-
Ο χρήστης luckies έγραψε:
21.135? Για ποιον κινητήρα;Με τον 1.4 boosterjet λογικά (αφού έχει 20.250 + μεταλλικό + τέλη + πινακίδες).
-
Ο χρήστης mmvog έγραψε:
ΠΡΟΣ steve 1978
Φίλε steve 1978 το καινούργιο s-cross το είδα και εγώ.Το έκανα test drive ύστερα από test 2test drive σε volvo s-country 1.5 turbo και audi q3 2wd. Σημειωτέον να σου πώ οτι έχω το vw tiguan 2wd 1.4 122 ps turbo. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Το suzuki s-cross μου φάνηκε οτι το οδηγούσα χρόνια.Πολύ φιλικό.Την δοκιμή την έκανα μόνος μου χωρίς dieler...Το αυτοκίνητο πετάει,στέκεται άψογα στον δρόμο (το πήγα όσο μπορούσα έξω από τα όριά του) και αποφάσισα να το αγοράσω.Το παράγγειλα σε δικίνητο GL+ 21135 ευρώ και θα δώσω το tiguan 5-ετίας το οποίο είναι πολύ καλό.Όμως το s-cros με άφησε άφωνο...Το λεγόμενο ''Turbo lag '' ήταν αντιληπτό....? Σε ενοχλούσε σε συνθήκες αστικής κίνησης? Και μιας και είχες tiguan μετράει παραπάνω η γνώμη σου...
-
Ο χρήστης mmvog έγραψε:
ΠΡΟΣ steve 1978
Φίλε steve 1978 το καινούργιο s-cross το είδα και εγώ.Το έκανα test drive ύστερα από test 2test drive σε volvo s-country 1.5 turbo και audi q3 2wd. Σημειωτέον να σου πώ οτι έχω το vw tiguan 2wd 1.4 122 ps turbo. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Το suzuki s-cross μου φάνηκε οτι το οδηγούσα χρόνια.Πολύ φιλικό.Την δοκιμή την έκανα μόνος μου χωρίς dieler...Το αυτοκίνητο πετάει,στέκεται άψογα στον δρόμο (το πήγα όσο μπορούσα έξω από τα όριά του) και αποφάσισα να το αγοράσω.Το παράγγειλα σε δικίνητο GL+ 21135 ευρώ και θα δώσω το tiguan 5-ετίας το οποίο είναι πολύ καλό.Όμως το s-cros με άφησε άφωνο...'
Και εγώ το οδήγησα σήμερα άλλα όχι μόνος μου. Πολύ καλό αμάξι. Την ίδια έκδοση θέλω και εγώ. Είμαι μεταξύ αυτού και του ΜΟΚΚΑ Χ. Θα κάνω test drive και το opel. Αυτό που θέλω να μάθω είναι ποιο έχει πιο ακριβό σέρβις καθώς επίσης φοβάμαι μήπως το suzuki σε σχέση με το Μοκκα μετά από 10 χρόνια το εσωτερικό του (ταμπλό κτλ) αρχίζει να τρίζει κτλ. Γιατί χωρίς πλάκα για τα επόμενα 15 χρόνια δεν ξαναλλάζω αμάξι. -
Νομίζω οτι τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι υπερτιμημένα. Πολύ καλό το tiguan όμως έχει ακριβή συντήρηση ,αρκετά μεγάλη κατανάλωση σε αυτοκινητόδρομο (9 με 9,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα) Για να πετύχεις κατανάλωση 8 λίτρα πρέπει να πηγαίνεις σαν κόττα....Βάλτα κάτω λοιπόν δίνεις περίπου 8000 ευρώ και παίρνεις ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο και προ πάντων οικονομικό σε χρήση και με τις ίδιες δυνατότητες του tiguan,αλλά πολύ πολύ καλλίτερες επιδόσεις.Όσο για το mokka ούτε πέρασε από το μυαλό μου.Δεν θέλω μπελάδες με opel....Tα πλαστικά που αναφέρεις μπορεί φαινομενικά να είναι κατώτερα όμως στο πέρασμα χρόνου είμαι σίγουρος δεν θα ακούς τσίκ...Είχα toyota carina άψογη από ποιότητα πλαστικών,δεν έτριζε.Είχα και bmw 3.16 καινούργια και σε 2 μέρες άρχισαν οι τριγμοί.Μου έσπασε τα νευρα.Την πούλησα σε πολύ καλή τιμή!!! Άσε που τα καθίσματα ήταν τόσο χαμηλά που με έπιασε τροχαντηρίτιδα...
-
Το turbo του suzuki s cross δεν σε ενοχλεί καθόλου.Ανεβάζει στροφές αδιαμαρτύρητα μέχρι κόφτη και πολύ γραμμικά.
Ο ήχος κινητήρα χαμηλός.Κοίτα το αμάξωμα από κάτω και θα καταλάβεις τι θα πεί ποιότητα -
Kαλοτάξιδο και με το καλο να παραλάβεις mmvog!!
Βρήκες ετοιμοπαράδοτο ή με παραγγελία και 3 μήνες αναμονη;
-
O 1.4 boosterjet έχει καδένα?
-
έχει παραλάβει κανείς το 1,4 να μας πει εντυπώσεις περισσότερο για την κατανάλωση είμαι ανάμεσα στο 1,6 diesel και 1,4 boosterjet
-
Ο χρήστης ssivakas έγραψε:
έχει παραλάβει κανείς το 1,4 να μας πει εντυπώσεις περισσότερο για την κατανάλωση είμαι ανάμεσα στο 1,6 diesel και 1,4 boosterjetΕχω το vitara με τον boosterjet σε allgrip...
Υπολόγιζε 6.5-7.5 στη πόλη με αρκετή κίνηση και συνέχεια στο sport mode με αδιαφορία για την μείωση κατανάλωσης (=ανοιγμα όπου μπορεί...). Κιβώτιο manual. +1.5lt με αυτόματο φίλου.
ΟΜΩΣ το πρόβλημα είναι στην ΕΟ (...όπου μπορεί να ισχύει όμως μόνο για το vitara με το μέτριο cx 0.32)
Μέχρι 130-140, 6-7, μπορεί και 5 στα 120-125. Από εκεί και πάνω αναπτύσεται σχέση αγάπης: μπορεί να δεις και 10 αν εισαι μονιμα ή κυνηγάς να είσαι στα 180++. Με cc στα 160 (για ένα δαιμονισμένα άγνωστο λόγο δεν λειτουργεί παραπάνω!) 7.5-8.0
Σε μετάφραση γεμισμάτων, το καλοκαίρι πηγαίνοντας 'καλά', Αθηνα-Θεσσαλονίκη ένα ρεζερβουάρ παρα κάτι. Μετά από μερικές βόλτες στη πόλη, ήταν σε επίπεδα ρεζέρβας... -
Ισως εχει γραφτει πιο πριν,δεν εχω παρακολουθησει το νημα απο την αρχη,αυτο που με χαλαει και στο Vitara και στο S cross,ειναι η ελλειψη ρεζερβας.
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
έχει παραλάβει κανείς το 1,4 να μας πει εντυπώσεις περισσότερο για την κατανάλωση είμαι ανάμεσα στο 1,6 diesel και 1,4 boosterjet
Εχω το vitara με τον boosterjet σε allgrip...
Υπολόγιζε 6.5-7.5 στη πόλη με αρκετή κίνηση και συνέχεια στο sport mode με αδιαφορία για την μείωση κατανάλωσης (=ανοιγμα όπου μπορεί...). Κιβώτιο manual. +1.5lt με αυτόματο φίλου.
ΟΜΩΣ το πρόβλημα είναι στην ΕΟ (...όπου μπορεί να ισχύει όμως μόνο για το vitara με το μέτριο cx 0.32)
Μέχρι 130-140, 6-7, μπορεί και 5 στα 120-125. Από εκεί και πάνω αναπτύσεται σχέση αγάπης: μπορεί να δεις και 10 αν εισαι μονιμα ή κυνηγάς να είσαι στα 180++. Με cc στα 160 (για ένα δαιμονισμένα άγνωστο λόγο δεν λειτουργεί παραπάνω!) 7.5-8.0
Σε μετάφραση γεμισμάτων, το καλοκαίρι πηγαίνοντας 'καλά', Αθηνα-Θεσσαλονίκη ένα ρεζερβουάρ παρα κάτι. Μετά από μερικές βόλτες στη πόλη, ήταν σε επίπεδα ρεζέρβας...Για σέρβις που το πηγαίνεις? Ξέρεις αν φοράει ο 1.4Τ καδένα?
-
Ο χρήστης Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έγραψε:
Ισως εχει γραφτει πιο πριν,δεν εχω παρακολουθησει το νημα απο την αρχη,αυτο που με χαλαει και στο Vitara και στο S cross,ειναι η ελλειψη ρεζερβας.Aφαιρείται το κιτ επισκευής κάτω απο το χώρο αποσκευών και υπάρχει θέση για ρεζέρβα, τουλάχιστον στο vitara για s-cross δεν είμαι σίγουρος.
-
Στο Ινδικο Scross μπαινει κανονικη ρεζερβα αρα σιγουρα και στο Ευρωπαικο με αντιστοιχη απωλεια λιτρων χωρου αποσκευων
(δειτε φωτο προς το τελος της σελιδας)
http://www.team-bhp.com/forum/indian-ca ... -a-71.html
-
Τελικά να το αγοράσω ή όχι (s-cross 1,6 diesel 2wd gl+) γιατί διαβάζοντας όλο το νήμα αρκετοί έχουν παράπονα αξίζουν τα 21.400 Χιλ (είμαι τρίτεκνος και έχω έκπτωση ) ή να κοιτάξω κάτι άλλο (qq το έχω αποκλείσει) περιμένω με αγωνία τις απαντήσεις των κατόχων s-cross .... Σταύρος
-
Ο χρήστης ssivakas έγραψε:
Τελικά να το αγοράσω ή όχι (s-cross 1,6 diesel 2wd gl+) γιατί διαβάζοντας όλο το νήμα αρκετοί έχουν παράπονα αξίζουν τα 21.400 Χιλ (είμαι τρίτεκνος και έχω έκπτωση ) ή να κοιτάξω κάτι άλλο (qq το έχω αποκλείσει) περιμένω με αγωνία τις απαντήσεις των κατόχων s-cross .... ΣταύροςΔεν ειναι κακο αμαξι αλλα τιμιο με καλο εξοπλισμο-τιμη-κινητηρα
-
Ο χρήστης ssivakas έγραψε:
Τελικά να το αγοράσω ή όχι (s-cross 1,6 diesel 2wd gl+) γιατί διαβάζοντας όλο το νήμα αρκετοί έχουν παράπονα αξίζουν τα 21.400 Χιλ (είμαι τρίτεκνος και έχω έκπτωση ) ή να κοιτάξω κάτι άλλο (qq το έχω αποκλείσει) περιμένω με αγωνία τις απαντήσεις των κατόχων s-cross .... Σταύροςτο έχει κολλητός φίλος...Έχω γράψει κριτική στο 'οδήγησα' αν θέλεις λεπτομέρειες.
Τίμιο αμάξι όντως με πολλά θετικά και λίγες αδυναμίες που θα έλεγε κάποιος ότι δικαιολογούνται από την τιμή του -
Κατα την ταπεινή μου άποψη (το εχω οδηγησει πολυ λιγο) ο,τι πιο vfm κυκλοφορει σε suv στην ελληνική αγορα (μαζι με το duster αλλα για αλλο λόγο αυτο).
