-
Ο χρήστης Mpampinos έγραψε:
Παιδιά μια ερώτηση παρακαλώ.Εδώ και αρκετό νερό μου χάνει νερό το ψυγείο.Έσφιξα κολάρα που είχαν νερά από κάτω.Ξαναχάνει.Θέλω να του κάνω μια εξαέρωση και βλέπουμε.Μπορτεί να μου πει κάποιος πολύ αναλυτικά αν γίνεται πως την κάνουμε;;;Μιλάω για Bravo t jet 150ps.τι έγινε τελικά; το έλυσες κάπως το θέμα;
-
Ώρα να γράψω και εγώ τις εντυπώσεις μου, κατ' αρχήν με το Fiat Panda. Αγοράστηκε το Μαϊο του 2010, μεταχειρισμένο, μέσα από επίσημη αντιπροσωπεία της Fiat. Χρώμα μπλε σκούρο, Blu Teseo όπως γράφει. 1.2 dynamic, με 50000 χλμ. Το παρέλαβα μετά από μεγάλο service. Η αλήθεια είναι οτι είμαι πολύ ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο, αλλά και την αξιοπιστία του. Στην ουσία, και επειδή έχω αλλάξει αρκετά αυτοκίνητα, είναι το μοναδικό στο οποίο δεν μου έχει ανάψει ποτέ λαμπάκι κινητήρα...Το αυτοκίνητο έχει καλή οδική συμπεριφορά για την κατηγορία του, είναι ελαφρύ, σβέλτο, με πανέξυπνους χώρους (αφού χωρά 4 ενήλικες), πολύ μικρό σε διαστάσεις που το καθιστούν ικανό να παρκάρει σχεδόν παντού, οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμου (μέση περίπου 6.8 lt/100 kmh), χωρίς απρόοπτες βλάβες και οικονομικό ως προς τη συντήρησή του, η οποία γίνεται με ευλάβεια (μικρό-μεγάλο service εναλλάξ, συν ό,τι άλλο χρειασθεί). Το αυτοκίνητο το χειρίζεται κυρίως η σύζυγος. Οι μόνες βλάβες που θα αναφέρω είναι οι εξής: αντικαταστάθηκε η αντλία βενζίνης πέρσι τέτοιον καιρό (δεν το θεωρώ όμως 'Βλάβη', αν συνυπολογίσει κανείς και την ποιότητα του καυσίμου που κυκλοφορεί εν Ελλάδι...), έχει τρυπήσει το ψυγείο του a/c και χρειάζεται αντικατάσταση πλέον (μιας που, μετά από δοκιμή, χάνει τελείως το ψυκτικό υγρό που προστίθεται), καθώς και, ένα βράδυ, χτυπώντας ο συναγερμός, μπλοκάρισαν τα alarm και μου 'έφαγε' τη μπαταρία..Η γενικότερη εικόνα αυτοκινήτου-εταιρείας, με έχει αφήσει κανοποιημένο, συν το οτι το αυτοκίνητο, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια, είναι κουκλάκι και είναι αλήθεια πως, έστω και αν έχω ερωτηθεί πολλάκις σε φανάρια σταματημένος, δεν νομίζω να το δώσω, έστω και αν έχω ήδη μέχρι τώρα συμπληρωμένα 98500 χλμ...
-
Δεν ανοίγω νέο θέμα διότι δεν ξέρω αν θα έρθει στη χώρα μας ή γενικότερα στην Ευρώπη.Συμπαθητικό,κατά τα άλλα, minάκι το Fiat Mobi !
-
Στις αγορές της Λατινικής Αμερικης θα μείνει.
Για την Ευρωπη κάποτε έλεγαν για έναρξη της Zastava με κάτι μικρό σαν αυτό αλλά δεν ...
-
Στην αρχή αναρωτιέσαι αν είναι πρωταπριλιάτικο,
μετά συνέρχεσαι και αναλαμβάνει η αίσθηση του χιούμορ
με τα τερτίπια των κατασκευαστών
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-c ... s-strategyFiat under investigation for irregular emissions strategy
Germany's authorities have discovered that NOx reduction system switches off after 22 minutes; official emissions test lasts 20 minutes -
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... ai-ti-fiat
Επάνω στο ίδιο θέμα.
Μου άρεσε πάντως ο επίλογος του συντάκτη του άρθρου...όλα τα λεφτά.. -
Να κάνω μια ερώτηση, στο panda το πορτ μπαγκάζ ανοίγει από μέσα , ή μόνο με το κλειδί απ εξω;
Το οδηγώ από σήμερα σε διακοπές και δε μου χουν μέσα το βιβλιαράκι για να δω. Έν τω μεταξύ το αμάξι ειναι καινούριο, το πήρα με 32χλμ. Διασκεδαστικό, πολύ ασθενικό βέβαια μ αυτόν τον κινητήρα (πρέπει να ναι 1.2 με τους 69). Σε ανηφόρα δηλαδή μόνο με Δευτέρα παει, ειδικά εδώ στο νησί που χει στροφές.
Επίσης πρώτη μέρα δε μου έκαναν καθόλου καλή εντύπωση τα φρένα, βέβαια δεν έχουν στρώσει
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση, στο panda το πορτ μπαγκάζ ανοίγει από μέσα , ή μόνο με το κλειδί απ εξω;Το οδηγώ από σήμερα σε διακοπές και δε μου χουν μέσα το βιβλιαράκι για να δω. Έν τω μεταξύ το αμάξι ειναι καινούριο, το πήρα με 32χλμ. Διασκεδαστικό, πολύ ασθενικό βέβαια μ αυτόν τον κινητήρα (πρέπει να ναι 1.2 με τους 69). Σε ανηφόρα δηλαδή μόνο με Δευτέρα παει, ειδικά εδώ στο νησί που χει στροφές.
Επίσης πρώτη μέρα δε μου έκαναν καθόλου καλή εντύπωση τα φρένα, βέβαια δεν έχουν στρώσει
Sent from my iPad using Tapatalk
Πρίν δυο εβδομάδες νοίκιασα και εγω ένα ίδιο στην ´Ιο, το πόρτμπαγκάζ ανοίγει μόνο με το κλειδί απ´ έξω.
-
Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση, στο panda το πορτ μπαγκάζ ανοίγει από μέσα , ή μόνο με το κλειδί απ εξω;
Το οδηγώ από σήμερα σε διακοπές και δε μου χουν μέσα το βιβλιαράκι για να δω. Έν τω μεταξύ το αμάξι ειναι καινούριο, το πήρα με 32χλμ. Διασκεδαστικό, πολύ ασθενικό βέβαια μ αυτόν τον κινητήρα (πρέπει να ναι 1.2 με τους 69). Σε ανηφόρα δηλαδή μόνο με Δευτέρα παει, ειδικά εδώ στο νησί που χει στροφές.
Επίσης πρώτη μέρα δε μου έκαναν καθόλου καλή εντύπωση τα φρένα, βέβαια δεν έχουν στρώσει
Sent from my iPad using Tapatalk
Πρίν δυο εβδομάδες νοίκιασα και εγω ένα ίδιο στην ´Ιο, το πόρτμπαγκάζ ανοίγει μόνο με το κλειδί απ´ έξω.
Να υποθέσω ότι έχεις βρει πως δουλεύει το A/C? Ναι μόνο με το κλειδί ανοίγει. Προσωπικά το αυτοκίνητο αυτό οτ θεωρώ το καλύτερο για βόλτες μακρινές και κοντινές!!!
-
Γιατί έχει κατι ιδιαίτερο το a/c?
@andreas το μέγεθος του βολεύει παρα πολύ , ειδικά στο νησί που παίζουν στενοί δρόμοι.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Επειδή ο Megane98hp είναι πολύ έξυπνος:
Το τελευταίο αμάξι που είχαμε στην οικογένεια (δεν οδηγούσα τότε) και άνοιγε το μπαγαζ με το κλειδί, ήταν το 1990 ένα Peugeot 305. -
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Επειδή ο Megane98hp είναι πολύ έξυπνος:
Το τελευταίο αμάξι που είχαμε στην οικογένεια (δεν οδηγούσα τότε) και άνοιγε το μπαγαζ με το κλειδί, ήταν το 1990 ένα Peugeot 305.Πειράζει που δεν κατάλαβα?
Το a/c του Panda είναι αφορμή για παρεξηγήσεις. Πολλοί ενοικιαστές δεν βρίσκουν το 'κόλπο' πως να βάλουν το A/C και 'μουρμουρίζουν' ότι εξαπατήθηκαν και ότι το αμάξι δεν έχει A/C. Το αμέσος επόμενο μπέρδεμα με αυτό το αυτοκίνητο είναι το μπαγκάζ.
-
Αν δεν το είπες ειρωνικά συγχώρεσέ με!! Το κατάλαβα λάθος
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Αν δεν το είπες ειρωνικά συγχώρεσέ με!! Το κατάλαβα λάθοςit s ok
-
Σκέφτομαι σοβαρά να σπρώξω το Panda 1.2, 2005, με 152,000χλμ και μαζι με την πώληση της μοτοσυκλέτας να πάρω κάτι πιο φρέσκο.
Το αυτοκίνητο είναι 3ο χέρι: τυπικά είμαστε οι 3οι ιδιοκτήτες αλλά ουσιαστικά το αυτοκίνητο αγοράστηκε από τη γυναίκα μου το 2005, πωλήθηκε στην οικογενειακή επιχείρηση το 2010 και ξανααγοράστηκε από εμένα πέρσι. Άρα αν τρέξει κάποιος τις άδειες θα δει 3 διαφορετικά ονόματα στο παρελθόν του.
Είναι κίτρινο με βασικό εξοπλισμό δηλαδή ηλ. παράθυρα και κλειδαριές, κεντρικό κλείδωμα, air condition, radiocd με bluetooth και USB, parking sensors, αντηλιακές μεμβράνες (όχι πολύ σκούρες) και ηλιοροφή η οποία όμως δεν δουλεύει.
Τρακαρίσματα δεν έχει κάτι σοβαρό. Έχουν αλλαχθεί και οι 2 προφυλακτήρες από μικροατυχήματα, αλλά δεν έχουν αλλαχθεί φτερά/καπώ/φανάρια κτλ. Εγώ το θεωρώ ατρακάριστο. Το εσωτερικό του είναι σε καλή κατάσταση. Έχει μια φθορά η εξωτερική μεριά του καθίσματος του οδηγού και λείπουν και 2 καπάκια αεραγωγών τα οποία θα τα αντικαταστήσω σύντομα για να μη δείχνει λειψό το εσωτερικό. Κάθε χρονιά γίνεται βιολογικός καθαρισμός και δείχνει αρκετά καθαρό (έχει και κίτρινο εσωτερικό).
ΑΠό πλευράς συντήρησης υπάρχει book service (μέχρι τα 100,000 σε εξουσιοδοτημένο, έκτοτε σε εξειδικευμένο). Πριν 10,000χλμ αλλάχθηκαν:
αναρτήσεις
ψαλίδια
μαρκούτσια φρένων εμπρός
τακάκια και δίσκοι
ελαστικά
Δεν αναφέρω τα λάδια/φίλτρα τα οποία αλλάζονται κάθε 10 χιλ. χλμ όπως πρέπει.Γενικά το αυτοκίνητο με εξαίρεση την ηλιοροφή, δεν έχει κάποιο πρόβλημα και λειτουργεί απροβλημάτιστα. Δεν καίει λάδι. Δεν θέλει κανένα μάζεμα.
Έχω δύο ερωτήσεις:
- πόσο μπορεί να πιάσει ρεαλιστικά ένα τέτοιο αυτοκίνητο κατά την πώληση σε ιδιώτη
- σε τι να πάω με budget μέχρι 10 χιλ. το πολύ. Με ενδιαφέρει να καλύψω τις ανάγκες που καλύπτω σήμερα με το Panda, ήτοι καθημερινή χρήση περίπου 60 χλμ (Βαρυμπόμπη - Κέντρο - Βαρυμπόμπη), εύκολο παρκάρισμα εξαιτίας του μεγέθους και οικονομική συντήρηση. Πάμε σε μεταχειρισμένο ή καινούριο; Δεν με ενδιαφέρουν Smart, συμπαθώ το IQ χωρίς ωστόσο να το έχω οδηγήσει. Το νέο Πάντα μου φαίνεται πιο μεγάλο από το παλιό- τι λέτε;
-
Tο μονο προβλημα ειναι τα αρκετα χιλιομετρα, κι αυτο γιατι ειναι αληθινα! Με μια αναζητηση θα στοχευα να παρω στο χερι περιπου 4500e.
Εγω 60km τη μερα δεν εκανα με mini, με supermini ισως ναι..
Αυτο θα κοιταγα γιατι μ αρεσει η αγγελια κι ας εψαχνα πιο μεγαλη θεση να παρκαρω. Τη μαρκα τη ξερεις καλα αλλωστε.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8360201/ -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Tο μονο προβλημα ειναι τα αρκετα χιλιομετρα, κι αυτο γιατι ειναι αληθινα! Με μια αναζητηση θα στοχευα να παρω στο χερι περιπου 4500e.
Εγω 60km τη μερα δεν εκανα με mini, με supermini ισως ναι..
Αυτο θα κοιταγα γιατι μ αρεσει η αγγελια κι ας εψαχνα πιο μεγαλη θεση να παρκαρω. Τη μαρκα τη ξερεις καλα αλλωστε.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8360201/Ευχαριστώ!
Μου φαίνονται πολλά τα 4,5 χιλ. Αμάξι ενδεκαετίας είναι δυνατόν να έχει λίγα χλμ (υπό κανονικές συνθήκες; ) ; Έχει η πεθερά μου πάντα του 2009 με 33 χιλ χλμ...Αλλά πόσα τέτοια υπάρχουν;Είναι μεγάλο μέγεθος για τη δουλειά που το χρειάζομαι το C4. Και επειδή το πάρκινγκ στο κέντρο παίζει ρόλο θέλω κάτι mini ή supermini...
-
4,5 χιλιάρικα μου φαίνεται απίθανο να τα πιάσει. Πιθανότατα γύρω στα 2.5 με 3 και αυτό επειδή είναι 1.2 τα οποία έχουν αρκετή ζήτηση.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Tο μονο προβλημα ειναι τα αρκετα χιλιομετρα, κι αυτο γιατι ειναι αληθινα! Με μια αναζητηση θα στοχευα να παρω στο χερι περιπου 4500e.
Εγω 60km τη μερα δεν εκανα με mini, με supermini ισως ναι..
Αυτο θα κοιταγα γιατι μ αρεσει η αγγελια κι ας εψαχνα πιο μεγαλη θεση να παρκαρω. Τη μαρκα τη ξερεις καλα αλλωστε.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8360201/Προφανώς και εννοείς μαζί με την μηχανή.. Γιατί δεν γίνεται με τις γνώσεις σου έχεις να λες τέτοια τιμή...
-
η μηχανή κοστολογείται γύρω στα 8-8.5 χιλ
FIAT FORUM