-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Jazz μονο για δευτερης γενιας αν ειναι.Γιατί όχι το τελευταίο; Έχει να κάνει με κάποια ανάκληση που διάβαζα;
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Jazz μονο για δευτερης γενιας αν ειναι.
Γιατί όχι το τελευταίο; Έχει να κάνει με κάποια ανάκληση που διάβαζα;
Δε φτανει το budget !
-
Είπες μεν για VW, αλλά δεν διευκρίνισες και αν εννοείς γενικότερα VAG. Αν όχι, τότε με αυτά που λες, συν τα δεδομένα περί ταξιδιών (συν πιθανού παιδιού ?), τότε Ibiza 1.2TSi του '11-'12. Το μεγαλύτερο της κατηγορίας του, πιθανότατα το πιο σβέλτο από όλα όσα κοιτάς, οδηγικά καλύτερο/πιο ενδιαφέρον από όλα πλην Clio, έχει βέβαια τα γνωστά θεματάκια των TSi (άντε να έχεις ένα μονόλιτρο λάδι στο πορτμπαγκάζ), αλλά τίποτα που να μην παλεύεται. Άνετα εντός του προϋπολογισμού σου, σε σημείου που να σου μείνουν λεφτά για βενζίνες.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Είπες μεν για VW, αλλά δεν διευκρίνισες και αν εννοείς γενικότερα VAG. Αν όχι, τότε με αυτά που λες, συν τα δεδομένα περί ταξιδιών (συν πιθανού παιδιού ?), τότε Ibiza 1.2TSi του '11-'12. Το μεγαλύτερο της κατηγορίας του, πιθανότατα το πιο σβέλτο από όλα όσα κοιτάς, οδηγικά καλύτερο/πιο ενδιαφέρον από όλα πλην Clio, έχει βέβαια τα γνωστά θεματάκια των TSi (άντε να έχεις ένα μονόλιτρο λάδι στο πορτμπαγκάζ), αλλά τίποτα που να μην παλεύεται. Άνετα εντός του προϋπολογισμού σου, σε σημείου που να σου μείνουν λεφτά για βενζίνες.Καλύτερο οδηγικά είναι το Fiesta. Και θα το προτιμούσα γενικά σε σχέση με κάποιο VAG.
-
clio tce, εχω κάνει 130.000 χλμ, και δεν κάνει κιχ ούτε καν τριγμούς δεν έχει, παρόλο που με τις 16αρες κοπανάει πολύ και ταλαιπωρει πάρα πολύ μέσα στην πόλη. Το μόνο πρόβλημα που δε φταίει το αμάξι είναι ότι εχουν στραβώσει 2 από τις ζάντες και ξεφουσκώνουν τα λάστιχα όλη την ώρα. Γιαυτό ετοιμάζω downgrade σε 15αρες. Με 15άρες είναι άλλο αμάξι, χάνει πολύ σε συμπεριφορά (με καλά λάστιχα, 16άρες και το στήσιμο του 3θυρου dynamic δε νομίζω να υπάρχει πιο στριφτερο στην κατηγορία, ίσως το fiesta να κοντράρει κάπως)αλλά κερδίζει πολύ σε άνεση.. Για την ποιότητα εσωτερικού αν μιλάμε για έκδοση dynamic το polo το παίζει στα ίσια. Αν μιλάμε για φτηνότερη έκδοση, όντως φαίνεται φτηνιάρικο για ευρωπαικό.. σε σχέση με ιαπωνικά-κορεάτικα της εποχής είναι μέχρι και αυτό σαφώς ανώτερο. Ιμάντα νομίζω 250-300€ είχα δώσει στα 100.000km. Κατανάλωση 6,3 με 80% πόλη, αλλά όχι Αθήνα.. Αθήνα θα είχα γύρω στο 6,6.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Είπες μεν για VW, αλλά δεν διευκρίνισες και αν εννοείς γενικότερα VAG. Αν όχι, τότε με αυτά που λες, συν τα δεδομένα περί ταξιδιών (συν πιθανού παιδιού ?), τότε Ibiza 1.2TSi του '11-'12. Το μεγαλύτερο της κατηγορίας του, πιθανότατα το πιο σβέλτο από όλα όσα κοιτάς, οδηγικά καλύτερο/πιο ενδιαφέρον από όλα πλην Clio, έχει βέβαια τα γνωστά θεματάκια των TSi (άντε να έχεις ένα μονόλιτρο λάδι στο πορτμπαγκάζ), αλλά τίποτα που να μην παλεύεται. Άνετα εντός του προϋπολογισμού σου, σε σημείου που να σου μείνουν λεφτά για βενζίνες.
Καλύτερο οδηγικά είναι το Fiesta. Και θα το προτιμούσα γενικά σε σχέση με κάποιο VAG.
Συμφωνώ, τα οδήγησα δίπλα-δίπλα με τους 1.0, γι'αυτό άλλωστε έχω Fiesta. Απλώς ο φίλος είπε ότι με το μικρό μοτέρ δεν πάει (ισχύει) και ότι με το 1.0ΕΒ ξεφεύγει (επίσης ισχύει)...άρα....
-
Από τις επιλογές του αρχικού post θα κοίταζα μόνο το Clio σε βενζίνη και το Punto σε diesel.
Αξιόπιστο και δυνατό το Clio στα μηχανικά του.
Αξιόπιστο και καλό οδηγικα -καμία σχέση με το 'ιδιο' Corsa- το Punto. -
Εμένα με είχαν/έχουν ενθουσιάσει οι χώροι του Corsa. Διάθεσιμο εσωτερικό ύψος, πλάτος, μήκος.
Ήμασταν μέσα 4 μαντράχαλοι και αισθανόμουν 'άρχοντας'. Επίσης δεν ήταν 'κλειστοφοβικό'.
Για να είμαι ειλικρινής, σαν συνεπιβάτης το ευχαριστήθηκα.Σε αντίθεση με άλλα που οι εσωτερικοί τους χώροι ήταν εμφανώς 'στενάχωροι'.
-
Εδώ κα ένα χρόνο, έχω το Punto σε πετρέλαιο, σε έκδοση που μάλλον δεν βγαίνει πια, καινούριο. 85 άλογα και 21 κιλά ροπή στις 1750 σαλ. Μπορείτε να διαβάσετε τι απόψεις μου, στο νήμα της Fiat. Επιγραμματικά: άνετο σε χώρους, για την κατηγορία του, κινητήρας που δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αν πατήσει όμως κάποιος πάνω στη ροπή, κινείται αξιοπρεπέστατα και πολύ σβέλτα, εν κινήσει προσπερνώντας. Κουκλάκι, αξιόπιστο (έχω και άλλο Fiat, παλαιότερο), με χαμηλό κόστος κίνησης και συντήρησης. Φουλάρει με 40-45 € diesel avio κατανάλωση εντός πόλης 5,5 -6,0 lt/km ενώ σε ταξίδια, εύκολα το 4 με 4,2 χωρίς κλιματισμό. Προσωπικά, πολύ ευχαριστημένος.
-
Μετά από διάβασμα / ψάξιμο σε θέματα επιδόσεων, εξοπλισμού, προβλημάτων, τιμών, κλπ έχω αποκλείσει diesel και έχω κατά 99% καταλήξει ανάμεσα σε Suzuki Swift 1.2 μοντέλο 2011+ (94 bhp, GL ή GLX) και Toyota Yaris 1.3, 101 bhp μοντέλο 2010+.
Πιο πολύ κλίνω προς το Swift, γιατί με καλύπτει σε όλα όσα θέλω, αν και με χαλάει λίγο που στην προσιτή (για μένα) έκδοση (GL) δεν έχει ζαντες αλουμινίου, αλλά ΟΚ, μικρό το κακό.
Για το Yaris θα προτιμούσα το facelift τέλος 2011 και μετά, αλλά στην τιμή ξεφεύγει λίγο, και συνολικά δίνει λιγότερα πράγματα από ότι το Swift.
Η αγορά μάλλον μετατίθεται για Ιανουάριο και μετά, οπότε μέχρι τότε έχω χρόνο να αποφασίσω, ακόμα και να αλλάξω άποψη προσθέτοντας και 3η επιλογή αν 'πειστώ' ότι και κάποιο άλλο αυτοκίνητο με καλύπτει.
-
Ο χρήστης stark έγραψε:
Μετά από διάβασμα / ψάξιμο σε θέματα επιδόσεων, εξοπλισμού, προβλημάτων, τιμών, κλπ έχω αποκλείσει diesel και έχω κατά 99% καταλήξει ανάμεσα σε Suzuki Swift 1.2 μοντέλο 2011+ (94 bhp, GL ή GLX) και Toyota Yaris 1.3, 101 bhp μοντέλο 2010+.Πιο πολύ κλίνω προς το Swift, γιατί με καλύπτει σε όλα όσα θέλω, αν και με χαλάει λίγο που στην προσιτή (για μένα) έκδοση (GL) δεν έχει ζαντες αλουμινίου, αλλά ΟΚ, μικρό το κακό.
Για το Yaris θα προτιμούσα το facelift τέλος 2011 και μετά, αλλά στην τιμή ξεφεύγει λίγο, και συνολικά δίνει λιγότερα πράγματα από ότι το Swift.
Η αγορά μάλλον μετατίθεται για Ιανουάριο και μετά, οπότε μέχρι τότε έχω χρόνο να αποφασίσω, ακόμα και να αλλάξω άποψη προσθέτοντας και 3η επιλογή αν 'πειστώ' ότι και κάποιο άλλο αυτοκίνητο με καλύπτει.
Το Swift, έχει σχεδόν ανύπαρκτο πορτμπαγκάζ.
-
Το Swift, έχει σχεδόν ανύπαρκτο πορτμπαγκάζ.[/quote]
Μάλλον αναφέρεσαι στο κενό ανάμεσα στο πίσω κάθισμα και την ουρά του αυτοκινήτου. Πάντως ένας φίλος το βρήκε βολικό ώστε να βάζει εκεί τις ρακέτες του.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Το Swift, έχει σχεδόν ανύπαρκτο πορτμπαγκάζ.Μάλλον αναφέρεσαι στο κενό ανάμεσα στο πίσω κάθισμα και την ουρά του αυτοκινήτου. Πάντως ένας φίλος το βρήκε βολικό ώστε να βάζει εκεί τις ρακέτες του. [/quote]
Είπα να μην το χοντρύνω τόσο Σπύρο, αλλά η ουσία είναι η ίδια.
-
Ισχύει, δυστυχώς ισχύει.
Έτσι κι αλλιώς όμως, η μπαγκαζιέρα οροφής είναι στα σχέδια και για τις δυο περιπτώσεις (Swift / Yaris). -
Επίσης ισχύει πως στην κατηγορία του διακρίνεται για την σπορ οδική του συμπεριφορά και αυτό δεν είναι λίγο ενώ και εμφανισιακά είναι όμορφο και ισορροπημένο. Να τα λέμε κι αυτά!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Επίσης ισχύει πως στην κατηγορία του διακρίνεται για την σπορ οδική του συμπεριφορά και αυτό δεν είναι λίγο ενώ και εμφανισιακά είναι όμορφο και ισορροπημένο. Να τα λέμε κι αυτά!Σωστά Σπύρο, έχεις δίκιο!!!
-
Πάντως με 7500 αγοράζεις αυτοκίνητο με μεγάλους χώρους χωρίς την ανάγκη μπαγκαζιέρας.
Για παράδειγμα ένα Citroen C3 το θεωρώ πολύ καλή περίπτωση γιατί προσφέρει πολλά σε όλους τους τομείς και βρίσκεις και πολλά μεταχειρισμένα. Και έχει και μεγάλο χώρο αποσκευών και δεν είναι 'κλειστοφοβικό' μέσα.
-
Το clio έχει κάποια χαζά μικροπροβληματάκια στα ηλεκτρικά του μάλλον για να σεβαστεί το παρελθόν του και την καταγωγή του . Ο κινητήρας του μπορεί να μην συγκρίνεται με τον tsi (εκτός από αξιοπιστία) αλλά είναι δυνατός και με καλή ροπή και με κατανάλωση που σε πραγματικές συνθήκες είναι χαμηλότερη από πιο αδύναμα αυτοκίνητα (πχ i20 1.2, fiesta 1.25) και είναι σίγουρα το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου. Αν είχε και μια 6η θα έκανε τη μεγάλη διαφορά από τον ανταγωνισμό.
To yaris με το 6αρι κιβώτιο στην εθνική ταξιδεύει πολύ οικονομικά αλλά είναι ακριβό σαν μεταχειρισμένο και το swift δεν έχει χώρο αποσκευών.
Αν και παλιό και χωρίς κεντρικό αντιπρόσωπο για μένα το αγαπημένο αυτοκίνητο της κατηγορίας είναι πάντα το mazda 2. Από τα άλλα θα πρόσθετα στη λίστα το rio 1.2 που μπορείς να βρεις σε καλή τιμή. -
Ο χρήστης Gauss έγραψε:
Το clio έχει κάποια χαζά μικροπροβληματάκια στα ηλεκτρικά του μάλλον για να σεβαστεί το παρελθόν του και την καταγωγή του . Ο κινητήρας του μπορεί να μην συγκρίνεται με τον tsi (εκτός από αξιοπιστία)για πες μας ένα κλασικό ηλεκτρικό και ένα μηχανικό πρόβλημα του clio με tce?
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Το clio έχει κάποια χαζά μικροπροβληματάκια στα ηλεκτρικά του μάλλον για να σεβαστεί το παρελθόν του και την καταγωγή του . Ο κινητήρας του μπορεί να μην συγκρίνεται με τον tsi (εκτός από αξιοπιστία)
για πες μας ένα κλασικό ηλεκτρικό και ένα μηχανικό πρόβλημα του clio με tce?
Δεν είπα/έγραψα για κλασικό ηλεκτρικό πρόβλημα αλλά μίλησα για χαζά μικροπροβληματάκια πχ σε μένα έχει χρειαστεί μέσα σε 1 μήνα επίσκεψη σε 3 διαφορετικά συνεργεία γιατί το πίσω δεξί φλας έχει κολλήσει 3 φορές και αρνιόταν να ανάψει...
Για τον κινητήρα είπα ότι είναι καλός, αλλά υστερεί σχεδόν σε όλα (ροπή, ισχύς, επιδόσεις) σε σχέση με τον tsi (εννοώ τον 1.2 105hp) εκτός απο την αξιοπιστία μιας και δεν έβγαλε σε μένα αλλά και σε όσους ξέρω κανένα σοβαρό πρόβλημα ενώ για τον tsi έχουν ακουστεί διάφορα. Καλό είναι να διαβάζουμε λίγο πιο προσεκτικά το τι γράφει κάποιος. -
Μια χαρά διάβασα και καταλήγουμε λοιπόν ότι ούτε ηλεκτρικά έχει και πάμε παρακάτω..
Αγορά μεταχειρισμένου 1.2 / 1.3 cc έως 7.500 € - Απόψεις;