Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
    • 1
    • 2
    • 765
    • 766
    • 767
    • 768
    • 769
    • 912
    • 913
    • 767 / 913
    Περί αυτοκίνησης
    116
    18242
    133172
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andreas-qashqai last edited by

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      Και γιατι δηλαδη να ναι παλιες..?

      Τι ρωτάς βρε Νονέ?? Δεν γίνεται τα Citroen μετά από τόσα χρόνια να είναι σε αυτή την κατάσταση
      Είπαμε είναι μπ.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nonos last edited by

        Ναι μωρε σωστα εχουμε πεσει σε γνωστη..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman7 last edited by

          Υπέροχες φωτό! Μπράβο!
          Η εμφανισιακη καταρχήν κατάσταση του κάθε αυτοκινήτου είναι απολύτως συνυφασμενη με τη φροντίδα από τον ιδιοκτήτη του....
          Τα οποία προβλήματα μπορεί να βγουν στην πορεία και κυρίως σε γαλλικά σύνολα κατά κύριο λόγο ηλεκτρικά είναι άλλη ιστορία.
          Χθες μου έλεγε συνάδελφος για 206 Cc 1600 που έχει και πόσο τον έχει παιδεψει με τα ηλεκτρικά του... Υπέροχο κατά τα άλλα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by

            Καλα πηγαινε κι εσυ στο Citroen topic να διαβασεις για ενα Xm με μια 800αρα kkm.. Σπασατε τα ρεκορ γραφικοτητας..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              plaketokofths last edited by

              Χωρίς να θέλω να είμαι απόλυτος, συνηθως τα γαλλικά μέχρι και το 2005 (χοντρικά) αν τα συντηρούσες σύμφωνα με το βιβλίο σερβις δεν έβγαζαν ζημιές. Προβλήματα άρχιζουν να δημιουργούνται όταν έμπαιναν λάθος χέρια (μηχανικών χασάπηδων). Επίσης σε συνθήκες μη κανονικής χρήσης (κόντρες, πίστες κτλ) βγάζουν σίγουρα περισσότερες φθορές πχ σε σχέση μια κάποιο ιαπωνικό (κυρίως σαζμάν). Η προσωπική μου εμπειρία από το σπίτι:

              Saxo 1.1 '96 μονο ψεκασμού σε χέρια γυναίκας με 190.000km
              ψυγείο νερού

              Saxo 1.1 2003 σε χέρια γυναίκας με 120.000km
              βηματικό μοτέρ πεταλούδας

              Saxo 1.1 2000 σε χέρια γυναικας με 170.000km
              βηματικό μοτέρ πεταλούδας + σαζμάν κουρούμπελο

              Saxo 1.6 2001 (δικό μου) με 103.000km σχετικά πιεσμένο
              βηματικό μοτέρ πεταλούδας & 1 φορά ξεπρεσσαριστηκε η κορώνα του διαφορικού απο το πηνίο (σε χρήση πίστας)

              Peugeot 206 1.4 16V 2006 με 170.000km σχετικά πιεσμένο
              βαλβίδα ψυχρής + ψυγείο καλοριφέρ.

              Citroen Xantia 1.8 '96 185.000km
              κλασσικό πρόβλημα με τις σφαίρες

              Και λίγο on topic

              K3 lift-off oversteer

              μια απο τα ιδια Κ1

              Υμηττός

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Ο χρήστης plaketokofths έγραψε:

                Citroen Xantia 1.8 '96 185.000km
                κλασσικό πρόβλημα με τις σφαίρες

                Αν ειναι δυνατον οι σφαιρες να θεωρουνται προβλημα..!!!! Αμορτισερ στο αυτοκινητο σου δεν αλλαζεις?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  orestisren last edited by

                  Και δεν αλλάζεις απλά. Στα 185000 χλμ αν εισαι σοβαρός στη συντήρηση εχεις ήδη αλλάξει 2 φορές μαζι με τοπ μάουντ κλπ ελαστικούς συνδεσμους!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Το κοστος των 2 φορων αυτη τη στιγμη ειναι λιγοτερο απ οτι για 1 αλλαγη αμορτισερ... Οταν ηταν καινουργια ηταν λιγοτερο απ οτι μια αλλαγη αμορτισερ. Τα top mounts ειναι ανα 120.000km ή δεκα χρονια τυπικα.. Ελαστικοι συνδεσμοι, δε ξερω σε τι αναφερεσαι,δεν αλλαζεται κατι αλλο. Στα c5 απο το 2001 υπηρχε εγγυση 200.000km σε σφαιρες, οποτε μηδενικο κοστος συντηρησης σε σχεση μ αμορτισερ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      orestisren last edited by

                      Λέω οτι γενικά στα 185000 χλμ εχεις σιγουρα αλλαξει σε ενα συμβατικο αμάξι δυο φορες αμορτισερ μαζι με τοπ μαουντ και κατα πασα πιθανοτητα καποιο μπαρακι ζαμφορ, ή καποιο σινεμπλοκ κλπ. Ότι στις 185000 χλμ σε μια Xantia εχεις δώσει στο συνόλο λιγότερα χρήματα για αντιστοιχες εργασίες το γνωρίζω. Έχω εκπαιδευτεί απο ιδιοκτήτη
                      Αυτό λέω τιποτε αλλο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nonos last edited by

                        Ναι το καταλαβα, απλα συμπληρωσα τα λεγομενα σου!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                          Λέω οτι γενικά στα 185000 χλμ εχεις σιγουρα αλλαξει σε ενα συμβατικο αμάξι δυο φορες αμορτισερ μαζι με τοπ μαουντ και κατα πασα πιθανοτητα καποιο μπαρακι ζαμφορ, ή καποιο σινεμπλοκ κλπ. Ότι στις 185000 χλμ σε μια Xantia εχεις δώσει στο συνόλο λιγότερα χρήματα για αντιστοιχες εργασίες το γνωρίζω. Έχω εκπαιδευτεί απο ιδιοκτήτη
                          Αυτό λέω τιποτε αλλο

                          Πολύ γρήγορα χαλάνε τα αμορτισέρ και τα top mount σας στα γαλλικά... Τώρα σκέφτομαι να αλλάξω στο Focus αμορτισερ για πρώτη φορά αν και η μέτρηση τα δείχνει μια χαρά και δεν έχουν χαλαρώσει. Απλά χτυπάνε περισσότερο σε λακούβες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Τα top mount ειναι εκ σχεδιασεως ενεργο τμημα στα xantia και τα bx μονο και τα ταλαιπωρει η ιδια η λειτουργια της αναρτησης. Σε κανενα αλλο γαλλικο δεν αλλαζονται αν δε το θελησεις. Π.χ. στη zx θα τ αλλαξω οταν αλλαξω αμορτισερ γιατι κανει μια μικρη διαφορα μετα απο χρονια αλλα αισθητη. 50e το ζευγαρι εχουν... Τι να πει η μετρηση...εμενα στο ΚΤΕΟ απο 2ετια σε 2ετια τα βρισκουν καλυτερα Αμορτισερ μετα απο 100-120 kkm εχει σοβαρη πτωση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Εξαρτάται από το αμορτισέρ αλλά και την γενικότερη ανάρτηση (π.χ. σκληρότητα ελατηρίων) αλλά και φυσικά τις συνθήκες οδήγησης. Σίγουρα μετά από 100.000 χλμ υπάρχει κάποια πτώση, αλλά αυτή μπορεί να είναι και πολύ μικρή αναλόγως των παραπάνω μεταβλητών.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dardo last edited by

                                Πανέμορφη η φωτογραφία με το 206 στον Υμηττό!

                                Περί αξιοπιστίας γαλλικών, 307 1.6 2003 με 150.000 χλμ. τα περισσότερα εντός Αθήνας, έχει χρειαστεί μόνο μια μίζα στις 90.000. Το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο στον ευρύτερο οικογενειακό κύκλο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  250-ce last edited by


                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasvo last edited by

                                    Ο χρήστης nonos έγραψε:

                                    Citroen Xantia 1.8 '96 185.000km
                                    κλασσικό πρόβλημα με τις σφαίρες

                                    Αν ειναι δυνατον οι σφαιρες να θεωρουνται προβλημα..!!!! Αμορτισερ στο αυτοκινητο σου δεν αλλαζεις?

                                    Μόνο με σφαίρες!!!
                                    Πριν πολλά χρόνια πριν την διασταύρωση για Λαχαναγορά στην προσπάθεια μου να αποφύγω έναν σκύλο βρέθηκα τέρμα αριστερά με αποτέλεσμα να καβαλήσω στην συνεχεία με το GS την νησίδα που ακολουθούσε, χωρίς φρένα φυσικά και ~120km/h. Με οποιοδήποτε άλλο αμάξι το καπάκι ήταν σίγουρο, εγώ ανέβηκα-κατέβηκα και συνέχισα έτσι απλά χωρίς κάποιο πρόβλημα, κουφό όμως αληθινό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Ο χρήστης 250 ce έγραψε:

                                      Κούκλα! [emoji7]

                                      Μια τέτοια σε αυτό το χρώμα είναι η πρώτη μου φορά (μη νόμιμης) οδήγησης αυτοκινήτου για λίγα μέτρα, στα 16 μου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        250-ce last edited by

                                        Merci φιλε cosneo,εγω στα 16 μου την οδηγουσα μερικες φορες κρυφα...τετοια καψα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Ο χρήστης vasvo έγραψε:

                                          Citroen Xantia 1.8 '96 185.000km
                                          κλασσικό πρόβλημα με τις σφαίρες

                                          Αν ειναι δυνατον οι σφαιρες να θεωρουνται προβλημα..!!!! Αμορτισερ στο αυτοκινητο σου δεν αλλαζεις?

                                          Μόνο με σφαίρες!!!
                                          Πριν πολλά χρόνια πριν την διασταύρωση για Λαχαναγορά στην προσπάθεια μου να αποφύγω έναν σκύλο βρέθηκα τέρμα αριστερά με αποτέλεσμα να καβαλήσω στην συνεχεία με το GS την νησίδα που ακολουθούσε, χωρίς φρένα φυσικά και ~120km/h. Με οποιοδήποτε άλλο αμάξι το καπάκι ήταν σίγουρο, εγώ ανέβηκα-κατέβηκα και συνέχισα έτσι απλά χωρίς κάποιο πρόβλημα, κουφό όμως αληθινό.

                                          Το GS το ειχε ο πατερας μου ακριβως 20 χρονια και αλλα 23 GSA ο παππους μου. Εγω ετυχε και οδηγησα προσφατα και αρκετα και ενα 1129 και ενα 1299 μετατροπη απο GSA. Ειλικρινα ασυλληπτο πως το '71 βγηκε σε μαζικη παραγωγη ενα μικρομεσαιο αμαξι με τοσο απιστευτα φρενα,αναρτηση,κρατημα και μπροστινο συστημα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dactilidis-john last edited by

                                            .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 765
                                            • 766
                                            • 767
                                            • 768
                                            • 769
                                            • 912
                                            • 913
                                            • 767 / 913
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr