-
Έτσι. Και τις μισές ξέχασες!
-
9ταχύτητες με 95άρα. Με 116 οκτανία βενζίνη αποδίδει 14 ταχύτητες.
-
Νεα διασταση στο υπερατου...
-
Προς Volvozeus.Το φερανε στα Γλυκα Νερα.
Ειναι πρωτη μουρη στην έκθεση -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Προς Volvozeus.Το φερανε στα Γλυκα Νερα.
Ειναι πρωτη μουρη στην έκθεσηΑνεμενε...
-
Παιδιά τι μωρό είναι το Evoque το είδα χθές και το ερωτέυθηκα
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Αν και δε θα το αγόραζα, είναι πάρα πολύ ωραίο αυτοκίνητο.Αν ξεχώριζα κάτι θα ήταν τα μικρά φανάρια εμπρός/πίσω και τα καθίσματα...
Πρόσφατα το είδα ζωντανά σε λευκό -για πολύ λίγο καθώς διασταυρωθήκαμε στο δρόμο με αντίθετη κατεύθυνση.
Πανέμορφο και ξεχωριστό, μαγνητίζει το μάτι όχι για τον όγκο του αλλά για τις γραμμές και το σχέδιό του...
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Παιδιά τι μωρό είναι το Evoque το είδα χθές και το ερωτέυθηκαΤο είδαμε και εμείς στα εξωτερικά κύριος!!! Υπέροχο είναι.
Uploaded with ImageShack.us -
http://www.autobild.gr/test/dokimes/ran ... awd-180-ps
Είναι μόνο εμφάνιση;
Baby Range σε όλα του: premium αίσθηση και πολύ καλή πρόσφυση σε κάθε είδους οδόστρωμα. Θα θέλαμε καλύτερη αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης και πιο άμεσο στις αλλαγές κιβώτιο ταχυτήτων. 215 και 255 χιλ. είναι η απόσταση του εμπρός και του πίσω άξονα, αντίστοιχα, από το έδαφος. Δεν είναι μόνο στυλ. Το Evoque μπορεί να πατήσει και εκτός δρόμου με μεγαλύτερη ευχαρίστηση από τον ανταγωνισμό. Κιτ επισκευής ελαστικού; Ακατάλληλη επιλογή για όχημα που θέλει να κινείται και εκτός ασφάλτου. Κανονικό σχήμα και χωρητικότητα 575 λίτρων - μακράν μεγαλύτερη του ανταγωνισμού. Νέα η σχεδίαση στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων. Έχει αρκετή ροπή, αλλά και τραχιά λειτουργία. Οι επιδόσεις δε φτάνουν το επίπεδο της Χ1, εξαιτίας και του συνολικά βαρύτερου αμαξώματος. Διακόπτες, χειριστήρια, σύστημα πολυμέσων, ποιότητα υλικών θυμίζουν Jaguar XE! Η εικόνα που λαμβάνουν οι επιβάτες είναι πολύ καλή, μένει να αποδειχθεί η αντοχή της συναρμολόγησης στο πέρασμα του χρόνου. Το μοναδικό στην κατηγορία με τέσσερα προγράμματα κίνησης, τα τρία για εκτός δρόμου. Οθόνη αφής 8 ιντσών και νέο σύστημα πολυμέσων InControl Touch, αλλά χωρίς ελληνικό μενού και με μέτρια γραφικά.
Οι μικρής έκτασης επεμβάσεις στο ανανεωμένο αμάξωμα δεν αλλοίωσαν το καινοτόμο ύφος του Evoque, που κάτω από το εμπρός καπό κρύβει ένα 2λιτρο -πλέον- πετρελαιοκινητήρα.Δεν περνάς απαρατήρητος οδηγώντας το RR Evoque, είτε πρόκειται για την πρώτη έκδοση του 2011 είτε για την ανανεωμένη. Οι προφυλακτήρες είναι νέοι (όπως και η κυψελοειδής μάσκα), οι εισαγωγές αέρα μεγαλύτερες, τα φώτα ομίχλης LED πιο λεπτά, οι αεραγωγοί στο καπό αφήνουν υπονοούμενα ότι κάτω από το καπό βρίσκονται πολύ περισσότερα άλογα από τα 180 του αυτοκινήτου της δοκιμής, ενώ αλλαγές υπάρχουν επίσης στη διαμόρφωση στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων.
Με υποκειμενικά κριτήρια, θα λέγαμε ότι... αντικειμενικά το Evoque ήταν και είναι «κούκλα», μακράν το πιο ξεχωριστό SUV-κροσόβερ σε μια κατηγορία που γίνεται ολοένα πολυπληθέστερη, με σκληρό ανταγωνισμό. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά αποδεικνύουν ότι το Baby Range είναι 68 χιλ. μικρότερο σε μήκος από την Χ1, και 100 χιλ. από την GLA. Η πληθωρική του, όμως, εμφάνιση υποστηρίζεται από τις άλλες δύο διαστάσεις: το πλάτος κάνει τη διαφορά με +164 χιλ. και +181 χιλ. σε σχέση με τα X1 και GLA, ενώ στο ύψος η αντιστοιχία είναι +37 χιλ. και +141 χιλ.
Πολυτελές εσωτερικό
Στο εσωτερικό η εικόνα δικαιολογεί τα λογότυπα της Range (και όχι Land) Rover - κρίνεται ανώτερη από το γερμανικό ανταγωνισμό. Τα υλικά (δερμάτινες επενδύσεις στο ταμπλό) είναι χορταστικά στην αφή και η συναρμολόγηση δεν αφήνει μεγάλους αρμούς ανάμεσα στις επιμέρους επιφάνειες. Ο χρόνος θα δείξει εάν η εικόνα επαληθεύεται από την ποιοτική κατασκευή. Οδηγός και επιβάτες κάθονται σε νέα καθίσματα, που στηρίζουν πιο σωστά το σώμα, με τον πρώτο να βρίσκει εύκολα ακόμα και «πολεμικού» τύπου θέση με αρκετά κάθετη τη ρύθμιση της πλάτης και το τιμόνι να έρχεται ιδανικά στα χέρια του. Το νέο σύστημα πολυμέσων InControl Touch απεικονίζει τις λειτουργίες του στην οθόνη αφής 8 ιντσών της κεντρικής κονσόλας, η διάταξη των διακοπτών συνεχίζει να είναι τακτοποιημένη και το σημαντικότερο εργονομικό ατόπημα εξακολουθεί να αποτελεί το μικρό πίσω παρμπρίζ με την περιορισμένη ορατότητα. Στο πίσω κάθισμα ο χώρος επαρκεί για κεφάλια (παρά την κουπέ διαμόρφωση της οροφής) και γόνατα - εντούτοις μικρότερος της Χ1, ενώ το μικρό μέγεθος του τούνελ μετάδοσης θα επιτρέψει την ευκολότερη μεταφορά τρίτου επιβάτη, χάρη και στο μεγάλο πλάτος των 1.490 χιλ. (BMW X1: 1.460 χιλ.).
Ο κινητήρας έχει νεύρο!
Αλλαγές κρύβονται και κάτω από το αμάξωμα, με σημαντικότερη το νέο 2λιτρο ντίζελ κινητήρα (τον γνωρίσαμε ήδη από τη δοκιμή της Jaguar XE, τεύχος 100), που αντικαθιστά τον 2.2 (190 PS). Το νέο μηχανικό σύνολο, της γενιάς Ingenium, είναι εξελιγμένο-κατασκευασμένο από την Jaguar-Land Rover, 20 με 30 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχο (ανάλογα με την έκδοση ισχύος, διαθέσιμο με 150 και 180 PS) και εμφανίζει λιγότερες τριβές (-17%), με τα όποια οφέλη σε επίπεδο κατανάλωσης και απόδοσης. Εν προκειμένω συνεργάζεται με το αυτόματο 9άρι κιβώτιο της ZF (στάνταρντ είναι το χειροκίνητο 6 σχέσεων). Στην πράξη, το 180άρι Evoque δείχνει ότι έχει νεύρο και επιταχύνει σβέλτα στην κίνηση της πόλης. Εκτός αυτής διαπιστώνεις την τραχιά λειτουργία του κινητήρα και την όχι και τόσο άμεση σχέση που διατηρεί με το αυτόματο κιβώτιο. Οι αλλαγές των ταχυτήτων πραγματοποιούνται αποκλειστικά από τα paddles στο τιμόνι, καθώς δεν είναι διαθέσιμος λεβιές, επιλογή που δε θα βολέψει όλους τους οδηγούς.
Περισσότερο για εκτός παρά για εντός
Στο ίδιο, χαλαρό μήκος κύματος το ελαφρύ σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης (διαθέτει νέα ρύθμιση), αλλά και οι αυξημένες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Κακά τα ψέματα, εάν θέλεις οδηγικές συγκινήσεις από ένα SUV, θα προσανατολιστείς στην Χ1, η οποία είναι αρκετά πιο φειδωλή στην άνεση που προσφέρει, ιδίως όταν είναι εφοδιασμένη με ελαστικά run-flat. Το Evoque έχει άλλο χαρακτήρα, και το αποδεικνύει μόλις πατήσει χώμα. Τα τρία προγράμματα off-road οδήγησης θα σε πάνε μακριά, σε συνδυασμό με την ικανή τετρακίνηση (παραφωνία τα οικολογικού χαρακτήρα ελαστικά Goodyear EfficientGrip). Καινοτομία το σύστημα ATPC (All Terain Progress Control), που με την εξελιγμένη λειτουργία του μπορεί να διατηρήσει σταθερή την ταχύτητα του οχήματος σε ένα εύρος από 1,8 έως 30 χλμ./ώρα.
Μας άρεσε: Η σχεδίαση του αμαξώματος είναι μοναδική, premium η αίσθηση στο εσωτερικό, πρακτικά τα προγράμματα οδήγησης και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος για off-road.
Δε μας άρεσε: Το αυτόματο κιβώτιο δεν είναι τόσο άμεσο στη χειροκίνητη λειτουργία του. Στην άσφαλτο η X1 είναι καλύτερη. Η τιμή του Evoque είναι υψηλή.
Μας εξέπληξε: Είμαστε -γενικά- αρνητικοί στο κιτ επισκευής ελαστικού, έναντι της παραδοσιακής ρεζέρβας. Πόσω δε μάλλον όταν το όχημα είναι SUV.
Σχόλιο
Είναι κούκλα, έχει premium αίσθηση, πατάει και εκτός δρόμου. Στοιχίζει, όμως, και περίπου 20.000 ευρώ ακριβότερα από τον ανταγωνισμό...
Γιάννης Κακούρης
TEΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας Υπερτροφοδοτούμενος
Τοποθέτηση κινητήρα Εμπρός, εγκάρσια
Βαλβίδες/Εκκεντροφόροι 16/2
Κίνηση εκκεντροφόρου Αλυσίδα
Χωρητικότητα 1.999 κ.εκ.
Ισχύς ίπποι/σ.α.λ. 180/4.000
Ροπή Νm/σ.α.λ. 430/1.500
Τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα
Κιβώτιο 9 αυτόματο
Κίνηση Στους 4 τροχούς
Φρένα εμπρός/πίσω Δίσκοι/Δίσκοι
Διάσταση ελαστικών 235/55 R19
Ελαστικά Goodyear EfficientGrip
Εκπομπή CΟ2 134 γρ./χλμ.
Κατανάλωση* 5,1 λίτρα
Ρεζερβουάρ/Καύσιμο 54 λίτρα/ντίζελ
Xώρος αποσκευών 575-1.445 λίτρα
Μήκος/Πλάτος/Ύψος 4.371/1.985/1.635 χιλ.
*Mικτός κύκλος ανά 100 χλμ.ΚΟΣΤΟΣ/ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ
Νόρμα καυσαερίων Euro 6
Τέλη κυκλοφορίας 161 ευρώ
Εγγύηση μηχανικών μερών 3 έτη
Εγγύηση αντισκωριακή 6 έτη
Εγγύηση χρώματος 3 έτη
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Επιτάχυνση 0-50 χλμ./ώρα 3,1 δλ.
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα 9,6 δλ.
Επιτάχυνση 0-130 χλμ./ώρα 16,4 δλ.
Ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα 5,5 δλ.
Ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα 7,3 δλ.
Βάρος 1.851 κιλά
Κατανομή βάρους ε/π 60%/40%
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα 35,8 μ.
Θόρυβος με 50 χλμ./ώρα 58 dB (A)
Θόρυβος με 100 χλμ./ώρα 65 dB (A)
Θόρυβος με 130 χλμ./ώρα 69 dB (A)
Κατανάλωση 10,2 λτ./100 χλμ.
Αυτονομία 529 χλμ.
ΤΙΜΕΣ/ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
Μοντέλο/Έκδοση Evoque 2.0 TD4 Pure
Τιμή βασικής έκδοσης 51.800 ευρώ
Αερόσακοι 6
Αερόσακοι γονάτων Όχι
AC/Αυτόματος κλιματισμός Όχι/Στάνταρντ
Stop & Start Στάνταρντ
Θύρα USB/Bluetooth Στάνταρντ/Στάνταρντ
Ζάντες αλουμινίου Στάνταρντ
Τιμή αυτόματου κιβωτίου Στάνταρντ -
Πανέμορφο...πολύ ακριβό!
-
'Πωλείται ελαφρώς μεταχειρισμένη Χ1 σε άριστη κατάσταση...δίνεται επειδή ερωτεύτηκα άλλη...μόνο σοβαρές προτάσεις, Βασίλης'
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
'Πωλείται ελαφρώς μεταχειρισμένη Χ1 σε άριστη κατάσταση...δίνεται επειδή ερωτεύτηκα άλλη...μόνο σοβαρές προτάσεις, Βασίλης'Μπααααα, αν δεις για πόσα νέα μοντέλα έχει γράψει - ανοίξει topic με θετικά εως ενθουσιώδη σχόλια, θα χάσεις το μέτρημα.
Η μπέμπα θα έπρεπε να έχει πουληθεί πριν καν την πάρει στα χέρια του. -
Την μπέμπα μου δεν την πουλάω ρε!
Άλλωστε είναι πιο σαφώς πιο γρήγορη από το Evoque!
Όταν αλλάξω αμάξι - ελπίζω σε πολλαααααά χρόνια από τώρα - θα ήθελα να έχει πάνω από 200 άλογα και ακόμη καλύτερες επιδόσεις από αυτό που έχω τώρα! -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Την μπέμπα μου δεν την πουλάω ρε!
Άλλωστε είναι πιο σαφώς πιο γρήγορη από το Evoque!
Όταν αλλάξω αμάξι - ελπίζω σε πολλαααααά χρόνια από τώρα - θα ήθελα να έχει πάνω από 200 άλογα και ακόμη καλύτερες επιδόσεις από αυτό που έχω τώρα!Καλά θα κάνεις. Εγώ μαζί σου.
-
Είναι όμως ωραία η ρουφιάνα!Δεν έχουμε και κανέναν κάτοχο Evoque εδώ μέσα να μας γράψει 2 λόγια για τη συμβίωση με το κορίτσι
-
Είναι μουν@ρ@ !
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
ειναι ενα απο τα ελαχιστα suv μαζι με το lexus nx που μου αρεσουν τρελα...Με κερδισε ομως μια 320d f30...
-
να εχουμε να θαυμαζουμε!!!.....και επειδη αναφερθηκε το Lexus παραθετω φοτο και για αυτο,γιατι ειναι ΤΟ SUV...τα υπολοιπα απλα ακολουθουν....απολαυστε ελευθερα....
Lexus nx F-sport -
*Η Jaguar Land Rover αποφάσισε να πραγματοποιήσει την παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Range Rover Evoque, που θα λάβει χώρα τον επόμενο Μάρτιο, στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στην Πελοπόννησο.
Αυτή η εξέλιξη αποτελεί σημαντική διάκριση για τη χώρα και την ελληνική αντιπροσωπεία, καθότι είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας που θα πραγματοποιηθεί μία παγκόσμιου βεληνεκούς εκδήλωση στη χώρα μας και μάλιστα για ένα τόσο σημαντικό μοντέλο, όπως το νέο Range Rover Evoque, που αποτελεί το best-seller μοντέλο στην ιστορία της μάρκας.Όλοι οι εκπρόσωποι Τύπου θα μείνουν στην Πελοπόννησο και πιο συγκεκριμένα στο Amanzoe ενώ πρόκειται να επισκεφθούν τη χώρα μας και να συμμετάσχουν στην παρουσίαση πάνω από 5.700 εκπρόσωποι ΜΜΕ και ambassadors από όλο τον κόσμο, όπως φυσικά και πολλά στελέχη της JLR.
Θα προηγηθούν, πριν την Επίσημη Παγκόσμια Πρεμιέρα, σε τοπικό επίπεδο, μία σειρά εκδηλώσεων που θα αφορούν την ενημέρωση και προβολή του νέου μοντέλου.*
Και εδώ τα πρώτα στοιχεία που αφορούν το νέο Evoque για τη διαφήμιση του οποίου η εταιρεία εκθέτει στο κέντρο του Λονδίνου ορισμένα μοντέλα από σύρμα!
-
Αυτοκινητάρα...αλλά έχω την εντύπωση ότι το κόστος διαμονής στο Amanzoe θα ενσωματωθεί στην τελική τιμή του αυτοκινήτου!!
Range Rover Evoque