-
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσον ένα αυτοκίνητο με 1.000 μόνο κυβικά, αλλά 110 άλογα μπορεί να κάνει ένα ταξίδι (π.χ. 5-6 ωρών). Γενικά δεν τρέχω, στα ταξίδια πάω με μέση ταχύτητα 110 χλμ/ώρα.
Έχω ακούσει που λένε ότι το αμάξι με λίγα κυβικά σε κουράζει στο ταξίδι. Λίγο αόριστο δεν είναι αυτό; Δηλαδή τι ακριβώς είναι αυτό που κουράζει ρε παιδιά;;
-
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσον ένα αυτοκίνητο με 1.000 μόνο κυβικά, αλλά 110 άλογα μπορεί να κάνει ένα ταξίδι (π.χ. 5-6 ωρών). Γενικά δεν τρέχω, στα ταξίδια πάω με μέση ταχύτητα 110 χλμ/ώρα.
Έχω ακούσει που λένε ότι το αμάξι με λίγα κυβικά σε κουράζει στο ταξίδι. Λίγο αόριστο δεν είναι αυτό; Δηλαδή τι ακριβώς είναι αυτό που κουράζει ρε παιδιά;;
-
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσον ένα αυτοκίνητο με 1.000 μόνο κυβικά, αλλά 110 άλογα μπορεί να κάνει ένα ταξίδι (π.χ. 5-6 ωρών). Γενικά δεν τρέχω, στα ταξίδια πάω με μέση ταχύτητα 110 χλμ/ώρα.
Έχω ακούσει που λένε ότι το αμάξι με λίγα κυβικά σε κουράζει στο ταξίδι. Λίγο αόριστο δεν είναι αυτό; Δηλαδή τι ακριβώς είναι αυτό που κουράζει ρε παιδιά;;
-
Από προσωπική εμπειρία θα έλεγα σε ενα μεγαλο αυτοκίνητο είναι καταρχήν πιο άνετη και ευρύχωρη η θέση του οδηγού, λογω ογκου - βαρους - ποιοτητας υλικων είναι πιο στιβαρό επανω στο δρόμο και δεν κουνάει τόσο λόγω του εξωτερικού αέρα ή λόγω των ανωμαλιών του δρομου, έχει καλύτερη ηχομόνωση, επιταχύνει πιο γρήγορα αν θες προσπεραση, αυτά και αλλά που δεν μου έρχονται τωρα στο μυαλο κανουν πιο ξεκουραστη την οδήγηση σε σχέση με ενα μικρότερου όγκου αυτοκινητο.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και καλά μην φανταστεις ότι αν κανεις ταξίδι με μικρο αυτοκίνητο θα γίνεις λιωμα ενω με ενα μεγάλο θα είσαι έτοιμος για μπουζούκια ή να πας να τρέξεις σε μαραθώνιο.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μήπως εννοεί μικρομεσαίο με 1.000 κυβικά??
Πχ focus, golf, Leon??
Δε νομίζω να αναφερόταν στο μέγεθος του αυτοκινήτου -
μηπως λεει το ford monteo που ειναι 1000 κυβικα και εχει μεγεθος τεραστιο; Εκει παντως κανεις ταξιδι σαν αρχοντας!
Οι μικροι κινητηρες με τουρμπο δεν εχουν αρνητικη διαφορα απο τους μεγαλους στα ιδια αλογα. Μαλιστα εχουν και πολλη μεγαλυτερη ροπή! Αρα για αυτο παγκοσμιως στρεφονται όλες οι εταιριες στα μικρα κυβικα και τουρμπο, μικροτερες τριβες, μεγαλυτερη αποδοση. Δε σημαινουν τιποτε τα κυβικα, τα αλογα και η ροπη ειναι που παιζουν μονο ρολοΓια το ταξιδι με 110 που θες να κανεις για 8 ωρες οποιοδηποτε αυτοκινητο ακομα και το μικροτερο (εκτος ισως του smart ή Jimny) μπορει με ανεση να το κανει. Βεβαια προαναφερθηκε οτι οσο μεγαλυτερο αυτοκινητο τοσο πιο ανετο ταξιδι. Ομως ειναι μικρη η ταχυτητα για να καταλαβεις διαφορες
-
Θορυβος αν δουλευει ψηλα το μοτερ για να κρατησει ταχυτητα, συχνες αλλαγες ταχυτητας αν υπαρχει ανωφερεια και χαμηλη ροπη ...φυσικα αν πηγαινεις με 110 χλμ/ωρα δε θα εχεις αυτα τα προβληματα (ουτε με smart )
-
Με ενα γκολφ-φοκους-οκταβια 1.000 κυβικων κανεις ανετα ταξιδια 5-6 ωρων
-
Δεν εννοώ το μέγεθος (διαστάσεις) του αυτοκινήτου.
Απλώς κάποιες εταιρίες έχουν το ίδιο ακριβώς μοντέλο που βγαίνει π.χ. σε 1.000 cc και 1.400 cc. Πρόκειται για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο, απλώς ο κινητήρας έχει άλλα κυβικά.
Έστω και με 1.000 κυβικά όμως, αν έχει 110 άλογα δεν θα έχει επιτάχυνση το αμάξι;;
-
Μια χαρά είναι και αυτοί οι κινητήρες, ειδικά αν όπως λες δεν έχεις και πολλές απαιτήσεις
-
Ο χρήστης DoctorWho έγραψε:
Δεν εννοώ το μέγεθος (διαστάσεις) του αυτοκινήτου.Απλώς κάποιες εταιρίες έχουν το ίδιο ακριβώς μοντέλο που βγαίνει π.χ. σε 1.000 cc και 1.400 cc. Πρόκειται για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο, απλώς ο κινητήρας έχει άλλα κυβικά.
Έστω και με 1.000 κυβικά όμως, αν έχει 110 άλογα δεν θα έχει επιτάχυνση το αμάξι;;
Στο μυαλό μου είσαι αγαπητέ φίλε
Ο λόγος για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο που κοιτάω και οδήγησα, το οποίο βγαίνει στα 1000 και 1400 κυβικά βενζίνη, και πετρέλαιο 1600. (Suzuki Scross).
Να αναφέρω ότι υπάρχει και κάτι σημαντικό εδώ που λέγεται βάρος. δηλαδή τα τρικύλινδρα χιλιάρα έχουν μικρότερο βάρος που τους δίνει πλεονέκτημα μικρότερης κατανάλωσης και σχετικά αποδεκτών η καλών επιδόσεων, παρότι το αμάξωμα είναι μεγάλο.
Για παράδειγμα στην περίπτωσή μου οδήγησα λοιπόν το 1000άρι Σουζούκι Σκρός με 112 άλογα, το οποίο ήταν λίγο πιο γρήγορο από το ήδη νευρικό και καλό πετρέλαιο (1600 στα 120 άλογα).
(Το αντίστοιχο 1400 βενζίνη έχει 140 άλογα.Τι θα έπαιρνα δεν ξέρω γιατί εδώ μπαίνει ο παράγοντας εξοπλισμός και σε πλούσια έκδοση έχουν μικρή χρηματική διαφορά, (και με μικρή διαφορά μπαίνει στο παιχνίδι και η τετρακίνηση,) ενώ στη βασική έκδοση το Σουζούκι 1000 έιναι στα 16Κ κλειδί.)
Όμως αν έπαιρνα απο τα μοντέλα του γκρουπ η Ford, που είναι πάρα πολλά (Golf, Leon, Octavia, Ateca,Focus και άλλα), δεν θα είχα κάποιο δίλημα, θα έπαιρνα σίγουρα το χιλιάρι!
Στο δια ταύτα ναι είναι καλή κίνηση το 1000άρι, γιατί με καθόλου υποχωρήσεις στις επιδόσεις σχετικά με το πετρέλαιο,(ίσως σε ροπή να χάνεις, αλλά λογικό είναι) παίρνεις ελαφρύ βάρος σε χαμηλότερη τιμή από πετρέλαιο, χαμηλή φορολογία και ταξιδεύεις μια χαρά. όταν ανηφορίσεις φορτωμένος βέβαια δεν θα βάζεις φωτιά στο δρόμο, αλλά θα κινείσαι αξιοπρεπώς.
Αν όμως έχεις ανησυχίες ούτε τα 1400 τουρμπάτα σου φτάνουν. -
Όπως είπαν και οι 'προλαλήσαντες', αυτό που μετράει κατά κύριο λόγο είναι η ιπποδύναμη και η ροπή. Όμως τα κυβικά δεν έχουν απαξιωθεί εντελώς σαν τεχνικό χαρακτηριστικό. Συνήθως ένας μεγαλύτερος κινητήρας έχει καλύτερα χαρακτηριστικά και καμπύλες απόδοσης από έναν μικρότερο με την ίδια δύναμη και ροπή. Τα σημερινά 1000άρια τούρμπο όμως είναι επαρκέστατα για μεγάλα ταξίδια, αρκεί να μην έχεις απαιτήσεις για επιδόσεις επιπέδου GT.
-
Το μεγαλο παραδειγμα ειναι με τα Golf MK5 1.4cc GT και GTi 2000cc. Μονο αν τα οδηγησεις και τα δυο μπορεις να καταλαβεις διαφορα. Στα 150χλμ συν με εκτη και στα δυο, αν πας να πατησεις για να ανοιξεις ''χωρις κατεβασμα'' στο GT θελεις ημερολογιο, και στο GTi χρονομετρο. Στο GTI τα 240-250 ερχονται για πλακα, και στο GT θα πρεπει τουλαχιστον να κατεβασεις δυο, και μετα απο παρα πολυ ωρα θα δεις 180-190 με το ζορι. Θελετε μαμα και τα δυο, η και τα δυο φτιαγμενα, το αποτελεσμα παντα ειναι το ιδιο........GT ημερολογιο..........GTI χρονομετρο
-
Δε νομίζω αυτός που θα αγοράσει hatchback 1.000 κυβικά να ενδιαφέρεται πως επιταχύνει μετά τα 150, ούτε αν πηγαίνει με 240
-
Δε νομίζω ότι ένα 1000 άρι αυτοκίνητο υστερεί στο ταξίδι όταν μιλάμε για μακρινό ταξίδι με 1-2 άτομα. Εκεί που θα δει/ καταλάβει διαφορά θα είναι με 4-5 άτομα και αποσκευές. Αν είναι 'τουρμπάτο' σίγουρα θα κάνει το ταξίδι πιό άνετο.
-
Στο ταξίδι πρακτικά αυτό που κάνει τη διαφορά είναι τα άλογα.
Θυμάμαι νοικάρικο Polo 1200cc Turbo με ~90 άλογα και 7άρι DSG σε χαμηλές ταχύτητες, μέχρι τα 80χλμ/ω πραγματικά πετούσε! Στο ταξίδι όμως με 120-150 στο κοντέρ δεν είχε διαφορά από το ατμοσφαίρικο 1400άρι 90 ίππων Κόρσα μου.
Με πλήρες φορτίο (5 άτομα και αποσκευές) σε ανηφορικά κομμάτια δεν μπορούσε να πάει πιο γρήγορα.Ένα μεσαίο/μικρομεσαίο με ~110 άλογα και τούρμπο, πιστεύω θα είναι απόλυτα ικανοποιητικό στην πόλη (ειδικά αν έχει κιβώτιο επιπέδου DSG) και επαρκές για ταξίδι με λογικές ταχύτητες. Πλήρως φορτωμένο σε ανηφορικά κομμάτια θα σταματάει στα ~150χλμ/ω.
-
Ο χρήστης DoctorWho έγραψε:
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσον ένα αυτοκίνητο με 1.000 μόνο κυβικά, αλλά 110 άλογα μπορεί να κάνει ένα ταξίδι (π.χ. 5-6 ωρών). Γενικά δεν τρέχω, στα ταξίδια πάω με μέση ταχύτητα 110 χλμ/ώρα.Έχω ακούσει που λένε ότι το αμάξι με λίγα κυβικά σε κουράζει στο ταξίδι. Λίγο αόριστο δεν είναι αυτό; Δηλαδή τι ακριβώς είναι αυτό που κουράζει ρε παιδιά;;
Απάντησαν πιστεύω οι απο πάνω το γιατί. Εγω θα συμπληρώσω ότι όσο άνετη και να είναι η θέση οδήγησης σε ενα μεγάλο αυτοκίνητο 1000cc άλλο τόσο θα δουλέυει ο κινητήρας σε υψηλές στροφές να κρατήσει χλμ. Απλά θα παλεύεις με το κιβώτιο και το γκάζι. Όσο δύναμη και να έχει η ροπή του δεν θα είναι ικανοποιητική . Αυτό είναι κούραση όπως και να το κάνουμε.
Επίσης άποψή μου είναι ότι ένα 1000ρι 125 ίππων τουρμπο ας πούμε με φυσιολογική χρήση και όχι καφρίλες πάντα σε καμια περιπτωση δεν θα φτάσει την ζωή ενός αντιστοιχου 1400ρη με την ίδια χρήση. -
Κάποιος ταξιδεύει άνετα με smartάκι ή vespa και κάποιος άλλος γκρινιάζει ή ζορίζεται επειδή δεν του φτάνει ένα 1600άρι αμάξι ή μια 600άρα μηχανή...είναι θέμα απαιτήσεων και αναγκών του οδηγού!
Ένα χιλιάρι leon,astra, focus κ.ο.κ. θεωρώ πως μπορεί άνετα να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός μέσου οδηγού για καθημερινές μετακινήσεις αλλά και για ταξίδια με normal ταχύτητες όπως τα 110χλμ/ώρα που αναφέρεις στο πρώτο post. -
Νομίζω αυτό που κουράζει κυρίως είναι οι υψηλές στροφές. Με τα μικρά τούρμπο όμως, και ειδικά αν έχουν κιβώτια με πολλές ταχύτητες δεν συμβαίνει ιδιαίτερα αυτό...
Με το Polo και το DSG τα 150 τα είχε με 3000σαλ και 7η. Εκεί στα έδινε σχεδόν όλα και μπορούσες να την κρατήσεις και στα ανηφορικά κομμάτια. Το να κατεβάσεις 6η ή 5η προσέφερε λίγα συγκριτικά με ένα ατμοσφαιρικό.Οπότε τα άλογα θα καθορίζουν πάντα το πόσο γρήγορα μπορείς να πας, τα μικρά τούρμπο όμως στα δίνουν όλα νωρίς και εύκολα οπότε αναλογικά κάνουν πιο άνετο ταξίδι. Αν έχεις και ελαφρύ πόδι, είναι και πιο οικονομικά από ένα αντίστοιχο ατμοσφαιρικό.
Ειδικά πάντως για αυτό το θέμα σίγουρα υπάρχει κάποιος με μεγαλύτερη εμπειρία από εμένα για να γράψει!
Αυτοκίνητο με λίγα κυβικά και πολλά άλογα για ταξίδι