Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Q
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 52
    • Best 0
    • Groups 0

    qgas

    @qgas

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    52
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    qgas Unfollow Follow

    Latest posts made by qgas

    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης Puntofato έγραψε:

      Το θέμα είναι πως με τις τιμές που έχουμε στην Ελλάδα δεν μπορείς να πετύχεις ικανοποιητικά αποτελέσματα. Δηλαδή με αέριο 0,85 και πετρέλαιο 1,25 χμμμ. Για αυτοκίνητο δύσκολο το κόβω να αποσβέσει το κόστος της εγκατάστασης. ΤΕΣΠΑ. Το Σ/Κ θα το βγάλω πάλι και θα ξαναδώ τον χάρτη του αναλυτικότερα.

      Δυστυχώς αλήθεια είναι στη Πολωνία έχει 0,50 € το υγραέριο , το φυσικό αέριο μόνη λύση εδώ όπου η τιμή παραμένει χαμηλά και κανει καλύτερη καύση .. εκεί θα πάει στο 20-25% οικονομίας .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Q
      qgas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης cson έγραψε:

      Σωστα Ηλία, απλα επειδή τυχαίνει και ασχολούμαι εγώ προσωπικά με όλα τα αυτοκίνητα φίλων που βάζουν υγραέριο, το συγκεκριμένο κιτ που ανεφερα έχει τέλεια λειτουργια στις χαμηλες στροφές χωρίς ίχνος κομπιασματος. Αναφέρω τις χαμηλες γιατί είναι σημείο που χωλαινουν πολλά συστήματα. Επίσης έρχεται μαζί με μπεκ valtek std 39 που είναι ταχύτερα απο τα hana σύμφωνα με τα specs που εψαξα.

      Δεν είναι όμως πιο γρήγορα από τα Kehin των 1.3 omh τα υπόλοιπα τύπου βενζινης είναι αντίγραφα αυτών , είναι φυσικά λογικό ένα κιτ με 7 χρόνια πίσω δεν έχει καν τις δυνατότητες ενός σύγχρονου κιτ . Άστο λίγο χρόνο να βγάλεις τα συμπεράσματα σου ένα κιτ κρίνετε και από τη διάρκεια και αντοχή στο χρόνο. Στο brc βασίζετε το νέο omvl .. επιμένω αν είχες επιλέξει prins θα είχες στα ίδια χρήματα περίπου πολύ εντυπωσιακότερα αποτελέσματα.. και αντοχή στο χρόνο απεριόριστη ..

      Ποσο πιο εντυπωσιακά αποτελεσματα? Το έχω δει φορεμενο στη πραξη σε type r βελτιωμένο με στροφαρισμα 9000 στροφές και το αμάξι ξυριζει. Δεν το πίστευα ουτε εγώ, αλλά ο Σταυρος το έχει σαν κορυφαίο συστημα. Επισης επειδή ξεκίνησε να δουλεύει και το brc, λέει οτι δεν συγκρινεται με το νεο omvl.
      Καταρχάς μιλάμε για το νεο omvl το οποίο όσο και να το ψάχνω στους καταλόγους σαν εγκέφαλο δεν το βρίσκω πουθενά. Όλοι έχουν ακόμη τον παλιό εγκέφαλο dream xxi, και όχι αυτον τον νεο dream.
      Για περισσότερες πληροφορίες μιληστε με τον Σταύρο στην alfagas να σας πει τα χαρακτηριστικά λειτουργιας.

      ,

      Δεν ξέρω πάντως το ραλλυ για αγωνιστικό type r με prins ήταν http://www.prinsautogas.com/articles/en ... -will.html
      Μάλλον δεν έχεις δει Slk με Prins να βγάζει 5-6 άλογα παραπάνω με το υγραέριο στο δυναμόμετρο στις 6800 σαλ .. από την βενζινη ..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Q
      qgas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
      Εκτος απο εναν κατασκευαστη που προωθει την ηλεκτρονικη λαδιερα (ακομα και με αυτην εχουν εμφανιστει οι γνωστες βλαβες σε καποια αυτοκινητα) δεν την πρωτεινει καποιος αλλος, η αποψη μου ειναι οτι τσαμπα λερωνει την εισαγωγη και τους υπολοιπους χωρους που περναει στον κινητηρα.

      Η Ρrins την προωθεί αλλά δεν ακριβώς λάδιερα είναι ένα ολόκληρο σύστημα λίπανσης σχεδιασμένο με εγκέφαλο και ελεγχόμενους ψεκαμςους αναλόγως φορτίου . Επίσης είναι φθηνότερη λύση από το ψεκασμό βενζινης που έχει το σύστημα επίσης ... δεν έχει λάδι αλλά πρόσθετο .. σε εμας μετά από 400 και,πλέον εγκατάστασεις προβληματικών μοτέρ δεν έχουμε ούτε ένα θέμα με βαλβίδες με το σύστημα αυτό .. φυσικά γίνονται διάφορα όπως τρύπα και χρήση διαφόρων λαδιών και πολλα αλλά .. δυστυχώς ο κλάδος έχει γνώμη για τα πάντα .. έχουμε δει πολλά ..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Q
      qgas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης cson έγραψε:
      Σωστα Ηλία, απλα επειδή τυχαίνει και ασχολούμαι εγώ προσωπικά με όλα τα αυτοκίνητα φίλων που βάζουν υγραέριο, το συγκεκριμένο κιτ που ανεφερα έχει τέλεια λειτουργια στις χαμηλες στροφές χωρίς ίχνος κομπιασματος. Αναφέρω τις χαμηλες γιατί είναι σημείο που χωλαινουν πολλά συστήματα. Επίσης έρχεται μαζί με μπεκ valtek std 39 που είναι ταχύτερα απο τα hana σύμφωνα με τα specs που εψαξα.

      Δεν είναι όμως πιο γρήγορα από τα Kehin των 1.3 omh τα υπόλοιπα τύπου βενζινης είναι αντίγραφα αυτών , είναι φυσικά λογικό ένα κιτ με 7 χρόνια πίσω δεν έχει καν τις δυνατότητες ενός σύγχρονου κιτ . Άστο λίγο χρόνο να βγάλεις τα συμπεράσματα σου ένα κιτ κρίνετε και από τη διάρκεια και αντοχή στο χρόνο. Στο brc βασίζετε το νέο omvl .. επιμένω αν είχες επιλέξει prins θα είχες στα ίδια χρήματα περίπου πολύ εντυπωσιακότερα αποτελέσματα.. και αντοχή στο χρόνο απεριόριστη ..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Q
      qgas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Δεν είναι δα κάτι δύσκολο το N52 .. πολύ συμβατό με υγραέριο .. εμείς βάζουμε Prins..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Q
      qgas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης stefanos manolis έγραψε:
      Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους,
      αποφάσισα μετά από 5 χρόνια ακινησίας να ξανακυκλοφορήσω ένα honda crv του 2001 βενζίνη με κινητήρα b20z 2000 κυβικά (101.000 χλμ) . Του έκανα ένα service λάδια, υγρά, φίλτρα, άλλαξα ελαστικά (έβαλα nokian line 100% άσφαλτο 205/70/15 380 ευρώ, αν και δεν είναι πολύ γνωστά στον ελληνικό χώρο) και την δευτέρα που μας έρχεται έχω κλείσει ραντεβού για αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου 240 ευρώ σε αντιπροσωπεία στο Γαλάτσι χωρίς αλλαγή αντλίας νερού (ρώτησα και εκτός αντιπροσωπείας και ζητούσαν 350+). Τι άποψη έχετε για την τιμή?
      Γενικά, επειδή η κατανάλωση είναι πολύ υψηλή σκέφτομαι να το γυρίσω σε υγραέριο, αλλά μετά από μια μικρή έρευνα στο φόρουμ έχω συμπεράνει ότι γενικά παίζει τεράστιο ρόλο το ποιος θα κάνει την εγκατάσταση και αυτό με ανησυχεί διότι δεν έχω κανέναν έμπιστο...
      Μήπως υπάρχει κάποιος συνφορουμίστας που να έχει βάλει σε αντίστοιχο μοντέλο κάποιο σύστημα να με διαφωτίσει?
      Χίλια ευχαριστώ εκ των προτέρων

      Μετα απο 20 περίπου μετατροπές απο μοντέλα του 97-2003 ενα έχω να πω .. σκυλί αμαξι μόνο ρύθμιση έλεγχος βαλβίδων ανα τακτά χρονικά διαστήματα

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Q
      qgas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης Alxnks έγραψε:

      Εργασία στην ψωροκώσταινα 150 € οταν σε αλλες χώρες 150 € ειναι η αλλαγή των φίλτρων του αερίου με τον ετήσιο έλεγχο ...

      Ας ξεχάσουμε την ανεργία στην ψωροκωσταινα, ας πούμε ότι δουλεύουν όλοι (εδώ γελαμε!).

      Εχεις υποψη σου ότι τα 200 (μαύρα) που ζητάς (και τα θεωρεις και λιγα) για 2-6 ώρες δουλειάς είναι το 1/3 του (φορολογητεου) μηνιατικου ενος εργαζομενου (aka στην καλύτερη >60 ώρες δουλειάς για τις δικές σου 2-6) στην ψωροκωσταινα για την οποία μιλας?

      Και δεν μιλάω για ανειδίκευτους εργαζόμενους, αλλά με πανεπιστημιο, μεταπτυχιακό κτλ.

      Καταρχήν εισαι φάουλ σε ολα .
      1 στη ψωροκώσταινα 1/3 που λες σε αλλες χώρες ο ίδιος εργαζόμενος λαμβάνει 20-30 € την ώρα . Ίσως να μεταφερθεί εκει αυτος .
      2 τα 150 € 200 έγραψες ) που λες οτι ζητάω και δεν ειναι μαύρα ... αφήνουν ίσως στο μαγαζί 70 € καθαρά για 4-6 ώρες εργασίας.
      Να πληρώσει τι το ενοίκιο ; τον μηχανικό ( 70-80 € την ημέρα ) τα υλικά το ρεύμα τον ΟΑΕΕ και να παρει το μαγαζί κάτι να ζήσει ; δεν τα θεωρώ λίγα τα 150 € αλλα τόσο κοστίζουν τα φίλτρα στο Βέλγιο με ΦΠΑ 20 % .... εδω 50 € .. επίσης η αλλαγή πνεύμονα σε ενα ιταλικό κιτ έχει 500 € εδω με το ζόρι 100-150 €
      3 σωστά μπορεί να μεταφέρεις την επιχείρηση εκει θα πληρώνει φόρους αλλα δεν θα έχει συνέταιρο το κράτος και το δημόσιο υπάλληλο μεγαλομέτοχο .. το ίδιο ισχύει με τον εργαζόμενο .
      Ρε παιδί μου να μην μπορώ να βρω έναν που ψήφισε στις προηγούμενες 2 εκλογές η έναν που ψήφισε τον βλαμενο τον Γαπ το ΣαμαροΒενιζέλο κτλ .. περί ανεργίας αναφέρομαι ..
      Η λογική σου να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα δεν πάει πχ οτι πληρωνεις το λίτρο 70 λεπτά οταν στο Βέλγιο έχει 35 !! Με βασικό μισθό 2000 €...... δεν συμβαδίζει με τις απόψεις μου και δεν σε βλέπω να διαμαρτύρεσαι για τη τιμη !! Με βενζινη στο 1.50€

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Q
      qgas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης petran17 έγραψε:
      Παιδια, σκεφτομαι να βαλω αεριο σε ενα Almera Ν15 1.4 87ps του 98 με 240Κ χλμ γιατι τωρα τελευταια κανω πολλα χιλιομετρα λογω δουλειας (25Κ το χρονο).

      Εχει τη δυνατοτητα ο κινητηρας να παρει αεριο? Φανταζομαι πως ναι.
      Εχετε ακουσει τιποτα προβληματα? Τι μου προτεινετε? Ποιο συστημα ειναι καλο?
      Επισης, εγκαταστατες ποιοι ειναι καλοι στη δουλεια τους? Εψαξα στο ιντερνετ αλλα υπαρχουν πολλοι και δεν μπορεις να ξερεις ποιος αξιζει και ποιος οχι.

      Σκυλί αταιστο ειναι παρτο με κλειστά μάτια

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Q
      qgas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Ο χρήστης TRiBaL81 έγραψε:

      Για πιο λόγο να ξηλώσει κάποιος ενα Α200 ; ....και εάν ναι αν τα μπεκ ειναι μέσα στην εισαγωγή οπως πρέπει και όχι πεταμένα πισω .. θέλει έξω εισαγωγή φλατζες κτλ .. δεν ειναι ολα τα αμάξια ίδια κάποιο μπορεί να γίνει και σε 2 ώρες κάποιο σε 5-6 ..

      Εργασία στην ψωροκώσταινα 150 € οταν σε αλλες χώρες 150 € ειναι η αλλαγή των φίλτρων του αερίου με τον ετήσιο έλεγχο ...

      Εργασία σε εργοστασιακή μετατροπή ειναι μεταξύ 8-12 ώρες .. ανάλογα το κιτ .

      Γιατί του κάνει διακοπές όταν κινείται, κοψίματα δηλαδή, έχει αλλάξει τα πάντα απο αισθητήρες, εγκέφαλο, έχει αλλάξει πεταλούδα με άλλη (μεταχειρισμένη) και συνεχίζει τα ίδια. Θέλει να το πουλήσει να πάρει το ίδιο σε diesel γιατι τον εχει βολέψει και ενδιαφέρομαι να το αγοράσω αλλά δεν θέλω υγραέριο. Θέλω να ξηλώσει το υγραέριο να δω την συμπεριφορά του κι αν συνεχίσει τα ίδια υποψιάζομαι πεταλούδα (καινούργια γιατί ίσως και η μεταχ. που του βάλανε να είχε θέμα). Είναι γνωστός μου, λίγο μεγάλος σε ηλικία (όχι κανα πουρό) θα του δώσω οσα του δίνει η μάντρα που είναι αστείο ποοσόν αν σκεφτείς οτι ειναι Α200 full extra με 200K Km όλα εθνική οδό. Δεν έχει χρόνο να μπλέκει με αγγελίες κτλ.

      Πάρε πρώτα μια συμπίεση ....
      Άστο το υγραέριο έχει θέμα αυτο με τις βαλβιδες αν δεν ειχε λίπανση και σωστά μείγματα τι κιτ αερίου φοράει ;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Q
      qgas
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Αν φέρεις εσύ το κιτ μείωνεις το κέρδος του εγκαταστατη απο αυτο αυτο σημαίνει οτι θα διπλασιάσεις την τιμη τοποθετήςης.

      Τα 200 € απεγκατάστασης λίγα ειναι αν χρειαστεί και φαναρτζής .. για το μπροστά μόνο μπορεί με 100-150 €

      Για πιο λόγο να ξηλώσει κάποιος ενα Α200 ; ....και εάν ναι αν τα μπεκ ειναι μέσα στην εισαγωγή οπως πρέπει και όχι πεταμένα πισω .. θέλει έξω εισαγωγή φλατζες κτλ .. δεν ειναι ολα τα αμάξια ίδια κάποιο μπορεί να γίνει και σε 2 ώρες κάποιο σε 5-6 ..

      Εργασία στην ψωροκώσταινα 150 € οταν σε αλλες χώρες 150 € ειναι η αλλαγή των φίλτρων του αερίου με τον ετήσιο έλεγχο ...

      Εργασία σε εργοστασιακή μετατροπή ειναι μεταξύ 8-12 ώρες .. ανάλογα το κιτ .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Q
      qgas
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr