Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανταλλαγή CX7 με.....τι ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ανταλλαγή CX7 με.....τι ?
    • 1
    • 2
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 29 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    97
    675
    1956
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mcduck last edited by

      Ο χρήστης nonos έγραψε:

      Τι να πω, μεταχειρισμένο VAG εγώ δεν θα έπαιρνα ελαφρά την καρδία (έχω αντίθετα αγοράσει δύο καινούρια μέχρι τώρα), ειδικά αν έκανε σοβαρά λεφτά και μάλιστα είχα σκοπό να το σκαλίσω κι όλας.

      Μονο 20vt.. το φτυνεις και παιρνει αλογα και δε σπαει-δε χαλαει.

      Το ένα από τα δύο που προείπα, τέτοιο είχε. Ισχύει στο ακέραιο αυτό για τα άλογα. Αλλά άλλες εποχές, σήμερα σε 16λ/100χλμ πόλη δεν είναι κατανάλωση που παλεύεται Και μην αρχίσω για τους ρύπους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dactilidis-john last edited by

        Δεν σπαει δε χαλαει ο 20vt? Ο πειραγμενος εννοω. Δεν ειρωνευομαι απλα ενας φιλος δουλευει σε αρκετα γνωστο συνεργειο που ασχολειται με πειραγματα και γενικα με πειραγμενα ευρωπαικα -ιαπωνικα και μου λεει οτι εχει βαρεθει να βλεπει πειραγμενα Vag κυριως 20vt με σοβαρες βλαβες ειτε στο μοτερ-τουρμπο ειτε σε περιφερειακα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nonos last edited by

          Αναλογα και ποιος το φτιαξε, αλλα το πρωτο σταδιο εβγαζε για πλακα 200-220 μη πω και παραπανω ,απο 150-180 αρχικα, με ιδια αξιοπιστια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the-ace last edited by

            Ακριβώς επειδή ο 20βαλβιδος έπαιρνε εύκολα και φθηνά άλογα, πολλά μοτέρ είχανε φτάσει σε 3xx και 4χχ άλογα, οπότε πλέον λογικό να έχουν προβλήματα και να σκάνε. Και πάλι όμως, τα λογικά Stage1 και 2 δεν έχουν σοβαρά προβλήματα, ξέρω 2-3 τέτοια μοτέρ (όλα Stage1 πλην ενός Stage2, και αυτό με περιφερειακά πραγματάκια) σε φιλικό περιβάλλον με πολλά χλμ (μερικά κοντά 200Κ) που δεν έχουν βγάλει κιχ.

            Επειδή πάντως με ενδιαφέρει η προοπτική, το Stage1 (απλό remap) της ΜΤΜ για τον 1.8 στο καινούριο Leon το δίνουν 1900€ για διατήρηση εγγύησης σαν καινούριο (μέχρι 2 χρόνια από την πρώτη κυκλοφορία). Μιλάω για το γερμανικό site, δεν έχω μιλήσει με τον Έλληνα αντιπρόσωπο (Sport Center ?)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mcduck last edited by

              Ο χρήστης The Ace έγραψε:
              Ακριβώς επειδή ο 20βαλβιδος έπαιρνε εύκολα και φθηνά άλογα, πολλά μοτέρ είχανε φτάσει σε 3xx και 4χχ άλογα, οπότε πλέον λογικό να έχουν προβλήματα και να σκάνε. Και πάλι όμως, τα λογικά Stage1 και 2 δεν έχουν σοβαρά προβλήματα, ξέρω 2-3 τέτοια μοτέρ (όλα Stage1 πλην ενός Stage2, και αυτό με περιφερειακά πραγματάκια) σε φιλικό περιβάλλον με πολλά χλμ (μερικά κοντά 200Κ) που δεν έχουν βγάλει κιχ.

              Επειδή πάντως με ενδιαφέρει η προοπτική, το Stage1 (απλό remap) της ΜΤΜ για τον 1.8 στο καινούριο Leon το δίνουν 1900€ για διατήρηση εγγύησης σαν καινούριο (μέχρι 2 χρόνια από την πρώτη κυκλοφορία). Μιλάω για το γερμανικό site, δεν έχω μιλήσει με τον Έλληνα αντιπρόσωπο (Sport Center ?)

              Γενικώς στον 20VT έχουν ασελγήσει πάνω του πολλοί, ακριβώς επειδή δε χάλαγε εύκολα. Όλα σπάνε αν τα σκίσεις όμως, αν αρχίσεις και αποσυνδέεις αισθητήρες, κόβεις καλώδια, ανεβάζεις υπερβολικές πιέσεις κλπ. Ήταν πειραματόζωο για διάφορους. Αυτό συν το γεγονός ότι πλέον μιλάμε για πολλά χρόνια πίσω (άρχισε να γίνεται phase out ήδη από το 2005).
              Αλλά αυτό που λες ισχύει σίγουρα, αν το έκανες με προσοχή και τα σωστά parts, σήκωνε αρκετά. Ειδικά στις εκδόσεις που ήταν ήδη high-end (μην ξεχνάμε ότι έβγαινε σε εκδόσεις από 150 μέχρι 225 άλογα).

              Για τον καινούριο 1.8 που συζητάμε, στο δικό μου το μυαλό είναι ό,τι πιο αξιόπιστο βγάζει σε turbo-βενζίνη το VAG σήμερα. Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά δεν έχω διαβάσει ποτέ το παραμικρό γι' αυτόν (για αστοχίες βλάβες κλπ).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dactilidis-john last edited by

                Ακριβως γι αυτο ειπα ο πειραγμενος. Και λογικα ο πολυ πειραγμενος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kpsig moderator last edited by

                  Ο χρήστης mcduck έγραψε:

                  Ακριβώς επειδή ο 20βαλβιδος έπαιρνε εύκολα και φθηνά άλογα, πολλά μοτέρ είχανε φτάσει σε 3xx και 4χχ άλογα, οπότε πλέον λογικό να έχουν προβλήματα και να σκάνε. Και πάλι όμως, τα λογικά Stage1 και 2 δεν έχουν σοβαρά προβλήματα, ξέρω 2-3 τέτοια μοτέρ (όλα Stage1 πλην ενός Stage2, και αυτό με περιφερειακά πραγματάκια) σε φιλικό περιβάλλον με πολλά χλμ (μερικά κοντά 200Κ) που δεν έχουν βγάλει κιχ.

                  Επειδή πάντως με ενδιαφέρει η προοπτική, το Stage1 (απλό remap) της ΜΤΜ για τον 1.8 στο καινούριο Leon το δίνουν 1900€ για διατήρηση εγγύησης σαν καινούριο (μέχρι 2 χρόνια από την πρώτη κυκλοφορία). Μιλάω για το γερμανικό site, δεν έχω μιλήσει με τον Έλληνα αντιπρόσωπο (Sport Center ?)

                  Γενικώς στον 20VT έχουν ασελγήσει πάνω του πολλοί, ακριβώς επειδή δε χάλαγε εύκολα. Όλα σπάνε αν τα σκίσεις όμως, αν αρχίσεις και αποσυνδέεις αισθητήρες, κόβεις καλώδια, ανεβάζεις υπερβολικές πιέσεις κλπ. Ήταν πειραματόζωο για διάφορους. Αυτό συν το γεγονός ότι πλέον μιλάμε για πολλά χρόνια πίσω (άρχισε να γίνεται phase out ήδη από το 2005).
                  Αλλά αυτό που λες ισχύει σίγουρα, αν το έκανες με προσοχή και τα σωστά parts, σήκωνε αρκετά. Ειδικά στις εκδόσεις που ήταν ήδη high-end (μην ξεχνάμε ότι έβγαινε σε εκδόσεις από 150 μέχρι 225 άλογα).

                  Για τον καινούριο 1.8 που συζητάμε, στο δικό μου το μυαλό είναι ό,τι πιο αξιόπιστο βγάζει σε turbo-βενζίνη το VAG σήμερα. Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά δεν έχω διαβάσει ποτέ το παραμικρό γι' αυτόν (για αστοχίες βλάβες κλπ).

                  OXI δεν αντέχει επάνω από 210 άλογα αν το κυνηγάς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the-ace last edited by

                    Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                    OXI δεν αντέχει επάνω από 210 άλογα αν το κυνηγάς.

                    Αναφέρεσαι στον 1.8 του Leon ? Αφού η ίδια η ΜΤΜ το δίνει με εγγύηση στα 230 άλογα (και 260 με μεταλλικό καταλύτη)

                    Ή μήπως αναφέρεσαι στο DSG ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • limited_one
                      limited_one moderator last edited by

                      http://www.stock-center.gr/car/7842
                      Πως σου φαίνεται αυτο?
                      ή
                      http://www.stock-center.gr/car/8874

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        the-ace last edited by

                        Ενώ γενικώς κοιτάω την Χ1 (βλέπε και σχόλιά μου στο σχετικό thread για την καινούρια), προτιμώ να κοιτάξω την 2λιτρη turbo, παρά το ατμοσφαιρικό 2λιτρο ή το 1600αρι twinpower. Κυρίως όμως θα πρέπει να κοιτάξω από κοντά και να οδηγήσω μια Χ1 pre-f/l, για να δω γενικότερα το όχημα, δεν το ξέρω καθόλου....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Ο χρήστης The Ace έγραψε:
                          Ενώ γενικώς κοιτάω την Χ1 (βλέπε και σχόλιά μου στο σχετικό thread για την καινούρια), προτιμώ να κοιτάξω την 2λιτρη turbo, παρά το ατμοσφαιρικό 2λιτρο ή το 1600αρι twinpower. Κυρίως όμως θα πρέπει να κοιτάξω από κοντά και να οδηγήσω μια Χ1 pre-f/l, για να δω γενικότερα το όχημα, δεν το ξέρω καθόλου....

                          Εάν αντέχεις το σχήμα (εμένα μου αρέσει!), οδηγικά είναι πολύ καλή (εξάλλου βασίζεται στην 3αρα Ε91) και ακόμα καλύτερα εάν βρεις το F/L μοντέλο που είχε κάποιες μικρές αλλαγές στην ανάρτηση για μεγαλύτερη άνεση και είναι και αισθητικά λίγο καλύτερη.

                          Εάν μπορώ να βοηθήσω (είτε στον έλεγχο αυτοκινήτου είτε στο να βρείς) μου λές.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the-ace last edited by

                            Ο χρήστης limited_one έγραψε:
                            http://www.stock-center.gr/car/7842
                            Πως σου φαίνεται αυτο?
                            ή
                            http://www.stock-center.gr/car/8874

                            Να πω την μαύρη αλήθειά μου, μπορεί να κοίταγα εδώ

                            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8506933/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • limited_one
                              limited_one moderator last edited by

                              Ο χρήστης The Ace έγραψε:

                              http://www.stock-center.gr/car/7842
                              Πως σου φαίνεται αυτο?
                              ή
                              http://www.stock-center.gr/car/8874

                              Να πω την μαύρη αλήθειά μου, μπορεί να κοίταγα εδώ

                              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8506933/

                              Ωραίο φαίνεται! Θα μπορούσες να πας να δεις αν σε συμφέρει ανταλλαγή. Το καλύτερο θα ειναι βέβαια να πουλήσεις το c5 και μετά με την άνεση σου να περιμένεις μέχρι να βρεις το ιδανικό όχημα!

                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Ο χρήστης The Ace έγραψε:

                                http://www.stock-center.gr/car/7842
                                Πως σου φαίνεται αυτο?
                                ή
                                http://www.stock-center.gr/car/8874

                                Να πω την μαύρη αλήθειά μου, μπορεί να κοίταγα εδώ

                                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8506933/

                                To 1o είναι απαράδεκτα γυμνή έκδοση...ήταν έκδοση μόνο για Leasing (η βασική έκδοση που κόστιζε €27.000 είχε τουλάχιστον ζάντες αλουμινίου, δερμάτινο τιμόνι και κλιματισμό) και την πουλάνε πολύ ακριβά κατά την γνώμη μου.

                                Το 2ο φαίνεται καλύτερη περίπτωση (και σε καλύτερη τιμή), αλλά πολύ καλός έλεγχος (ένεκα εμπόρου) για κατάσταση αυτοκινήτου και χιλιόμετρα.

                                ΥΓ: Έχε υπόψιν ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει αρκετά μεγάλη κατανάλωση. Και ένα 'μυστικό' (δεν το γνωρίζουν πολλοί με αυτή την έννοια): ο 1.600αρης δεν είναι ο Ν13 που φοράει η σειρά 1/3 (όπως η δικιά μου), αλλά ειδική έκδοση του Ν20 (δλδ. του δίλιτρου) με λιγότερα κυβικά. Εξ ού και είναι πιο δυνατός (αλλά και πιο διψασμένος) από τον Ν13.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the-ace last edited by

                                  Κοιτάχτε τώρα περίπτωση, σε σχέση πάντα με την Χ1

                                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8506933/
                                  f/l με τον 1600αρη με τα πάντα όλα μέσα (πλην navi)

                                  ή

                                  http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5982799/
                                  σχεδόν ίδιο με το 2λιτρο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Ο χρήστης The Ace έγραψε:
                                    Κοιτάχτε τώρα περίπτωση, σε σχέση πάντα με την Χ1

                                    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8506933/
                                    f/l με τον 1600αρη με τα πάντα όλα μέσα (πλην navi)

                                    ή

                                    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5982799/
                                    σχεδόν ίδιο με το 2λιτρο

                                    Είσαι σίγουρος για το 1ο link? Είναι το ίδιο με το προηγούμενο (της Auto Marin) και εννοείται ότι δεν έχει τα 'πάντα όλα μέσα', ουσιαστικά τον βασικό εξοπλισμό έχει (ο κατάλογος των έξτρα της BMW είναι μακροσκελέστατος!!)

                                    Το 2ο είναι το 2λιτρο πισωκίνητο (καλύτερο αυτοκίνητο σαφώς από το 1.6) το οποίο έχει χαμηλότερη τιμή γιατί 'τιμωρείται' που είναι 2λιτρο. Δεν γνωρίζω καθόλου τον έμπορο, αλλά μου κάνει εντύπωση γιατί υπάρχει πάνω από 4-5 μήνες αυτή η αγγελία.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      the-ace last edited by

                                      Ναι το ίδιο link είναι, απλώς μου έκανε εντύπωση γιατί στην αναζήτηση βγαίνουν δίπλα-δίπλα, είναι άσπρα, ίδια χλμ, κοντινός μήνας κυκλοφορίας, και παραπλήσιο εξοπλισμό.

                                      Τα πάντα όλα εννοώ βασικά δερμάτινο, αυτόματο, διζωνικό, ξέρω ότι οι λίστες των extras στους γερμανούς είναι μερικές σελίδες, το είδα όταν είχα πάει -πριν πολλάαααααα χρόνια- να configurάρω ένα Α5

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        Ο χρήστης The Ace έγραψε:

                                        Τα πάντα όλα εννοώ βασικά δερμάτινο, αυτόματο, διζωνικό, ξέρω ότι οι λίστες των extras στους γερμανούς είναι μερικές σελίδες, το είδα όταν είχα πάει -πριν πολλάαααααα χρόνια- να configurάρω ένα Α5

                                        Το Χ1 1.6 έβγαινε μόνο αυτόματο, διζωνικό έχει στάνταρ (εκτός της leasing έκδοσης) και τα καθίσματα είναι δερματίνη (όσο μπορώ να δώ από τις φωτό - θέλω vin για να σιγουρευτώ), οπότε δεν έχει κάποια έξτρα, αυτό θέλω να πω. Είναι η βασική έκδοση που έβγαινε στην Ελλάδα (είχε αρκετά καλό στάνταρ εξοπλισμό), οπότε η τιμή είναι καλή αλλά όχι και κάτι το ιδιαίτερο.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          the-ace last edited by

                                          Ναι το είδα και εγώ σε παλιά άρθρα, και μου το είπε και ο κουμπάρος μου που είναι BMWδάκιας για την 16i. Άρα αν στα 29Κ (χωρίς απόσυρση) της βασικής εφαρμόσουμε μια τυπική απομείωση 18%+16%+15% στην 3ετία, μας δίνει μια ενδεικτική τιμή περίπου στα 17K, πολύ μακρυά από τα σχεδόν 22Κ (συζητήσιμα βέβαια) που ζητάει...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wantone last edited by

                                            Για τι καταναλωσεις μιλαμε; Τα παραπανω βασικο εξοπλισμο εχουν αλλα το αμαξι ειναι ωραιο ακομα και σημερα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 29 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr