Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris 2013 (Mk3)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris 2013 (Mk3)
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 13 / 17
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3
    335
    4891
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      axel12p last edited by

      Για επαγγελματική χρήση εξακολουθεί να ισχύει όμως η 10ετής εγγύηση; Θα μου φαινόταν περίεργο, μιας και δεν πιστεύω ότι θα αντέξουν οι μπαταρίες σε τέτοια χρήση επί 10 συναπτά έτη.

      ΥΓ. Για το πετρέλαιο, εδώ και ένα χρόνο βάζω κάθε Πέμπτη Shell V-Power στην τιμή της απλής. Ζήτημα να έχω βάλει συνολικά 50lt από την απλή ή άλλη μέρα. Οπότε το κόστος καυσίμου είναι ακόμη πιο χαμηλό

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spi_duster last edited by

        Καλή ερώτηση. Αν η απάντηση είναι εξισου καλή τότε πιθανό η εκλεκτή ράτσα των ταξιτζήδων να πρέπει να εξετάσει καλύτερα την δυναμική των υβριδικών σε τόσο δύσκολες συνθήκες εργασίας.

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          kapami last edited by

          Αν μάθουν οι ταξιτζήδες για τη κατανάλωση του καινούριου 1.6 diesel της Οpel θα γίνει χαμός
          Στο πρώτο γέμισμα εγραψα 1050 χιλιόμετρα με 48 λίτρα = 4,57 όλα εντός Αθήνας χωρίς καθόλου Αττική οδό, σε μικρομεσαίο αυτοκίνητο *

          *Την ίδια στιγμή Golf TDI 1.6 έκαψε κάτι πάνω από 6 λίτρα ενώ κινείται σε ίδιες διαδρομές - άλλος οδηγός βέβαια οπότε δε μπορείς να συγκρίνεις αξιόπιστα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostassc last edited by

            Εντυπωσιακό νούμερο το 4,6 εντός Αθήνας !!! Τελικά η toyota έχει μείνει πολύ πίσω στους diesel κινητήρες...Να μη πέφτει κάτω από 6,5lt/100km το yaris που είναι μικρότερο και ελαφρύτερο από το astra ? Και βγάζει και πολλά προβλήματα ο d4d...Από dpf μέχρι τουρμπίνες έχω ακούσει...Κρίμα για αυτήν την μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία...Καλύτερα να επικεντρωθεί στα υβριδικά και να αφήσει τα πετρέλαια...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Ο χρήστης kapami έγραψε:

              *Την ίδια στιγμή Golf TDI 1.6 έκαψε κάτι πάνω από 6 λίτρα ενώ κινείται σε ίδιες διαδρομές - άλλος οδηγός βέβαια οπότε δε μπορείς να συγκρίνεις αξιόπιστα.

              Θα μπορουσες και να μη το γραψεις αφου ειναι αλλος ο οδηγος

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                iceman7 last edited by

                Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
                Εντυπωσιακό νούμερο το 4,6 εντός Αθήνας !!! Τελικά η toyota έχει μείνει πολύ πίσω στους diesel κινητήρες...Να μη πέφτει κάτω από 6,5lt/100km το yaris που είναι μικρότερο και ελαφρύτερο από το astra ? Και βγάζει και πολλά προβλήματα ο d4d...Από dpf μέχρι τουρμπίνες έχω ακούσει...Κρίμα για αυτήν την μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία...Καλύτερα να επικεντρωθεί στα υβριδικά και να αφήσει τα πετρέλαια...

                Μια χαρά ειναι η Τογιότα με το δίκτυο της και την αξιοπιστία της.
                Συγκρίνεις ενα παλιό κινητήρα με ενα καινούργιο. Εκτός πόλης το Yaris ειναι στα 5 και με μεγάλες ταχύτητες.
                Επιπλέον το αμαξάκι ειναι σφαίρα γι αυτο και οι υψηλές καταναλώσεις ...
                Προβλήματα μόνο εδώ μεσα εχω διαβάσει. Ακομα ομως και πρόβλημα να υπάρξει η Τογιότα δεν κανει το παπί σαν άλλους.
                Άρα ποσώς ενδιαφέρει.
                Θέματα με τα dpf και τα πετρέλαια μπορούν να βάλουν ολα τα diesel δυνητικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Στο γνωστό πρόβλημα λίπανσης των 1.8, η Τογιοτα μετά από διαβουλεύσεις μηνών προσέφερε τα ανταλλακτικα με μεγάλη έκπτωση. Η επιβάρυνση για τον πελάτη σε τετραψήφιο νούμερο για την επισκευή του κινητήρα. Γνωστό σχεδιαστικο πρόβλημα που παραδέχτηκε η εταιρεια και άλλαξε αρον αρον στην επόμενη έκδοση του κινητήρα. Αρκετά μοτέρ στεγνωσαν από λάδι και κόλλησαν έτσι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iceman7 last edited by

                    Δια αναφερόμουν στον d4d.
                    O 1.8 που έμπαινε;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Στο γνωστό πρόβλημα λίπανσης των 1.8, η Τογιοτα μετά από διαβουλεύσεις μηνών προσέφερε τα ανταλλακτικα με μεγάλη έκπτωση. Η επιβάρυνση για τον πελάτη σε τετραψήφιο νούμερο για την επισκευή του κινητήρα. Γνωστό σχεδιαστικο πρόβλημα που παραδέχτηκε η εταιρεια και άλλαξε αρον αρον στην επόμενη έκδοση του κινητήρα. Αρκετά μοτέρ στεγνωσαν από λάδι και κόλλησαν έτσι.

                      Να κάτι που δεν ήξερα. Μαθημένος στην αξιοπιστία του ΥΑ-FE 1.6 της τουοτα νόμιζα πως δεν θα βγάλουν ποτέ μοτέρ που θα καιει λάδι...

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                        O 1.8 που έμπαινε;

                        Στην Ευρώπη τουλάχιστον: Auris, Avensis, MR2, Lotus Elise. Μπορεί να ξεχνάω και κανένα άλλο.

                        Αλλά και ο 1.4 Diesel έβγαλε θέματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iceman7 last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                          O 1.8 που έμπαινε;

                          Στην Ευρώπη τουλάχιστον: Auris, Avensis, MR2, Lotus Elise. Μπορεί να ξεχνάω και κανένα άλλο.

                          Αλλά και ο 1.4 Diesel έβγαλε θέματα.

                          Άρα λογικά Ελλάδα σε Avensis θα έχει πέσει.
                          Για τον 1,4 d4d το έχεις ξαναγράψει αλλά στο Toyota club δεν έχω δει κάτι τραγικό πλην συχνών αναγέννησεων (άρα και μεγαλύτερα ποσοστά να μην ολοκληρωθεί καποια) όπως είχα δει και στο δικό μου. Βέβαια η χρήση που του έκανε η γυναίκα μου ήταν τελείως λάθος (μικρές διαδρομές εντός πόλης κλπ) γι αυτό και προληπτικα αλλάξαμε σε υβρίδιο.
                          Σε όλα τα diesel υπάρχουν θέματα και συχνά βγαίνουν ενημερώσεις λογισμικού ακόμα και για κατά τεκμήριο αξιοπιστίας κινητήρες.
                          Λ. Χ για τον 1,5dci που έμπαινε στο προηγούμενο qq βγήκε πρόσφατα ανάκληση...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Φίλος, πρώην μέλος του φόρουμ, το έπαθε σε Avensis.Το τετραψήφιο νούμερο που ανέφερα ήταν δικό του...

                            Σε άλλον φίλο του φόρουμ (SV2) έσβησε επανηλειμμένα το Yaris Diesel στην Εθνική με 160... Στην αντιπροσωπεία του είπαν ότι έχουν αρκετά προβλήματα. Ευτυχώς από τότε δεν του έβγαλε κάτι άλλο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              axel12p last edited by

                              Ωραία φάση να σου σβήνει ο κινητήρας με 160Kmh...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aikibill last edited by

                                Μπορεί να τον τερμάτισε και να εγινε restart

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostassc last edited by

                                  Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

                                  Άρα λογικά Ελλάδα σε Avensis θα έχει πέσει.
                                  Για τον 1,4 d4d το έχεις ξαναγράψει αλλά στο Toyota club δεν έχω δει κάτι τραγικό πλην συχνών αναγέννησεων (άρα και μεγαλύτερα ποσοστά να μην ολοκληρωθεί καποια) όπως είχα δει και στο δικό μου. Βέβαια η χρήση που του έκανε η γυναίκα μου ήταν τελείως λάθος (μικρές διαδρομές εντός πόλης κλπ) γι αυτό και προληπτικα αλλάξαμε σε υβρίδιο.
                                  Σε όλα τα diesel υπάρχουν θέματα και συχνά βγαίνουν ενημερώσεις λογισμικού ακόμα και για κατά τεκμήριο αξιοπιστίας κινητήρες.
                                  Λ. Χ για τον 1,5dci που έμπαινε στο προηγούμενο qq βγήκε πρόσφατα ανάκληση...

                                  Δυστυχώς για σένα δεν έχουν όλα τα diesel προβλήματα με το dpf για αυτό καλό ειναι να μην γράφεις ανακρίβειες... Η psa πχ έχει το σύστημα με το εολις το υγρό με το οποίο η αναγέννηση γίνεται σε δύο λεπτά και όχι σε 15 που χρειάζεται το yaris και όπως είναι φυσικό δεν ολοκληρώνονται...δυστυχώς η Toyota έμεινε πολύ πίσω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iceman7 last edited by

                                    Δεν σε καταλαβαίνω που πρόσωποποιεις τα πάντα..... Το 'δυστυχως για εσένα' τι σκοπό ειχε;
                                    Μήπως ειμαι μέτοχος ή αντιπρόσωπος όπως με είχες αποκαλέσει παραπάνω και θα κλάψω αν εχει μείνει ή που εχει μείνει η Τογιότα;
                                    Άλλες εταιρίες με επενδύσεις χρόνων σε αγορές όπως του diesel που πεθαίνουν δεν έχουν ας πούμε τίποτα σε υβριδικά ή plug in...
                                    Τι συγκρίσεις ειναι αυτές;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostassc last edited by

                                      Και επειδή και η Toyota η ίδια κατάλαβε ότι τα πετρέλαια της είναι για τα πανηγύρια, στο νέο avensis φόρεσε τον 1,6 της psa... Και στο auris,αλλά δεν εισάγετε Ελλάδα με αυτό το μοτέρ... Για ψαχτειτε λίγο εσείς οι πιστεύω σε ένα θεό Toyota παντοκράτορα....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostassc last edited by

                                        Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                                        Δεν σε καταλαβαίνω που πρόσωποποιεις τα πάντα..... Το 'δυστυχως για εσένα' τι σκοπό ειχε;
                                        Μήπως ειμαι μέτοχος ή αντιπρόσωπος όπως με είχες αποκαλέσει παραπάνω και θα κλάψω αν εχει μείνει ή που εχει μείνει η Τογιότα;
                                        Άλλες εταιρίες με επενδύσεις χρόνων σε αγορές όπως του diesel που πεθαίνουν δεν έχουν ας πούμε τίποτα σε υβριδικά ή plug in...
                                        Τι συγκρίσεις ειναι αυτές;

                                        Ναι αλλά το αντίθετο βλέπω... Ότι όποιος πει κάτι κακό για την Toyota σπευδεις για υπεράσπιση της... Γιατί τόση πρεμούρα;;; ψέμματα λένε;;; αντιθέτως εσύ βάζεις σε ένα τσουβάλι όλα τα diesel και λες ψέμματα...θα σε παρακαλεσω άλλη φορά αν δεν είσαι σίγουρος για κάτι να μην το λες... Ευχαριστώ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          axel12p last edited by

                                          Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
                                          πιστεύω σε ένα θεό Toyota παντοκράτορα....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
                                            πιστεύω σε ένα θεό Toyota παντοκράτορα....

                                            πετυχημενο αν μη τι αλλο..
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 13 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr