-
Ο χρήστης bill97480 έγραψε:
Αλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8108243/Η φωτογραφία είναι από ίντερνετ αλλά είναι ίδιο.
του ...φανηκε για ΖΧ
-
Για γνωστες...στην τελευταια φωτογραφια ο τυπος εχει προσαρμοσει ελατηριο( ) στο δεικτη λαδιου,προφανως επειδη τον πεταει συνεχως λογω της υπερπιεσης που το δουλευει...ουτε ντροπη ουτε διακριση ο τυπος,το πουλαει ενω γνωριζει οτι θελει λυσιμο η μηχανη τουλαχιστον για ελατηρια...
Καποιο κοροιδο θα βρεθει... -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Αλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8108243/
Η φωτογραφία είναι από ίντερνετ αλλά είναι ίδιο.
>του ...φανηκε για ΖΧ Θα θελε..
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8160463/
ftiaxty goueskeit
-tourmpotaimer me tris enbijis kouift sift
ejatmisi olosomi 60 apo taoum pait -
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Οσο για την απατεωνιά με τα χιλιομετρα: Φταίμε κι εμεις που 'παραμυθιαζομαστε'
ειναι δυνατον να υπαρχει αυτοκινητο επαγγελματικο 8 ετων με 128000 χιλιομετρα;τελος του 2015 πουλησα Opel Combo 3ος/2009 με 31000χλμ. Και αυτος ακριβως ηταν και ο λογος της πωλησης, το χρησιμοποιουσαμε μονο οταν εβρεχε (αλλιως διανομη με μηχανακια), αντε κ καμμια Δευτέρα που λογω ΣΚ ηταν μεγαλες οι παραγγελιες.
αντιστοιχα το προσωπικο μου αυτοκινητο ειχε 10500 χλμ στα πρωτα τρια χρονια της ζωης του και 50500 στα συνολικα 8 χρονια.
-
Παιδιά ή ξαδέρφη μου σε νησί έχει Micra του2009 με 12000χμ
Sent from my XT1068 using Tapatalk
-
Τα πολλά χιλιόμετρα στο αμάξι δείχνουν εύκολα. Επίσης δεν είναι όλοι με ένα τιμόνι στο χέρι συνέχεια.
Οι περισσότεροι πλέον μόνο καλοκαίρια ή κάνα ΣΚ.
Δεν κάνουν όλοι 200 χλμ τη μέρα.
Δώσαμε το κορολα με 78000 στα 11 χρόνια.
Το ραβ στα 7,5 χρόνια με 45000, στο qq έχω σε 20 μήνες 9500. Μόνο το Yaris diesel κατόρθωσε να κάνει σε μια χρονιά 15000 χλμ και συνολικά στους 26 μήνες κατοχής 29000 χλμ. και αυτό επειδή λόγω σπασίματος με το qq κάναμε εκδρομές με το εξίσου οικονομικό yaris. -
Γι αυτο και σου 'τη λεω' οταν εσυ μιλας γι αξιοπιστια.. αμαξια που δε προλαβαινουν να κλεισουν 5ετια, αμαξι μ ελαχιστα χιλιομετρα και παει λεγωντας..
-
Παρόμοια αμάξια περνάνε και από άλλους στην οικογένεια και στον περιγυρο και βλέπω.
Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο εγώ αγοράζω πάντα με γνώμονα την αξιοπιστία και ας ξέρω από την αρχή ότι θα τα κρατήσω λίγο, άρα επιλέγω δοκιμασμενες λύσεις. -
Παιζει να την αγαπαει περισσοτερο απο γυναικα, παιδια,σκυλια κτλπ
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8298176/
Βασικός Εργοστασιακός Εξοπλισμός
- Ηλεκτρικό / Θερμενόμενο /Δερμάτινο Σαλόνι με Μνήμες 3 Θέσεων
- Υδραυλικό & Ρυθμιζόμενο Τιμόνι
- Εργοστασιακή Έγχρωμη Οθόνη Πολλαπλών Χρήσεων
- Κλιματισμός
- Λειτουργία S. T. R. (Sport Throttle Response)
- Λειτουργία A. S. R. & A. B. S.
- 4 Αερόσακοι (Οδηγού – Συνοδηγού – Πλαϊνοί Οδηγού & Συνοδηγού)
- Χώρος Αποσκευών 500 Λίτρων
- Ηλεκτρικοί / Αναδιπλούμενοι / Θερμαινόμενοι / Αντιθαμβωτικοί Καθρέπτες
Όλα τα Καινούρια Ανταλλακτικά ήρθαν από Ιταλία & Γερμανία . Τα Τιμολόγια Πληρωμών υπάρχουν κανονικά καθώς επίσης & οι Αποδείξεις των Διατραπεζικών Ηλεκτρονικών Συναλλαγών . Το Service με τα Καινούρια Ανταλλακτικά, έγινε στην Σφήκας Λ. & Παναγής Π. Ο. Ε. στη Λειβαδιά Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο σε Ferrari, Alfa Romeo, Fiat, Lancia .
Service 145.000 km. (Δεκέμβρης 2015)
- Ιμάντας Χρονισμού Power Grip
- Ιμάντας Δυναμώ (Γεννήτριας) Power Grip
- Τεντωτήρες & Ρουλεμάν (Συμπεριλαμβανομένου & του Ρουλεμάν ΜΕΣΑ στο Δυναμώ)
- Αντλία Νερού Graf
- 6 Μπουζί Champion
- Καινούριο Φίλτρο Λαδιού Bosch
- Καινούριο Φίλτρο Καυσμίμου Bosch
- Καινούριο Φίλτρο Αέρα Bosch
- Καινούριο Φίλτρο Καμπίνας Bosch
- Καινούρια Βαλβίδα Πίεσης Λαδιού Vernet
- Καινούριος Αισθητήρας Θερμοκρασίας Αέρος Hoffer
- Καινούρια Βεντιλατέρ (2 Ανεμιστήρες)
- Μετρητής Μάζας Αέρα Bosch
- 6.1 Λίτρα Λάδια Κινητήρα (Αυστηρά 10w 40 (20Κ) Selenia Oil, Όχι Άλλα Λάδια, Μόνο Αυτά)
- 10.3 Λίτρα Παραφλού
- 1.6 Λίτρα Βαλβολίνη Κιβωτίου Ταχυτήτων (Αυστηρά 75w 80, Όχι Άλλη Αναλογία)
- Υγρά Φρένων DOT 4 (Αυστηρά)
- Εξαερώση Συμπλέκτη & Φρένου
- Φλάντζες (2) Καπακιών Βαλβίδων Ajusa
- Ρύθμιση Βαλβίδων με Οδηγούς Ajusa
- Φλάντζες Πολλαπλής Εισαγωγής Ajusa
- Φλάντζες Πολλαπλής Εξαγωγής Ajusa
- Καινούρια Κολάρα Υποπίεσης Σιλικόνης
- Καινούρια Κολάρα Παραφλού Σιλικόνης
- Καινούρια Κολάρα Εισαγωγής Αέρα Σιλικόνης
- Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού με Σπρέυ
- Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου Πεταλούδας & Καινούριο Ποτενσιόμετρο Bosch
- Καθαρισμός Μπεκ Ψεκασμού με Υπέρυθρες
- Καινούριος Ρυθμιστής Πίεσης Καυσίμου Hoffer
- Προοληπτικός ΄Ελεγχος Στο Εμπρόσθιο Σύστημα Διεύθυνσης (Λακούβα Στην Άνοδο της Λ. Αλίμου η Ρόδα του Οδηγού, Αλλά Κανένα Πρόβλημα Τελικά)
- Καινούρια 2 Εμπρός Άνω Ψαλίδια Ocap
- Ευθυγράμμιση
- Καινούρια Ελαστικά Pirelli P – Zero 225 / 45 / 17
- Αναρτήσεις Bilstein Κίτρινες (Αυτές δεν αλλάχτηκαν τώρα, πριν μερικά χρόνια)
- Σετ Συμπλέκτη Valeo (Μαζί με τις Αντλίες Άνω & Κάτω)
- 4 Ηχεία Magnat (2 Πόρτες Μπροστά & 2 Πόρτες Πίσω)
- Καινούρια Εμπρός Φανάρια (Ολόκληρα)
- Καινούρια Σκάστρα Σιδερένια (Η Mama ήταν πλαστική)
Σύνολο : 3.000 Euro + Τέλη Κυκλοφορίας 2016 = 3.615 Euro
• Τα Τέλη Κυκλοφορίας ήταν 660 αλλά μειώθηκαν στα 615, με τον Νέο Νόμο, λόγω 15 ετίας & Έτος Κυκλοφορίας στην Ελλάδα 2000 (πριν το 2001) . Τα χιλιόμετρα έχουν γίνει Κατά Κανόνα σε Ταξίδια στην Εθνική Οδό με Cruise Control . Το Αυτοκίνητο Βάφτηκε Ολόκληρο εξ’ αιτίας της Φυσικής Φθοράς του Χρώματος .
• 2 χτυπήματα που φτιάχτηκαν, όχι σοβαρά : 1. Πόρτα Οδηγού (Έπεσαν Πάνω, 250 Euro Ζημιά) 2. Πορτ Παγκάζ (Σε δέντρο με όπισθεν, βγαίνοντας από ένα parking, 250 Euro Ζημιά)
• Το Immobilizer, απενεργοποιήθηκε από τον Eγκέφαλο του αυτοκινήτου (Εγκέφαλος Bosch), διότι χάλασε η κεραία του Immobilizer & δε βρήκα άλλη για να την αντικαταστήσω, οπότε & το απενεργοποίησα για να μην ξαναυπάρξει πρόβλημα ποτέ (Αναμμένο Λαμπάκι Immobilizer & να μην παίρνει μπρος) . Οπότε, σε περίπτωση που χρειαστείτε καινούρια κλειδιά, αντιγράφετε τα υπάρχοντα & χωρίς προγραμματισμό λειτουργούν κανονικά !
• Όταν έστειλα τον εγκέφαλο για απενεργοποίηση του Immobilizer, τοποθετήθηκε πρόγραμμα με 40 ίππους plus, οπότε 245 ίπποι τώρα !
• Ίσως κάποια στιγμή να αλλάξω & τα ψυγεία Κινητήρα, Κλιματιστικού, Λαδιού, Intercooler ...Σημειώσεις :
-
Όταν παίρνει μπρος το αυτοκίνητο (όταν είναι κρύο δηλαδή), δουλεύει γύρω στις 1500 στροφές . Σε μισό λεπτό περίπου (30 δευτερόλεπτα) οι στροφές θα πέσουν, αλλά, ΜΗ διανοηθείτε να ξεκινήσετε το αυτοκίνητο κρύο, πόσο μάλλον να το γκαζώσετε !!! Περιμένετε τουλάχιστον 5 λεπτά με το ρολόι να αρχίσει να κινείται ο δείκτης θερμοκρασίας & πατήστε το άφοβα αφού η θερμοκρασία πλησιάζει τους 87ο C .
-
Ακόμα, μετά από ταξίδι ή μετά από υψηλή ταχύτητα (πολλά γκάζια), ΜΗ διανοηθείτε να σβήσετε αμέσως το αυτοκίνητο έως ότου να ηρεμίσουν οι στροφές του Turbo & να πέσουν τα λάδια της μηχανής . Περιμένετε ξανά γύρω στα 5 λεπτά & μετά σβήσ’ τε .
Δε συμβαίνει κάτι κακό με το αυτοκίνητο, ούτε & θα πάθει κάτι, αλλά επειδή είμαι σχολαστικός & προσεκτικός οφείλω να σας τονίσω κάποια πράγματα για την καλύτερη & ομαλότερη λειτουργία του αυτοκινήτου ! Τα ίδια έκανα ακόμα & σα φοιτητής που είχα ένα Hyundai Getz, αλλά & στα υπόλοιπα αυτοκίνητα που πήρα . Το αυτοκίνητο είναι γρήγορο & ιδανικό για ταξίδι, μην το πάτε ποτέ μέσα σε πόλη & ειδικά την Αθήνα, πέρα από τη γενικότερη φθορά του σταμάτα / ξεκίνα τα Alfa Romeo δεν κόβουν πολύ (μικρός κύκλος στροφής) αλλά το συγκεκριμένο στρίβει ιδανικά στην Εθνική Οδό ακόμα & με 200 είναι υποδειγματικό το κράτημά του καλύτερο από κάθε Mercedes & Bmw ή ό, τι άλλο ... Θα έλεγα ότι φτιάχτηκε για να τρέχει & να στρίβει .
Δεν αφήνω τους ενδιαφερόμενους να το οδηγήσουν, παρά μόνο να τους κάνω βόλτα & να τους εξηγήσω ό, τι θέλουν .
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Παιζει να την αγαπαει περισσοτερο απο γυναικα, παιδια,σκυλια κτλπ [emoji38]http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8298176/
Βασικός Εργοστασιακός Εξοπλισμός
- Ηλεκτρικό / Θερμενόμενο /Δερμάτινο Σαλόνι με Μνήμες 3 Θέσεων
- Υδραυλικό & Ρυθμιζόμενο Τιμόνι
- Εργοστασιακή Έγχρωμη Οθόνη Πολλαπλών Χρήσεων
- Κλιματισμός
- Λειτουργία S. T. R. (Sport Throttle Response)
- Λειτουργία A. S. R. & A. B. S.
- 4 Αερόσακοι (Οδηγού – Συνοδηγού – Πλαϊνοί Οδηγού & Συνοδηγού)
- Χώρος Αποσκευών 500 Λίτρων
- Ηλεκτρικοί / Αναδιπλούμενοι / Θερμαινόμενοι / Αντιθαμβωτικοί Καθρέπτες
Όλα τα Καινούρια Ανταλλακτικά ήρθαν από Ιταλία & Γερμανία . Τα Τιμολόγια Πληρωμών υπάρχουν κανονικά καθώς επίσης & οι Αποδείξεις των Διατραπεζικών Ηλεκτρονικών Συναλλαγών . Το Service με τα Καινούρια Ανταλλακτικά, έγινε στην Σφήκας Λ. & Παναγής Π. Ο. Ε. στη Λειβαδιά Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο σε Ferrari, Alfa Romeo, Fiat, Lancia .
Service 145.000 km. (Δεκέμβρης 2015)
- Ιμάντας Χρονισμού Power Grip
- Ιμάντας Δυναμώ (Γεννήτριας) Power Grip
- Τεντωτήρες & Ρουλεμάν (Συμπεριλαμβανομένου & του Ρουλεμάν ΜΕΣΑ στο Δυναμώ)
- Αντλία Νερού Graf
- 6 Μπουζί Champion
- Καινούριο Φίλτρο Λαδιού Bosch
- Καινούριο Φίλτρο Καυσμίμου Bosch
- Καινούριο Φίλτρο Αέρα Bosch
- Καινούριο Φίλτρο Καμπίνας Bosch
- Καινούρια Βαλβίδα Πίεσης Λαδιού Vernet
- Καινούριος Αισθητήρας Θερμοκρασίας Αέρος Hoffer
- Καινούρια Βεντιλατέρ (2 Ανεμιστήρες)
- Μετρητής Μάζας Αέρα Bosch
- 6.1 Λίτρα Λάδια Κινητήρα (Αυστηρά 10w 40 (20Κ) Selenia Oil, Όχι Άλλα Λάδια, Μόνο Αυτά)
- 10.3 Λίτρα Παραφλού
- 1.6 Λίτρα Βαλβολίνη Κιβωτίου Ταχυτήτων (Αυστηρά 75w 80, Όχι Άλλη Αναλογία)
- Υγρά Φρένων DOT 4 (Αυστηρά)
- Εξαερώση Συμπλέκτη & Φρένου
- Φλάντζες (2) Καπακιών Βαλβίδων Ajusa
- Ρύθμιση Βαλβίδων με Οδηγούς Ajusa
- Φλάντζες Πολλαπλής Εισαγωγής Ajusa
- Φλάντζες Πολλαπλής Εξαγωγής Ajusa
- Καινούρια Κολάρα Υποπίεσης Σιλικόνης
- Καινούρια Κολάρα Παραφλού Σιλικόνης
- Καινούρια Κολάρα Εισαγωγής Αέρα Σιλικόνης
- Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού με Σπρέυ
- Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου Πεταλούδας & Καινούριο Ποτενσιόμετρο Bosch
- Καθαρισμός Μπεκ Ψεκασμού με Υπέρυθρες
- Καινούριος Ρυθμιστής Πίεσης Καυσίμου Hoffer
- Προοληπτικός ΄Ελεγχος Στο Εμπρόσθιο Σύστημα Διεύθυνσης (Λακούβα Στην Άνοδο της Λ. Αλίμου η Ρόδα του Οδηγού, Αλλά Κανένα Πρόβλημα Τελικά)
- Καινούρια 2 Εμπρός Άνω Ψαλίδια Ocap
- Ευθυγράμμιση
- Καινούρια Ελαστικά Pirelli P – Zero 225 / 45 / 17
- Αναρτήσεις Bilstein Κίτρινες (Αυτές δεν αλλάχτηκαν τώρα, πριν μερικά χρόνια)
- Σετ Συμπλέκτη Valeo (Μαζί με τις Αντλίες Άνω & Κάτω)
- 4 Ηχεία Magnat (2 Πόρτες Μπροστά & 2 Πόρτες Πίσω)
- Καινούρια Εμπρός Φανάρια (Ολόκληρα)
- Καινούρια Σκάστρα Σιδερένια (Η Mama ήταν πλαστική)
Σύνολο : 3.000 Euro + Τέλη Κυκλοφορίας 2016 = 3.615 Euro
• Τα Τέλη Κυκλοφορίας ήταν 660 αλλά μειώθηκαν στα 615, με τον Νέο Νόμο, λόγω 15 ετίας & Έτος Κυκλοφορίας στην Ελλάδα 2000 (πριν το 2001) . Τα χιλιόμετρα έχουν γίνει Κατά Κανόνα σε Ταξίδια στην Εθνική Οδό με Cruise Control . Το Αυτοκίνητο Βάφτηκε Ολόκληρο εξ’ αιτίας της Φυσικής Φθοράς του Χρώματος .
• 2 χτυπήματα που φτιάχτηκαν, όχι σοβαρά : 1. Πόρτα Οδηγού (Έπεσαν Πάνω, 250 Euro Ζημιά) 2. Πορτ Παγκάζ (Σε δέντρο με όπισθεν, βγαίνοντας από ένα parking, 250 Euro Ζημιά)
• Το Immobilizer, απενεργοποιήθηκε από τον Eγκέφαλο του αυτοκινήτου (Εγκέφαλος Bosch), διότι χάλασε η κεραία του Immobilizer & δε βρήκα άλλη για να την αντικαταστήσω, οπότε & το απενεργοποίησα για να μην ξαναυπάρξει πρόβλημα ποτέ (Αναμμένο Λαμπάκι Immobilizer & να μην παίρνει μπρος) . Οπότε, σε περίπτωση που χρειαστείτε καινούρια κλειδιά, αντιγράφετε τα υπάρχοντα & χωρίς προγραμματισμό λειτουργούν κανονικά !
• Όταν έστειλα τον εγκέφαλο για απενεργοποίηση του Immobilizer, τοποθετήθηκε πρόγραμμα με 40 ίππους plus, οπότε 245 ίπποι τώρα !
• Ίσως κάποια στιγμή να αλλάξω & τα ψυγεία Κινητήρα, Κλιματιστικού, Λαδιού, Intercooler ...Σημειώσεις :
-
Όταν παίρνει μπρος το αυτοκίνητο (όταν είναι κρύο δηλαδή), δουλεύει γύρω στις 1500 στροφές . Σε μισό λεπτό περίπου (30 δευτερόλεπτα) οι στροφές θα πέσουν, αλλά, ΜΗ διανοηθείτε να ξεκινήσετε το αυτοκίνητο κρύο, πόσο μάλλον να το γκαζώσετε !!! Περιμένετε τουλάχιστον 5 λεπτά με το ρολόι να αρχίσει να κινείται ο δείκτης θερμοκρασίας & πατήστε το άφοβα αφού η θερμοκρασία πλησιάζει τους 87ο C .
-
Ακόμα, μετά από ταξίδι ή μετά από υψηλή ταχύτητα (πολλά γκάζια), ΜΗ διανοηθείτε να σβήσετε αμέσως το αυτοκίνητο έως ότου να ηρεμίσουν οι στροφές του Turbo & να πέσουν τα λάδια της μηχανής . Περιμένετε ξανά γύρω στα 5 λεπτά & μετά σβήσ’ τε .
Δε συμβαίνει κάτι κακό με το αυτοκίνητο, ούτε & θα πάθει κάτι, αλλά επειδή είμαι σχολαστικός & προσεκτικός οφείλω να σας τονίσω κάποια πράγματα για την καλύτερη & ομαλότερη λειτουργία του αυτοκινήτου ! Τα ίδια έκανα ακόμα & σα φοιτητής που είχα ένα Hyundai Getz, αλλά & στα υπόλοιπα αυτοκίνητα που πήρα . Το αυτοκίνητο είναι γρήγορο & ιδανικό για ταξίδι, μην το πάτε ποτέ μέσα σε πόλη & ειδικά την Αθήνα, πέρα από τη γενικότερη φθορά του σταμάτα / ξεκίνα τα Alfa Romeo δεν κόβουν πολύ (μικρός κύκλος στροφής) αλλά το συγκεκριμένο στρίβει ιδανικά στην Εθνική Οδό ακόμα & με 200 είναι υποδειγματικό το κράτημά του καλύτερο από κάθε Mercedes & Bmw ή ό, τι άλλο ... Θα έλεγα ότι φτιάχτηκε για να τρέχει & να στρίβει .
Δεν αφήνω τους ενδιαφερόμενους να το οδηγήσουν, παρά μόνο να τους κάνω βόλτα & να τους εξηγήσω ό, τι θέλουν .
Το έχει όμως πολύ περιποιημένο.. Αν έψαχνα κάτι τέτοιο σίγουρα θα του έριχνα μια ματιά..
-
Τουλάχιστον είναι κατατοπιστικότατος, αν και λίγοι πιστεύω θα διαβάσουν όλο αυτό το κατεβατό. Φαίνεται πάντως ο τύπος αρκετά ψαγμένος με τα αμάξια (και σίγουρα τρελαμένος και ψείρας)
-
Μαλλον το παιζει πολυ ψειρας και οτι εχει προσεξει πολυ το αμαξι και καλα, για να το προωθήσει
Τη στιγμη κιολας που ειναι εισαγωγης ,δλδ ισως το πηρε μεταχειρισμενο
Οπου ακους πολλα κερασια.... -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Μαλλον το παιζει πολυ ψειρας και οτι εχει προσεξει πολυ το αμαξι και καλα, για να το προωθήσει
Τη στιγμη κιολας που ειναι εισαγωγης ,δλδ ισως το πηρε μεταχειρισμενο
Οπου ακους πολλα κερασια....Ετσι!
Δεν μου ανοίγει την αγγελία να δω τι αμάξι είναι, αλλά διαβάζοντας το κατεβατο που ποσταριστηκε... παπαρολογιες! Εντελώς καλάθι με κεράσια... -
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7932884/
Αλλος ενας εκτος πραγματικοτητας -
Παντως μαλλον μπηκε στο κοπο να ψαξει να βρει ποσα gr co2/km εκπεμπει, απιστευτο
-
Αλλά δεν εγραψε καν το χρωμα του αυτοκινητου
Λες και θα ενδιαφερθεί κανεις....αλλά κουβεντα να γινεται -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Παιζει να την αγαπαει περισσοτερο απο γυναικα, παιδια,σκυλια κτλπhttp://www.car.gr/classifieds/cars/view/8298176/
- Καθαρισμός Μπεκ Ψεκασμού με Υπέρυθρες.
Υπάρχει τέτοιο πράγμα;
-
Υπερήχους εννοεί, κατά πάσα πιθανότητα. Απλά είναι ημιμαθής...
Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα