-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Φάνη μήπως να τα κάνεις copy paste και στο topic της X1 για να μπορεί να τα βρίσκει κάποιος ενδιαφερόμενος πιο εύκολα;Από όσα έγραψες το μόνο που μου έκανε εντύπωση είναι το σχόλιο για τις 19άρες. Δεν ξέρω πόσο χάλια σε σημεία ήταν το οδόστρωμα στο οποίο οδήγησες, αλλά με τις 17άρες η δικιά μου Χ1 σε σημεία που π.χ. η άσφαλτος θα έχει κενό - βλ. σκαμμένος δρόμος που δεν έχει ξαναμπεί άσφαλτος - το δικό μου θα χτυπήσει και θα είναι ενοχλητικό. Για άλλες απλές ανωμαλίες δεν υπάρχει θέμα, ούτε με σαμαράκια ούτε με κακοτεχνίες μικρές!
Στα υπόλοιπα και η δική μου εμπειρία έχει καταγράψει ακριβώς τα ίδια συμπεράσματα με τα δικά σου. Μάλιστα διάβασα σχόλιο από test drive σε ξένο online περιοδικό όπου έγραφε ο συντάκτης :
'There’s an incredibly amount of grip, too, which means cornering speeds can be exceptionally high – in fact, the pace at which an X1 can demolish a back road isn’t far off that of a hot hatch.
Αν και έχω γράψει επανειλημμένως για το εξαιρετικό κράτημα και στήσιμο του αυτοκινήτου, δύσκολα θα τολμούσα να γράψω κάτι τέτοιο, γιατί μάλλον θα έπεφταν να με φάνε!! χαχα!
Το αυτοκίνητο έτσι κι αλλιώς είναι εξαιρετικό και ανοίγει δρόμους που μοιάζουν να μπορούν να ρίξουν κάποια στερεότυπα. Με τόση δύναμη και τόσο καλό στήσιμο και δέκα χρόνια μετά θα παραμένει εξίσου ανταγωνιστικό σε οδική συμπεριφορά σε σχέση με τα περισσότερα sedan. Αυτό είναι αποτέλεσμα της φροντίδας που έπεσε στην υλοποιηση του. Βέβαια στα σημεία σε σχέση με ένα ομόσταβλο σεντάν μπορεί να υστερεί αλλά οι διαφορές δεν είναι τρομακτικές ειδικά όταν δεν κινείται στο όριο! Η αρπαχτή στο μοντέλο εντοπίζεται στις εκδόσεις που φέρουν κινητήρες 1500 κυβικά. Εκεί πραγματικά απευθύνονται σε εκείνους που θα το αγόραζαν και δίχως κινητήρα Όλο το στήσιμο όμως είναι τέτοιο ώστε να εξυπηρετεί 200 και πλέον ίππους. Να... βλέπεις φίλε που δεν θα πέσουν όλοι να σε φάνε; Αν και με αυτό που έγραψα για τα 1500 κκ όλο και από κάπου θα την φάω τη δαγκωνιά!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Η αρπαχτή στο μοντέλο εντοπίζεται στις εκδόσεις που φέρουν κινητήρες 1500 κυβικά. Εκεί πραγματικά απευθύνονται σε εκείνους που θα το αγόραζαν και δίχως κινητήρα Όλο το στήσιμο όμως είναι τέτοιο ώστε να εξυπηρετεί 200 και πλέον ίππους. Να... βλέπεις φίλε που δεν θα πέσουν όλοι να σε φάνε; Αν και με αυτό που έγραψα για τα 1500 κκ όλο και από κάπου θα την φάω τη δαγκωνιά!Μπαααααα, δεν νομίζω να δαγκώσει κανείς. Σωστά τα λες.
-
το bmw joy tour μεχρι ποτε θα ειναι στο ΟΑΚΑ??
τι πρεπει να κανω για να συμμετασχω? Αν και εβαλα παραγγελια στην BMW , οποτε φανταζομαι δεν θα καιγονται να μου κρατησουν θεση. -
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
το bmw joy tour μεχρι ποτε θα ειναι στο ΟΑΚΑ??
τι πρεπει να κανω για να συμμετασχω? Αν και εβαλα παραγγελια στην BMW , οποτε φανταζομαι δεν θα καιγονται να μου κρατησουν θεση.Τελείωσε....ήταν μέχρι την Κυριακή. Τι παράγγειλες???
-
Να ρωτησω κατι πολυ Off topic αλλα πολυ σχετικο με το 4TForum και το συγκεκριμενο thread?
Γιατι απο τη λιστα με ολα τα thread οταν παταω σε καποιο συγκεκριμενο το εικονιδιακι που σε παει απευθειας στη σελιδα με το πρωτο μη-αναγνωσμενο ποσταρισμα αυτο με παει σε προηγουμενες σελιδες?
Αυτο το το εχω παρατηρησει σε αυτο το thread περισσοτερο και γιαυτο και το ποσταρω εδω, αλλα το εχω δει να συμβαινει και σε αλλα.. πχ το thread BMW Forum
Sorry για το off topic αλλα ηθελα να το ρωτησω καιρο στους mods και δεν ηξερα που να το ποσταρω..
Πολλες καλημερες...
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
το bmw joy tour μεχρι ποτε θα ειναι στο ΟΑΚΑ??
τι πρεπει να κανω για να συμμετασχω? Αν και εβαλα παραγγελια στην BMW , οποτε φανταζομαι δεν θα καιγονται να μου κρατησουν θεση.Τελείωσε....ήταν μέχρι την Κυριακή. Τι παράγγειλες???
το μοντελο της BMW που εχει φαει το μεγαλυτερο κραξιμο, αλλα εμενα μου εκανε κλικ
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
το μοντελο της BMW που εχει φαει το μεγαλυτερο κραξιμο, αλλα εμενα μου εκανε κλικTo Active Tourer? ή κάποιο άλλο?
ΥΓ: εμένα όλα της BMW μου κάνουν κλίκ, το καθένα στην κατηγορία του.... -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
το μοντελο της BMW που εχει φαει το μεγαλυτερο κραξιμο, αλλα εμενα μου εκανε κλικ
To Active Tourer? ή κάποιο άλλο?
ΥΓ: εμένα όλα της BMW μου κάνουν κλίκ, το καθένα στην κατηγορία του....καλα το active tourer το θεωρω εξαισιο, ιδιως το υβριδικο. Αν δεν ημουν 32 χαλαρα θα το σκεφτομουν.
Απο κει που κοιταζα X1, gla, cla κλπ αποφασισα να αλλαξω τελειως κατηγορια, να κρατησω το ττ λιγο ακομα και παραγγειλα το i3.
-
αλήθεια; το i3;
To οδήγησες υποθέτω; Ίσως πάρω και εγώ μια τζούρα σύντομα -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
αλήθεια; το i3;
To οδήγησες υποθέτω; Ίσως πάρω και εγώ μια τζούρα σύντομα2 φορες! Αν δεν το οδηγησεις , δεν γινεται να παρεις αποφαση να αγορασεις το συγκεκριμενο μοντελο
-
Ε γράψε πασά μου καμία κριτική να μάθουμε και εμείς οι αδαείς!!
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Απο κει που κοιταζα X1, gla, cla κλπ αποφασισα να αλλαξω τελειως κατηγορια, να κρατησω το ττ λιγο ακομα και** παραγγειλα το i3**.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ αυτοκίνητο (το έχω γράψει και στο review που έκανα στο φόρουμ) για ηλεκτρικό και όχι μόνο. Πραγματικά το αγάπησα (το είχα για ένα 24ωρο) το i3 και εάν είχα την οικονομική δυνατότητα, θα το είχα αγοράσει για 2ο αυτοκίνητο. Εάν εξαιρέσεις την αυτονομία του (παράγγειλες το νέο με τις μεγαλύτερες μπαταρίες?), σε όλα τα άλλα είναι από πολύ καλό εώς κορυφαίο.
Για πές καμια λεπτομέρεια (δλδ. ανάκριση πότε με το καλό παραλαμβάνεις? Σε τι χρώμα? έβαλες έξτρα? Αγορά ή χρονομίσθωση? πήρες την προσφορά για δωρεάν ρεύμα? Έκπτωση του έκαναν?
-
Λοιπον οδηγησα τελη Αυγουστου με αδεια Αθηνα και αρχες Σεπτεμβρη με κινησουλα το BMW i3 στο τριγωνο Συγγρου-Συνταγμα-Συγγρου, με συνοδο πωλητη. Αρα ακραιες δοκιμες δεν μπορουσαν να γινουν.
Το αμαξι παρολο τις μικρες διαστασεις του εχει ανετο σαλονι και αξιοπρεπεστατο πορτ μπαγκαζ, λογω απουσιας μηχανης και πολλων μηχανικων μερων. Τα οικολογικα υλικα μεσα, καποιους παραδοσιακους μπορουν να τους ξενισουν , εμενα μου αρεσαν.
Οδηγικα προφανως ειναι κατι τελειως διαφορετικο. Μεγιστη και σταθερη ροπη απο το πρωτο κλασμα δευτερολεπτου , εχουν σαν αποτελεσμα εκπληκτικη επιταχυνση οποτε και οπου το θες. Τα 60-120, 120-80 και 80-140 , δεν προλαβαινεις να δεις το ταχυμετρο ποτε ερχονται. Η απουσια οποιοδηποτε θορυβου κανει την οδηγηση stress free , αλλα κοβει απο το εφφε της μεγαλης επιταχυνσης.
Ευκολο τιμονι, αμεση δυναμη, απουσια θορυβου, ιδανικες διαστασεις το κανουν το τελειο αμαξι πολης.
Σαν κρατηματα , ισως λογω λεπτου πατηματος και υψηλης θεσης οδηγησης , σου δημιουργειται μια ανασφαλεια , αλλα οσο μπορεσα να το ζορισω στη πραξη κραταγε μια χαρα. Την στροφη στη στηλες του Ολ. Διος την πηρα με αρκετα χλμ και παρολο το χαλια οδοστρωμα και το αποτομο της στροφης παρεμεινα στις γραμμες μου.Το αμαξι προφανως απευθυνεται σε ειδικα γουστα , ιδιως αυτη την εποχη , αλλα ειναι εκπληκτικο.
Αν το συγκρινεις με ενα yaris πετρελαιο που σε παει απο το Α σημειο στο Β , ειναι πανακριβο, αν το συγκρινεις ομως με ενα premium mini επιδοσεων παυει να φαινεται τοσο ακριβο. Σιγουρα αν εβγαινε με εξοπλισμο γυρω στα 30Κ , θα βλεπαμε περισσοτερα στους δρομους.Προσωπικα το επελεξα γιατι με καλυπτει με τον καλυτερο τροπο τις 360 ημερες του χρονου μεσα στην Αττικη και για τις υπολοιπες 5 για ταξιδια εκτος της εμβελειας του, υπαρχουν κι αλλα αμαξια στην οικογενεια να δανειστω.
Τελος συνδυαζει τις 2 τρελες μου , τα γρηγορα αμαξια και τα ηλεκτρονικα gadgets...ΥΓ: εννοειται το παραγγειλα με τις νεες μπαταριες , χρονομισθωση , ολομαυρο χρωμα , στο πακετο edition 1 που ειναι σχεδον full extra στα 45Κ και δωρο τον ταχυφορτιστη του σπιτιου.
Αν χωνεψεις τις δικαιολογιες της BMW για την υψηλη τιμη του (τεχνολογια, ανθρακονηματα, επιδοσεις, αυτονομια) , αυτο που θεωρω 'ατιμια' απο πλευρας της ειναι οτι σε χρεωνει εξτρα 1800Ε την δυνατοτητα ταχυφορτισης του αμαξιου. Δεν εννοω τον ταχυφορτιστη , αλλα το να μπορει το αμαξι οταν βρεθει σε ταχυφορτιστη, να φορτισει γρηγορα. -
Συμφωνώ 100% σε όσα γράφεις και εστιάζω λίγο στα παρακάτω:
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Λοιπον οδηγησα τελη Αυγουστου με αδεια Αθηνα και αρχες Σεπτεμβρη με κινησουλα το BMW i3 στο τριγωνο Συγγρου-Συνταγμα-Συγγρου, με συνοδο πωλητη. Αρα ακραιες δοκιμες δεν μπορουσαν να γινουν.Ξέρω ποιον πωλητή λες. Και εγώ την ίδια διαδρομή είχα κάνει στο 1ο Test Drive. Μετά ήμουν 'τυχερός' και το πήρα για 1 ημέρα, ως αυτοκίνητο αντικατάστασης από το service.
Σαν κρατηματα , ισως λογω λεπτου πατηματος και υψηλης θεσης οδηγησης , σου δημιουργειται μια ανασφαλεια , αλλα οσο μπορεσα να το ζορισω στη πραξη κραταγε μια χαρα. Την στροφη στη στηλες του Ολ. Διος την πηρα με αρκετα χλμ και παρολο το χαλια οδοστρωμα και το αποτομο της στροφης παρεμεινα στις γραμμες μου.
Δίνει μια αίσθηση ανασφάλειας στην αρχή, αλλά λόγω πολύ χαμηλού κέντρου βάρους, είναι απίστευτα σταθερό! Επίσης, είναι τρομερά ευέλικτο μέσα στην πόλη με πολύ μικρό κύκλο στροφής.
Αν χωνεψεις τις δικαιολογιες της BMW για την υψηλη τιμη του (τεχνολογια, ανθρακονηματα, επιδοσεις, αυτονομια) , αυτο που θεωρω 'ατιμια' απο πλευρας της ειναι οτι σε χρεωνει εξτρα 1800Ε την δυνατοτητα ταχυφορτισης του αμαξιου. Δεν εννοω τον ταχυφορτιστη , αλλα το να μπορει το αμαξι οταν βρεθει σε ταχυφορτιστη, να φορτισει γρηγορα.
Η τιμή είναι υψηλή λόγω τεχνολογίας, μικρής παραγωγής και niche market προς το παρόν. Για την δυνατότητα ταχυφόρτισης έχεις δίκιο 100%. Απαράδεκτο.
ΥΓ: Πότε με το καλό παραλαμβάνεις? Πήρες το αμιγώς ηλεκτρικό (το αγαπημένο μου) ή την έκδοση REX (την οποία δεν θεωρώ και πολύ καλή υλοποίηση, ελέω βάρους).
-
Ναι ξεχασα το πιο βασικο το αμαξι εχει κρατηματα λογω χαμηλου κεντρου βαρους (βαριες μπαταριες στο πατωμα του).
Επελεξα το αμιγως ηλεκτρικο και επειδη ειναι ελαφρυτερο και πιο γρηγορο και επειδη το αλλο βγαινει στα 55Κ...
Αλλα ετσι κι αλλιως ο χαρακτηρας του ειναι ηλεκτρικος , οχι υβριδικος.Δυστυχως παραλαμβανω αρχες Δεκεμβρη και δεν περνανε οι μερες.
-
με το καλό!!! εμένα μου κέντρισες πάντως πολύ το ενδιαφέρον! Είναι σαν να 'οδηγείς το μέλλον σήμερα'!
Θα περάσει ο καιρός θα δεις! -
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Επελεξα το αμιγως ηλεκτρικο και επειδη ειναι ελαφρυτερο και πιο γρηγορο και επειδη το αλλο βγαινει στα 55Κ...
Αλλα ετσι κι αλλιως ο χαρακτηρας του ειναι ηλεκτρικος , οχι υβριδικος.Συμφωνώ απόλυτα!!...και εγώ αυτό θα επέλεγα (λόγω βάρους, κόστους και όχι ιδιαίτερα καλής υλοποίησης για εμένα), ακριβώς γιατί το αυτοκίνητο είναι ηλεκτρικό.
-
Μιας και μιλάμε για υβριδικά/ηλεκτρικα κλπ, ανυπομονώ να οδηγήσω το τελευταίο Prius. Μετά το ΄Παρίσι όπου εντυπωσιάστηκα με τον ταξιτζή που το οδήγαγε να μου ΄λέει τα καλύτερα, την ίδια ακριβώς εντύπωση αποκόμισα και στη Βαλένθια. Το αμάξι άψογο με τον ταξιτζή να μου λέει ακριβώς το ίδιο: ντίζελ τέλος για ταξί εφόσον οι μπαταρίες αντέξουν, και περιμένουν τη Μερσεντές και τους άλλους να βγάλουν καλά υβριδικά σύντομα.
Επίσης αυτός στη Βαλένθια μου είπε ότι τα Τέσλα σε ζεστά κλίματα με συνεχή χρήση κλιματισμού έχουν πολύ μεγάλη μείωση της αυτονομίας και ότι δεν κάνουν για ταξί (ενώ πχ στη Νορβηγία δεν έχουν θέματα). -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Μιας και μιλάμε για υβριδικά/ηλεκτρικα κλπ, ανυπομονώ να οδηγήσω το τελευταίο Prius. Μετά το ΄Παρίσι όπου εντυπωσιάστηκα με τον ταξιτζή που το οδήγαγε να μου ΄λέει τα καλύτερα, την ίδια ακριβώς εντύπωση αποκόμισα και στη Βαλένθια. Το αμάξι άψογο με τον ταξιτζή να μου λέει ακριβώς το ίδιο: ντίζελ τέλος για ταξί εφόσον οι μπαταρίες αντέξουν, και περιμένουν τη Μερσεντές και τους άλλους να βγάλουν καλά υβριδικά σύντομα.
Επίσης αυτός στη Βαλένθια μου είπε ότι τα Τέσλα σε ζεστά κλίματα με συνεχή χρήση κλιματισμού έχουν πολύ μεγάλη μείωση της αυτονομίας και ότι δεν κάνουν για ταξί (ενώ πχ στη Νορβηγία δεν έχουν θέματα).Εχετε ακουσει/διαβασει κατι περι ηλεκτρομαγνιτικου πεδιου και εκθεση σε ακτινοβολια,λογω των μπαταριων στα υβριδικα/ηλεκτρικα οχηματα;;;;
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Μιας και μιλάμε για υβριδικά/ηλεκτρικα κλπ, ανυπομονώ να οδηγήσω το τελευταίο Prius. Μετά το ΄Παρίσι όπου εντυπωσιάστηκα με τον ταξιτζή που το οδήγαγε να μου ΄λέει τα καλύτερα, την ίδια ακριβώς εντύπωση αποκόμισα και στη Βαλένθια. Το αμάξι άψογο με τον ταξιτζή να μου λέει ακριβώς το ίδιο: ντίζελ τέλος για ταξί εφόσον οι μπαταρίες αντέξουν, και περιμένουν τη Μερσεντές και τους άλλους να βγάλουν καλά υβριδικά σύντομα.
Επίσης αυτός στη Βαλένθια μου είπε ότι τα Τέσλα σε ζεστά κλίματα με συνεχή χρήση κλιματισμού έχουν πολύ μεγάλη μείωση της αυτονομίας και ότι δεν κάνουν για ταξί (ενώ πχ στη Νορβηγία δεν έχουν θέματα).Το Prius και εγώ θα ήθελα, γιατί το Auris που οδήγησα (τον Αύγουστο) με απογοήτευσε. Το Prius είναι μια κατηγορία επάνω και ο πωλητής μου είπε ότι είναι πολύ καλύτερο από το Auris.
Εχετε ακουσει/διαβασει κατι περι ηλεκτρομαγνιτικου πεδιου και εκθεση σε ακτινοβολια,λογω των μπαταριων στα υβριδικα/ηλεκτρικα οχηματα;;;;
Όχι, αλλά λογικά θα υπάρχει. Απλά δεν ξέρω σε τι επίπεδα και εάν υπάρχει κάποια 'μόνωση' για να μην εισέρχονται στην καμπίνα ή όχι.
Οδήγησα....