-
Το είδα και από μέσα χτες . Ωραίο , αλλά είναι εσωτερικά μικρότερο από το κάκτους και ίσως και από το 208 παρ΄ ότι έχω καιρό να μπω μέσα σε αυτό .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Το είδα και από μέσα χτες . Ωραίο , αλλά είναι εσωτερικά μικρότερο από το κάκτους και ίσως και από το 208 παρ΄ ότι έχω καιρό να μπω μέσα σε αυτό .Από το cactus είναι λογικό να είναι μικρότερο μια και το πρώτο ανήκει σε μεγαλύτερη κατηγορία. Με το 208 πρέπει να είναι πολύ κοντά, το c3 μπορεί να ύστερη πίσω επειδή έχει χοντρά καθίσματα.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Ωραίο , αλλά είναι εσωτερικά μικρότερο από το κάκτουςΑπολυτα λογικο.
-
Το πέτυχα σήμερα στον δρόμο και πρέπει να ήτανε test drive, γιατί είχε αυτοκόλλητα πάνω του.
Πολύ όμορφο αμαξάκι, μου άρεσε πολύ! Ζωντανά χρώματα, όμορφο και πολύ νεανικό. Για την κατηγορία του πολύ καλό.
-
Χτες οδήγησα το 1.6 75 για 15 χλμ περίπου και ήμουν επιβάτης στο πίσω κάθισμα του 1.2 82 .
Το αυτοκίνητο έχει σχετικά ελαφρύ τιμόνι , εξαιρετικό εξοπλισμό για την κατηγορία του , πολύ καλά καθίσματα , καλό συνδυασμό άνεσης και κρατήματος , το κιβώτιο έχει μακριές διαδρομές , αλλά δεν με ενοχλεί γιατί είμαι μεγαλόσωμος και εδώ θέλω να πω κάτι για τους χώρους . Το αμάξι έχει μια δυσκολία εισόδου λόγω του σχήματος της πόρτας , ενώ το σταθερού ύψους κάθισμα του συνοδηγού , ενοχλεί στον τρόπο που θα κάτσει ένας ψηλός που σημαίνει ότι θα πρέπει να ξαπλώσει ελαφρώς το κάθισμα .
Αντίθετα στο πίσω κάθισμα , ενώ μπήκα δύσκολα , χώραγα άνετα στο ύψος και μπροστά μου καθόταν άτομα ύψους 1.80-1.85 .
Ενα πράγμα που μου κάνει εντύπωση , είναι ότι τα 0-100 που δίνει η εταιρεία μου φαίνονται πολύ αργά σε σχέση με την αίσθηση που έχουν τα αυτοκίνητα . Ιδιαίτερα οι ρεπρίζ τους είναι πολύ καλές σαν αίσθηση σε σχέση με την κυκλοφορία .
Το αμαξάκι πάντως είναι πανέμορφο και σε κερδίζει με τον χαρακτήρα του .
Αναμένουμε τις μετρήσεις των τέστ .
-
1.6 75 άλογα; Λιγο μου φαίνεται
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
1.6 75 άλογα; Λιγο μου φαίνεταιSent from my iPad using Tapatalk
Ενα μοτερ ειναι που βγαινει απο 75 ως 120 αλογα με τροποποιησεις. Τα 75 ειναι μια χαρα για την πολη και απλα ανεκτα για σπανιες εκδρομες εκτος.
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
1.6 75 άλογα; Λιγο μου φαίνεταιSent from my iPad using Tapatalk
Κάποτε -πριν 25 χρόνια- αντίστοιχοι βενζινάτοι 1400αρηδες κινητήρες ήταν το αστείο της παρέας (π.χ. ο γνωστός TU), ενώ οι ατμοσφαιρικοί diesel ήταν και αρχαίοι και επικίνδυνοι. Εντάξει, μπορεί το C3 να μην έχει τόσα ζόρια με την ανύπαρκτη δύναμη και ροπή του συγκεκριμένου trim, αλλά βλέπω 15,5' στο 0-100 και θυμάμαι κάτι άρθρα που γράφανε για αντίστοιχα αδύναμα οχήματα '0-100 δεν βάζουμε γιατί απαιτεί μια μέρα και μια αιωνιότητα'
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
βλέπω 15,5' στο 0-100 και θυμάμαι κάτι άρθρα που γράφανε για αντίστοιχα αδύναμα οχήματα '0-100 δεν βάζουμε γιατί απαιτεί μια μέρα και μια αιωνιότητα' -
Εχοντας πριν 40 χρόνια , το πρώτο και μοναδικό από τότε λόγω της κάκιστης ποιότητας κατασκευής του , γκόλφ 1100 με 50 άλογα και 0-100 16.5 , μπορώ να πω ότι το 1.6 με τα 75 , ήταν TGV μπροστά του . Και για αυτό εκφράζω αμφιβολία .
Αλλά τότε το γκόλφ ήταν 740 κιλά . Ο TU με τα 75 άλογα είχε να κινήσει 890 κιλά στην ΒΧ , την είχα και 920 στο ΖΧ επίσης το είχα και οι επιδόσεις ήταν γύρω στα 12 δευτερόλεπτα .
Αντίθετα το γκόλφ της εποχής είχε 55 και 60 άλογα και ήταν ακόμα τάφοι....
Ξέρεις Ασσε η διαφορά ηλικίας που έχουμε μας αλλάζει την οπτική .
Εμείς που είχαμε μάθει το 70 και το 80 στα 35-50 άλογα , τα 75 του 90 μας φάνηκαν τεράστια αλλαγή .
Εν τω μεταξύ ο 75άρης έχει 23+ κιλά ροπή σχεδόν κοντά όσο ο ΤΗΡ σου .
Κάνε το ένα τέστ , θα με ενδιέφερε να δω την αίσθηση που θα σου αφήσει σε σχέση με τις επίσημες τιμές .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Ο TU με τα 75 άλογα είχε να κινήσει 890 κιλά στην ΒΧ , την είχα και 920 στο ΖΧ επίσης το είχα και οι επιδόσεις ήταν γύρω στα 12 δευτερόλεπταΗ zx ειχε 13,3 τα 0-100 στα 1400 με τα 75 και 12,4 στα 1600 με τα 90
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
...Ξέρεις Ασσε η διαφορά ηλικίας που έχουμε μας αλλάζει την οπτική .Εμείς που είχαμε μάθει το 70 και το 80 στα 35-50 άλογα , τα 75 του 90 μας φάνηκαν τεράστια αλλαγή .
Εν τω μεταξύ ο 75άρης έχει 23+ κιλά ροπή σχεδόν κοντά όσο ο ΤΗΡ σου .
Κάνε το ένα τέστ , θα με ενδιέφερε να δω την αίσθηση που θα σου αφήσει σε σχέση με τις επίσημες τιμές .
Νομίζω ότι το έχω γράψει κάπου, τα πρώτα αυτοκίνητα που οδήγησα ήταν ένα 120Υ του '75 με 52 ?? (δεν θυμάμαι ακριβές νούμερο, αλλά θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι το έγραφε σε πλακετάκι μέσα στο χώρο του κινητήρα!) ατίθασα άτια, και μετά ένα Fiat 128, που είχε αν θυμάμαι 67-68 (?) άλογα. Οπότε και εγώ είχα 'μάθει' στα 50 και 60 άλογα σε οχήματα των 700 κιλών. Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι τα 75 άτια του TU ήταν οριακά επαρκή, ότι το αυτοκίνητο (η ΖΧ συγκεκριμένα) ήταν απελπιστικά αργό, και ότι όλη αυτή η συζήτηση περί 70, 75 και 80 αλόγων σήμερα, το 2016, από 1600κ.ε, έστω diesel, και μάλιστα FI, είναι απλά αστεία. Και εμένα προσωπικά με παραπέμπει ευθέως στη δεκαετία του '80, πως να το κάνουμε δηλαδή....
Αφήνοντας λοιπόν στην άκρη τα αστεία νούμερα επιδόσεων του συγκεκριμένου μοτέρ, όσο για την αίσθηση, αυτή οφείλεται καθαρά στο ρυθμό μεταβολής της κινητικής κατάστασης του οχήματος, η οποία είναι άμεσο επακόλουθο της ροπής. Εφόσον όμως δεν υπάρχει ιπποδύναμη, και άρα εύρος λειτουργίας, κοινώς το μοτέρ ξεφουσκώνει τόσο γρήγορα όσο φούσκωσε, η αίσθηση παραμένει μόνο αίσθηση και ουχί χειροπιαστό αποτέλεσμα. Κάτι που αποδεικνύεται -και- από τα τραγικά νούμερα επιδόσεων.
Αν κάποιος το θέλει για να πηγαίνει σπίτι-γραφείο ή να ταξιδεύει στην Ε.Ο. με 100χαω και να μην θέλει -γιατί δεν θα μπορεί- να προσπεράσει, υποθέτω ότι είναι μια ανεκτή πρόταση. Πέραν τούτου, ουδέν....
Edit: for the record, to set things straight, ο THP μου έχει πάνω από 30 κιλά ροπής ένεκα Stage1+, το πρόβλημα είναι το βλαμμένο ηλεκτρόγκαζο
-
Για καθημερινή χρήση στην πόλη και μερικές χαλαρές εκδρομές, μια χαρά θα είναι ο κινητήρας με τα 75 άλογα. Δεν θα 'πετάει' στον δρόμο, αλλά έτσι και αλλιώς υπάρχουν πάρα πολλά άτομα τα οποία οδηγούν έτσι και αλλιώς αργά και χαλαρά.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Για καθημερινή χρήση στην πόλη και μερικές χαλαρές εκδρομές, μια χαρά θα είναι ο κινητήρας με τα 75 άλογα. Δεν θα 'πετάει' στον δρόμο, αλλά έτσι και αλλιώς υπάρχουν πάρα πολλά άτομα τα οποία οδηγούν έτσι και αλλιώς αργά και χαλαρά.+1 Ακριβως. Δεν ειναι ολοι στην αριστερη με 160 σαν να μην υπαρχει αυριο.
Παντως αν καποιος βγαινει συχνα εκτος πολης πιστευω οτι θα πρεπει να το παρει με 100hp diesel ή με 110 βενζινη. -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
...υπάρχουν πάρα πολλά άτομα τα οποία οδηγούν έτσι και αλλιώς αργά και χαλαρά.Υπάρχουν αυτά τα άτομα, και υπάρχουν και αυτοί που κάνουν το προπομπό στον Επιτάφιο. Γι'αυτούς συμφωνώ 100%, θα τους είναι μια χαρά το συγκεκριμένο
-
Για μια κοπελίτσα/φοιτήτρια για παράδειγμα που θέλει να πάει να έρχεται στην σχολή, να πηγαίνει για κανέναν καφέ με τις φίλες της και αραιά και που καμιά εκδρομούλα, μια χαρά είναι τα 75 άλογα. Τι θα κέρδιζε η συγκεκριμένη αν κάτω από το καπό υπήρχε ο 1.6 με τα 120, εκτός από το μεγαλύτερο κόστος αγοράς;
-
Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
+1 Ακριβως. Δεν ειναι ολοι στην αριστερη με 160 σαν να μην υπαρχει αυριο.
Παντως αν καποιος βγαινει συχνα εκτος πολης πιστευω οτι θα πρεπει να το παρει με 100hp diesel ή με 110 βενζινη.Βασικά με 160 δεν είναι ακριβώς σαν να μην υπάρχει αύριο, μια χαρά κινείται κάποιος. Μιλάω για εθνική οδό φυσικά.
Πάντως και με τα 75 άλογα κινείσαι αξιοπρεπώς με 120χιλ.
Με το Saxo 1,1 60 άλογα (άγρια όμως ) είχα κάνει ένα σωρό ταξίδια. Χωρίς πολλές απαιτήσεις και βιασύνες εννοείται!! -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
+1 Ακριβως. Δεν ειναι ολοι στην αριστερη με 160 σαν να μην υπαρχει αυριο.
Παντως αν καποιος βγαινει συχνα εκτος πολης πιστευω οτι θα πρεπει να το παρει με 100hp diesel ή με 110 βενζινη.Βασικά με 160 δεν είναι ακριβώς σαν να μην υπάρχει αύριο, μια χαρά κινείται κάποιος. Μιλάω για εθνική οδό φυσικά.
Πάντως και με τα 75 άλογα κινείσαι αξιοπρεπώς με 120χιλ.
Με το Saxo 1,1 60 άλογα (άγρια όμως [emoji38] [emoji38] ) είχα κάνει ένα σωρό ταξίδια. Χωρίς πολλές απαιτήσεις και βιασύνες εννοείται!!Το πιο αδυναμο αμαξι που εχω μπει ειναι 1000αρι yaris του 2000 . Ταξιδευεις μια χαρα με 120 χωρις απαιτησεις προφανως. Τα 160 δεν ειναι νορμαλ ταχυτητα για την Ελλαδα. Δεν εχουμε ουτε τους δρομους, ουτε την παιδεια για να υποστηριξουμε με ασφαλεια τετοιες ταχυτητες. Εδω πας στην εθνικη οδο και εκει που τρεχεις ο δρομος εχει ανωμαλια. Μια χαρα χαιρετας το κρασπεδο. Ειναι να μη σου τυχει.
-
Με ποσο να πας στην Αθηνων-Λαμιας που ειναι κοντα 20χλμ ευθεια?
Οταν κατεβαινεις απο Θεσσαλονικη?
Εγναντια? Υπαρχουν δρομοι μη λεμε οτι να ναι
Νέο Citroen C3 2017