Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 15
    • Best 0
    • Groups 0

    stark

    @stark

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    15
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stark Unfollow Follow

    Latest posts made by stark

    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου 1.2 / 1.3 cc έως 7.500 € - Απόψεις;

      Ισχύει, δυστυχώς ισχύει.
      Έτσι κι αλλιώς όμως, η μπαγκαζιέρα οροφής είναι στα σχέδια και για τις δυο περιπτώσεις (Swift / Yaris).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stark
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου 1.2 / 1.3 cc έως 7.500 € - Απόψεις;

      Μετά από διάβασμα / ψάξιμο σε θέματα επιδόσεων, εξοπλισμού, προβλημάτων, τιμών, κλπ έχω αποκλείσει diesel και έχω κατά 99% καταλήξει ανάμεσα σε Suzuki Swift 1.2 μοντέλο 2011+ (94 bhp, GL ή GLX) και Toyota Yaris 1.3, 101 bhp μοντέλο 2010+.

      Πιο πολύ κλίνω προς το Swift, γιατί με καλύπτει σε όλα όσα θέλω, αν και με χαλάει λίγο που στην προσιτή (για μένα) έκδοση (GL) δεν έχει ζαντες αλουμινίου, αλλά ΟΚ, μικρό το κακό.

      Για το Yaris θα προτιμούσα το facelift τέλος 2011 και μετά, αλλά στην τιμή ξεφεύγει λίγο, και συνολικά δίνει λιγότερα πράγματα από ότι το Swift.

      Η αγορά μάλλον μετατίθεται για Ιανουάριο και μετά, οπότε μέχρι τότε έχω χρόνο να αποφασίσω, ακόμα και να αλλάξω άποψη προσθέτοντας και 3η επιλογή αν 'πειστώ' ότι και κάποιο άλλο αυτοκίνητο με καλύπτει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stark
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      Ο 1.33 καιει λαδια, εχε το υποψιν. Δεν ειναι ολα αλλα ειναι πολλα.

      Από προσωπική άποψη, χωρίς να υπονοώ ότι το προσωπικό παράδειγμα υποκαθιστά τυχόν την γενικότητα...

      Τα πες ολα Και για να μαστε και δικαιοι δεν ηταν και καμια πλειοψηφια,αλιμονο, που εκαιγε απλα ειχαν παρατηρηθει και αναφερθει αρκετες περιπτωσεις. Ειναι γνωστο θεμα. Οπως π.χ. οι πρωτες παρτιδες mr2 μκ2 που εσπαγαν.

      Ισως φανεί λίγο χαζή η ερωτησούλα, αλλά ρε παιδιά ένας εξονυχιστικός έλεγχος σε κάποιον καλό αντιπρόσωπο / συνεργείο TOYOTA, πριν αγοράσω το Yaris που θα επιλέξω, θα μπορέσει να δώσει ενδείξεις για το αν καίει λάδια το αμάξι;
      Ή δεν παίζει τέτοια διάγνωση σε τέτοιους ελέγχους και μετά θα κλαίω τα λεφτάκια μου;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stark
    • RE: TOYOTA FORUM

      Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
      Πήρα το πρωί και ρώτησα για το αμάξι. Με διαβεβαίωσε ότι είναι από ιδιώτη, με βιβλίο service. Το αμάξι έχει καδένα και ταμπουρα πίσω.
      Αριθμό πλαισίου δεν μου έδωσε, μου είπε 'από κοντά' αυτό. 'Δεν το δίνω από το τηλέφωνο για ευνόητους λόγους'. Δεν ξέρω τι εννοούσε (άλλοι όταν έψαχνα πχ για Corsa, πριν λίγο καιρό μια χαρά άνετα μου τον έδιναν - έμποροι & ιδιώτες - από τηλεφώνου).

