Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2016
    • 1
    • 2
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 225
    • 226
    • 41 / 226
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    4505
    95537
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • U
      ursus last edited by

      Καλοτάξιδο, photo asap!!!!!

      Sent from my iPad using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tiguolf last edited by

        Νικο δεν αναρωτιέμαι. Απαντάω σε εκείνους που αναρωτιούνται.

        grimm23 να ξεκινήσω λέγοντας ότι μονος μου έχω εκθειάσει το αυτοκίνητο το συγκεκριμένο και μάλιστα εδώ, 3-4 σελίδες πιο πίσω.
        Having said that, δε πρόκειται να μπω στη σύγκριση γιατί απλά δε μπορώ. Το αμάξι ΔΕΝ είναι εδώ, το βλέπουμε όλοι στο ίντερνετ μόνο. Το Tiguan το είδα και το σύγκρινα με μοντέλα που κυκλοφορούν άρα πήγα και τα είδα από κοντά, συζήτησα, ήξερα τιμές, εξοπλισμό κλπ. Στο 3008 τί ξέρω; και τί ξέρεις; είναι εντυπωσιακό αλλά αν αυτό που βλέπεις είναι η έκδοση τα πάντα όλα μέσα και κοστίζει 37,000, απλά δε μου κάνει. Συνεπώς το αυτοκίνητο θα μπορείς να πεις τί είναι όταν είναι εδώ, το δεις από κοντά, και ξέρεις ποια έκδοση κοστίζει πόσο. Μέχρι τότε, είναι ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο IN THEORY.
        Και δυο σχόλια για το βιντεάκι: Το τεστ το κάνουν Γάλλοι. Χωρίς να θέλω να πω ότι κάνουν το άσπρο μαύρο, δε θεωρείς λογικό να αβαντάρουν το δικό τους προϊόν και όχι το γερμανικό; και φυσικά κατ' αντιστοιχία ένα γερμανικό τεστ θα έβγαζε τα ανάποδα αποτελέσματα είμαι σίγουρος.
        Και το δεύτερο σχόλιο: Κάπου μέσα στο βίντεο, ο Γάλλος λέει επικριτικά ότι δεν καταλαβαίνει αν βρίσκεται σε Polo, Golf, Tiguan. Εν μέρει σωστό. Αυτό που αδυνατεί να καταλάβει είναι ότι η VW είναι πάνω από την Peugeot και εκεί: τα μικρότερα μοντέλα δε τα χαντακώνει σε επίπεδο ποιότητας, πλαστικών καθισμάτων κλπ. Είναι και αυτά εξαιρετικά, και ας είναι μικρά και άρα φθηνότερα. Και αυτό το είδε σαν μειονέκτημα. Μάλιστα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos-golf last edited by

          Μη μπαινεις σε διαδικασιες συγκρισης. Το λες και μονος σου:ΔΕΝ ειναι εδω.
          Εγω εκανα 200 χλμ απο τα οποια τα 80 στην (ο θεος να την κανει) εθνικη οδο Ρεθυμνου-Ηρακλειο και τα υπολοιπα 120 μεσα στη πολη του Ηρακλειου σε αποστασεις των 10χλμε υπολοιπο στον υπολογιστη ταξιδιου 800χλμ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            afex last edited by

            καλοταξιδο tiguolf, περιμένουμε κι άλλες εντυπώσεις.

