Πωλείται Alpine A110 1600 SX 1977 σε κλιμακα 1:18 από την Otto, σε άριστη κατάσταση με το κουτί του.
Τιμή 60€, Αθήνα
https://otto-models.com/en/ot105/105-al ... -1977.html
Πωλείται Alpine A110 1600 SX 1977 σε κλιμακα 1:18 από την Otto, σε άριστη κατάσταση με το κουτί του.
Τιμή 60€, Αθήνα
https://otto-models.com/en/ot105/105-al ... -1977.html
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
Πωλείται Volkswagen Golf GTI 1600 MKI 1975 σε κλίμακα 1:12 από την Otto Models.
1/500 κομμάτια, το συγκεκριμένο είναι και το #1
Σε άριστη κατάσταση με το κουτί του.
Τιμή 170€
Περιοχή Αθήνα
https://otto-models.com/en/g024/343-vol ... -1600.html
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
Ζητείται σετ ζαντών με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Ιντσες: 14'
Φάρδος: 4.5 με 5.5
Σχήμα: Πολυάκτινες
Χρώμα: Ανθρακί
Καρέ: 4Χ108
Οφσετ: 35
Κάτι παρόμοιο με αυτές
10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
Χαιρετώ τους εκλεκτούς λαδολόγους,
ψάχνω ένα λαδάκι για τον 1KR-FE (1000αρη σε P107, C1, aygo etc). Το μοτεράκι έχει 110.000km και έχει μια ελαφριά κατανάλωση της τάξης των 700ml στα 15.000km. (δεν ξέρω το ιξώδες του λαδιού που υπάρχει).
Η αλλαγή των λαδιών θα γίνεται ανα 10.000km και το όχημα κινείται κυρίως εκτός πόλεως.
Η πεζώ τα προτείνει σχεδόν όλα, 0W30, 5W30, 5W40, 10W40.... Η Daihatsu - Τoyota προτείνει το 0W20 (φαντάζομαι απευθύνεται για την Ιαπωνία ή χώρες με ψυχρό κλίμα).
Δεδομέων των παραπάνω και του γεγονότος οτι ο εν λόγω κινητήρας τσιμπάει γενικώς λάδι με τί πρότεινεται να αρχίσω; Σκέφτομαι να αποφύγω για αρχή το 10w40 και να παω σε 5W40, το 30αρι επίσης θα 'θελα να το αποφύγω διότι το αυτοκινήτο βγαίνει και εθνική αρκετά. Υποψηφια έχω quartz 9000 5W40 ή το LIQUI MOLY MOLYGEN 5W40.
Χωρίς να θέλω να είμαι απόλυτος, συνηθως τα γαλλικά μέχρι και το 2005 (χοντρικά) αν τα συντηρούσες σύμφωνα με το βιβλίο σερβις δεν έβγαζαν ζημιές. Προβλήματα άρχιζουν να δημιουργούνται όταν έμπαιναν λάθος χέρια (μηχανικών χασάπηδων). Επίσης σε συνθήκες μη κανονικής χρήσης (κόντρες, πίστες κτλ) βγάζουν σίγουρα περισσότερες φθορές πχ σε σχέση μια κάποιο ιαπωνικό (κυρίως σαζμάν). Η προσωπική μου εμπειρία από το σπίτι:
Saxo 1.1 '96 μονο ψεκασμού σε χέρια γυναίκας με 190.000km
ψυγείο νερού
Saxo 1.1 2003 σε χέρια γυναίκας με 120.000km
βηματικό μοτέρ πεταλούδας
Saxo 1.1 2000 σε χέρια γυναικας με 170.000km
βηματικό μοτέρ πεταλούδας + σαζμάν κουρούμπελο
Saxo 1.6 2001 (δικό μου) με 103.000km σχετικά πιεσμένο
βηματικό μοτέρ πεταλούδας & 1 φορά ξεπρεσσαριστηκε η κορώνα του διαφορικού απο το πηνίο (σε χρήση πίστας)
Peugeot 206 1.4 16V 2006 με 170.000km σχετικά πιεσμένο
βαλβίδα ψυχρής + ψυγείο καλοριφέρ.
Citroen Xantia 1.8 '96 185.000km
κλασσικό πρόβλημα με τις σφαίρες
Και λίγο on topic
K3 lift-off oversteer
μια απο τα ιδια Κ1
Υμηττός
Όντως... χάθηκα ειναι η αληθεια!
Ευχαριστώ για τα καλά σχόλια.
Οι φωτογραφιες είναι προ 3 μηνου!
Οι παρακάτω είναι πριν κανα χρόνο...
Ακροπολική
σε στάση για κατούρημα
Φθινοπωρινή
υδάτινη