-
Ωραίο !
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Απο τις λίγες περιπτώσεις που το facelift μου φαίνεται πιο άσχημο από το απερχόμενο μοντέλο....
-
Με τέτοια μασκα μπροστά μόνο στην Κίνα θα κάνει τρεελές πωλήσεις!
-
Άσχημη κόπια BMW X1
-
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Άσχημη κόπια BMW X1Κ ετσι όμως 100 φορές καλύτερο από το τρέχον μοντέλο...
-
Λιγο καλύτερο από το προηγούμενο αλλά και πάλι δεν...
Πρόβλημα βέβαια στις πωλήσεις του δεν είχε και μάλλον δεν θα έχει.
-
Η μούρη του πάντως είναι κλάσεις ανώτερη παίδες...Φυσικά προσωπική γνώμη, τα μάτια του καθενός είναι διαφορετικά...
-
Συμφωνω...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Όντως πολύ καλύτερο - εμφανισιμο . Να δούμε και μέσα πως θα είναι ...
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λιγο καλυτερο χαλι, οντως.
-
Καλό είναι.....αλλά προτιμώ το παλιό.
Αυτό σίγουρα έχει χειρότερο συντελεστή οπισθέλκουσας Cd, από το προηγούμενο.
Χειρότερη κατανάλωση-χειρότερες επιδόσεις.Γούστα είναι αυτά, πάντως.
Ηρακλής.
-
Το αποκλείω να ισχύει αυτό περί cd. Όλες οι εταιρίες το προσέχουν το θέμα αυτό οπότε θα παίζει στα ίδια με το προf/l (0.33) αν όχι καλύτερο.
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Καλό είναι.....αλλά προτιμώ το παλιό.
Αυτό σίγουρα έχει χειρότερο συντελεστή οπισθέλκουσας Cd, από το προηγούμενο.
Χειρότερη κατανάλωση-χειρότερες επιδόσεις.Γούστα είναι αυτά, πάντως.
Ηρακλής.
Το κοψες με το ματι αρχηγε μου ε?
-
Με την νέα μάσκα φαίνεται να μεγάλωσε η μετωπη. Μάλλον ξεγελαει ...
-
Καλημέρα στην παρέα και από εμένα,
λόγω ότι πάλιωσε αρκετά το αμαξάκι μου που με πήγε απροβλημάτιστα τα τελευταία 13 χρόνια (1.4 ford fiesta 2003, με 200κ+ χιλιόμετρα ) και εν όψη της γέννησης του πρώτου παιδιού και της ανάγκης για χώρους και ασφάλειας, ξεκίνησα την ανεύρεση νέου οχήματος.
τα χαρακτηριστικά που ψάχνω:
-χώρους πίσω προκειμένου όταν θα βάλω το παιδικό κάθισμα ανάποδα (για περίπου 1-1,5 χρόνο) να μπορεί να κάτσει κάποιος άνετα στη θέση του συνοδηγού
-αρκετά μεγάλο αποθηκευτικό χώρου για να μπαίνει άνετα το καρότσι με τα πράγματα.
-να είναι ψηλό έτσι ώστε να μπαίνεις άνετα και σε κανένα χωματόδρομο αλλά όχι τόσο έτσι ώστε να ζαλίζει τους πίσω επιβάτες στο ταξίδι.- να είναι πετρέλαιο για οικονομία καυσίμου, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
- max 19.000-20.000
- από επιταχύνσεις κλπ δεν με νοιάζει αλλά θα ήθελα σε μια προσπέραση να κάνει τη δουλειά του
- διαδρομές: στην Αθήνα η χρήση του θα είναι μικρή μιας και η δουλειά μου είναι αρκετά κοντά στο σπίτι και 1 φορά το μήνα 400 km πήγαινε έλα επαρχιακό δρόμο για το χωριό (αποφεύγω Εθνική) αλλά θέλω να κατέβω και καμιά φορά κέντρο σε κάνα φίλο
-να πάρω ένα αμάξι που δεν θα τρέχω κάθε λίγο και λιγάκι στο συνεργείο.
όπως καταλαβαίνετε κατέληξα στο S Cross diesel 2x4 GL+ που βγαίνει 20.500 (το απλό λευκό).
χθες πήγα και έκανα και test drive στην αντιπροσωπεία όπου μου έδωσαν ένα 4χ4 GL+ του 2013 με 30.000km diesel.
η πρώτη εντύπωση ήταν οκ για 3 χρονών αμάξι, βάραγε λίγο στις λακκούβες, γκάζι σχετικά ψόφιο μέχρι 1.500-1.700 στροφές αλλά μετά ήταν πολύ σβέλτο. στο παρκάρισμα δεν δυσκολεύτηκα καθόλου, τα τριξίματα τώρα δεν τα πρόσεξα και με ευλάβεια, από θέση οδήγησης μια χαρά, το έδωσα και στη σύζυγο να το οδηγήσει (η οποία οδηγεί ένα ford ka 2008 ) η οποία εντυπωσιάστηκε το πόσο ευκολοδήγητο είναι (δεν της έσβησε ούτε μια φορά, ) και γενικά δεν αγχώθηκε ούτε με τον όγκο του οχήματος .
τώρα ξεκίνησα να διαβάζω το νήμα εδώ και μετά από 70 σελίδες (όπου οι 50 περίπου ήταν χάσιμο χρόνου σε χαζοδιαμάχες χωρίς ουσία) με προβλημάτισαν τα παρακάτω - Τρίξιμο στο παράθυρο (το οποίο από ότι κατάλαβα λύνεται με ανεμοθραύστες στα παράθυρα ή αλλαγή μοτέρ παραθύρου?)
- -το κοπάνημα στις λακκούβες λόγω χαμηλού προφίλ στις ζάντες
- Να κοιτάξω αν είναι στα ανακληθέντα οχήματα για τον αερόσακο
- Το service στην αντιπροσωπεία είναι λίγο ακριβό
Επειδή σκόντο στη τιμή δεν κάνουν με τίποτα μου είπαν θα μου βάλουν μερικά exta όπως αισθητήρες παρκαρίσματος, συναγερμό και ότι άλλο θέλω (σε λογικά πλαίσια). Σκεφτόμουν να ζητήσω τα ματζαφλάρια αυτά για τα παράθυρα προκειμένου να αποφύγω τα τριξίματα, ίσως και ένα παιδικό κάθισμα.. (θα το δώ..).
Είδα ότι μερικοί λέτε ότι η 16αρα ζάντα ( όπου μεγαλύτερο προφίλ στο λάστιχο) βοηθάει στην απόσβεση καλύτερα, λέτε να ζητήσω να μου αλλάξουν τις 17άρες με 16αρες (που αισθητικά δεν μου αρέσουν και τόσο αλλά μικρό το κακό), τι προτείνεται?Έχετε να με συμβουλέψετε κάτι άλλο να προσέξω;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις, sorry για το μεγάλο post.ΜΦΧ,
Βασίλης -
Καλημέρα Βασίλη.
Έχω το Diesel 4x4 full έκδοση (εκτός από ηλιοροφή, δερμάτινα καθίσματα και start-stop που ήταν ξεχωριστό πακέτο στην Τσεχία όπου ζω) εδώ και 1,5 χρόνο περίπου. 3μελής οικογένεια με μωρό 7,5 μηνών τώρα.
Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι και οι τρεις. Και στη δική μου σύζυγο της αρέσει πολύ να το οδηγεί από την πρώτη στιγμή.Δεν βρίσκω θέμα χώρου στο συνοδηγό με το παιδικό κάθισμα πίσω, ούτε η σύζυγος έχει αναφέρει κάτι.
Κάροτσι έχουμε το Britax Affinity και κάθισμα το Romer Baby Safe Plus. Το καρότσι είναι ΟΚ πίσω μαζί με 2-3 τσάντες ψώνια. Θέλει μόνο λίγο οργάνωση.Τρίξιμο ακούω όντως στο παράθυρο, όταν το τζάμι βρίσκεται κάπου στη μέση. Συνήθως αφού το κατεβάσω, το ανεβάζω λίγο προς τα πάνω και σταματάει. Έμαθα να ζω με αυτό αλλά δεν ανοίγω και πάρα πολύ τα παράθυρα. Όταν έχει ζέστη ο κλιματισμός είναι μόνιμα στο 22. Το και το χειμώνα.
Περί ανακλήσεων, ρώτησα τον πωλητή εδώ πριν 2 μήνες και μου είπε πως έψαξε τον αριθμό πλαισίου μου και δεν με επηρεάζει. Ρώτα τον πωλητή αν παίζει να σου δώσουν αμάξι που έχει ήδη ανακληθεί.
Περί ελαστικών δεν γνωρίζω και δεν τα πειράζω.
Μου έδωσαν τα κόστη για κάθε σερβις ανά έτος και είναι κάπως τσιμπημένα. Πλήρωσα ~185 ευρώ για το πρώτο. Με βάση τον πίνακα το επόμενο θα έρθει στα ~270. Υπάρχει κι ένα μεγάλο στα 4 χρόνια νομίζω στα ~450. Οι τιμές είναι στο περίπου με βάση τα όσα θυμάμαι τώρα και με την τωρινή ισοτιμία καθώς εδώ δεν έχουμε ευρώ.
Γενικά, το κύριο θέμα του αμαξιού μάλλον βρίσκεται στο φινίρισμα. Πολλές φορές τα πλαστικά δεν έχουν ταιριάξει τέλεια μεταξύ τους. Αυτό μπορεί καμιά φορά να δημιουργήσει τριγμούς. Εγώ είχα ένα τέτοιο θέμα στο ταμπλώ, πήγα αντιπροσωπεία και άλλαξαν ένα πλαστικό. Μετά από λίγα χλμ το άκουσα ξανά αλλά μόλις ζέστανε ο καιρός σταμάτησε. Θα περιμένω να δω το χειμώνα.
Δεν έχω πατήσει σε δύσκολα εδάφη. Έχω κάνει πολλά χλμ σε αυτοκινητόδρομους στην Ευρώπη, έχω φτάσει και νότια Ελλάδα, εντός-εκτός πόλης, πρόσφατα και με μπαγκαζιέρα οροφής, πάντα ευχαριστά. Σε μακρινά ταξίδια πιάνομαι λίγο, αλλά ίσως να μη ρυθμίζω σωστά το κάθισμα.
Αυτά σκέφτομαι για την ώρα.
-
Το 1ο service έγινε και, χωρίς να έχω μέτρο σύγκρισης βέβαια, δεν μου φάνηκε εξωφρενικά ακριβό (155 Ευρώ). Διάγνωση: Υγιές.
Άλλαξαν και οι ταπετσαρίες. Το αποτέλεσμα δεν το λες τέλειο, αλλά ούτε και ενοχλητικό.
Στα του παραθυρου, αυτό γρασαρίστηκε, και ο θόρυβος μειώθηκε σημαντικότατα. Πάνω από 75% θα έλεγα. Εάν δεν ήξερα από προηγούμενα το θέμα, σε αυτά τα επίπεδα τριγμών ίσως να μην του έδινα ποτέ σημασία. Η αντιπροσωπεία αναγνώρισε το σύνηθες και το δυσεπίλυτο του πράγματος.
Κάποια στιγμή είχα αναφέρει ταλάντωση του εσωτερικού καθρέφτη. Στο σέρβις τον έσφιξαν και η τάλαντωση μεγάλωσε. Ξαναπήγα για καθαρισμό κλιματισμού και με την ευκαιρία τον ξαναείδαν. Θα μου τον αλλάξουν εντός εγγύησης τις επόμενες ημέρες.
Όλως τυχαίως (!), λίγες ημέρες αφότου κράζαμε τα 75 Ευρώ του καθαρισμού του κλιματισμού εδώ μέσα, βγήκε προσφορά στα 60. Την πήρα. Αφήνω το αυτοκίνητο πολλές ώρες σε χωράφια με αγριόχορτα και η γύρη και το χώμα ήταν εμφανή στο φίλτρο. Μια χαρά.
2 θεματάκια έχω ανοιχτά:
- Μετά το σέρβις βγάζει ένα μεγάλο τριγμό, σε κακό μόνο οδόστρωμα, από αριστερά. Ή ταμπλό ή πόρτα οδηγού. Φτου και από την αρχή..
- Μάλλον από πέτρες, στο καπό έχει φύγει χρώμα (φαίνεται λαμαρίνα) σε δύο σημεία, διαμέτρου 0,5εκατ. περίπου. Στην αντιπροσωπεία είπαν ότι δεν αξίζει τα 150 Ευρώ για να βαφτεί το καπό ενώ το τοπικό μερεμέτι δεν θα φαίνεται πολύ καλό.
-
Καθαρισμος Α\c πριν 1 μηνα(αλλαγη φιλτρου καμπινας και καθαρισμος) χωρις ελεγχο φρεον 53€...Φιλε Βασιλη αν σου αρεσει το αμαξι κ σε καλυπτει να το παρεις...Εχει τα θεματακια του οπως το παραθυρο που δεν λυνετε 100%,θεμα με τα πλαστικα εχει οπως τα περισσοτερα αυτ\τα πιστευω και με 17αρα ζαντα χτυπαει πισω αρκετα ισως με 16αρα δεν εχει τοσο θεμα...Εγω το εχω 2.5 χρ εχω κανει 46000 χλμ και ειμσι αρκετα ευχαριστημενος...
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας και το χρόνο σας,
robotech έχουμε το ίδιο καρότσι αλλά λέγεται hauck lacrosse (να σου ζήσει κιόλας το μωράκι) , με προβλημάτισες λίγο ότι χωράει μόνο το καρότσι με μερικές σακούλες, δηλαδή αμα πάω στο vitara θα έχω πρόβλημα (με το συγκεκριμένο καρότσι) …
σχετικά με το κάθισμα του συνοδηγού και το κάθισμα που κοιτάει πίσω, μου το ανέφεραν άλλοι νέοι γονείς να κοιτάξω και για αυτό το έθεσα σαν χαρακτηριστικό (αν και φαίνεται ότι δεν θα έχεις πρόβλημα με τόσο χώρο πίσω)ρε γαμώτο αν δεν είχε αυτές τις ατέλειες με την συναρμολόγηση / τριξίματα και λίγο καλύτερη πίσω ανάρτηση θα πήγαινα με κλειστά μάτια..
θα πάω να κάνω και ένα test drive το vitara και θα αποφασίσω.. (το 4χ4 γενικά δεν με ψήνει… λόγω κατανάλωσης και κόστους.. άμα χρειαστεί να πάω κάπου που χρειάζεται υπάρχει η εναλλακτική από τα αδέρφια) το λίγο ύψος όμως που θα πας ποιο άνετα σε ένα κακοτράχαλο δρόμο δεν με αφήνει αδιάφορο..
SUZUKI SX4 SCROSS