-
Και όμως το καλοκαίρι στη Τζια είδα 2 Xperience !!! (μάλλον TDi πρέπει να ήταν) και είδα και -νομίζω- 3 Allroad, δεν πρέπει να έχω δει τόσα Allroad μαζεμένα μέχρι τώρα στη ζωή μου
Μιλάω για σύγκριση αυτών των μοντέλων, καθώς τα ψηλά s/w θεωρούνται ευθέως αντίπαλοι των SUVs. Και αυτό το αναφέρουν τόσο οι ίδιοι οι κατασκευαστές, όσο και όλα τα άρθρα που τεστάρουν/συγκρίνουν αυτές τις εκδόσεις.
Πάντως περιμένω να δω την τιμολόγηση του Ateca, με το αγγλικό site ως βάση σύγκρισης, σχεδόν όλες οι τιμές όλων των μοντέλων (από Mii μέχρι Alhambra) πάνε σχεδόν ισόποσες από λίρα σε ευρώ, θα είναι εξαιρετικά περίεργο το Ateca να ξεφύγει τόσο πολύ προς τα πάνω. π.χ. με τον 1.0 η τιμή ξεκινάει από 18Κ λίρες, άρα με την λογική τιμολόγησης όλων των υπολοίπων Seat, θα θεωρούσα λογική μια αρχική τιμή 18Κ ευρώ για το βασικό 1.0. Αν όμως πάει στα 22Κ, κάτι δεν θα έχουν σκεφτεί καλά στη Seat εδώ...
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Νομίζω ο καλύτερος μπούσουλας για πιθανές τιμές είναι οι διαφορές που έχει το golf με το leon. H seat σε σχέση με την vw κοστολογεί συνήθως, και φροντίζει να υπάρχει καλή διαφορά.
Δες: http://www.seat.gr/content/dam/countrie ... es-new.pdf
Και: http://www.volkswagen.gr/content/medial ... lf-tgi.pdfΕγώ θα υπολόγιζα 5-6 χιλιάρικα κάτω σε σχέση με το αντίστοιχο tiguan (μοτέρ, μετάδοση, κιβώτιο και χοντρικά εξοπλισμό), όσο δηλαδή οι ακριβές εκδόσεις του leon σε σχέση με το αντίστοιχο golf.
Παραθέτω τιμοκατάλογο tiguan: http://www.volkswagen.gr/content/medial ... tiguan.pdfΆρα κάπου μεταξύ 28 και 30 χιλιάρικα για 1.4 TSI με 4χ4 (για manual, συν 2 χιλιάρικα για DSG). Για έκδοση style.
Το κλειδί είναι η λιανική τιμή προ φόρων, γιατί το tiguan σε αυτήν την έκδοση κάνει 22677, αν το ateca βγει στα 19900, τότε η τελική τιμή πέφτει στα 28 περίπου.
Συνηθως η vw βαζει λιγο παραπανω εξοπλισμο για να δικαιολογησει τη διαφορα περα απο το ονομα οποτε θα πρεπει να δεις απο κοντα και τα δυο συγκρινοντας εξοπλισμους.
Μπορει το ateca να εχει ενα δυο πραγματα λιγοτερο ή κανα δυο αλλα διαφορετικα. Μονο εσυ θα κρινεις τι σε βολευει γιατι οτι πουμε εμεις δεν θα εχει ιδιαιτερη σημασια παρα μονο συμβουλευτικαΓενικά τα seat είναι decontented σε σχέση με τα vw. Δε μπορεί να γίνει διαφορετικά να είναι σε διαφορετικές γκάμες τιμών. Δεν είναι μόνο στοιχεία του εξοπλισμού, είναι και στα υλικά, στις ηχομονώσεις κλπ. Γενικώς είναι τίμια αυτοκίνητα γι'αυτά που ζητάνε, αλλά δεν παίρνεις απλώς το ίδιο αμάξι φθηνότερα.
Εκεί που συνήθως δεν κάνουν εκπτώσεις είναι στα drivetrain (κινητήρας, μετάδοση, κιβώτιο). Αν αυτό μετράει για κάποιον το περισσότερο, τότε είναι καλές περιπτώσεις.
Εδώ οι άνθρωποι πουλάνε hot hatch με 290 άλογα 28 χιλιάρικα, τι να λέμε; -
Ο χρήστης mcduck έγραψε:
Νομίζω ο καλύτερος μπούσουλας για πιθανές τιμές είναι οι διαφορές που έχει το golf με το leon. H seat σε σχέση με την vw κοστολογεί συνήθως, και φροντίζει να υπάρχει καλή διαφορά.
Δες: http://www.seat.gr/content/dam/countrie ... es-new.pdf
Και: http://www.volkswagen.gr/content/medial ... lf-tgi.pdfΕγώ θα υπολόγιζα 5-6 χιλιάρικα κάτω σε σχέση με το αντίστοιχο tiguan (μοτέρ, μετάδοση, κιβώτιο και χοντρικά εξοπλισμό), όσο δηλαδή οι ακριβές εκδόσεις του leon σε σχέση με το αντίστοιχο golf.
Παραθέτω τιμοκατάλογο tiguan: http://www.volkswagen.gr/content/medial ... tiguan.pdfΆρα κάπου μεταξύ 28 και 30 χιλιάρικα για 1.4 TSI με 4χ4 (για manual, συν 2 χιλιάρικα για DSG). Για έκδοση style.
Το κλειδί είναι η λιανική τιμή προ φόρων, γιατί το tiguan σε αυτήν την έκδοση κάνει 22677, αν το ateca βγει στα 19900, τότε η τελική τιμή πέφτει στα 28 περίπου.
Συνηθως η vw βαζει λιγο παραπανω εξοπλισμο για να δικαιολογησει τη διαφορα περα απο το ονομα οποτε θα πρεπει να δεις απο κοντα και τα δυο συγκρινοντας εξοπλισμους.
Μπορει το ateca να εχει ενα δυο πραγματα λιγοτερο ή κανα δυο αλλα διαφορετικα. Μονο εσυ θα κρινεις τι σε βολευει γιατι οτι πουμε εμεις δεν θα εχει ιδιαιτερη σημασια παρα μονο συμβουλευτικαΓενικά τα seat είναι decontented σε σχέση με τα vw. Δε μπορεί να γίνει διαφορετικά να είναι σε διαφορετικές γκάμες τιμών. Δεν είναι μόνο στοιχεία του εξοπλισμού, είναι και στα υλικά, στις ηχομονώσεις κλπ. Γενικώς είναι τίμια αυτοκίνητα γι'αυτά που ζητάνε, αλλά δεν παίρνεις απλώς το ίδιο αμάξι φθηνότερα.
Εκεί που συνήθως δεν κάνουν εκπτώσεις είναι στα drivetrain (κινητήρας, μετάδοση, κιβώτιο). Αν αυτό μετράει για κάποιον το περισσότερο, τότε είναι καλές περιπτώσεις.
Εδώ οι άνθρωποι πουλάνε hot hatch με 290 άλογα 28 χιλιάρικα, τι να λέμε;+1
Συμφωνω απλα δε το ανεφερα αυτο για την ηχομονωση, υλικα..... γιατι θα ελεγαν πως ειμαι προκατελλειμενος.18.000 δε νομιζω να ξεκινα με την καμια και ας εχει τον 1000αρη με τα 115 αλογα
-
Έχω υπάρξει πελάτης της εταιρίας (δύο φορές μάλιστα) και έχω μείνει ευχαριστημένος. Δεν υπάρχει ίχνος προκατάληψης σε αυτά που γράφω, είναι απλός ρεαλισμός.
Υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα βέβαια, το πρώτης γενιάς leon ήταν χτισμένο απίστευτα, πραγματική ευκαιρία (επίτηδες φτιαγμένο έτσι σε μια εποχή που γινόταν relaunch το seat brand από το VAG).Από εκεί και πέρα, για μένα το μεγαλύτερο πρόβλημα (που έχει να κάνει και με την ελληνική υπαρκτή πραγματικότητα) είναι ότι για την seat 'sport' σημαίνει 'σκληρή ανάρτηση'. Και στους ελληνικούς δρόμους, ακόμα και οι απλές εκδόσεις χάνουν σε άνεση σαν αποτέλεσμα. Ειδικά cupra εκδόσεις είναι κουραστικές σε απλές μετακινήσεις (για μένα τουλάχιστον).
Δεν ξέρω τι παίζει με το ateca πάντως, που απευθύνεται σε άλλο κοινό γενικώς.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Και όμως το καλοκαίρι στη Τζια είδα 2 Xperience !!! (μάλλον TDi πρέπει να ήταν) και είδα και -νομίζω- 3 Allroad, δεν πρέπει να έχω δει τόσα Allroad μαζεμένα μέχρι τώρα στη ζωή μουΜιλάω για σύγκριση αυτών των μοντέλων, καθώς τα ψηλά s/w θεωρούνται ευθέως αντίπαλοι των SUVs. Και αυτό το αναφέρουν τόσο οι ίδιοι οι κατασκευαστές, όσο και όλα τα άρθρα που τεστάρουν/συγκρίνουν αυτές τις εκδόσεις.
Πάντως περιμένω να δω την τιμολόγηση του Ateca, με το αγγλικό site ως βάση σύγκρισης, σχεδόν όλες οι τιμές όλων των μοντέλων (από Mii μέχρι Alhambra) πάνε σχεδόν ισόποσες από λίρα σε ευρώ, θα είναι εξαιρετικά περίεργο το Ateca να ξεφύγει τόσο πολύ προς τα πάνω. π.χ. με τον 1.0 η τιμή ξεκινάει από 18Κ λίρες, άρα με την λογική τιμολόγησης όλων των υπολοίπων Seat, θα θεωρούσα λογική μια αρχική τιμή 18Κ ευρώ για το βασικό 1.0. Αν όμως πάει στα 22Κ, κάτι δεν θα έχουν σκεφτεί καλά στη Seat εδώ...
Πολύ δύσκολο να κατέβει τόσο χαμηλά. Τόσο κάνουν τα leon, δεν μπορεί η διαφορά να είναι ανύπαρκτη. Καμιά εταιρία δεν έχει τόσο κοντά σε τιμή το crossover της με το αντίστοιχο hatch.
Επίσης τα κοστολόγια της κατηγορίας, τουλάχιστον εδώ, τα ορίζει το qashqai.
-
... το οποίο ξεκινάει από τα 19 χιλιάρικα
Βεβαίως το 4χ4 πάει 31000. -
Εμ βλέπετε τελικά που έχω δίκιο που λέω ότι αν το Ateca ξεκινάει από τα 22Κ, κάτι θα έχουν υπολογίσει λάθος στη Seat Ελλάς ?
Από ότι βλέπω, λαμβάνοντας υπόψη και αυτό που λέει ο mcduck περί QQ, θεωρώ τα ψηλά 18αρια, άντε να καβαλήσει ελαφρώς τα 19Κ, πιο λογική αρχική τιμή. Εφόσον το Leon με το 1000αρι παίζει 16,5-17Κ, αυτό κουμπώνει και με το σχόλιο που έχω διαβάσει περί 'τιμή Leon + 2Κ'. Και εκεί μάλιστα, έχει λογική να πεις ότι βάζω εξοπλισμό, βάζω DSG, βάζω 4κίνηση, φτάνω στα 26-27Κ, και πλέον είναι ανταγωνιστικό, ίσως καλύτερο και σίγουρα καλύτερο vfm από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί. Τότε ναι, θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμί...
-
H βασική τιμή παίζει το ρόλο του κράχτη, μόνο σε κάτι leasing παίζει στην πράξη. Οι περισσότερες αντιπροσωπείες δεν τα εισάγουν καν.
Τώρα για τις 'πραγματικές' εκδόσεις, το 28000 που είπα εγώ σε χαλάει και το 27000 όχι; Δηλαδή θα πεις δεν θα πάρω επειδή κάνει 1 χιλιάρικο παραπάνω;
Ακόμα και αν θεωρήσουμε ότι οι τιμές για μοτέρ βενζίνης είναι φθηνότερες από αντίστοιχες για diesel (που δεν ισχύει πια λόγω των νέων τελών ταξινόμησης), δεν είναι δυνατόν να κάνει undercut το αντίστοιχο qashqai ένα ολόκληρο πεντοχίλιαρο (diesel με 130 άλογα, αυτόματο 4x4 qashqai με αντίστοιχο εξοπλισμό κάνει 33000).
Επίσης να σημειωθεί ότι το αντίστοιχο για τη nissan είναι pulsar+5000.Δες το και διαφορετικά. Στα 28-29 χιλιάρικα, με ποιό ανταγωνίζεται το ateca; (4χ4, 150 άλογα, χαμηλά τέλη, αυτόματο)
-
Ο χρήστης mcduck έγραψε:
... δεν είναι δυνατόν να κάνει undercut το αντίστοιχο qashqai ένα ολόκληρο πεντοχίλιαρο (diesel με 130 άλογα, αυτόματο 4x4 qashqai με αντίστοιχο εξοπλισμό κάνει 33000).Μια μικρή 'διόρθωση': Το QQ δυστυχώς ΔΕΝ βγαίνει με αυτόματο κιβώτιο και 4χ4. Είναι ή αυτόματο ή 4χ4.
-
Εντάξει, για 1 χιλιάρικο ίσως όχι, αλλά αν αντί για βασική στα 19Κ θεωρήσουμε τα 22Κ (δηλαδή 3Κ), και αυτή μεταφέρεται αναλογικά σε όλες τις εκδόσεις (αφού ο επιπλέον εξοπλισμός, κινητήρες κλπ προστίθενται στην αρχική/βασική τιμή) τότε μια τελική διαφορά των 3Κ, ε όπως και να το κάνουμε τη σκέφτεσαι...
-
Καταρχην να ξεκαθαρισουμε κατι:1000αρη με 4χ4 δε γινεται. Αυτο θα ειναι ειτε το tsi με τα 150 ειτε το tdi το διλιτρο. Πιστευω πως το tsi με τα 150 θα μπορει να παιξει γυρω στα 30.000+ που και παλι καλη τιμη θα ειναι
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
... δεν είναι δυνατόν να κάνει undercut το αντίστοιχο qashqai ένα ολόκληρο πεντοχίλιαρο (diesel με 130 άλογα, αυτόματο 4x4 qashqai με αντίστοιχο εξοπλισμό κάνει 33000).
Μια μικρή 'διόρθωση': Το QQ δυστυχώς ΔΕΝ βγαίνει με αυτόματο κιβώτιο και 4χ4. Είναι ή αυτόματο ή 4χ4.
Σωστός. Άρα η (θεωρητική) ψαλίδα ανοίγει ακόμα περισσότερο.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Εντάξει, για 1 χιλιάρικο ίσως όχι, αλλά αν αντί για βασική στα 19Κ θεωρήσουμε τα 22Κ (δηλαδή 3Κ), και αυτή μεταφέρεται αναλογικά σε όλες τις εκδόσεις (αφού ο επιπλέον εξοπλισμός, κινητήρες κλπ προστίθενται στην αρχική/βασική τιμή) τότε μια τελική διαφορά των 3Κ, ε όπως και να το κάνουμε τη σκέφτεσαι...Το QQ που χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα έχει ένα εύρος από 19000 μέχρι 37000 (χωρίς να έχει καν μοτέρ μεγαλύτερο από 1600 στην γκάμα του).
Μπορεί κάλλιστα και το ateca να έχει αντίστοιχο εύρος. Άρα το μοντέλο που σε ενδιαφέρει, πού το φαντάζεσαι να τοποθετείται εντός αυτού του εύρους; Εμένα μου φαντάζει προς το 30άρι.Αλλά όπως είπα και στο πρώτο μου post, το κλειδί είναι η τιμή λιανικής προ φόρων. Αν καταφέρουν κι έχουν τέτοια έκδοση (μάλλον χωρίς DSG όμως) στα 19900, τότε θα κάνει περίπου 28000. Ένα τέτοιο θα πουλούσε σαν ζεστό ψωμάκι (στην πεινασμένη για μεσαία crossover αγορά) γιατί ουσιαστικά παίζει χωρίς αντίπαλο. Αν πατήσεις τα 20000, κατευθείαν πας 30500 τελική τιμή (υπάρχει σκαλοπάτι λόγω φόρων).
-
Δεν ξέρω αν σας έχει έρθει πρόσκληση για test-drive, εγώ πάντως που είχα εκδηλώσει ενδιαφέρον μου ήρθε σχετικό mail, ήδη μίλησα με τη Βελμάρ στο Μαρούσι, και έκλεισα ραντεβού για την ερχόμενη Δευτέρα το απόγευμα. Θα δω μπας και έχουν και κανά Leon ST (ή ακόμα καλύτερα XPerience) για να συγκρίνω ατάκα και επιτόπου
-
Να τα μααςςς!
*Θύμα των εκπομπών ρύπων έπεσε το νέο Seat Ateca στην μπροστοκίνητη πετρελαιοκίνητη έκδοση με τον 2-λιτρο TDI κινητήρα απόδοσης 150 ίππων, καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής οικονομικής εφημερίδας Frankfurter Allgemeine, το συγκεκριμένο μοντέλο δεν τηρεί τις προδιαγραφές ρύπων Euro6.
Ο λόγος είναι η απουσία συστήματος ουρίας, καθώς η παραπάνω έκδοση δεν διαθέτει AdBlue, ώστε να μειώνονται οι εκπομπές ρύπων, και πιο συγκεκριμένα του μονοξειδίου του αζώτου (NOx). Να θυμίσω ότι αυτή ακριβώς ήταν η αιτία που ξέσπασε το σκάνδαλο της VW.
Αν τελικά ισχύει κάτι τέτοιο, καταλαβαίνει ότι όσοι έχουν ήδη παραγγείλει το συγκεκριμένο μοντέλο η SEAT θα πρέπει να βρει μια λύση. Έτσι, οι συγκεκριμένοι πελάτες θα λάβουν είτε την δυνατότερη έκδοση με τα 190 άλογα με επιπλέον κόστος €3.000 (κέρδος €3.000), είτε θα δώσει τη δυνατότητα χρονομίσθωσης ενός άλλου αυτοκινήτου μοντέλου μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα.
* -
Εχει πεθάνει το diesel και δυστυχως τα φορτωθήκαμε
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εχει πεθάνει το diesel και δυστυχως τα φορτωθήκαμεΓια μια 10ετία ακόμη χλωμότατο...
-
Κάτι ξέρω εγώ που κοιτάω μόνο βενζίνη
Από ότι έμαθα, το test drive γίνεται με αυτό ακριβώς το μοντέλο (το δυνατό TDi), οπότε θα δω και τα πως, τι, γιατί του συγκεκριμένου. Σχεδόν καπάκι έκλεισα και το test drive για το XPerience*, ώστε να μπορέσω να τα συγκρίνω άμεσα.
*το οποίο θα είναι σε δύο δόσεις, θα οδηγήσω το XPerience με τον μικρό diesel, και για να δω το πακέτο 1.8Τ DSG θα οδηγήσω ένα FR
Edit: τώρα μόλις είδα αυτό Επίσημο: Seat Ateca X-Perience
Πλάκα έχει, δηλαδή κάνουν ακόμα πιο SUVειδές το SUVειδές τους ? -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εχει πεθάνει το diesel και δυστυχως τα φορτωθήκαμεΕφόσον δεν σας κότςαρεί ξαφνικά το κράτος κανένα ντιζελοσημο μια χαρά θα την περνάτε με την χαμηλη καταναλωση και την θεωρητικά οικονομική συντήρηση για οσο το έχετε.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Κάτι ξέρω εγώ που κοιτάω μόνο βενζίνηΑπό ότι έμαθα, το test drive γίνεται με αυτό ακριβώς το μοντέλο (το δυνατό TDi), οπότε θα δω και τα πως, τι, γιατί του συγκεκριμένου. Σχεδόν καπάκι έκλεισα και το test drive για το XPerience*, ώστε να μπορέσω να τα συγκρίνω άμεσα.
*το οποίο θα είναι σε δύο δόσεις, θα οδηγήσω το XPerience με τον μικρό diesel, και για να δω το πακέτο 1.8Τ DSG θα οδηγήσω ένα FR
Edit: τώρα μόλις είδα αυτό Επίσημο: Seat Ateca X-Perience
Πλάκα έχει, δηλαδή κάνουν ακόμα πιο SUVειδές το SUVειδές τους ?Πολύ όμορφο το πακέτο του Ateca X-Perience σε όλα του, μέσα έξω! Ποιος ξέρει όμως πόσο θα βγαίνει με τέτοια χαρακτηριστικά...
Περιμένουμε εντυπώσεις από το test drive
Seat Ateca