      Θα επανέλθω με επιπλέον ερωτήσεις αν προκύψουν 🙂

      P.s. Οι μόνες αναφορές σε χοντρά προβλήματα που βρήκα ήταν αυτές

      http://thesteadywalker.blogspot.gr/2014/05/toyota-yaris.html?m=1

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stark
    • RE: TOYOTA FORUM

      Παιδιά καλησπέρα.

      Μιας και η έρευνά μου για αγορά μεταχειρισμένου τείνει να καταλήξει σε Yaris 2ης γενιάς, βενζίνη, 1.3cc, 100bhp, θα ήθελα το feedback / τις απόψεις σας για κάποια πράγματα, και γενικότερα πάνω στις σκέψεις που έχω κάνει.

      • Ψάχνω για μοντέλο 2011 + και θα ήθελα να είναι Euro 5 με εκπομπές μέχρι 140 γρμ. C02 ανα χιλιόμετρο, για τους προφανείς λόγους (χαμηλά τέλη).

      • Τα χρήματα που διαθέτω είναι μέχρι περίπου 7.700 €.

      • Θα ηθελα να ρωτήσω αν έχουν όλες οι εκδόσεις καδένα, και δισκόφρενα μπρος - πίσω.

      • Η πρόσβαση στον υπολογιστή ταξιδίου γίνεται από κάποιο διακόπτη πάνω στο car stereo, όπως σε κάποια άλλα αυτοκίνητα (π.χ. στα παλιά OPEL); Ρωτάω, διότι σκοπεύω να αλλάξω το μαμίσιο radio CD με ενα δικό μου 1 DIN και στο παλιο μου OPEL αν έκανες αυτή την αλλαγή και δεν είχες χειριστήρια στο τιμόνι, δεν μπορούσες να έχεις πρόσβαση στον υπολογιστή ταξιδίου.

      • Γενικά ποιες είναι οι αδυναμίες που έχει το συγκεκριμένο μοντέλο και θα προτείνατε να τις προσέξω ιδιαιτέρως κατά τους ελέγχους που θα κάνω; Εδώ (http://www.drive.gr/posts/metaheirismeno-odigos-agoras/toyota-yaris-2005-2011) διάβασα αυτά:

      Τι να προσέξω κατά την αγορά ενός Yaris;

      Συμπλέκτης: Υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει φάει τα ψωμιά του ή και να θορυβεί. Ελέγξτε το
      Καμπίνα: Υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει σπάσει η λαβή της θήκης του συνοδηγού και του οδηγού.
      Φρένα: Τα φρένα του Yaris κάνουν θόρυβο, αλλά δεν επηρεάζεται η αποτελεσματικότητά τους. Καλό θα είναι να δείτε εάν έχει και φαγωμένες δισκόπλακες
      Αερόσακοι: Βεβαιωθείτε ότι δεν ανάβει κάποια λυχνία ελέγχου των αερόσακων

      Υπάρχει κάτι άλλο που θα ήταν καλό να έχω στο νου μου;

      • Μου έχει προκαλέσει θετική εντύπωση αυτο εδώ: http://www.car.gr/8061560-toyota-yaris-2-esp, λογω ESP, 8 αεροσακων, Start Stop και επειδή ειναι και facelift. Ξέρουμε τι ακριβώς πρόσθεσαν στο Facelift; Πάντως δεν ειναι λίγο περίεργο που έχει όλα αυτά αλλά δεν έχει προβολείς ομίχλης και χειριστηρια στο τιμόνι;
        Το ότι είναι στη Λάρισα κι όχι Αθήνα (όπου και διαμένω) δεν είναι τόσο αποθαρρυντικό για μένα καθότι έχω εκεί σπίτι και φίλους και αν μια πρώτη συνομιλία με τον έμπορο (και φυσικά αφου γίνει πρώτα απο μένα έλεγχος πλαισίου / ιστορικού) με ζεστάνει, είμαι διατεθειμένος να πεταχτώ να το δω απο κοντά, κλπ.

      • Βλέπω πολλοί τονίζουν την έκδοση LUNA. Ξέρει κάποιος τι περισσότερο / extra είχε όταν βγήκε;

      Οποιαδήποτε άποψη / γνώμη / ενημέρωση καλοδεχούμενη !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stark
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Αυτό με το απιονισμένο νερό μου φαίνεται λίγο ..δύσκολο πάντως. Μακάρι να ισχύει.

      Πριν μια βδομάδα πήγα το αυτοκίνητό μου για γυάλισμα. Γρατζουνιές ελάχιστες, σημάδια από άλατα, πολλά.
      Τα παιδιά του φανοποιείου μου είπαν ότι πολλά από τα γνωστά Πλυντήρια Αυτοκινήτων χρησιμοποιούν νερό από πηγάδια για μείωση κόστους. Και όσοι έχετε δει πόσο αλατι περιέχει / κρατάει το πηγάδι, καταλαβαίνετε...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      stark
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου 1.2 / 1.3 cc έως 7.500 € - Απόψεις;

      Μου αρέσει το** RIO (μοντέλο 2011 και μετά).**

      Σε πετρέλαιο, 1.1 CC βγάζει μόνο 75 άλογα που δεν ξέρω καθόλου αν είναι αρκετά για να σηκώσουν το αμάξωμα που δεν το λες και μικρό. Για τη ροπή του δεν ξέρω να κρίνω (170?). Οπως και να χει, σε πετρέλαιο στα μεταχειρισμένα είναι εκτός του budget μου. Οι τιμές (μιλάω για ελληνικά κι όχι εισαγωγής) ξεκινούν από 9.300 και πάνω.

      Εχω βρει κι ένα 1.2 βενζίνη σε καλή τιμή, με 84 άλογα (ροπή 121). Και πάλι, αν (δεχτούμε ότι) π.χ. το Corsa D 1.2 σέρνεται με τα 85 άλογα (ροπή 115), το RIO που είναι ακόμα πιο βαρύ δεν θα έχει το ίδιο θέμα;

      Για Hyundai i20 έχω ρίξει μια ματιά.
      1.2 cc 78 bhp βενζίνη. Δεν είμαι σίγουρος γιατί κάποιος θα το προτιμούσε από τα άλλα 1.2.

      Επίσης αυτά που γίνονται με τον αντιπρόσωπο KIA + Hyundai στη χώρα μας φυσικά και μου προκαλούν ανησυχία, αν και κάπου διάβασα ότι πέρασαν στον Βασιλάκη πλέον και απομένει να γίνει και επίσημο αυτό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stark
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου 1.2 / 1.3 cc έως 7.500 € - Απόψεις;

      Εκτιμώ την Mistubishi (μηχανολογικά μόνο, γιατί το αμάξι μεσα ειναι εντελως σπαρτιατικο και απο εμφανιση εξωτερικά δεν μου λεει πολλά) αλλά ετσι κι αλλιως σε μεταχειρισμένα στα μετρα που θελω βρίσκω λίγα και παλιά (2004, 2007, 2008) μόνο. Νομίζω εδώ και λίγα χρόνια έχει σταματήσει η παραγωγή του (?) με νεοτερο το 1.3 CZ2 (95Hp) που δεν ξερω καν τι ρυπους βγαζει.

      http://www.auto-data.net/gr/?f=showSubModel&modeli_id=1748

      http://www.car.gr/used-cars/mitsubishi/colt.html?kteo=&engine_size-to=<1300&seats-to=&model2=&model1=&gearbox_type=manual&significant_damage=f&radius=&registration-from=&variant1=&seats-from=&variant2=&category=&engine_power-to=&engine_size-from=>1200&mileage-from=&fuel_type=&rg=3&doors=4-5&price-to=<8000&make2=&make1=&sort=pra&registration-to=&fs=1&exterior_color=&euroclass=&variant=&airbags-ranged=&engine_power-from=&hi=&number_plate_ending=&offer_type=sale&condition=Μεταχειρισμένο&mileage-to=&modified=&st=&drive_type=&price-from=&postcode=

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stark
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου 1.2 / 1.3 cc έως 7.500 € - Απόψεις;

      Ο χρήστης kpsig έγραψε:
      Από όλα αυτά Κλειώ άνετα.
      Τώρα για το εσωτερικό... Καμία μεμβράνη, κανένα σωστό βάψιμο,
      κάνουν δουλειά.

      Καλημέρα.
      Τελικά εσύ αυτό είχες / έχεις πάρει;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stark
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου 1.2 / 1.3 cc έως 7.500 € - Απόψεις;

      Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

      Η χρήση του αμαξιού (θα) είναι λίγο ...μετρημένη αλλά όχι πολύ ξεκάθαρη. Τι εννοω:
      Φανταστείτε ότι το προηγούμενό μου (που πούλησα) ήταν 1.8cc με πολλά τέλη κλπ. Λόγω υψηλού κόστους συντήρησης (αλλά βασικά μεγάλης κατανάλωσης) δεν το χρησιμοποιούσα πολύ τα τελευταία χρόνια (το πήρα με 37.000 το 2009 και το έδωσα φέτος με 94.000, δηλαδή μιλάμε για μόλις 8.000 χλμ ανα έτος) και από το 2012 έχω και ενα scooter για την πόλη. Θεωρώ ότι και με το νέο που θα πάρω, πάνω από 12.000 το χρόνο δεν θα κάνω.
      Τα ταξίδια με auto αναγκαστικά τα έχω μειώσει και προτιμώ αεροπλάνο, πχ για μακρινές απόστάσεις, γιατι με βενζινες / διοδια κλπ τα έξοδα πλέον πήγαιναν στον Θεό, ενώ ο μισθός μειώθηκε πολύ.

      Δεν ξέρω πως να περιγράψω με ακρίβεια την χρήση που θα του κάνω, γιατί με τα όσα έχουν γίνει σε οικονομικό επίπεδο στην χώρα μας, κάποια πράγματα και συνήθειες εχουν κανιβαλιστεί και δεν γίνονται συστηματικά και ξεκάθαρα όπως παλιότερα, αλλα αν βοηθάει κάπως, οι σκέψεις που κάνω είναι να μπορώ χωρίς τύψεις πλέον να πάρω μια κρύα ή βροχερή μέρα (που στο σκούτερ δεν θα παλευονταν) το 1.2 και να πάω για ένα ποτό ή μια δουλειά, η ξερω γω ενα ταξιδάκι με την κοπέλα μου 'με υπομονη' προς Θεσσαλία ή Καλάβρυτα, κλπ.
      Και δεν σας κρυβω οτι -επειδή και φιλαράκια μου το κάνουν κι ας χρειάζεται έξτρα υπομονή- αν κάποια στιγμή τα επόμενα χρόνια έρθει κι ένα παιδάκι (έστω το 1ο) έλεγα να βολευτώ για αρχή με το αμάξι αυτό και καμιά μπαγκαζιέρα οροφής, πριν παω μετά πάλι για μεγάλο / οικογενειακό.

      Αν όντως το Clio 1.2 TCE 100 bhp είναι με καδένα, κατά πάσα πιθανότητα το βάζω πρωτο στόχο, κι ας είναι εσωτερικά λίγο απογοητευτικό. Απλά δεν θέλω να βιαστώ. Οπότε ολες οι απόψεις δεκτές και με το παραπάνω.
      EDIT: από όσα διαβάζω εδώ (http://www.greekrenaultclub.gr/forum/index.php?topic=2468.msg419812#msg419812), το 1.2 TCE έχει ιμαντα κι όχι καδένα >Ο 1,2TCe έχει ιμάντα και όχι καδένα.. Ο 1,4TCe είναι αυτός που έχει καδένα!

      p.s. Για το εργοστασιακό LPG τι παίζει και δεν το προτείνετε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stark
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr