-
Γεια σας και χρόνια πολλά !
Αγαπητοί φίλοι, το δηλώνω από την αρχή ότι σε τεχνικά θέματα είμαι άσχετος. Επίσης η υπομονή μου να ψάχνω στο βαθμό που πρέπει στο δίκτυο για πληροφορίες και τις βέλτιστες επιλογές μάλλον έχει εξαντληθεί προ πολλού , πέρασαν και τα χρόνια της νειότης , οπότε αφέθηκα στην καλή τύχη και στην τίμια άποψη των επαγγελματιών(αυτή κανονικά δεν θα έπρεπε ποτέ να αμφισβητείται σε μια χώρα που θέλει να πάει μπροστά).
Λοιπόν , είχα γράψει και πριν από κανα χρόνο για ένα Honda CRV που μου έμεινε στα χέρια και δεν ήθελα να το πουλήσω. Δηλαδή ήθελα, αλλά κάποια μέλη του forum μάλλον με μάλωσαν και τους άκουσα. Οι εποχές άλλαξαν, αυτοκίνητο τζιπάκι με 20000 ευρώ αδύνατον πλέον να αγοράσω ξανά, οπότε ξανασκέφτηκα την προσθήκη και Υγραερίου στην κίνηση. Κι αφού μένω ΧΑλκίδα, κοντά είναι η Μεταμόρφωση, σκέφτηκα να πάω κατεύθείαν στον Τσοπελογιάνη. Δεν σας κρύβω ότι όπως σε όλα τα επαγγέλματα, έτσι και στα αυτοκίνηση , η επαρχία έχει και αυτή παθιασμένους καλούς μηχανικού που κάνουν σωστές δουλειές. Τέλος πάντων δεν ρώτησα στη ΧΑλκίδα, κυρίως γιατί με αυτό το μοντέλο οι αντιπροπωπίες της Honda με απέτρεπαν από το υγραέριο και σκέφτηκα ότι σε μεγαλύτερα αστικά κέντρα πιθανόν να υπάρχει μεγαλύτερη εμπειρία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και να είχαν να μου προτείνουν μια πιο σίγουρη λύση, αν υπάρχει τέτοια.
Πριν κλείσει το έτος και πριν φύγω για το χωριό μου (πριν ...κατέβουν τα χιόνια ) στη Λίμνη Πλαστήρα, πήρα χθες ένα τηλέφωνο στην εταιρεία, παιδιά χρόνια πολλά, θέλω ένα σύστημα υγραερίου γιαυτό το αυτοκίνητο, γίνεται ; Γίνεται μου είπαν, πήγαν να μου μούνε για ένα τύπο συτήματος , δεν ξέρω ρε παιδιά από αυτά, βάλτε ό,τι νομίζετε κι αν κάτι δεν πάει καλά .....θα πάω στον Τράγκα να πάρω πίσω τα λεφτά μου, μια και σας διαφημίζει ! Γελάσαμε , κλείσαμε την τιμή, σήμερα το πρωί το πήγα στις 8 και μια για αύριο είχα προγραμματίσει ταξίδι τα παιδιά μου το παρέδωσαν στις 7 η ώρα το βράδυ .Τα ξέκανα στη δουλειά , το ξέρω , και τους ευχαριστώ και από δω. Ένας ευγενικός νέος τεχνικός μου εξήγησε στην παράδοση όσα έπρεπε , όσα ήθελα δηλαδή και το πήρα γεμάτος αγωνία να δω πώς πάει το αυτοκίνητο . Το έφερα ΧΑλκίδα, άρα έκανα γύρω στα 50 χιλιόμετρα.Κάπου πριν τη Μαλακάσα φουλάρισα Υγραέριο και συνέχισα.
Παιδιά , δεν ξέρω αν θα συνεχίσει έτσι, αλλά το αυτοκίνητο πήγαινε πολύ καλά. Ο θόρυβος μειώθηκε, μου κάναν και κάποια τεχνική συντήρηση σε μπουζί, ακρόμπαρα , τακάκια κλπ( 267 ευρώ-όχι λίγα ). Μπαίνοντας στη χαλκίδα, μερικές στροφές που κατέβαζε 2η για να τις πάρω , τις πήρα με άνεση με 3η, δεν το αποδίδω στο υγραέριο, μια και δεν έχω άποψη, αλλά το αμάξι άκουγε.Τώρα, μη με ρωτήσετε τι τύπο συστήματος έβαλα , δεν το είδα καν, είχε νυχτώσει (πάνω από τα δικά μου μεσάνυχτα ) και αύριο θα πάω να δω για να σας ενημερώσω, αν κάποιος θέλει να μάθει .
Ως προς τα άλλα, εδώ θα είμαστε, θα ανέβω στην Καρδίτσα, θα κάνω και μια απόπειρα να μετρήσω την κατανάλωση σε ευρώ /100 χιλιόμετρα σε μια διαδρομή γύρω στα 1000 km, θα σας ενημερώσω οπότε θα μου πείτε και σεις τη γνώμη σας, αν δηλάδή η όλη επιχείριση άξιζε ή αν ήταν μια ανοησία.
Ήμουνα σκόπιμα αναλυτικός, συγνώμη που σας κούρασα(εγώ έχω διακοπές από το Σάββατο ενώ εσείς εργάζεστε), αλλά όπως εγώ βρίσκω έτοιμους τους προβληματισμούς άλλων και παίρνω μια ιδέα, ίσως με παρόμοιο τρόπο κάποια άλλα μέλη να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα από τις πρώτες ώρες με υγραέριο, αν έχουν παρόμοιο αυτοκίνητο.
Προφανώς, όλες οι ενστάσεις και οι δισταγμοί γίνονται για το τι θα συμβεί ύστερα από 30 000 km και πάνω, αλλά μέχρι εγώ να κάνω τόσα χιλιόμετρα μπορεί να είμαι ... γέρος πια.
Να είστε όλοι καλά. Η μόνη παράκληση είναι αν υπάρχει κάποια ενδεδειγμένη ενέργεια που πρέπει να την ξέρω και να την τηρώ(από την στιγμή που βάζω μπρος μέχρι να κλείσω το διακόπτη), να μου την πείτε για να αποφύγω ίσως περιττές βλάβες λόγω άγνοιας.
Να είστε όλοι καλά και να έχετε μια Καλή Πρωτοχρονιά !!!
Σας χαιρετώ !
Μπάμπης Στεργίου -
Να το χαίρεσαι Μπάμπη κοντοχωριανέ και καλά ταξίδια!!
Χρόνια σου πολλά!! -
Για την καλύτερη απόκριση του αμαξιού στο γκάζι, μάλλον ευθύνεται η αλλαγή μπουζί.
Κατά τα άλλα να το χαίρεσαι και να το ευχαριστιέσαι το χοντάκι σου(πολύ καλά έκανες και δεν το πούλησες).
Χρόνια Πολλά και καλά ταξίδια!!! (για ευχάριστους λόγους πάντα). -
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Για την καλύτερη απόκριση του αμαξιού στο γκάζι, μάλλον ευθύνεται η αλλαγή μπουζί.
Κατά τα άλλα να το χαίρεσαι και να το ευχαριστιέσαι το χοντάκι σου(πολύ καλά έκανες και δεν το πούλησες).
Χρόνια Πολλά και καλά ταξίδια!!! (για ευχάριστους λόγους πάντα).Όχι παντα...με υγραεριο εχω πολύ καλυτερη αποκριση στο γκαζι(πας σταθερα π.χ. με 80χαω και πατας απότομα γκαζι).Πρεπει να οφείλεται στο ότι τα μπεκ του υγραερίου ψεκαζουν πιο μπροστα από τα μπεκ της βενζίνης.
-
Ερώτηση: Γνωρίζουμε εγκαταστάτες που περνάνε ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ CNG στην Θεσσαλονίκη και περίχωρα (στα περίχωρα βάλτε και Βουλγαρία) πλην του Θεοδώρου σε Ι,Χ, αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Να το χαίρεσαι Μπάμπη κοντοχωριανέ και καλά ταξίδια!!
Χρόνια σου πολλά!!Ευχαριστώ πολύ αγαπητέ συμπατριώτη !!!
Όπως καταλαβαίνω από το όνομα, έχεις Nissan Qasqai.'Εξοχα! Λοιπόν, πέρασα μια μέρα , πολύ πρόσφατα , από την αντιπροσωπεία στην ΧΑλκίδα και είδα το πετρελαιοκίνητο qasqai, το οποίο είναι εξαιρετικό.Μέχρι και η μικρή μου κόρη εντυπωσιάστηκε που το είδε. Εκείνη τη μέρα η Νισσάν είχε μια προσφορά, μέχρι όμως να μπούμε με τον πωλητή να δούμε αν υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα, είχαν όλα ...εξαφανιστεί.
Χωρίς την προσφορά το αυτοκίνητο ήταν σε τιμή πολύ ψηλά και εγκατέλειψα το όνειρο. Μου ήταν άλλωστε πολύ σκληρό να δώσω το Honda 3000-5000 ευρώ και να βάλω άλλα 25 000 για άλλο αυτοκίνητο,όσο ωραίο και να ήταν.Αυτά για το πάθος με το υπέροχο Nissan. Όσον για την εγκατάσταση και τον τύπο του συστήματος, είναι Πολωνικής κατασκευής, νομίζω STAG. Είχα αποφασίσει να βάλω ένα από τα κορυφαία συστήματα, ας ήταν και πιο ακριβό, ένα ίσως πιο καλό, αλλά αφού μου πρότειναν αυτό ανάμεσα και από άλλες ετειρείες που είχαν, δεν έδωσα συνέχεια. Ελπίζω να μην βγει κακό και να έκαναν καλή επιλογή.
Να είσαι καλά και καλή αντάμωση στην πατρίδα. Λέω να ανέβω την Κυριακή για να μείνω μερικές μέρες. Αν ανέβεις, κάνε ένα σινιάλο για να σε κεράσω για την ... εγκατάσταση και το νέο έτος (697 9382 042).
Καλή πρωτοχρονιά !!!
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Για την καλύτερη απόκριση του αμαξιού στο γκάζι, μάλλον ευθύνεται η αλλαγή μπουζί.
Κατά τα άλλα να το χαίρεσαι και να το ευχαριστιέσαι το χοντάκι σου(πολύ καλά έκανες και δεν το πούλησες).
Χρόνια Πολλά και καλά ταξίδια!!! (για ευχάριστους λόγους πάντα).Ευχαριστώ πολύ και καλή πρωτοχρονιά !!!
Καλές γιορτές σε σένα , την οικογένειά σου και τους φίλους σου !
-
Ο χρήστης Babisstergiou έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ αγαπητέ συμπατρώτη !!!
Να είσαι καλά και καλή αντάμωση στην πατρίδα. Λέω να ανέβω την Κυριακή για να μείνω μερικές μέρες. Αν ανέβεις, κάνε ένα σινιάλο για να σε κεράσω για την ... εγκατάσταση και το νέο έτος (697).
Καλή πρωτοχρονιά !!!
Να χαίρεσαι την οικογένειά σου καλή χρονιά!!
Αν και ανεβαίνω πολύ συχνά, Χριστούγεννα κάνουμε πάντα στην Αθήνα
Την επόμενη φορά θα κανονίσουμε!!Καλύτερα μη γράφεις δημόσια το κινητό σου φιλική συμβουλή!!
-
Καλη χρονια και απροβλημάτιστο το HONDA σου
Σε όλους με υγραέριο θα πρότεινα την τακτική χρήση βενζίνης ( περίπου 100 χλμ ανά 1000χλμ υγραερίου) ώστε να λειτουργεί και το κύκλωμα βενζίνης (μπέκ και αντλία) , να λιπαίνονται οι βαλβίδες και να διορθώνει ο εγκέφαλος
ΤΟ αμάξι πάει καλύτερα καθώς έχει πλούσιο μείγμα ώστε να μην ανάβει λαμπάκι
Λογικά σε μερικά χλμ θα ανάψει λαμπάκι για πλούσιο μείγμα . Θα πρέπει να είσαι έτοιμος για μικρορυθμίσεις -
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους,
αποφάσισα μετά από 5 χρόνια ακινησίας να ξανακυκλοφορήσω ένα honda crv του 2001 βενζίνη με κινητήρα b20z 2000 κυβικά (101.000 χλμ) . Του έκανα ένα service λάδια, υγρά, φίλτρα, άλλαξα ελαστικά (έβαλα nokian line 100% άσφαλτο 205/70/15 380 ευρώ, αν και δεν είναι πολύ γνωστά στον ελληνικό χώρο) και την δευτέρα που μας έρχεται έχω κλείσει ραντεβού για αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου 240 ευρώ σε αντιπροσωπεία στο Γαλάτσι χωρίς αλλαγή αντλίας νερού (ρώτησα και εκτός αντιπροσωπείας και ζητούσαν 350+). Τι άποψη έχετε για την τιμή?
Γενικά, επειδή η κατανάλωση είναι πολύ υψηλή σκέφτομαι να το γυρίσω σε υγραέριο, αλλά μετά από μια μικρή έρευνα στο φόρουμ έχω συμπεράνει ότι γενικά παίζει τεράστιο ρόλο το ποιος θα κάνει την εγκατάσταση και αυτό με ανησυχεί διότι δεν έχω κανέναν έμπιστο...
Μήπως υπάρχει κάποιος συνφορουμίστας που να έχει βάλει σε αντίστοιχο μοντέλο κάποιο σύστημα να με διαφωτίσει?
Χίλια ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Ο χρήστης stefanos manolis έγραψε:
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους,
αποφάσισα μετά από 5 χρόνια ακινησίας να ξανακυκλοφορήσω ένα honda crv του 2001 βενζίνη με κινητήρα b20z 2000 κυβικά (101.000 χλμ) . Του έκανα ένα service λάδια, υγρά, φίλτρα, άλλαξα ελαστικά (έβαλα nokian line 100% άσφαλτο 205/70/15 380 ευρώ, αν και δεν είναι πολύ γνωστά στον ελληνικό χώρο) και την δευτέρα που μας έρχεται έχω κλείσει ραντεβού για αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου 240 ευρώ σε αντιπροσωπεία στο Γαλάτσι χωρίς αλλαγή αντλίας νερού (ρώτησα και εκτός αντιπροσωπείας και ζητούσαν 350+). Τι άποψη έχετε για την τιμή?
Γενικά, επειδή η κατανάλωση είναι πολύ υψηλή σκέφτομαι να το γυρίσω σε υγραέριο, αλλά μετά από μια μικρή έρευνα στο φόρουμ έχω συμπεράνει ότι γενικά παίζει τεράστιο ρόλο το ποιος θα κάνει την εγκατάσταση και αυτό με ανησυχεί διότι δεν έχω κανέναν έμπιστο...
Μήπως υπάρχει κάποιος συνφορουμίστας που να έχει βάλει σε αντίστοιχο μοντέλο κάποιο σύστημα να με διαφωτίσει?
Χίλια ευχαριστώ εκ των προτέρωνΣτο συγκεκριμένο υγραέριο δεν θα το συνιστούσα. Ευαισθησία στο μοτέρ, αύξηση τιμής υγραερίου... Κάτσε στα αυγά σου..
-
Ο χρήστης stefanos manolis έγραψε:
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους,
αποφάσισα μετά από 5 χρόνια ακινησίας να ξανακυκλοφορήσω ένα honda crv του 2001 βενζίνη με κινητήρα b20z 2000 κυβικά (101.000 χλμ) . Του έκανα ένα service λάδια, υγρά, φίλτρα, άλλαξα ελαστικά (έβαλα nokian line 100% άσφαλτο 205/70/15 380 ευρώ, αν και δεν είναι πολύ γνωστά στον ελληνικό χώρο) και την δευτέρα που μας έρχεται έχω κλείσει ραντεβού για αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου 240 ευρώ σε αντιπροσωπεία στο Γαλάτσι χωρίς αλλαγή αντλίας νερού (ρώτησα και εκτός αντιπροσωπείας και ζητούσαν 350+). Τι άποψη έχετε για την τιμή?
Γενικά, επειδή η κατανάλωση είναι πολύ υψηλή σκέφτομαι να το γυρίσω σε υγραέριο, αλλά μετά από μια μικρή έρευνα στο φόρουμ έχω συμπεράνει ότι γενικά παίζει τεράστιο ρόλο το ποιος θα κάνει την εγκατάσταση και αυτό με ανησυχεί διότι δεν έχω κανέναν έμπιστο...
Μήπως υπάρχει κάποιος συνφορουμίστας που να έχει βάλει σε αντίστοιχο μοντέλο κάποιο σύστημα να με διαφωτίσει?
Χίλια ευχαριστώ εκ των προτέρωνΜετα απο 20 περίπου μετατροπές απο μοντέλα του 97-2003 ενα έχω να πω .. σκυλί αμαξι μόνο ρύθμιση έλεγχος βαλβίδων ανα τακτά χρονικά διαστήματα
-
Συμφωνω, εχω κανει 45000 χλμ με το 2007 CRV μου με υγραεριο, τωρα στα 170 χιλ χλμ, και λειτουργει αψογα, καλυτερα και απο βενζινη. Καθε 25-30 χιλ χλμ οπωσδηποτε ρυθμιση βαλβιδων (το κοστος ειναι μονο 30 ευρω) αλλα αυτο ουτως η αλλως επιβαλλεται και απο την αντιπροσωπεια για την βενζινη.
-
Έχει κανείς σύστημα αεριού στο γνωστό μοτερ 1.8 20vt κωδικός aum;
Στάλθηκε από το Lenovo K50-t5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σε Nissan Xtrail 2005 (2λιτρο) υπαρχει καποια λυση λογω προκαταλυτη και ευαισθητων βαλβιδων? Παλια ηταν στη μαυρη λιστα
-
Με τις βαλβιδες δεν εχεις θεμα με σωστη ρυθμιση, για τον προκαταλυτη με εναν μεταλλικο εισαι οκ.
-
Καλημέρα και από μένα !!!
Προσωπικά ευχαριστημένος, το έχω από το 2012, ο μάστορας έμπιστος (τον ξέρω 15 χρόνια), δέν έχει παρουσιάσει προβλήματα στη λειτουργία του του αμαξιού, το service του κάθε 10.000χλμ. 115.000 χλμ σύνολο το αυτοκίνητο από 2000. Το μοτέρ το 1.6 της εποχής το κλασσικό.
-
Καλησπέρα.
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά την τοποθέτηση υγραεριοκίνησης στο αμάξι μου, πρόκειται για το vw golf 5 1.4 80hp 16v με 111000χλμ αυτή τη στιγμή. Θέλω την άποψή σας για την αντοχή του μοντέλου σε συνθήκες υγραεριοκίνησης καθώς και συστήματα, άλλα και εκγκαταστάτες που θα προτείνατε. Τέλος, το αυτοκίνητο μετά από ακινησία 2 ετών μόλις ξανανέβηκε σε κυκλοφορία άναψε ο αισθητήριας λ και εδώ και δυο χρονιά είναι έτσι χωρίς να έχει επηρεάσει κάτι ουσιαστικά, αυτό όμως θα μου δημιουργήσει πρόβλημα με την εγκατάσταση του υγραερίου? -
Ο χρήστης trav έγραψε:
Καλησπέρα.
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά την τοποθέτηση υγραεριοκίνησης στο αμάξι μου, πρόκειται για το vw golf 5 1.4 80hp 16v με 111000χλμ αυτή τη στιγμή. Θέλω την άποψή σας για την αντοχή του μοντέλου σε συνθήκες υγραεριοκίνησης καθώς και συστήματα, άλλα και εκγκαταστάτες που θα προτείνατε. Τέλος, το αυτοκίνητο μετά από ακινησία 2 ετών μόλις ξανανέβηκε σε κυκλοφορία άναψε ο αισθητήριας λ και εδώ και δυο χρονιά είναι έτσι χωρίς να έχει επηρεάσει κάτι ουσιαστικά, αυτό όμως θα μου δημιουργήσει πρόβλημα με την εγκατάσταση του υγραερίου?Οταν πας να κανεις εγκατασταση υγραεριου το πρωτο που κανεις ειναι να εχεις σε καλη κατασταση το αυτοκινητο σου ωστε σε περιπτωση προβληματος μετα την εγκατασταση να εχεις να ψαχνεις λιγοτερα.
Μετα θα πρεπει να βρεις καποιον που να εχει εμπειρια στο δικο σου αμαξι και να βαζει καλα συστηματα και οχι του κιλου.
Το δικο σου δεν ειναι fsi που ειχαν θεματα με το υγραεριο -
Ο χρήστης stefanos manolis έγραψε:
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους,
αποφάσισα μετά από 5 χρόνια ακινησίας να ξανακυκλοφορήσω ένα honda crv του 2001 βενζίνη με κινητήρα b20z 2000 κυβικά (101.000 χλμ) . Του έκανα ένα service λάδια, υγρά, φίλτρα, άλλαξα ελαστικά (έβαλα nokian line 100% άσφαλτο 205/70/15 380 ευρώ, αν και δεν είναι πολύ γνωστά στον ελληνικό χώρο) και την δευτέρα που μας έρχεται έχω κλείσει ραντεβού για αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου 240 ευρώ σε αντιπροσωπεία στο Γαλάτσι χωρίς αλλαγή αντλίας νερού (ρώτησα και εκτός αντιπροσωπείας και ζητούσαν 350+). Τι άποψη έχετε για την τιμή?
Γενικά, επειδή η κατανάλωση είναι πολύ υψηλή σκέφτομαι να το γυρίσω σε υγραέριο, αλλά μετά από μια μικρή έρευνα στο φόρουμ έχω συμπεράνει ότι γενικά παίζει τεράστιο ρόλο το ποιος θα κάνει την εγκατάσταση και αυτό με ανησυχεί διότι δεν έχω κανέναν έμπιστο...
Μήπως υπάρχει κάποιος συνφορουμίστας που να έχει βάλει σε αντίστοιχο μοντέλο κάποιο σύστημα να με διαφωτίσει?
Χίλια ευχαριστώ εκ των προτέρωνΠάντως εγω σε Honda Accord μοντέλο 1/2003 (Κινητηρας D16), εχω τοποθετήσει υγράεριο. Σε 1 χρόνο εχω κάνει 50.000χλμ με υγραέριο. Απλώς τις βαλβίδες τις ελέγχω ανα 20.000-25.000χιλιόμετρα.
Για αντλία νερού και ιμιτασιόν να βάλεις δεν έχει ανάγκη. Περίπου 40-50 ευρω στοιχίζουν.
Να βρείς σωστό εγκαταστατη και να βάλεις κάποιο επώνυμο σύστημα.
Το 80% είναι η ρύθμιση απο τον εγκαταστατη.
Εάν τοποθετήσεις υγραέριο, το αμάξι πρέπει να δουλεύει σωστά στην βενζίνη. Οι δυσλειτουργιες είναι εντονότερες στο υγράεριο να γνωρίζεις.
Υγραεριοκίνηση!