-
Φανη λογικο ειναι να πηγαινει ετσι στις πωλησεις το τιγκουαν αφου συνδυαζει το καλυτερο πακετο. Το κασκαι κρατιεται αυτη τη στιγμη λογω τιμων και ονοματος που εχτισε.
Ειναι μεγαλη η επιτυχια του vw με βαση κιολας τις διαφορες στη τιμη που εχει απο το νισσαν.
Για το κατζαρ εγω το ειχα πει πως θα παει απατο αλλα ποιος με ακουγε. Δε πειραζει γιατι δικαιωθηκα πανηγυρικα!!! -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί με το qq. Τόσα χρόνια στην αγορά και να μοσχοπουλάει έτσι; Από την άλλη θεωρώ ότι το x-trail αδικείται όπως και το kadjar. Επίσης απουσιάζουν δυο μεγάλοι κατ' εμένα παίκτες από την λίστα και πιθανότατα λόγω φορολογικών... και δεν είναι άλλα από τα rav4 και subaru forester.Ήμουν έτοιμος να γράψω ακριβώς αυτά...και με πρόλαβες!
Αν και το X-trail δεν μου αρέσει και ίσως δεν αρέσει και στους περισσότερους, το Kadjar είναι νωρίς να το κρίνουμε, έχει ελάχιστο χρόνο στην αγορά και χρειάζεται καλύτερη προώθηση στην οποία χωλαίνει η εταιρία. Απίστευτη μοιάζει για την εμπορικότητα της εταιρίας η αποτυχία του Rav4, ενώ το forester απευθύνεται σε 'ψαγμένο κοινό' πιστεύω... -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί με το qq. Τόσα χρόνια στην αγορά και να μοσχοπουλάει έτσι; Από την άλλη θεωρώ ότι το x-trail αδικείται όπως και το kadjar. Επίσης απουσιάζουν δυο μεγάλοι κατ' εμένα παίκτες από την λίστα και πιθανότατα λόγω φορολογικών... και δεν είναι άλλα από τα rav4 και subaru forester.Πουλάει το Qashqai (πανευρωπαϊκά, όχι μόνο στην Ελλάδα), γιατί δεν είναι πουθενά άριστο, αλλά είναι σχεδόν σε όλα πολύ καλό και αρκετά πάνω από τον μέσο όρο και ανάλογα την εποχή έχει και πολύ καλές τιμές. Το X-Trail είναι πάρα πολύ ακριβό.
RAV & Forester, πέραν της τιμής (το Forester είναι πολύ ακριβό και πιο εξειδικευμένο), έχουν και το 'θέμα' των κυβικών, αφού είναι αμφότερα 2λιτρα. Πάντως, έτσι για την τάξη, οι πωλήσεις για αυτά τα 2 είναι:
Toyota RAV4: 69 - 4
Subaru Forester: 16 - 2ΥΓ: Άλλο αυτοκίνητο που όλοι είχαμε γράψει ότι δεν πρόκειται να πουλήσει ούτε 1 κομμάτι είναι το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ Ford Edge, το οποίο όντως μέσα στο 2016 έχει πωληθεί μόνο 1 - μάλλον της Ford Hellas θα είναι.
-
Το toyota rav4 είναι πονεμένη ιστορία.
Πιο έτοιμο πελάτη από εμένα δεν μπορούσε να έχει η Toyota και κατάφερε να τον διώξει.
Φαουλ- Παρότι η φορολογία ήταν ευνοικότερη από τον Ιούνη και μετά όχι μόνο δεν πέρασε στον καταναλώτη τις μειώσεις αλλά μας έριξε και δυο ανατιμήσεις.
- Το χειρίζεται μόνο με παραγγελίες και δεν κρατά απόθεμα.
Ακόμη και δηλωμένοι φίλοι της Toyota σηκώνουν τα χέρια ψηλά.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Το toyota rav4 είναι πονεμένη ιστορία.Πιο έτοιμο πελάτη από εμένα δεν μπορούσε να έχει η Toyota και κατάφερε να τον διώξει.
Φαουλ- Παρότι η φορολογία ήταν ευνοικότερη από τον Ιούνη και μετά όχι μόνο δεν πέρασε στον καταναλώτη τις μειώσεις αλλά μας έριξε και δυο ανατιμήσεις.
- Το χειρίζεται μόνο με παραγγελίες και δεν κρατά απόθεμα.
Ακόμη και δηλωμένοι φίλοι της Toyota σηκώνουν τα χέρια ψηλά.
Είναι ΚΑΙ δίλιτρο ΚΑΙ δεν προσφέρει κάτι παραπάνω από τα υπόλοιπα σε κανέναν τομέα - ίσως πλην της αξιοπιστίας...
Αλλά με τέτοιο όνομα, θα έπρεπε να έχει άλλη τύχη... -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
- VW Tiguan: 464 - 175
Εντύπωση μου προκαλούν οι πολύ χαμηλές πωλήσεις του Renault Kadjar, όμως μάλλον είναι αναμενόμενο με αυτές τις τιμές (εάν δεν κάνει προωθητικό η Renault δεν πρόκειται να πουλήσει ποτέ!), οπότε και το Kadjar έχει συνολικά 69 πωλήσεις για το 2016 με τις 26 να αφορούν το Νοέμβριο.
Στο Tiguan μάλλον έχουν μπεί ανάποδα οι πωλήσεις Νοεμβρίου - ετήσιες.
Κρίμα για το Kadjar χαντακώνεται μόνο και μόνο από την αντιπροσωπεία.
-
Το X-Trail πόσο παραπάνω να πουλούσε; Εμένα και πολλά μου φαίνονται. Πόσοι θα επιλέξουν τον πιο χωμάτινο προσανατολισμό του; Εμένα μου κάνει εντύπωση που είναι και πάνω από το C-RV!
Με το Kadjar νιώθεις πως η αντιπροσωπεία βγάζει περισσότερα από το QQ και θέλει να μην του κλέψει πωλήσεις.
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Φανη λογικο ειναι να πηγαινει ετσι στις πωλησεις το τιγκουαν αφου συνδυαζει το καλυτερο πακετο.Συμφωνώ, εάν μιλάμε για Diesel...το 1.6 είναι τίμιο και το 2λιτρο πραγματικό vfm. Το βενζίνης είναι αλλού...πανάκριβο, χωρίς λόγο και εκτός ανταγωνισμού κατά την ταπεινή μου άποψη.
Στο Tiguan μάλλον έχουν μπεί ανάποδα οι πωλήσεις Νοεμβρίου - ετήσιες.
Κρίμα για το Kadjar χαντακώνεται μόνο και μόνο από την αντιπροσωπεία.
Δίκιο έχεις Ανδρέα, το διόρθωσα. Ο 'δαίμων του τυπογραφείου'.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Το toyota rav4 είναι πονεμένη ιστορία.Πιο έτοιμο πελάτη από εμένα δεν μπορούσε να έχει η Toyota και κατάφερε να τον διώξει.
Φαουλ- Παρότι η φορολογία ήταν ευνοικότερη από τον Ιούνη και μετά όχι μόνο δεν πέρασε στον καταναλώτη τις μειώσεις αλλά μας έριξε και δυο ανατιμήσεις.
- Το χειρίζεται μόνο με παραγγελίες και δεν κρατά απόθεμα.
Ακόμη και δηλωμένοι φίλοι της Toyota σηκώνουν τα χέρια ψηλά.
Και εγώ το ίδιο ενώ λείπει και το αυτόματο.
Συνολικά δικαιως πουλάνε όσα πουλάνε τα qq και tiguan. Το Nissan θα συνεχίσει να πουλάει τώρα με τα νέα επίπεδα εξοπλισμού ενώ και η εταιρεία έχει περιθώρια να ρίξει τιμές γιατι 3 χρόνια έπαιζε μόνη και χρεώνε όσο ήθελε. Από τη στιγμή που πρώτο βγήκε το αμάξι είχε τσιμπησει 2500 ευρώ και παρόλα αυτά συνέχιζε να πουλά.
Καταναλωτική συνείδηση του Έλληνα my ass... -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Με το Kadjar νιώθεις πως η αντιπροσωπεία βγάζει περισσότερα από το QQ και θέλει να μην του κλέψει πωλήσεις.Είναι διαφορετικές αντιπροσωπείες
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Από τη στιγμή που πρώτο βγήκε το αμάξι είχε τσιμπησει 2500 ευρώ και παρόλα αυτά συνέχιζε να πουλά.
Καταναλωτική συνείδηση του Έλληνα my ass...Στέφανε, όπως προείπα, μάλλον κάτι κάνει καλά η Nissan γιατί πουλάει πανευρωπαϊκά και όχι μόνο στην Ελλάδα. Θες marketing (1ο άντε 2ο βγαίνει σε όλα τα τεστ!!), θές πλύση εγκεφάλου, θές καλή προώθηση, θές ότι έχει 'καταγραφεί' στο μυαλό του κόσμου ως κάτι το ιδιαίτερο και μοναδικό, θές η (αντικειμενικά) πολύ όμορφη εμφάνισή του, θές ότι τα κάνει όλα καλά....πάντως πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι και ουσιαστικά έχει σώσει τη Nissan!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Από τη στιγμή που πρώτο βγήκε το αμάξι είχε τσιμπησει 2500 ευρώ και παρόλα αυτά συνέχιζε να πουλά.
Καταναλωτική συνείδηση του Έλληνα my ass...Στέφανε, όπως προείπα, μάλλον κάτι κάνει καλά η Nissan γιατί πουλάει πανευρωπαϊκά και όχι μόνο στην Ελλάδα. Θες marketing (1ο άντε 2ο βγαίνει σε όλα τα τεστ!!), θές πλύση εγκεφάλου, θές καλή προώθηση, θές ότι έχει 'καταγραφεί' στο μυαλό του κόσμου ως κάτι το ιδιαίτερο και μοναδικό, θές η (αντικειμενικά) πολύ όμορφη εμφάνισή του, θές ότι τα κάνει όλα καλά....πάντως πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι και ουσιαστικά έχει σώσει τη Nissan!!
Τη νισσαν την έσωσε.... Εμάς 'κατέστρεψε' [emoji1] [emoji1] [emoji1]
Πάντως αυτο που γράφω για τις τιμές είναι fact και δικαιολογεί πλήρως την απίστευτη επίθεση τιμών το τελευταίο δίμηνο που το κραταει άνετα στην 1η θέση -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Από τη στιγμή που πρώτο βγήκε το αμάξι είχε τσιμπησει 2500 ευρώ και παρόλα αυτά συνέχιζε να πουλά.
Καταναλωτική συνείδηση του Έλληνα my ass...Στέφανε, όπως προείπα, μάλλον κάτι κάνει καλά η Nissan γιατί πουλάει πανευρωπαϊκά και όχι μόνο στην Ελλάδα. Θες marketing (1ο άντε 2ο βγαίνει σε όλα τα τεστ!!), θές πλύση εγκεφάλου, θές καλή προώθηση, θές ότι έχει 'καταγραφεί' στο μυαλό του κόσμου ως κάτι το ιδιαίτερο και μοναδικό, θές η (αντικειμενικά) πολύ όμορφη εμφάνισή του, θές ότι τα κάνει όλα καλά....πάντως πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι και ουσιαστικά έχει σώσει τη Nissan!!
Προσωπικά ήμουν κατά της αγοράς του QQ. Παρόλα αυτά, ύστερα από τα test drives που είχα κάνει (και δεν αφορούσαν αποκλειστικά SUVs), θεώρησα ότι αποτελεί το καλύτερο πακέτο για τα λεφτά που ζητούσε. Πολύ καλή οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης, άνετο, ήσυχο, πολλοί καλός κινητήρας αθόρυβος με καλό τράβηγμα και χαμηλή κατανάλωση, πολλοί καλοί χώροι, όμορφο και στα λεφτά που θέλαμε να δώσουμε.
Ο μόνος ενδοιασμός μας ήταν αυτά που διάβαζα από τον iceman
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Προσωπικά ήμουν κατά της αγοράς του QQ. Παρόλα αυτά, ύστερα από τα test drives που είχα κάνει (και δεν αφορούσαν αποκλειστικά SUVs), θεώρησα ότι αποτελεί το καλύτερο πακέτο για τα λεφτά που ζητούσε. Πολύ καλή οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης, άνετο, ήσυχο, πολλοί καλός κινητήρας αθόρυβος με καλό τράβηγμα και χαμηλή κατανάλωση, πολλοί καλοί χώροι, όμορφο και στα λεφτά που θέλαμε να δώσουμε.Αυτό ακριβώς λέω...χωρίς να είναι άριστο, είναι πολύ καλό σε όλα, όμορφο και σε 'λογική' τιμή (ανάλογα με την εποχή και την έκδοση )
Ο μόνος ενδοιασμός μας ήταν αυτά που διάβαζα από τον iceman
Ο Στέφανος δεν μετράει, είναι 'δάχτυλος' της Toyota....βασικά είναι από αυτούς που αγοράζουν τα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα για να ενημερώσουν την εταιρεία τι κάνουν καλά οι άλλοι για να τους αντιγράψουν!!
-
Σήμερα η τιμή του QQ δεν είναι λογική - είναι ευκαιρία στην έκδοση acenta. Μη κοιτάτε εμάς τους vagιτες που πάντα καταλήγουμε σε vag
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Φανη λογικο ειναι να πηγαινει ετσι στις πωλησεις το τιγκουαν αφου συνδυαζει το καλυτερο πακετο.
Συμφωνώ, εάν μιλάμε για Diesel...το 1.6 είναι τίμιο και το 2λιτρο πραγματικό vfm. Το βενζίνης είναι αλλού...πανάκριβο, χωρίς λόγο και εκτός ανταγωνισμού κατά την ταπεινή μου άποψη.
Οντως στο βενζινη υπαρχουν καλες προτασεις πιο συμφερουσες οπως τα κασκαι,κατζαρ...
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Οντως στο βενζινη υπαρχουν καλες προτασεις πιο συμφερουσες οπως τα κασκαι,κατζαρ...Και το Kuga πλέον....1.5λτ, 150 ps και €22.000 ή €25.000 στην υπερπλούσια έκδοση.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Οντως στο βενζινη υπαρχουν καλες προτασεις πιο συμφερουσες οπως τα κασκαι,κατζαρ...
Και το Kuga πλέον....1.5λτ, 150 ps και €22.000 ή €25.000 στην υπερπλούσια έκδοση.
Αυτο ακομα περισσοτερο +1000
-
Για το kadjar φίλος που γράφει κιόλας εδώ μέσα μου έχει αναφέρει από έγκυρη πηγή ότι ο Νοέμβριος ήταν ο 1ος μήνας που παραδόθηκαν παραγγελίες από τον Ιούνιο που πάτησε Ελλάδα.. Οι πωλήσεις των προηγούμενων μηνών ήταν τα αμάξια που είχαν φέρει για δημοσιογραφικα και για εκθεσιακά. Όχι ότι έχει ή θα έχει καμία τρελή επιτυχία, αλλά οι πωλήσεις δεν είναι ενδεικτικές.. Στην ουσία ήταν ο πρώτος πλήρης μήνας του, οπότε οι κλασικοί εξυπνάκηδες για άλλη μία φορά πανηγυρίζουν πάνω στην ημιμάθειά τους..
-
Συνάδελφος είχε κλείσει το Kadjar 1,2 αλλά του έκαναν προσφορά για το νέο Kuga (βενζίνη πάλι) στα ίδια χρήματα με πολύ πλουσιότερο εξοπλισμό και μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
Από την Renault όταν πήγε να ακυρώσει την παραγγελία δεν του έκαναν καν αντιπρόταση παρότι τους ανέφερε ότι θα πάρει τελικά το Kuga.
Και το άσχημο είναι ότι θεωρεί το Kadjar καλύτερο σε όλα και ομορφότερο και ήθελε να πάρει αυτό.Τα λέω για την αντιπροσωπεία, την οποία πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω.
Πάντως από την Ford του είπαν ότι από το νέο έτος οι τιμές θα πάρουν +2χιλ.
Ίσως βέβαια αυτά είναι μέσο πίεσης να το κλείσει τώρα, αν και ο άνθρωπος το θέλει τώρα το αυτοκίνητο.
SUV/Crossovers Forum