Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2016
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 224
    • 225
    • 13 / 225
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    4500
    79523
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drenie last edited by

      Καλά βενζίνη και να καίει τόσο δεν παίζει . Με αυτόματο κιβώτιο και 4Χ4 θα ήταν κορυφή αν έκαιγε 8 λίτρα μέσα στην πόλη το οποίο όμως δεν το βλέπω...

      Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        makwolf last edited by

        Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
        Πρέπει να τηρείς τα προσχήματα βρε κακιασμένε άνθρωπε...αλλά ξέρω,ζηλεύεις που δε μοιάζει με κανεενα άλλο και που θα καίει μόνο 3,8 λίτρα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drenie last edited by

          Αν δεν τα κρατούσα τα προσχηματα θα γινόταν ένας χαμουλης . Αλλά οκ σέβομαι και τα παιδιά που έχουν δώσει τα χρήματα τους για να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο . Την εταιρεία όμως δεν την σέβομαι και ιδιαίτερα από την στιγμή που δεν μας σέβεται και η ίδια ...

          Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spi_duster last edited by

            Όλο και πιο συχνά διαβάζω θετικότατες κριτικές από τα περιοδικά για το συγκεκριμένο όχημα. Στο τελευταίο τεύχος περιοδικού εγνωσμένης αξίας δεν δίστασαν να το αναδείξουν συνολικά ανώτερο από το Q3. Προσωπικά ήμουν σίγουρος ότι αυτό θα συμβεί. Η ακατανόμαστη εταιρεία εμφάνισε το νέο τιγκουάν λίγους μήνες μετά το παγκόσμιο ξεβράκωμα της απάτης της. Επρεπε λοιπόν να παίξει τα ρέστα της και το έκανε κατ' εμέ με τον πλέον δελεαστικό τρόπο στην πλέον ανερχόμενη κατηγορία οχημάτων. Πολύ σύντομα θα διαβάσουμε κι άλλα θετικά αποτελέσματα συγκρίσεων του με premium προτάσεις και μας αρέσει δεν μας αρέσει αυτή την φορά θα είναι αλήθεια. Κάποτε έγραψα για την vw πως 'Αλλους τους κέρδισε η ΝΑΣΑ και άλλους η ΜΑΣΑ'. Προφανώς στην περίπτωση του tiguan 2016 δεν ισχύει γιατί όποιος το πάρει θα αποκτήσει πολύ αυτοκίνητο στα χρήματα. Τώρα που το σκέφτομαι μάλλον θα αποκτήσει με μια αγορά 2 αυτοκίνητα. Ένα με χαρακτήρα GTi και ένα με ολίγη από Touareg. Τέτοιοι κάτοχοι σίγουρα δικαιούνται το σεβασμό μας.

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drenie last edited by

              Είπαμε οι κάτοχοι έχουν όλο τον σεβασμό μας . Όχι όμως και η εταιρεία .

              Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                george1977 last edited by

                Ενδιαφέρον φαίνεται το νεο Tiguan.

                Η δεύτερη γενιά θα πρέπει να αποδειχθει περισσότερη αξιόπιστη από την πρώτη γενιά.

                Επειδή ο ειδικός τύπος το έχει περάσει στα ψιλά, η πρώτη γενία έβγαλε τραγικά θέματα με την καδένα. Σε συνδιασμό με τα μέτριας ποιότητας μπεκ των κυλίνδρων, είχαν γεμίσει τα συνεργία με tiguan με σπασμένα πιστόνια ή ακόμη χειρότερα θέματα. Καλό το carplay αλλά ειδικά στους καιρους που ζούμε οι εταιρίες οφείλουν να σέβονται τους αγοραστές τους περισσότερο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spi_duster last edited by

                  Σωστή παρατήρηση και αφορούσε νομίζω κάποια πολύ πουσαρισμένα TSi 1.4 με 170 τόσα άλογα... Σωστά; Επίσης έχω την αίσθηση ότι λόγω της διάρκειας παραγωγής του μοντέλου (περίπου 8 χρόνια αν δεν κάνω λάθος) προλήματα τέτοια είχαν εμφανιστεί στις πρώτες σειρές και είχε να κάνει με την αντοχή των υλικων. Κάτι που αν κατάλαβα διορθώθηκε στη συνέχεια.

                  ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    plutare last edited by

                    Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                    Σωστή παρατήρηση και αφορούσε νομίζω κάποια πολύ πουσαρισμένα TSi 1.4 με 170 τόσα άλογα... Σωστά; Επίσης έχω την αίσθηση ότι λόγω της διάρκειας παραγωγής του μοντέλου (περίπου 8 χρόνια αν δεν κάνω λάθος) προλήματα τέτοια είχαν εμφανιστεί στις πρώτες σειρές και είχε να κάνει με την αντοχή των υλικων. Κάτι που αν κατάλαβα διορθώθηκε στη συνέχεια.

                    Πολύ σωστά. Μπορεί να είναι ότι είναι η vw αλλά τουλάχιστον σε αυτό το κομμάτι έδειξε να αναγνωρίζει τα λαθη και να τα διορθώνει.
                    Για αυτο και στο fl έριξε τους 1.4 από 140 & 170 σε 122 και 160 άλογα αντίστοιχα. Εν τέλει το fl είχε πολύ λιγότερα και όχι τόσο σημαντικά προβληματα.

                    Στάλθηκε από το SM-N915FY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      the_emperor last edited by

                      Ο χρήστης plutare έγραψε:
                      Για αυτο και στο fl έριξε τους 1.4 από 140 & 170 σε 122 και 160 άλογα αντίστοιχα. Εν τέλει το fl είχε πολύ λιγότερα και όχι τόσο σημαντικά προβληματα.

                      Πολύ ενδιαφέρουσα παρατήρηση!! Και ίσως εξηγεί και τη μετριοπαθή στάση άλλων εταιριών στο ίδιο ζήτημα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        george1977 last edited by

                        Για να δώσουμε την ακριβή εικόνα του θέματος. Τα περισσότερα προβλήματα αφορούσαν την έκδοση 140 άλογα με εργοστασιακές ρυθμίσεις (χαρτογράφηση και λοιπά).

                        Το βασικό πρόβλημα είναι οτι θεωρητικά η καδένα θα πρέπει να αντέξει όσο και ο κινητήρας πράγμα που δεν συμβαίνει στην περίπτωση αυτή. Η σωστότερη διορθωτική ενέργεια είναι το κιτ αντικατάστασης της καδένας με χαμηλό κόστος , το όποιο όμως είχε απαράδεκτη διαιδικασία ανίχνευσης του θέματος ( Είναι ακουστική , με αποτέλεσμα να αναγκάζει τους ιδιοκτητες να ακούνε τον κινητήρα στα ξεκινήματα του ώστε να προλάβουν το πρόβλημα).

                        Παρόμοια φύσης προβλήματα (τεντωντήρες ) υπήρχαν και στους 2.0 όχι όμως στο βαθμό που υπήρχαν στο 1.4 (140ps).
                        Έαν έχει οριστικά επιλυθεί το θέμα με την μη ύπαρξη τετρακίνησης στους 1.4 και την μείωση της ισχύς στους 122 θα φανεί καθώς ο μέσος χρόνος εμφάνισης του θέμας ήταν από τα 60.000 εως τα 120.000. (Θεωρητικά θα ήταν προτιμότερο να είχαν οι ιδιοκτήτες το κόστος συντήρης ενός ιμάντα ο οποίος θα αλλάζει κάθε 60.000 παρά να υπάρχει μια αναξιόπιστη καδένα).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          makwolf last edited by

                          Ο χρήστης george1977 έγραψε:
                          Για να δώσουμε την ακριβή εικόνα του θέματος. Τα περισσότερα προβλήματα αφορούσαν την έκδοση 140 άλογα με εργοστασιακές ρυθμίσεις (χαρτογράφηση και λοιπά).

                          Το βασικό πρόβλημα είναι οτι θεωρητικά η καδένα θα πρέπει να αντέξει όσο και ο κινητήρας πράγμα που δεν συμβαίνει στην περίπτωση αυτή. Η σωστότερη διορθωτική ενέργεια είναι το κιτ αντικατάστασης της καδένας με χαμηλό κόστος , το όποιο όμως είχε απαράδεκτη διαιδικασία ανίχνευσης του θέματος ( Είναι ακουστική , με αποτέλεσμα να αναγκάζει τους ιδιοκτητες να ακούνε τον κινητήρα στα ξεκινήματα του ώστε να προλάβουν το πρόβλημα).

                          Παρόμοια φύσης προβλήματα (τεντωντήρες ) υπήρχαν και στους 2.0 όχι όμως στο βαθμό που υπήρχαν στο 1.4 (140ps).
                          Έαν έχει οριστικά επιλυθεί το θέμα με την μη ύπαρξη τετρακίνησης στους 1.4 και την μείωση της ισχύς στους 122 θα φανεί καθώς ο μέσος χρόνος εμφάνισης του θέμας ήταν από τα 60.000 εως τα 120.000. (Θεωρητικά θα ήταν προτιμότερο να είχαν οι ιδιοκτήτες το κόστος συντήρης ενός ιμάντα ο οποίος θα αλλάζει κάθε 60.000 παρά να υπάρχει μια αναξιόπιστη καδένα).

                          Σωστος!! +1

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • nickthetrib
                            nickthetrib last edited by

                            Ο χρήστης george1977 έγραψε:
                            Για να δώσουμε την ακριβή εικόνα του θέματος. Τα περισσότερα προβλήματα αφορούσαν την έκδοση 140 άλογα με εργοστασιακές ρυθμίσεις (χαρτογράφηση και λοιπά).

                            Το βασικό πρόβλημα είναι οτι θεωρητικά η καδένα θα πρέπει να αντέξει όσο και ο κινητήρας πράγμα που δεν συμβαίνει στην περίπτωση αυτή. Η σωστότερη διορθωτική ενέργεια είναι το κιτ αντικατάστασης της καδένας με χαμηλό κόστος , το όποιο όμως είχε απαράδεκτη διαιδικασία ανίχνευσης του θέματος ( Είναι ακουστική , με αποτέλεσμα να αναγκάζει τους ιδιοκτητες να ακούνε τον κινητήρα στα ξεκινήματα του ώστε να προλάβουν το πρόβλημα).

                            Παρόμοια φύσης προβλήματα (τεντωντήρες ) υπήρχαν και στους 2.0 όχι όμως στο βαθμό που υπήρχαν στο 1.4 (140ps).
                            Έαν έχει οριστικά επιλυθεί το θέμα με την μη ύπαρξη τετρακίνησης στους 1.4 και την μείωση της ισχύς στους 122 θα φανεί καθώς ο μέσος χρόνος εμφάνισης του θέμας ήταν από τα 60.000 εως τα 120.000. (Θεωρητικά θα ήταν προτιμότερο να είχαν οι ιδιοκτήτες το κόστος συντήρης ενός ιμάντα ο οποίος θα αλλάζει κάθε 60.000 παρά να υπάρχει μια αναξιόπιστη καδένα).

                            +1

                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              axel12p last edited by

                              Να πάρεις αυτό το diesel με τα 240 άλογα μάλιστα!

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                the_emperor last edited by

                                Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                                Να πάρεις αυτό το diesel με τα 240 άλογα μάλιστα!

                                Youtube Video

                                now we' re talking man...
                                😉

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spi_duster last edited by

                                  Παραείναι πολλά για 'μένα σε όχημα με ψηλό κέντρο βάρους. Θα προτιμούσα μια καλοστημένη μπερλίνα ή στέισον για τόση δύναμη και διατηρώντας παράλληλα τους οικογενειακούς προσανατολισμούς και χώρους. Για αυτό το λόγο ένα αυτοκίνητο όπως το allroad της άουντι είναι θρύλος. Αυτό μάλιστα...

                                  ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • nickthetrib
                                    nickthetrib last edited by

                                    Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                    Παραείναι πολλά για 'μένα σε όχημα με ψηλό κέντρο βάρους. Θα προτιμούσα μια καλοστημένη μπερλίνα ή στέισον για τόση δύναμη και διατηρώντας παράλληλα τους οικογενειακούς προσανατολισμούς και χώρους. Για αυτό το λόγο ένα αυτοκίνητο όπως το allroad της άουντι είναι θρύλος. Αυτό μάλιστα...

                                    allroad της άουντι, τι θυμήθηκε ο θεός πάλι!!! Επίσης για πατημένο χωματόδρομο ήταν το octavia combi 1.8T 4x4, αλλά μόνο 150 άλογα.
                                    Καλά εννοείται ότι στο πρώτο κομμάτι συμφωνούμε απόλυτα.
                                    Μεσαίο sedan ή station με 180 αλογάκια και τετρακίνηση θα ήταν ότι πρέπει για μένα.

                                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spi_duster last edited by

                                      Σε ευχαριστώ φίλε nickthetrib . Δεν θα κρύψω πως μου αρέσει πολύ η δύναμη σε ένα αυτοκίνητο αλλά έχω και μια κάποια ιδιοτροπία στο πως και σε ποιο όχημα αυτή θα ξεδιπλώνεται. Για το λόγο αυτό 240 ίππους τους προτιμώ σε ένα όχημα όπως το rx8 ή τα προαναφερθέντα της άουντι ή και σε αυτό το θαυμάσιο στα χρήματα του και στους ίππους scoda παρά στο κατά τα άλλα αξιοπρεπέστατο και για πολλούς πολύ καλό tiguan.

                                      ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • nickthetrib
                                        nickthetrib last edited by

                                        Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                        Σε ευχαριστώ φίλε nickthetrib . Δεν θα κρύψω πως μου αρέσει πολύ η δύναμη σε ένα αυτοκίνητο αλλά έχω και μια κάποια ιδιοτροπία στο πως και σε ποιο όχημα αυτή θα ξεδιπλώνεται. Για το λόγο αυτό 240 ίππους τους προτιμώ σε ένα όχημα όπως το rx8 ή τα προαναφερθέντα της άουντι ή και σε αυτό το θαυμάσιο στα χρήματα του και στους ίππους scoda παρά στο κατά τα άλλα αξιοπρεπέστατο και για πολλούς πολύ καλό tiguan.

                                        Ακριβώς έτσι, φίλε Σπύρο. Όπως κατάλαβες έχουμε την ίδια ιδιοτροπία.

                                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          the_emperor last edited by

                                          ...δεν ξέρω, αλλά εγώ χαλάστηκα που μπήκα μια μέρα στη 'χαμηλή' bmw 116...μου φάνηκε άβολη σε σχέση με το πιο ψηλό δικό μου...
                                          Βέβαια, από την άλλη πιο χαμηλά αμάξια είναι πιο μάχιμα για στροφιλίκια και...άλλα 'κόλπα'...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iceman7 last edited by

                                            Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                                            ...δεν ξέρω, αλλά εγώ χαλάστηκα που μπήκα μια μέρα στη 'χαμηλή' bmw 116...μου φάνηκε άβολη σε σχέση με το πιο ψηλό δικό μου...
                                            Βέβαια, από την άλλη πιο χαμηλά αμάξια είναι πιο μάχιμα για στροφιλίκια και...άλλα 'κόλπα'...

                                            Λογικό είναι αυτό Βασίλη. Και εγώ πλέον δεν μπορώ να οδηγήσω χαμηλά. Και σε όσα μικρά μπαίνω βάζω το κάθισμα όσο πιο ψηλά γίνεται.
                                            Να φανταστείς στο Yaris και στο 108 όταν μπαίνω εγώ μετά τη γυναίκα μου απλά μετακινω πιο πίσω το κάθισμα. Στο ύψος το αφήνω ίδιο πάρα τη διαφορά ύψους.
                                            Ειδικά μάλιστα και με τις BMW που είναι ακόμα χαμηλότερες και πιο σπορ η θέση οδήγησης σε καταλαβαίνω απόλυτα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 13 / 225
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2025

                                            ΤΕΥΧΟΣ Σεπτέμβριος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr