-
Λίγο τρομακτικές οι αναπηδήσεις σε αυτές τις ταχύτητες. Δεν ξέρω κατά πόσο ήταν έτσι στην πραγματικότητα ή απλά φαίνεται έτσι στην κάμερα.
-
...και στο σημείο που κάνει δεξιά, στην πιο αργή λωρίδα με καμιά 250αριά χιλιόμετρα...λέω...τώρα θα προσπεράσει την giulia κανένα datsun από τα αριστερά...και θα πέσουμε στο πάτωμα από τα γέλια!!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
...και στο σημείο που κάνει δεξιά, στην πιο αργή λωρίδα με καμιά 250αριά χιλιόμετρα...λέω...τώρα θα προσπεράσει την giulia κανένα datsun από τα αριστερά...και θα πέσουμε στο πάτωμα από τα γέλια!!Σαν αυτό το datsun
Daily-driver τα συγκεκριμένα, και σχεδόν όλα αυτά τα GTR Alpha/Omega/κοκ....
-
μάλλον κάτι σαν αυτό!! :
https://www.youtube.com/watch?v=gnOWIwUel-0
καλά εγώ πωρώνομαι με αυτό :
Youtube Video -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
μάλλον κάτι σαν αυτό!! :
https://www.youtube.com/watch?v=gnOWIwUel-0
καλά εγώ πωρώνομαι με αυτό :
Youtube VideoΣα μοντάζ το δεύτερο με το Subaru, με πόσα τον πέρασε με 400;
-
Καλά δεν υπάρχει....
-
-
Την προτιμώ στο λευκό, το κόκκινο αλλά και σε ποντικί! Επειδή δεν κυκλοφορούν πολλά ήθελα να ρωτήσω αν έχουν βγει καλά και αν αξίζουν τα λεφτά τους...
-
-
Επαγγελματίας «κάρφωσε» την Giulia Quadrifoglio
Ακόμα και οι καλύτεροι οδηγοί του κόσμου έχουν τις άτυχες στιγμές τους. Μια λανθασμένη κίνηση ή ένας κακός χειρισμός είναι αρκετά για να χαθεί ο έλεγχος και να καταστραφεί το αυτοκίνητο.
Πρόσφατα και πιο συγκεκριμένα στις 25 Νοεμβρίου, μία μέρα αφότου το μεγάλο αφεντικό του ομίλου Fiat Chrysler, Sergio Marchionne και ο Ιταλός πρωθυπουργός, Matteo Renzi, επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις Cassino Assembly Plant, ένας από τους οδηγούς δοκιμών της Alfa Romeo διέλυσε πολύ κοντά στη μονάδα παραγωγής μια Giulia Quadrifoglio.
Σύμφωνα με τα ιταλικά Μέσα, ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του πανίσχυρου sport sedan λόγω της ολισθηρότητας του οδοστρώματος, χτύπησε στις μπαριέρες και κατέληξε στο χαντάκι. Ο οδηγός δεν έπαθε το παραμικρό, σε αντίθεση με το αυτοκίνητο, το οποίο υπέστη πολύ μεγάλες υλικές ζημιές.
Όπως αναφέρεται στα δημοσιεύματα, η λευκή Giulia QV είχε το τιμόνι δεξιά και προοριζόταν για την αγορά της Βρετανίας.
Source:: Zougla-Auto
-
-
Ασυγκράτητος ο παππούς!
Πήγα να το δω, είδα ότι δεν έχει υπότιτλους και σκέφτηκα να το κλείσω...αλλά τελικά δε χρειάζονται υπότιτλοι!
Το αμάξι αυτό είναι πανέμορφο. Δε με τρέλανε όταν πρωτοβγήκε αλλά τώρα δε χορταίνω να το βλέπω. Είναι γλυπτό! Προφανώς είναι από εκείνα τα πολύ σύνθετα Ιταλικά σχέδια που θέλει καιρό να σου εντυπωθούν αλλά μετά δε σου φεύγουν με τίποτα. Εκτιμώ ότι θα αναφέρεται και μετά από δεκαετίες (όπως και η πρώτη Giulia)! -
Μήπως ο παππούς ηταν ο βατανεν η κάποιος ξάδελφος του;
-
O Markku Alen είναι ο παππούλης.....οδηγός και παγκόσμιος πρωταθλητής (WRC) και πλέον Ferrari test driver
-
Θεώρησα δεδομένο ότι σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ όλοι γνωρίζουν τον Μάρκου Άλεν...
-
Ναι ομως στο φόρουμ υπάρχει φετίχ με τον βατανεν......
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θεώρησα δεδομένο ότι σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ, όλο\ι γνωρίζουν τον Μάρκου Άλεν...Που βαδίζουμε......
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Θεώρησα δεδομένο ότι σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ όλοι γνωρίζουν τον Μάρκου Άλεν...Οχι απαραίτητα!
Για άλλους το αυτοκίνητο είναι μέσο και καταναλωτικό προϊον, για αλλους απόλαυση/σπορ/ιδέα whatever.
Οι πρώτοι μπαίνουμε για να σχολιάζουμε καταναλωτικά προϊόντα και δίνουμε σημασία σε τριξιματα, ποιότητα κατασκευής, συναρμογής, εξοπλισμό, gadgets και τιμή, οι δευτεροι παρακολουθείτε αγώνες ταχύτητας και ξέρετε τους πρωταγωνιστές!
Τhat's life! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
και δίνουμε σημασία σε τριξιματα, ποιότητα κατασκευής, συναρμογήςχαχαχα από εδώ το πας, από εκεί το πας, όλο στο γνωστό σου θέμα καταλήγεις .
Απολαυστικό το σχόλιο!!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Θεώρησα δεδομένο ότι σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ όλοι γνωρίζουν τον Μάρκου Άλεν...
Οχι απαραίτητα!
Για άλλους το αυτοκίνητο είναι μέσο και καταναλωτικό προϊον, για αλλους απόλαυση/σπορ/ιδέα whatever.
Οι πρώτοι μπαίνουμε για να σχολιάζουμε καταναλωτικά προϊόντα και δίνουμε σημασία σε τριξιματα, ποιότητα κατασκευής, συναρμογής, εξοπλισμό, gadgets και τιμή, οι δευτεροι παρακολουθείτε αγώνες ταχύτητας και ξέρετε τους πρωταγωνιστές!
Τhat's life!Οι 4Τ, το παλιότερο εν ζωή ελληνικό περιοδικό αυτοκινήτων, ιδρύθηκε από το ζεύγος Καββαθά πριν 46 χρόνια ως μια ωδή στο μηχανικό δημιούργημα που λέγεται αυτοκίνητο, τους ανθρώπους που το σχεδιάζουν και το παράγουν και τους ανθρώπους πους ως κοινωνοί του το κάνουν διάσημο παγκοσμίως δια μέσω των αγώνων. Εν τέλει απευθύνεται στους παραγωγικούς ανθρώπους αυτού του κόσμου, τους ρομαντικούς, τους εραστές της οδήγησης, αλλά και όσους ενδιαφέρονται για τον κόσμο όλον (παλιότερα υπήρχαν στήλες πανεπιστημιακών με πανανθρώπινους προβληματισμούς - κοινωνικούς, οικονομικούς, φιλοσοφικούς κλπ).
Έτσι τυχαία γύρισα στην βιβλιοθήκη και έβγαλα το ακόλουθο τεύχος του 1993 όπου το περιοδικό εκπαίδευε αναγνώστες σε σχολή αγωνιστικής οδήγησης στην Ιταλία (καλά, τον Ντι Άνταμιτς δεν περιμένω να τον έχετε ακουστά). Αυτό είναι το περιοδικό που μας φιλοξενεί κ. iceman!!! Να εξετάσετε αν ταιριάζετε λοιπόν εδώ ή όχι, διότι το αυτοκίνητο δεν είναι απλά ένα καταναλωτικό αγαθό σε αυτά τα μέρη!
ALFA ROMEO GIULIA