Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 19
    • Best 0
    • Groups 0

    pavoul

    @pavoul

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    19
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    pavoul Unfollow Follow

    Latest posts made by pavoul

    • RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]

      Αλλα ρε παιδια....τριζει!!!!
      Τ Ρ Ι Ζ Ε Ι !!!! Αυτο το ταμπλο μου εχει κανει τα νευρα τσαταλια...τι βαραει εκει μεσα ο θεος κι η ψυχη τους...μα τοση προχειροτητα πια???
      Πριν το στειλω απο κει που ηρθε....θα ζητησω στο σερβις των 15.000χλμ ( Ιωαννινα θα το παω) ξηλωμα ταμπλο κ σφιξιμο ΟΛΑ!! ( + τζαμια που παιζουν λιγο + αλλαγη καθρεφτη εσωτερικου που 'παιζει' και δε βλεπεις πισω)
      Ερωτηση : Φτιαχνουν οι τριγμοι ή θα χασω το χρονο μου???

      Χρόνια πολλά σε όλους. Φίλε Κώστα λυπάμαι που το σχόλίο μου είναι λίγο στενόχωρο αλλά είμαι ομοιοπαθής. Η NISSAN παρόλες τις φιλότιμες προσπάθειές τους δεν θα σου λύσει το πρόβλημα. Οι τριγμοί δεν υπάρχουν μόνο σε συγκεκριμμένα σημεία για να τους εντοπίσεις και να τελειώσεις. Εμφανίζονται σε μεγάλο βαθμό με τις αλλαγές θερμοκρασιών. Αυτό σημαίνει ότι σχετίζονται με την ποιότητα των υλικών. Θα μαζεύεις (αν τους βρεις) από τη μία και θα προστίθονται κι άλλοι. Αναρωτήσου επίσης τι θα γίνει όταν σε λίγο το αμάξωμα θα απωλέσει την αρχική του ακαμψία. Πούλησε το αμάξι τώρα που είναι καινούργιο και πάρε άλλο για να ηρεμήσεις. Τολμάω και σου προτείνω να το πουλήσεις γιατί αν δεις τα posts μου περιέχουν ακριβώς το δικό σου φρασεολόγιο. Δεν θα ηρεμήσεις και ούτε θα συνηθίσεις αυτή τη συμπεριφορά. Πνίξε τον πόνο σου για την απώλεια χρημάτων και καλή έρευνα αγοράς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavoul
    • RE: VW FORUM

      Καλησπέρα. Έχω ένα Golf 1.6 TDI. Mετά από 6μηνη χρήση έγραψε 15000 χλμ. Όταν το αγορασα ο dealer μου έιπε ότι η VW επιβάλλει αλλαγή λαδιών στα 30000 χλμ. αλλά αν θέλω μπορώ να τα αλλάξω και στα 15000. Σήμερα τηλεφώνησα στο dealer και μου απάντησαν οτι η αλλαγή φίλτρου, λαδιών μαζί με υγρά υαλοκαθαριστήρων (πακετάκι) θα μου κοστίσει 170 ευρώ. Τους είπα οτι το κόστος είναι υπέρογκο και να μου πουν αν θα έχω πρόβλημα στην εγγύηση σε περίπτωση που κάνω την αλλαγή μόνος μου. Μου έιπαν οτι αν εμφανίςει το αμάξι πρόβλημα οφειλόμενο σε λίπανση χρειάζονται δίαφορα δικαιολογητικά για την κάλυψη μου και οτι ακόμη κι αν τους δώσω εγώ το λάδι, αυτοί δεν θα έιναι γνώστες της γνησιότητάς του. Ακόμη ότι τα λάδια που χρηςιμοποιούν αυτοί έχουν ειδική σφραγίδα της vw για τα συνεργεία της εταιρείας και το κόςτος ανέρχεται σε 22 Eυρώ το λίτρο. Όταν κατάλαβε ο μηχανικός ότι αρχίζω να δυσανασχετώ είπε ότι η vw απαιτεί service στα 30000 και τίποτα παραπάνω, λογίζοντας τη χρήση του αυτοκινήτου όχι σε ιδανικές συνθήκες αλλά και σε καθημερινή χρήση και αγοράζοντας ένα τέτοιο αυτοκίνητο ουσιαστικά αγοράζεις και το πλεονέκτημα του long life service και δεν χρειάζεται να ανησυχώ. Έχετε κάποια άποψη για το θέμα; Ευχαριστώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavoul
    • RE: VW FORUM

      Αν επιτρέπεται ποια έκδοση του QQ είχες; Ρωτάω γιατί το Energy με τα 16άρια, όπως προφανώς και το Golf σου με τα 15άρια, είναι πολύ άνετο. Το Tekna που είχα κάνει test drive μου είχε φανεί ότι 'διάβαζε' πολύ περισσότερο τον δρόμο.

      Eίχα Accenta με 17άρες ζάντες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavoul
    • RE: VW FORUM

      Καλοτάξιδο. Σιγουρα ειναι ενα πολύ καλό αυτοκίνητο όπως και τα υπόλοιπα ενα εκατομμύριο γκολφ που παράγονται κάθε χρόνο. Μήπως είσαι όμως λίγο υπερβολικός για το QQ? Δν προλαβαίνει να το παράγει η Nissan/Renault....

      .

      Dasimo ευχαριστώ για τις ευχές. Όσον αφορά το QQ το είχα κάνει test drive αλλά μαλλον έπρεπε να το οδηγήςω περιςςότερο. Το αυτοκίνητο είχε πολλά θετικά. Καταπληκτικό κινητήρα (είχα τον dci 130hp), πολύ καλό στον ανοικτό δρόμο, μεγάλους χώρους, κτλ. Όμως σε χαμηλές θερμοκρασίες η καμπίνα έτριζε και το πιο σημαντικό είναι ότι ο τρόπος που αντιδρούσε ακόμα και σε απλές ανωμαλίες ήταν πολύ κακός και εκνευριστικός και προκαλούσε συνεχώς τριγμούς. Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών προφανώς δεν ενδιαφέρεται για τα παραπάνω αρνητικά λόγω πολυχρηστικότητας του QQ. Και πως άλλωστε να ενδιαφέρεται, όταν στο βωμό της υψηλής ιπποδύναμης, καλής οδικής συμπεριφοράς και της μείωσης κόστους όλες οι εταιρείες παρέχουν σύνολα σκληρά στημένα και με τριγμούς (τουλάχιστον σε αμαξια μέχρι 30000€). Τώρα το golfino πραγματικά έχει ωραία κύλιση όπως ανέκαθεν φημιζόταν αλλά και εδώ για μείωση κόστους μας βάλανε ημιάκαμπτο άξονα πίσω αντί για πολλαπλών συνδέσμων. Είναι όμως ok και με αρμονική συμπαγή αίσθηση.

      Παραμένω γιαπωνεζόφιλος. Πριν το QQ είχα toyota corolla verso 2003.

      Πιο μετά θα γράψω κάτι με το οποίο με ενθουσίασε το golf σε σχέση με την εκμετάλευση χώρων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavoul
    • RE: VW FORUM

      Καλοτάξιδο !!! Καλα και ασφαλή χιλιόμετρα! Μεγαλο θέμα να εισαι απο την πρώτη στιγμή ευχαριστημένος με την επιλογή σου!
      Φαντάζομαι σε επίπεδο σύγκρισης με το προηγούμενο δεν θα υπάρχουν λόγια ε;

      Όντως σε σχέση με το QQ είναι άλλος κόσμος. Λυπάμαι που το γράφω αλλά το QQ εξακολουθώ να το θεωρώ κακό. Όταν το παρέλαβα πριν έξι μήνες από τον dealer για να πάω σπίτι, σχεδόν έκλαιγα για την επιλογή μου. Όσο και αν προσπάθησα να το κρατήσω, δεν άντεξα άλλο, το πούλησα. Με το golf έφυγα από το κατάστημα και με το που το ξεκίνησα άρχισε το πρόσωπό μου να χαμογελάει από ευχαρίστηση. Δεν φανταζόμουν αρχικά οτι θα κατέληγα σε golf. Δεν είμαι golfάκιας. Μετά από όσα δοκίμασα και αν δεν αντιμετωπίσω σοβαρά θέματα αξιοπιστίας, με βλέπω να γίνομαι.

      Κύριοι ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavoul
    • RE: VW FORUM

      Πήρα το 1.6 tdi dsg7 με 15άρες ζάντες. Σήμερα το παρέλαβα. Του έκανα 130 χλμ. Για να μην φλυαρίσω προς το παρόν, δηλώνω από πολύ ικανοποιημένος ως ενθουσιασμένος από την ποιότητα κύλισης. Επίσης πιστεύω οτι έκανα πολύ καλά που το πήρα με 15άρες ζάντες γιατί το κάνουν πιο απαλό. Η VW νομίζω ότι θα έπρεπε να διατηρεί σε όλα τα golf τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Αυτό συντελεί στην υψηλή ποιότητα κύλισης. Εκείνοι όμως έβαλαν ημιάκαμπτο για μείωςη κόςτους, που το σκληραίνει πίσω. Έτσι το μεγάλο προφίλ ελαστικού (μικρή ζάντα) στο δικό μου, έρχεται να καλύψει την σκληρότητα του πίσω μέρους. Με λίγα λόγια θα συνέστηνα ανεπιφύλακτα τα απλά αυτά ελαστικά 195/60/R15. Περισσότερα θα σας γράψω από αύριο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavoul
    • RE: VW FORUM

      Κύριοι εγώ αρχικά ευχαριστήθηκα πολύ την ποιότητα κύλισης του golf. Όμως αυτό από το test drive. Επειδή στο παρελθόν την πάτησα βγάζοντας συμπέρασμα από ολιγόλεπτο test drive κρατάω τις επιφυλάξεις μου. Όταν το παραλάβω και το βολτάρω ικανοποιητικά θα σας γράψω περισσότερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavoul
    • RE: VW FORUM

      Iceman ευχαριςτώ. Ursus το πήρα blue pacific. Το γούσταρα και εγώ και η γυναίκα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavoul
    • RE: VW FORUM

      Παιδιά τελικά δεν θα αλλάξω την παραγγελία. Θα πάρω το dsg. Iceman το qq είχε αγοραστεί 25000 και πωλήθηκε 21700 μετά από 6 μήνες. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι επίσημο για την επέκταση εγγύηςης της vw θα ήταν καλό να το ξέρουμε. Εγώ γνωρίζω ότι από 2 έτη την επεκτείνεις μεχρι τα τέσσερα, απλά αν το κάνεις με την αγορά, πληρώνεις τη διετή επέκταση λίγο φθηνότερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavoul
    • RE: VW FORUM

      Dasimo συμφωνώ με αυτά που γράφεις αλλά η εγγύηση είναι χρήσιμη αν π.χ το δικό μου κιβώτιο είναι ελλατωματικό στην κατασκευή και θα μου δείξει το πρόβλημά του τον πρώτο καιρό ιδιοκτησίας. Όμως μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση οτι αυτά είναι ευαίσθητα και πολύ πιθανό να χαλάνε σε βάθος χρόνου και με την χρήση και όχι π.χ λόγω αστοχίας υλικού που θα το δείξει άμεσα. Τι ισχύει τελικά;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavoul
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr