-
Ο χρήστης afex έγραψε:
Αργούν χαρακτηριστικά... απαιτούμε άμεση παράδοση και εντυπώσεις!
Χαχα. Τουλαχιστον θα ειναι φρεσκο σαν ζεστο ψωμι
Στάλθηκε με tapa
Σε ένα review του κινητήρα αυτού ο οδηγός έλεγε πως φορτωμένο το tiguan με επιβάτες και αποσκευες ζορίζεται να φτάσει τα 120χμ/ώρα. Για αυτό σκέφτομαι τα 190 άλογα tdi. Δεν μπορώ να κάνω τεστ drive προς το παρόν. Στο 14:36 του βίντεο με αγγλικούς υπότιτλους ενεργοποίημενους το σχόλιο που ανέφερα
Youtube VideoSent from my iPad using Tapatalk
Υπερβολες να μη πω τιποτα αλλο. 150 αλογα πετρελαιο και ζοριζεται να παει 120χλμ?
Εγω εκανα πριν 5 ωρες το 2 λιτρο με τα 150 με πατημενο το eco που μειωνει την αποδοση και τα 140 ηρθαν αερα ασε που νομιζες οτι πηγαινες με καμια 80αριαΣτάλθηκε με tapa
-
Νομίζω ότι η αλήθεια κρύβεται κάπου στη μέση. Από τη δική μου εμπειρία με 3-4 test drive με Χ1 με 144, με 150 κ από τη συνύπαρξή μου με την 20d με τα 190 άλογα εδώ κ 17000 χλμ μπορώ να πω ότι ασφαλώς τα 150 άλογα ειναι πολύ καλά κ προσφέρουν δύναμη σε ένα αυτοκίνητο τέτοιου όγκου και βάρους κ καλύπτουν τις ανάγκες του 80% των οδηγών, αλλά υπάρχει ουσιαστική διαφορά με τα 40 άλογα παραπάνω ιδίως εάν επιθυμεί κάποιος πραγματική άνεση στην ενεργητική ασφάλεια. Προφανώς διαφορά θα υπάρχει κ με την αμέσως επόμενη κατηγορία, αν κ θα τολμήσω να γράψω ότι τώρα που η μηχανή εχει ανοίξει κ άλλο...κάποιες στιγμές που έχω πιέσει το δικό μου στα όριά του μου έχει περάσει από το μυαλό ότι για...μεγαλύτερη ασφάλεια το αμάξι ίσως θα έπρεπε να είναι ακόμη πιο βαρύ για τόσα άλογα...
Το σχόλιο αυτό έχει άμεση σχέση κ με τους άθλιους ελληνικούς δρομους που θα πρέπει να συνυπολογίζεις κάθε φορά που βυθίζεις βαθιά το πόδι στο γκάζι...Θέλω να πω ότι π.χ. στους δρόμους της Γερμανίας δεν ισχύουν τα παραπάνω! -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
ενω εντυπωση σου προκαλει που οταν πας να κατσεις ισα που πας να χαμηλωσεις και ...εκατσες.
Μετα μπηκα στο δικο μου και νομιζα θα κατσω στο δρομο!To σουβ είναι σα το μεγάλο κινητό, αμα πας σε 5+ ινστες, δε γυρνάς πίσω. Ετσι και το σουβ, αμα δεις τη βολικότητα και πρακτικότητα, ακόμα και το σενταν σου κάνει χαμηλωμένο ζμπορ. Χα! Το ίδιο και το κραβάτι (ετσι μου ήρθε γιατι πρόσφατα αλλάξαμε σε ψηλό κραβάτι και τσουπ, τη πέφτεις ή απλα γλυστρας στο σήκωμα... χεχεχεχ)
Πραγματικά τωρα που τσεκαρα και εγώ τιμές, το Τιγκουν έχει αρκετά ανταγωνιστικές τιμές. Αν δε κάνω λαθος αν θες Κια Σπορτατζ αυτόματο τετρακινητο πας στα 37+ !!!! -
Δεν ξέρω έχω κολλήσει. 1.4 Tsi 150 35700€ , 2.0 tdi 190 36700€ή tdi 150 34600€? Θα ήθελα και τη δύναμη των 190 βρε παιδί μου, με τσιγκλαει, και τετρακίνηση. Με τσιγκλαει..το αμάξι θα το κρατήσω 10 συν χρόνια δεν αλλάζω εύκολα.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Με τις τιμές που έχει το Tsi, σαφώς και το Tdi είναι πολύ πιο συμφέρουσα αγορά, αφού είναι συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο και 4κίνητο. Κρίμα να πάρει κάποιος Tiguan με τόσα χρήματα και να μην το αγοράσει 4κίνητο (γνώμη μου πάντα). Μόνο αρνητικό (για την Ελλάδα) είναι το τεκμήριο του 2λιτρου και ίσως μελλοντικός φόρος ή τέλη ή δεν ξέρω τι άλλο θα σκεφτούν!!
ΥΓ: Δευτέρα απόγευμα θα πάω να οδηγήσω το Tdi, οπότε θα γράψω και εντυπώσεις.
-
Ο χρήστης afex έγραψε:
Δεν ξέρω έχω κολλήσει. 1.4 Tsi 150 35700€ , 2.0 tdi 190 36700€ή tdi 150 34600€? Θα ήθελα και τη δύναμη των 190 βρε παιδί μου, με τσιγκλαει, και τετρακίνηση. Με τσιγκλαει..το αμάξι θα το κρατήσω 10 συν χρόνια δεν αλλάζω εύκολα.Sent from my iPad using Tapatalk
Με τόση μικρή διαφορά στην τιμή των ντίζελ πάρε τα 190 αλόγατα αν και μεταξύ μας το βλέπω σαν υπερβολή.
Καλύτερα όμως να τα έχεις εκεί κι ας κάθονται (τα 40 επιπλέον...) αντί να σου λείπουν έστω και σαν ιδέα -
Ο χρήστης afex έγραψε:
Δεν ξέρω έχω κολλήσει. 1.4 Tsi 150 35700€ , 2.0 tdi 190 36700€ή tdi 150 34600€? Θα ήθελα και τη δύναμη των 190 βρε παιδί μου, με τσιγκλαει, και τετρακίνηση. Με τσιγκλαει..το αμάξι θα το κρατήσω 10 συν χρόνια δεν αλλάζω εύκολα.Sent from my iPad using Tapatalk
Ε τι να σου πω τωρα. Εκει που φτανεις παρε το 190αρι να τελειωνεις. Εγω οδηγωντας το 150αρι diesel μου φανηκε πολυ καλο και θα σε καλυψει απολυτα με βαση και αυτο που ειχες πριν
Στάλθηκε με tapa
-
Σωστά! Ετσι κι αλλιώς στα 10 και πλέον χρόνια που σκεφτεται πως θα το κρατήσει ο φίλος το επιπλέον κόστος των 190 ίππων είναι 100 ευρώπουλα ετησίως. 2 γεμίσματα δηλαδή παραπάνω το χρόνο!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Με τις τιμές που έχει το Tsi, σαφώς και το Tdi είναι πολύ πιο συμφέρουσα αγορά, αφού είναι συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο και 4κίνητο. Κρίμα να πάρει κάποιος Tiguan με τόσα χρήματα και να μην το αγοράσει 4κίνητο (γνώμη μου πάντα). Μόνο αρνητικό (για την Ελλάδα) είναι το τεκμήριο του 2λιτρου και ίσως μελλοντικός φόρος ή τέλη ή δεν ξέρω τι άλλο θα σκεφτούν!!ΥΓ: Δευτέρα απόγευμα θα πάω να οδηγήσω το Tdi, οπότε θα γράψω και εντυπώσεις.
Αναμένουμε όλοι εντυπώσεις ιδιως μετά από τις εξαιρετικές παλιότερες κριτικές σου!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Αναμένουμε όλοι εντυπώσεις ιδιως μετά από τις εξαιρετικές παλιότερες κριτικές σου!Ευχαριστώ Βασίλη!
Αλλά μη περιμένετε και πολλά γιατί ούτε θα το έχω για πολύ ώρα ούτε πιστεύω να το έχω μόνος μου, οπότε δεν θα μπορώ να δοκιμάσω και πολλά (ούτε καν να πάω Πεντέλη όπως πήγα με το Renegade).
-
Το ειδα από κοντά σήμερα, τελικά το αδικούν οι φωτογραφίες. Δεν πήγα κοντά να δω το εσωτερικό γιατι η οδηγός ήταν μέσα. Εξωτερικά ειναι όμορφο και μου άρεσε αλλα δεν ξέρω αν θα το αγόραζα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Δεν ξέρω έχω κολλήσει. 1.4 Tsi 150 35700€ , 2.0 tdi 190 36700€ή tdi 150 34600€? Θα ήθελα και τη δύναμη των 190 βρε παιδί μου, με τσιγκλαει, και τετρακίνηση. Με τσιγκλαει..το αμάξι θα το κρατήσω 10 συν χρόνια δεν αλλάζω εύκολα.
Sent from my iPad using Tapatalk
Ε τι να σου πω τωρα. Εκει που φτανεις παρε το 190αρι να τελειωνεις. Εγω οδηγωντας το 150αρι diesel μου φανηκε πολυ καλο και θα σε καλυψει απολυτα με βαση και αυτο που ειχες πριν
Στάλθηκε με tapa
Νικο εχεις οδηγήσει και το 1.6; Αν ναι πως σου φάνηκε το μοτέρ σε σχεση με το βάρος του; Κατανάλωση ;
Αν επιτρέπεται ποσο σου πήγε συνολικά η παραγγελία; -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Δεν ξέρω έχω κολλήσει. 1.4 Tsi 150 35700€ , 2.0 tdi 190 36700€ή tdi 150 34600€? Θα ήθελα και τη δύναμη των 190 βρε παιδί μου, με τσιγκλαει, και τετρακίνηση. Με τσιγκλαει..το αμάξι θα το κρατήσω 10 συν χρόνια δεν αλλάζω εύκολα.
Sent from my iPad using Tapatalk
Ε τι να σου πω τωρα. Εκει που φτανεις παρε το 190αρι να τελειωνεις. Εγω οδηγωντας το 150αρι diesel μου φανηκε πολυ καλο και θα σε καλυψει απολυτα με βαση και αυτο που ειχες πριν
Στάλθηκε με tapa
Νικο εχεις οδηγήσει και το 1.6; Αν ναι πως σου φάνηκε το μοτέρ σε σχεση με το βάρος του; Κατανάλωση ;
Αν επιτρέπεται ποσο σου πήγε συνολικά η παραγγελία;Αδερφε το 1.6 δεν υπαρχει πουθενα αφου πριν ενα μηνα ανακοινωθηκε. Οδηγησα το 2λιτρο με τα 150 με πατημενο το eco που ριχνει την αποδοση και μου φανηκε επισης αρκετα καλο.
Κατοπιν οδηγησα ενα στεισονβαγκον γκολφ με τον 1.6d 5ταχυτο που ειναι κοντα στο βαρος του τιγκουαν και το ειδα επισης αρκετα καλο.
Πιστευω το τιγκουαν σαν 115 αλογα αντι για 105 συν το 6ταχυτο να ειναι καλυτερο στις ρεπριζ. Γενικα ολα τα suv εκει στα 110+- παιζουν στα ιδια νουμερα απο πλευρας επιδοσεων.
Το στεισον με πατηματα οταν γυρισα αντιπροσωπεια εδειχνε 5,8 αλλα εγω δεν θα οδηγαω ετσι ουτε οι περισσοτεροι ιδιοκτητες πιστευω.
Υ.Σ. Οταν λεω αρκετα καλο δε σημαινει πως βαζουν φωτια στο δρομο ετσι. Απλα δειχνουν να ροπιαζουν και να μπορεις να κανεις προσπερασματαΣτάλθηκε με tapa
-
Φιλοι μου τι το μελετούσαμε; Ειδα διπλα διπλα Touareg & καινουριο Tiguan και τρελάθηκα.
Πωωωωω τι αμαξάρα ειναι αυτη!!!
Φιλε εφοσον σκεφτεσαι για δίλιτρο πηγαινε καρφί στα 190 η διαφορα ειναι πολυ μικρή και το αμαξι ειναι κ.....λα
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Φιλοι μου τι το μελετούσαμε; Ειδα διπλα διπλα Touareg & καινουριο Tiguan και τρελάθηκα.Πωωωωω τι αμαξάρα ειναι αυτη!!!
Φιλε εφοσον σκεφτεσαι για δίλιτρο πηγαινε καρφί στα 190 η διαφορα ειναι πολυ μικρή και το αμαξι ειναι κ.....λα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αυτό σκέφτομαι κι εγώ, μια ζωή την έχουμε, ας έχει και λίγο δυναμη παραπάνω και να το ευχαριστιεμαι περισσότερο . Είμαι συνετος οδηγός, αλλά λίγη επιτάχυνση δε χάλασε κανέναν. Με πριζωσατε, δεν ήθελα και πολύ βέβαια να πάω για τα 190 αλογατα...
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Θα με κανετε να αλλαξω παραγγελια ρε κεραταδες?
Ποσο ειναι τα τελη και ποσο ο φορος πολυτελειας?Στάλθηκε με tapa
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Θα με κανετε να αλλαξω παραγγελια ρε κεραταδες?
Ποσο ειναι τα τελη και ποσο ο φορος πολυτελειας?Στάλθηκε με tapa
Τελη 276€ 440€ φορος, σύνολο 716€ αν δεν κάνω λάθος, ας επιβεβαιωσει και κάποιος άλλος
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης afex έγραψε:
Θα με κανετε να αλλαξω παραγγελια ρε κεραταδες?
Ποσο ειναι τα τελη και ποσο ο φορος πολυτελειας?Στάλθηκε με tapa
Τελη 276€ 440€ φορος αν δεν κάνω λάθος, ας επιβεβαιωσει και κάποιος άλλος
Sent from my iPad using Tapatalk
Και αυτο με τα 190 αλογα?
Στάλθηκε με tapa
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Θα με κανετε να αλλαξω παραγγελια ρε κεραταδες?
Ποσο ειναι τα τελη και ποσο ο φορος πολυτελειας?Στάλθηκε με tapa
Τελη 276€ 440€ φορος αν δεν κάνω λάθος, ας επιβεβαιωσει και κάποιος άλλος
Sent from my iPad using Tapatalk
Και αυτο με τα 190 αλογα?
Στάλθηκε με tapa
Αυτό Νίκο λεω
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Πληροφοριακα παντως εχει λεπτομερειες που δεν υπαρχουν σε αλλα και ενας οικογενειαρχης ισως εκτιμησει:
Συρομενο πισω καθισμα
3!!! αναπτηρες (μπροστα,στις πισω θεσεις και στο πορτμπαγκαζ)
Συρταρια κατω απο τα μπροστινα καθισματα
Πλατη συνοδηγου που πεφτει και μεταφερεις μακρυα αντικειμενα
Τριζωνικο κλιμα
Τραπεζακια πισω απο τα μπροστινα καθισματα με ξεχωριστη θεση για ποτηρια
Οι ποτηροθηκες εμπρος εμφανιζονται και εξαφανιζονται δημιουργωντας εξτρα χωρο
Εγω τα γραφω γιατι καποιος μπορει να μη τα εχει ανακαλυψει-δει και πιστευω πρεπει να ειπωθουνΣτάλθηκε με tapa
VW Tiguan 2016