-
Έγινε το σέρβις των 60.000 κόστος 365 € !!!. Αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα, φίλτρο πετρελαίου, φίλτρο καμπίνας, επιπλέον αλλάχτηκαν τα μπροστινά τακάκια, είχαν φάει τα ψωμιά τους. (Από τα 365 € τα 118,90 τα τακάκια και η εργασία αντικατάστασης τους, παράλογα υπερβολικό). Κάτι συγκεκριμένο δεν εμφάνισε που χρήζει προσοχής. Είχε παρατηρηθεί στο σέρβις των 40.000 κάτι σαν διαρροή στο ένα πίσω αμορτισέρ, αλλά τώρα στα 60.000 δεν εμφάνισε κάτι. Πολύ σημαντικό ότι το φίλτρο πετρελαίου ήταν σε άριστη κατάσταση !!! μηδενική γλίτσα, και φυσικά μόνο ο φυσιολογικός χρωματισμός του, έδειχνε ότι ήταν χρησιμοποιημένο. Τελικά το καλό καύσιμο και τα πρόσθετα βοηθούν. Η βαλβίδα EGR όπως μου είπαν επηρεάζεται αφάνταστα από το προβληματικό καύσιμο. Σήμερα ξανά είδα από κοντά το νέο SX4 και όπως είχα αναφέρει πριν λίγες μέρες καμιά ουσιαστική αλλαγή. Στην έκθεση αυτή την φορά ήταν το diesel, η μόνη αλλαγή που έχει σε σχέση με το προηγούμενο η διαφορετική βαλβίδα EGR. Σε ερώτηση στον μηχανικό για αλλαγές στα δύο μοντέλα η απάντηση ήταν αρνητική, σε ερώτηση ότι εγώ παρατήρησα αλλαγή της EGR η απάντηση ήταν: μικρή αλλαγή για να γίνει euro 6. Για τα λάστιχα με το διαφορετικό προφίλ δεν είχε κάποια απάντηση, ούτε μπορούσε να απαντήσει αν προτείνει να τα αλλάξω και εγώ. Γνώριζε ότι είχα στείλει κάποιο mail στα κεντρικά στην Αθήνα για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά και από εκεί η απάντηση ήταν αόριστη. Τον εντυπωσίασε η ατσάλινη ποδιά που έχω βάλει στό πίσω διαφορικό γιατί είναι το πιο επιρρεπές σημείο για χτύπημα ιδίως με φορτωμένο το αυτοκίνητο κάτι που έχει συμβεί σε VITARA με σημαντική βλάβη στο διαφορικό όπως είπε.
-
365 ευρώ για σέρβις; πωωω, πολλά λεφτά.
Να προσθέσω ότι στην αντιπροσωπεία μου είπαν πως το καινούργιο s-cross είναι φτιαγμένο με 3-ης γενιάς ρομπότ.Οι εργαζόμενοι στην Ουγγαρία έχασαν διακοπές του Αυγούστου για να αλλάξουν τη γραμμή παραγωγής.Τώρα αυτό με τα ρομπότ δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό, απλά το αναφέρω.
-
Εμένα πάλι μου φαίνεται πολύ φυσιολογικό (και λογικό) το ποσό για service 60.000χλμ. Σου αλλάξανε τόσα πράγματα, τα οποία σαν ανταλλακτικά είναι ακριβά συνήθως. Στην 116i πλήρωσα πριν 1 εβδομάδα για αλλαγή δίσκων εμπρός (χωρίς τακάκια), φίλτρο καμπίνας και απολύμανση κλιματισμού €312. Και αυτή η τιμή είναι με 15% έκπτωση στα ανταλλακτικά και 30% έκπτωση στην εργασία (και χρεώθηκα μόνο για την εργασία των φρένων, όχι για το φίλτρο και τον κλιματισμό - δλδ. κανονικά πήγαινε περί τα €400!!).
Το έχω ξαναγράψει πως οι τιμές των αυτοκινήτων μειώνονται συνεχώς, οπότε οι εταιρείες προσπαθούν να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους από το service και τα ανταλλακτικά.
SUZUKI SX4 SCROSS