με Toyota πως και σε αυτόν του είπε η αντιπροσωπεία να αποφεύγει την VPower.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Τέτοια υφασματινη ταινία έβαλα και εγώ στον αεραγωγό.Τις τελευταίες ημέρες με τα κρύα μου φαίνεται ότι ακούγεται και κάποιο αμορτισέρ λίγο (squeezing), πιθανότατα λόγω κρύου.
Εντωμεταξύ μου ξανά εμφανίζει το start/stop error στην αρχή που και που, αλλά δεν δίνω σημασία μιας και έτσι και αλλιώς ελάχιστα το χρησιμοποιώ. Όταν με το καλό το πάω για service θα τους πω να το ρίξουν μια ματιά.Για τον φίλο kosta_78 θα ήταν καλό να βρει κάποια καλή αντιπροσωπεία και να τους ζητήσει να λύσουν το ταμπλό. Στα forum που είναι αποκλειστικά για το QQ, είναι αρκετοί αυτοί που έχουν γράψει τις εντυπώσεις τους από αντιπροσωπείες, και τους τεχνικούς τους που ενδιαφέρθηκαν και βρήκαν λύσεις σε αντίστοιχα προβλήματα.
Το ψαχνω φιλε μου ευχαριστω!! Το κακο ειναι οτι μενω Λευκαδα & επιλογες εχω μονο Ιωαννινα ( εκει το πηρα) , Πρεβεζα αντε Αγρινιο...τωρα ποσο σημασια δινουν επαρχια θα δειξει.
Ισως σε καποιους φαινεται υπερβολικο αλλα αμαξι με τετοιους τριγμους ΔΕΝ κραταω. Κανω 80χλμ τη μερα & μου χαλαει πολυ την διαθεση.
Καλη χρονια σε ολουςSent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!.....
...με λιγοτερους τριγμους
-
Ο χρήστης fivos07 έγραψε:
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!........με λιγοτερους τριγμους
Καλή χρονιά με υγεία !!
Αμην! -
Αλλα ρε παιδια....τριζει!!!!
Τ Ρ Ι Ζ Ε Ι !!!! Αυτο το ταμπλο μου εχει κανει τα νευρα τσαταλια...τι βαραει εκει μεσα ο θεος κι η ψυχη τους...μα τοση προχειροτητα πια???
Πριν το στειλω απο κει που ηρθε....θα ζητησω στο σερβις των 15.000χλμ ( Ιωαννινα θα το παω) ξηλωμα ταμπλο κ σφιξιμο ΟΛΑ!! ( + τζαμια που παιζουν λιγο + αλλαγη καθρεφτη εσωτερικου που 'παιζει' και δε βλεπεις πισω)
Ερωτηση : Φτιαχνουν οι τριγμοι ή θα χασω το χρονο μου???Χρόνια πολλά σε όλους. Φίλε Κώστα λυπάμαι που το σχόλίο μου είναι λίγο στενόχωρο αλλά είμαι ομοιοπαθής. Η NISSAN παρόλες τις φιλότιμες προσπάθειές τους δεν θα σου λύσει το πρόβλημα. Οι τριγμοί δεν υπάρχουν μόνο σε συγκεκριμμένα σημεία για να τους εντοπίσεις και να τελειώσεις. Εμφανίζονται σε μεγάλο βαθμό με τις αλλαγές θερμοκρασιών. Αυτό σημαίνει ότι σχετίζονται με την ποιότητα των υλικών. Θα μαζεύεις (αν τους βρεις) από τη μία και θα προστίθονται κι άλλοι. Αναρωτήσου επίσης τι θα γίνει όταν σε λίγο το αμάξωμα θα απωλέσει την αρχική του ακαμψία. Πούλησε το αμάξι τώρα που είναι καινούργιο και πάρε άλλο για να ηρεμήσεις. Τολμάω και σου προτείνω να το πουλήσεις γιατί αν δεις τα posts μου περιέχουν ακριβώς το δικό σου φρασεολόγιο. Δεν θα ηρεμήσεις και ούτε θα συνηθίσεις αυτή τη συμπεριφορά. Πνίξε τον πόνο σου για την απώλεια χρημάτων και καλή έρευνα αγοράς.
-
Προσωπική άποψη και δεν θέλω να θίξω κανέναν, αλλά θεωρώ μεγάλο λάθος να πουλήσεις ένα νέο αμαξι και να χάσεις ένα μεγάλο ποσό λόγω ενός τριγμού!
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Kostas_78 έγραψε:
Τέτοια υφασματινη ταινία έβαλα και εγώ στον αεραγωγό.
Τις τελευταίες ημέρες με τα κρύα μου φαίνεται ότι ακούγεται και κάποιο αμορτισέρ λίγο (squeezing), πιθανότατα λόγω κρύου.
Εντωμεταξύ μου ξανά εμφανίζει το start/stop error στην αρχή που και που, αλλά δεν δίνω σημασία μιας και έτσι και αλλιώς ελάχιστα το χρησιμοποιώ. Όταν με το καλό το πάω για service θα τους πω να το ρίξουν μια ματιά.Για τον φίλο kosta_78 θα ήταν καλό να βρει κάποια καλή αντιπροσωπεία και να τους ζητήσει να λύσουν το ταμπλό. Στα forum που είναι αποκλειστικά για το QQ, είναι αρκετοί αυτοί που έχουν γράψει τις εντυπώσεις τους από αντιπροσωπείες, και τους τεχνικούς τους που ενδιαφέρθηκαν και βρήκαν λύσεις σε αντίστοιχα προβλήματα.
Το ψαχνω φιλε μου ευχαριστω!! Το κακο ειναι οτι μενω Λευκαδα & επιλογες εχω μονο Ιωαννινα ( εκει το πηρα) , Πρεβεζα αντε Αγρινιο...τωρα ποσο σημασια δινουν επαρχια θα δειξει.
Ισως σε καποιους φαινεται υπερβολικο αλλα αμαξι με τετοιους τριγμους ΔΕΝ κραταω. Κανω 80χλμ τη μερα & μου χαλαει πολυ την διαθεση.
Καλη χρονια σε ολουςSent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
Tο θέμα δεν λύνεται εύκολα. Έχουμε προσπαθήσει με πολύ προσωπική εργασία στο QQ του κουνιάδου μου, υπάρχει αρκετή πληροφορία στο δίκτυο που πρέπει να περάσεις μονωτικές ταινίες και λοιπα , και τελικά ανακαλύπτουμε οτι υπάρχουν και από άλλου θέματα με τριγμούς .
Πραγματιστικά όμως έαν το πουλήσεις θα χάσεις πολλά χρήματα. Έαν μπορείς να επικεντρωθείς στα καλά του αυτοκινητού, οικονομικός κινητήρας, καλή ποιότητα κύλισης και κρατήματα και να βάζεις μουσικούλα για τους τριγμούς θα είναι μάλλον καλύτερα.
-
Ο χρήστης pavoul έγραψε:
Αλλα ρε παιδια....τριζει!!!!
Τ Ρ Ι Ζ Ε Ι !!!! Αυτο το ταμπλο μου εχει κανει τα νευρα τσαταλια...τι βαραει εκει μεσα ο θεος κι η ψυχη τους...μα τοση προχειροτητα πια???
Πριν το στειλω απο κει που ηρθε....θα ζητησω στο σερβις των 15.000χλμ ( Ιωαννινα θα το παω) ξηλωμα ταμπλο κ σφιξιμο ΟΛΑ!! ( + τζαμια που παιζουν λιγο + αλλαγη καθρεφτη εσωτερικου που 'παιζει' και δε βλεπεις πισω)
Ερωτηση : Φτιαχνουν οι τριγμοι ή θα χασω το χρονο μου???Χρόνια πολλά σε όλους. Φίλε Κώστα λυπάμαι που το σχόλίο μου είναι λίγο στενόχωρο αλλά είμαι ομοιοπαθής. Η NISSAN παρόλες τις φιλότιμες προσπάθειές τους δεν θα σου λύσει το πρόβλημα. Οι τριγμοί δεν υπάρχουν μόνο σε συγκεκριμμένα σημεία για να τους εντοπίσεις και να τελειώσεις. Εμφανίζονται σε μεγάλο βαθμό με τις αλλαγές θερμοκρασιών. Αυτό σημαίνει ότι σχετίζονται με την ποιότητα των υλικών. Θα μαζεύεις (αν τους βρεις) από τη μία και θα προστίθονται κι άλλοι. Αναρωτήσου επίσης τι θα γίνει όταν σε λίγο το αμάξωμα θα απωλέσει την αρχική του ακαμψία. Πούλησε το αμάξι τώρα που είναι καινούργιο και πάρε άλλο για να ηρεμήσεις. Τολμάω και σου προτείνω να το πουλήσεις γιατί αν δεις τα posts μου περιέχουν ακριβώς το δικό σου φρασεολόγιο. Δεν θα ηρεμήσεις και ούτε θα συνηθίσεις αυτή τη συμπεριφορά. Πνίξε τον πόνο σου για την απώλεια χρημάτων και καλή έρευνα αγοράς.
Φιλε μου δυστυχως αυτο που λες με τις θερμοκρασιες ισχυει και κακως δεν το επισημανα. Οταν ειναι κρυο ειδικα πρωι με υγρασια κανει συναυλια κανονικη...εχω φτασει να χτυπησω το ταμπλο με δυναμη απο τα νευρα μου με κινδυνο να φαω κανεναν αεροσακο στη μαπα. Τλπ...εχω παρατηρησει σχετικη μειωση οταν ειναι ζεστο ή οταν δουλευει πολλη ωρα το aircondition αρα εχεις δικιο για τα υλικα - οντως βεβαια τα πλαστικα ειναι της πλακας. Πηγα να το δωσω με 1000χλμ στο κοντερ και φοβαμαι πως κακως δεν το εκανα ...γτ σκασανε καποια τλφ αμεσως!!!
Και οχι δεν ειναι ταμπου να το δινεις ετσι το αμαξι γτ δε μιλαμε ' για ενα τριγμο' αλλα για ενα καινουριο (best seller υποτιθεται )suv το οποιο βαραει σαν ξεχαρβαλωμενο Yugo 15τιας...
Και δεν νομιζω πως εχω υψηλα standar (επειδη ειχα SLK) ....γιατι ειλικρινα θυμαμαι το Ibiza '05 που ειχα ( και το εδωσα με 70.000χλμ σε κατασταση βιτρινας) και ΑΝΑΠΟΛΩ τα υλικα του και την ποιοτητα του στο εσωτερικο ...που τοτε ΔΕΝ συνειδητοποιουσα μαλλον!!Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Kostas_78 έγραψε:
Φιλε μου δυστυχως αυτο που λες με τις θερμοκρασιες ισχυει και κακως δεν το επισημανα. Οταν ειναι κρυο ειδικα πρωι με υγρασια κανει συναυλια κανονικη...εχω φτασει να χτυπησω το ταμπλο με δυναμη απο τα νευρα μου με κινδυνο να φαω κανεναν αεροσακο στη μαπα. Τλπ...εχω παρατηρησει σχετικη μειωση οταν ειναι ζεστο ή οταν δουλευει πολλη ωρα το aircondition αρα εχεις δικιο για τα υλικα - οντως βεβαια τα πλαστικα ειναι της πλακας. Πηγα να το δωσω με 1000χλμ στο κοντερ και φοβαμαι πως κακως δεν το εκανα ...γτ σκασανε καποια τλφ αμεσως!!!
Και οχι δεν ειναι ταμπου να το δινεις ετσι το αμαξι γτ δε μιλαμε ' για ενα τριγμο' αλλα για ενα καινουριο (best seller υποτιθεται )suv το οποιο βαραει σαν ξεχαρβαλωμενο Yugo 15τιας...
Και δεν νομιζω πως εχω υψηλα standar (επειδη ειχα SLK) ....γιατι ειλικρινα θυμαμαι το Ibiza '05 που ειχα ( και το εδωσα με 70.000χλμ σε κατασταση βιτρινας) και ΑΝΑΠΟΛΩ τα υλικα του και την ποιοτητα του στο εσωτερικο ...που τοτε ΔΕΝ συνειδητοποιουσα μαλλον!!Deja vu όλο το παραπάνω post!
Σε καταλαβαίνω απόλυτα!
Δώσε το καλύτερα εφόσον είσαι αποφασισμένος να χάσεις άμεσα χρήματα (και εγώ κόλλωσα να χάσω στο εξάμηνο 3000 ευρώ και τώρα αν το δωσω θα πετάξω πάνω από 10.000), αλλιώς προσπάθησε ότι γιατροσόφι και DIY υπάρχει στο δίκτυο (πρέπει να πιανουν τα χέρια σου αν έχεις QQ ), φέρε το εδώ στα κεντρικά να το δουν από κοντά οι επικεφαλής και περίμενε μέχρι το καλοκαίρι να το ψήσει ο ήλιος να δεις που πολλά θα στρώσουν αρκετά! -
Αν το δωσω λες στο εξαμηνο με 13.000χλμ πιανω ενα 20Κ€?
(Λευκο acenta 1.5lt)
Το αστειο ειναι που οταν αρχισαν τα κλαρινα μεσα απο το ταμπλο και ειπα το δινω...κολλησα απο το στιγμιαιο ριγος του στυλ ' ωχχχ....και τωρα τι παιρνωωωω!!!'Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Kostas_78 έγραψε:
Αν το δωσω λες στο εξαμηνο με 13.000χλμ πιανω ενα 20Κ€?
(Λευκο acenta 1.5lt)
Το αστειο ειναι που οταν αρχισαν τα κλαρινα μεσα απο το ταμπλο και ειπα το δινω...κολλησα απο το στιγμιαιο ριγος του στυλ ' ωχχχ....και τωρα τι παιρνωωωω!!!'Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
Το deja vu συνεχίζεται
Τουλάχιστον τώρα υπάρχουν εναλλακτικές. Οταν εγω εκανα τις ίδιες σκέψεις όλα τα αξιοπρεπή ήταν δίλιτρα
Δες τa ateca, kuga, tiguan, hrv, chr -
Όταν τώρα το qq στην έκδοση n connect δεν ξέρω και γω πώς λέγεται που είναι 2 κλικ παραπάνω από την Accenture premium έχουμε αν θυμάμαι καλά γύρω στα 25, μην περιμένεις να πιάσει για μεταχειρισμενο accenta 20K
Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Kostas_78 έγραψε:
Αν το δωσω λες στο εξαμηνο με 13.000χλμ πιανω ενα 20Κ€?
(Λευκο acenta 1.5lt)Με €22.000 (πλέον) τιμή καινούργιου το βλέπω δύσκολο το €20.000.
-
Μαλιστα...
Επιλογη λαχειο δλδ...χαχα!
Και.οπισθοχωρηση σε πωληση τον Ιουλιο λαχειο nr2!
Τλπ...δλδ να το παντρευτω ή να κλαψω κι αλλα Κ€ αν πω το δινω και παιρνω......ελα ντε τι παιρνω ε!!Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
Νissan Qashqai J11 [2014-__]