            Sent from my iPad using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              grimm23 last edited by

              Ο χρήστης Tiguolf έγραψε:
              Νικο δεν αναρωτιέμαι. Απαντάω σε εκείνους που αναρωτιούνται.

              grimm23 να ξεκινήσω λέγοντας ότι μονος μου έχω εκθειάσει το αυτοκίνητο το συγκεκριμένο και μάλιστα εδώ, 3-4 σελίδες πιο πίσω.
              Having said that, δε πρόκειται να μπω στη σύγκριση γιατί απλά δε μπορώ. Το αμάξι ΔΕΝ είναι εδώ, το βλέπουμε όλοι στο ίντερνετ μόνο. Το Tiguan το είδα και το σύγκρινα με μοντέλα που κυκλοφορούν άρα πήγα και τα είδα από κοντά, συζήτησα, ήξερα τιμές, εξοπλισμό κλπ. Στο 3008 τί ξέρω; και τί ξέρεις; είναι εντυπωσιακό αλλά αν αυτό που βλέπεις είναι η έκδοση τα πάντα όλα μέσα και κοστίζει 37,000, απλά δε μου κάνει. Συνεπώς το αυτοκίνητο θα μπορείς να πεις τί είναι όταν είναι εδώ, το δεις από κοντά, και ξέρεις ποια έκδοση κοστίζει πόσο. Μέχρι τότε, είναι ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο IN THEORY.
              Και δυο σχόλια για το βιντεάκι: Το τεστ το κάνουν Γάλλοι. Χωρίς να θέλω να πω ότι κάνουν το άσπρο μαύρο, δε θεωρείς λογικό να αβαντάρουν το δικό τους προϊόν και όχι το γερμανικό; και φυσικά κατ' αντιστοιχία ένα γερμανικό τεστ θα έβγαζε τα ανάποδα αποτελέσματα είμαι σίγουρος.
              Και το δεύτερο σχόλιο: Κάπου μέσα στο βίντεο, ο Γάλλος λέει επικριτικά ότι δεν καταλαβαίνει αν βρίσκεται σε Polo, Golf, Tiguan. Εν μέρει σωστό. Αυτό που αδυνατεί να καταλάβει είναι ότι η VW είναι πάνω από την Peugeot και εκεί: τα μικρότερα μοντέλα δε τα χαντακώνει σε επίπεδο ποιότητας, πλαστικών καθισμάτων κλπ. Είναι και αυτά εξαιρετικά, και ας είναι μικρά και άρα φθηνότερα. Και αυτό το είδε σαν μειονέκτημα. Μάλιστα.

              Έχεις δίκιο οτι δεν ξέρουμε την τιμολογιακή πολιτικη που θα αποφασίσει η Peugeot στην ελλαδα για το 3008, αυτό μένει να το δούμε. Όσον αφορά αυτό που ανέφερες για το ίδιο επίπεδο ποιότητας στα μοντέλα της vw, προφανώς θα αστεύεσαι. Αυτό που εννοούσε ο γάλλος ήταν οτι σε οποιο vw μπεις δεν σου κάνει αίσθηση αυτό που θα δείς γιατί το έχεις ξαναδεί. Και μην με παρεξηγήσεις δεν κατακρίνω την επιλογή που έκανες, άλλωστε πως θα μπορούσα ,αλλά απάντησα σε σχετική σου απορία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • U
                ursus last edited by

                Πολλές εταιρείες, για να μη πω οι περισσότερες , έχουν ίδιο μοτίβο σχεδίασης εσωτερικού, όπως οι υπόλοιποι Γερμανοί για παράδειγμα, με μικρές διαφοροποιήσεις. Επισης το πεζό το 208 έχει την ίδια εμφάνιση οθόνης με αεραγωγούς απο κάτω με το 2008 , τα βολβό και παλαιότερα με τη μινιμαλ κονσόλα και τωρα πχ v40 με v60 κλπ κλπ κλπ

                Και εξωτερικά βεβαίως, οι μούρες ειναι χαρακτηριστικά όμοιες.

                Εχει παλιώσει κι αυτή η καραμέλα με την ίδια σχεδίαση απο τη vw στα μοντέλα της, παρακάτω.....

                Sent from my iPad using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fsword last edited by

                  Ο χρήστης Tiguolf έγραψε:
                  Καλα καταλαβες. Δε θυμαμαι πώς ειχε γινει τις προηγουμενες δυο φορες που παρηγγειλα και παρελαβα απο αντιπροσωπεια αμαξι αλλα δεν ανησυχησα οτι δε θα παραλαβω αν αυτο σκεφτεσαι.

                  Λίγο αργοπορημένα αλλά εννοείται δε σκεφτόμουν κάτι τέτοιο! Αυτό έλειπε να μην παραλάβεις (καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο btw, είδα ότι το πήρες)! Απλά προσωπικά θα προτιμούσα να το έχω δει πριν εξοφλήσω για πρακτικούς λόγους, π.χ. να σιγουρευτώ ότι είναι ακριβώς αυτό που παράγγειλα, ότι έχει τα extra που έχω επιλέξει, ότι δεν έχει κάποια μικρή ζημιά (συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες) κτλ. Εννοείται αυτά τα κοιτάς κι όταν παραλαμβάνεις αλλά άλλο είναι να μην έχεις πληρώσει πρώτα.

                  Βέβαια αν αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας φαντάζομαι δεν μπορείς να κάνεις και πολλά (και εντάξει δε θα αποκλείσεις αυτοκίνητο για τέτοιο λόγο) αλλά τουλάχιστον το διαπραγματεύεσαι όσο μπορείς.

                  Anyway το πήρες, με το καλό να το χαρείς!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Ο χρήστης Tiguolf έγραψε:
                    Παράλαβα σήμερα το αμάξι. Διαδρομή Αγία Παρασκευή-Πεντέλη είναι 7 χλμ, με κίνηση μέσα, οπότε οι εντυπώσεις μου επί του παρόντος είναι πρώιμες και ανώφελες.

                    Καλοτάξιδο!!!

                    Προφανως η Χ1 υπερτερει σε οδηγικη αισθηση, αλλα -στην συγκεκριμενη εκδοση ξαναλεω- πουθενα αλλου.

                    Το Tiguan εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης....

                    Αυτό που το είδες??? Με τίποτα δεν έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης το Tiguan....σαφώς χειρότερη έχει και μάλιστα με τα RFT στην Χ1. Σίγουρα το Tiguan είναι value for money και ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά η Χ1 υπερτερεί (και το λέω είναι πανάκριβη) σε πολλά περισσότερα από την οδική συμπεριφορά μόνο.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos-golf last edited by

                      Η x1 περα απο την οδικη συμπεριφορα και την ελαχιστα καλυτερη ποιοτητα δεν υπερτερει πουθενα αλλου. Στα υπολοιπα ή παιζουν στα ισα ή εχουν απειροελαχιστες διαφορες ανευ λογου αναφορας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
                        Η x1 περα απο την οδικη συμπεριφορα και την ελαχιστα καλυτερη ποιοτητα δεν υπερτερει πουθενα αλλου. Στα υπολοιπα ή παιζουν στα ισα ή εχουν απειροελαχιστες διαφορες ανευ λογου αναφορας

                        Διαφωνώ, πιστεύω ότι οι διαφορές είναι σε πολύ περισσότερα σημεία, τουλάχιστον εγώ αυτό αντιλήφθηκα από τα Test Drive που έκανα.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos-golf last edited by

                          Δε πειραζει Φανη που διαφωνεις. Αυτο ειναι το σωστο. Μερικοι να προτιμανε το ενα και μερικοι το αλλο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
                            Δε πειραζει Φανη που διαφωνεις. Αυτο ειναι το σωστο. Μερικοι να προτιμανε το ενα και μερικοι το αλλο

                            Συμφωνούμε!

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                              Προφανως η Χ1 υπερτερει σε οδηγικη αισθηση, αλλα -στην συγκεκριμενη εκδοση ξαναλεω- πουθενα αλλου.

                              Το Tiguan εχει καλυτερη ποιοτητα κυλισης....

