Το αμάξι φαίνεται να έχει πολλά θετικά, αλλά και κάποια αρνητικά. Στα θετικά είναι σίγουρα η εσωτερική σχεδίαση (μια από τις ομορφότερες αν όχι η ομορφότερη...) και μάλλον η εξωτερική (εμένα ακόμη δεν με ενθουσιάζει, ίσως επειδή είναι ιδιαίτερο και δεν το έχω συνηθίσει...πάντως η συντριπτική πλειοψηφία το βρίσκει πολύ όμορφο και μάλλον έχει δίκιο...), οι χώροι (ιδίως ο χώρος αποσκευών με τα 520 λίτρα χτυπάει ταβάνι!)
Στα μέτρια-χαρακτηριστικά του είναι όπως και αλλού υπονόησα ο κινητήρας με τα 120 άλογα και μάλλον και το κιβώτιο. Χαρακτηριστικά, το auto triti γράφει:
'Ο κινητήρας που εφοδιάζει το Peugeot 3008 είναι της σειράς BlueHDi κινητήρων της Peugeot με κύριο χαρακτηριστικό τους ότι διαθέτουν δεξαμενή ουρίας (AdBlue) μειώνοντας κατ αυτό τον τρόπο την εκπομπή των καρκινογόνων ΝΟx (οξειδίων του αζώτου) που όλοι οι diesel εκπέμπουν. Ο 1,6 λίτρου κινητήρας αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm ροπής και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το μεγάλο αλλά και ελαφρύ αμάξωμα του Peugeot 3008 (1.375 κιλά), προσδίδοντάς του καλές τιμές επιδόσεων (0-100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ. και τελική 189 χλμ./ώρα). Ο κινητήρας αυτός παρουσιάζει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας, όντας ήσυχος και χωρίς «κροτάλισμα» από το ρελαντί, ενώ έχει θετικό τράβηγμα και αρκετά αποθέματα ροπής σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ. Το 6τάχυτο κιβώτιο έχει αραιή κλιμάκωση και εξασφαλίζει χαμηλές τιμές κατανάλωσης, ωστόσο το κούμπωμά του δεν ικανοποιεί. Όσον αφορά την κατανάλωση, αυτή δεν ξεπερνά σε πραγματικές συνθήκες τα 6,4 λτ./100 χλμ.'
Στα θετικά και η ποιότητα κύλισης (εδώ θέλω να διαβάσω πιο λεπτομερείς περιγραφές!) και η τεχνολογία που κουβαλά, ενώ στα αρνητικά η απουσία τετρακίνησης και η κοστολόγησή του. Το πώς θα πάει εμπορικά θα φανεί στο προσεχές μέλλον, αν και το γεγονός ότι η τιμή του το φέρνει κοντά σε εταιρίες που καλώς ή κακώς έχουν μεγαλύτερο κύρος από την peugeot ενδεχομένως θα αποτελέσει αποτρεπτικό παράγοντα για πολλούς...