                              Αυτό που το είδες??? Με τίποτα δεν έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης το Tiguan....σαφώς χειρότερη έχει και μάλιστα με τα RFT στην Χ1. Σίγουρα το Tiguan είναι value for money και ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά η Χ1 υπερτερεί (και το λέω είναι πανάκριβη) σε πολλά περισσότερα από την οδική συμπεριφορά μόνο.

                              To ειδα εχοντας οδηγικη επαφη, με Χ1 20d xdrive στην εκδοση sportline στην μια περιπτωση , με 18αρηδες τροχους, αλλα και σε 18i Sdrive με τις στανταρ 17αρες και αντιστοιχα με το δικινητο Τiguan 125 βενζινης,με 17αρες επισης
                              Λιγο περισσοτερος θορυβος κυλισης για την Χ1 (η οποια ομως παρεπιπτοντως εχει καλυτερη κυλιση απο την F30 Lci...)
                              απο το σχεδον...θωρακισμενο σε εξωτερικους ηχους αλλα και με ελαχιστο θορυβο κυλισης Tiguan.

                              To συμπερασμα αυτο στα της κυλισης μπορει ενδεχομενως να οφειλεται στον μεγαλυτερο βαθμο, σε καλυτερο τυπο/μοντελο ελαστικων (michelin φοραγε το Tiguan, αν θυμαμαι καλα bridgestone και οι δυο Χ1...) αλλα και στο επιπεδο της ηχομονωσης, τουλαχιστον στους μικρους βενζινοκινητηρες, μοιραια ο 3κυλινδρος της Bmw παραγει περισσοτερο θορυβο απο τον 4κυλινδρο της VW σε μεσαιες-υψηλες στροφες...

                              Στις πετρελαιοκινητες εκδοσεις βεβαια , ισως να ισχυει το αντιθετο, στα περι θορυβου κινητηρων, και κατ' επεκταση ηχομονωσης, καθοτι δεν εχω οδηγησει Tiguan Tdi για να εχω αντιστοιχο μετρο συγκρισης ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
                                Η x1 περα απο την οδικη συμπεριφορα και την ελαχιστα καλυτερη ποιοτητα δεν υπερτερει πουθενα αλλου. Στα υπολοιπα ή παιζουν στα ισα ή εχουν απειροελαχιστες διαφορες ανευ λογου αναφορας

                                Συμφωνω σε γενικες γραμμες, στα bold και εγω αυτη την εντυπωση εχω σχηματισει, βεβαια απο την αλλη παιζει πολυ το θεμα εμφανιση -εκει θεωρω οτι η Χ1 ειναι οτι πιο ομορφο και ποθητο στην κατηγορια, το Tiguan απο την αλλη στα ματια μου τουλαχιστον, δειχνει απλως ενα υπερυψωμενο passat station- αλλα και -παραδοξως- η οδηγικη αισθηση που παροτι σε crossover-suv ΔΕΝ θα επρεπε να αποτελει το σημαντικοτερο πχ κριτηριο επιλογης, λιγο οι τασεις της αγορας, λιγο η νοοτροπια του 'ολα σε ενα' και καπου εκει οι διαφορες ανευ λογου αναφορας, ξαφνικα μπορει για ενα σεβαστο μεριδιο υποψηφιων αγοραστων να θεωρουνται σημαντικες...

                                Η λογικη, η μεγιστη δυνατη πρακτικοτητα, ανεση συν value for money παντως θεωρω οτι τεινει ξεκαθαρα προς την πλευρα του Tiguan, τουλαχιστον στις δικινητες βενζινοκινητες εκδοσεις...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the_emperor last edited by

                                  Γράφεις αποκλειστικά για θόρυβο...
                                  κύλιση δεν είναι μόνο θόρυβος, είναι πολλά περισσότερα
                                  Εγώ θα συμφωνήσω με τον Φάνη έχοντας την καθημερινή εμπειρία και σχεδόν 22.000 χλμ με το Χ1 20d και τη χθεσινή εμπειρία με το tiguan tdi.
                                  Πάντως, όσο υποκειμενική και να είναι μια κριτική, όσα διαπίστωσα για το tdi είναι ακριβώς τα ίδια που έγραψε και ο Φάνης...Ε αυτό τυχαίο δεν το λες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    the_emperor last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                    ...βεβαια απο την αλλη παιζει πολυ το θεμα εμφανιση -εκει θεωρω οτι η Χ1 ειναι οτι πιο ομορφο και ποθητο στην κατηγορια, το Tiguan απο την αλλη στα ματια μου τουλαχιστον, δειχνει απλως ενα υπερυψωμενο passat station- αλλα και -παραδοξως- η οδηγικη αισθηση που παροτι σε crossover-suv ΔΕΝ θα επρεπε να αποτελει το σημαντικοτερο πχ κριτηριο επιλογης, λιγο οι τασεις της αγορας, λιγο η νοοτροπια του 'ολα σε ενα' και καπου εκει οι διαφορες ανευ λογου αναφορας, ξαφνικα μπορει για ενα σεβαστο μεριδιο υποψηφιων αγοραστων να θεωρουνται σημαντικες...
                                    Η λογικη, η μεγιστη δυνατη πρακτικοτητα, ανεση συν value for money παντως θεωρω οτι τεινει ξεκαθαρα προς την πλευρα του Tiguan, τουλαχιστον στις δικινητες βενζινοκινητες εκδοσεις...

                                    Η εμφάνιση είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενική. Κάποιος μπορεί και να προτιμά το tiguan και δεν μπορείς να του πεις γιατί...Είναι θέμα γούστου
                                    Η κύλιση και η οδηγική συμπεριφορά δεν θεωρώ ότι είναι υποκειμενική. Εκεί υπάρχει σημαντική διαφορά υπέρ της bmw και προσωπικά για μένα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, καθοριστικό θα έλεγα για την επιλογή του αυτοκινήτου, γιατί σε αυτό ακριβώς επέλεξα να επενδύσω με αρκετά χρήματα παραπάνω, όταν θα μπορούσα να συμβιβαστώ με κάτι αρκετά φτηνότερο ή να επενδύσω σε εξοπλισμό, που δεν το έκανα.
                                    Προσωπικά θεωρώ ότι το Tiguan υπερτερεί σε χώρους και στην τιμή. Υστερεί στα υπόλοιπα. Πολύ σημαντικοί παράγοντες και οι δύο για την επιλογή ενός αυτοκινήτου. Υστερεί, όμως, στα υπόλοιπα και κυρίως στο στήσιμο του αμαξιού, στην κύλιση και στο κιβώτιο. Ο κινητήρας με τα 150 άλογα είναι οριακά επαρκής, για τις δικές μου ανάγκες ξεκάθαρα ανεπαρκής. Θα πρέπει να οδηγήσω και το 190άρι για να συγκρίνω με το δικό μου.

                                    Συνεπώς, ανάλογα με τις προτεραιότητές του ο οδηγός - αγοραστής θα επιλέξει ή το ένα αμάξι ή το άλλο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos-golf last edited by

                                      Εξαιρωντας την ομορφια που οντως ειναι υποκειμενικη εγω παντως δε μπορω να διαθεσω 7-8000 παραπανω για να παρω στη θεση του tiguan την αντιστοιχη σε κυβικα-ιπποδυναμη x1 για να εχω λιγο καλυτερη οδικη συμπεριφορα και ελαχιστη παραπανω ποιοτητα μεταφεροντας την οικογενεια μου. Το εχω ξαναπει αν πρωταρχικος μου στοχος ειναι η οδικη συμπεριφορα θα επρεπε να παιρνουμε μικρομεσαιο ή σενταν για χωρους.
                                      Ηδη τα suv εχουν παρα πολυ καλη συμπεριφορα. Απο τη στιγμη μαλιστα που με το tiguan εχω παραπανω χωρους,εξοπλισμο,ανεση,ενα κλικ παρακατω ποιοτητα ειναι περιττο να δωσεις τα παραπανω που ζηταει x1. Ειδικα με το 1.6tdi με τιμη κατω απο 28.000 και ακομα πιο πολυ με το τετρακινητο αυτοματο 190tdi στα ουτε 36.000. Μακραν το πιο ολοκληρωμενο στην κατηγορια που ανηκει απο την αποψη οτι σε ολα ειτε θα ειναι κορυφη ειτε θα αγγιζει αυτην

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • greg_ce
                                        greg_ce last edited by

                                        Test drive: Volkswagen Tiguan 1.4 TSI 125 PS
                                        http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-volkswagen-tiguan-14-tsi-125-ps

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • U
                                          ursus last edited by

                                          Αυτο ελειπε να κανει τοσες χιλιαδες παραπανω η χ1 και να ναι στα ιδια επιπεδα με το tiguan...

                                          Για μενα αυτες οι μικρες διαφορες δε διμαιολογουν τη τοση διαφορα τιμης, φυσικα αν εχεις τα χρηματα και θες να κυκλοφορεις ενα ανωτερο brand τα δινεις

                                          Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos-golf last edited by

                                            Στη δοκιμη θα σταθω σε καποια σημεια που διαπιστωσα και εγω:
                                            -Στα φρένα, το Tiguan ανεβάζει τον πήχη σε δυσθεώρητα ύψη για την κατηγορία, αφού η επίδοση των 36,1 m για την ακινητοποίηση από τα 100 km/h το βάζει στα χωράφια των σπορ αυτοκινήτων.(Πραγματικα τα φρενα ειναι αγκυρες)
                                            -Η καμπίνα σε απομονώνει τελείως από το περιβάλλον, με την κορυφαία ποιότητα κύλισης να αφήνει έξω την τραχύτητα του δρόμου. Το επίπεδο άνεσης από την ανάρτηση είναι πολύ υψηλό, τόσο με χαμηλή ταχύτητα στην πόλη όσο και εκτός αυτής(Μολις ανεβασεις τα παραθυρα οντως απομονωνεσαι)
                                            -Οι πίσω επιβάτες, εκτός του μεγάλου χώρου για τα πόδια και το κεφάλι τους, έχουν στη διάθεσή τους και ρυθμιζόμενη κλίση της πλάτης του καθίσματος...ξεχωριστή ρύθμιση του κλιματισμού για αυτούς, αλλά και τραπεζάκια στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων (με ενσωματωμενες ποτηροθηκες που μαζευονται με μηχανισμο παρακαλω)
                                            Εγω θα πω για την εκπαιδευση που πρεπει να περνανε οι ειδικοι στο να σου κανουν τη ζωη σου μεσα στο αμαξι ευκολοτερη.Δεν εξηγειται αλλιως οταν σου βαζουν μοκετα στις θηκες των πορτων ή στο ντουλαπακι που βρισκεται πανω στο ταμπλο ή στα συρταρια κατω απο τα καθισματα,ποτηροθηκες με μηχανισμο που αγκαλιαζει οποιοδηποτε σχημα-ογκο μπουκαλιου ή ποτηριου(!!!),3 μπριζες,ακομα και θηκες αναμεσα στις πισω πορτες και τα καθισματα ενω εχουν οι πορτες δικες τους!!!Ακομα και τα σποτακια που βρισκονται κρυμενα πισω απο τα σκιαδια σβηνουν αν τα προχωρησεις επιπλεον γιατι καταλαβαινουν πως σε ενοχλει ο ηλιος και δεν θελεις το φως τους ενω και η εταζερα κρυβεται κατω απο τον διπλο πατο.
                                            Ελεος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 41 / 226
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr