-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Και γιατι δηλαδη να ναι παλιες..?Τι ρωτάς βρε Νονέ?? Δεν γίνεται τα Citroen μετά από τόσα χρόνια να είναι σε αυτή την κατάσταση
Είπαμε είναι μπ..... -
Ναι μωρε σωστα εχουμε πεσει σε γνωστη..
-
Υπέροχες φωτό! Μπράβο!
Η εμφανισιακη καταρχήν κατάσταση του κάθε αυτοκινήτου είναι απολύτως συνυφασμενη με τη φροντίδα από τον ιδιοκτήτη του....
Τα οποία προβλήματα μπορεί να βγουν στην πορεία και κυρίως σε γαλλικά σύνολα κατά κύριο λόγο ηλεκτρικά είναι άλλη ιστορία.
Χθες μου έλεγε συνάδελφος για 206 Cc 1600 που έχει και πόσο τον έχει παιδεψει με τα ηλεκτρικά του... Υπέροχο κατά τα άλλα! -
Καλα πηγαινε κι εσυ στο Citroen topic να διαβασεις για ενα Xm με μια 800αρα kkm.. Σπασατε τα ρεκορ γραφικοτητας..
-
Χωρίς να θέλω να είμαι απόλυτος, συνηθως τα γαλλικά μέχρι και το 2005 (χοντρικά) αν τα συντηρούσες σύμφωνα με το βιβλίο σερβις δεν έβγαζαν ζημιές. Προβλήματα άρχιζουν να δημιουργούνται όταν έμπαιναν λάθος χέρια (μηχανικών χασάπηδων). Επίσης σε συνθήκες μη κανονικής χρήσης (κόντρες, πίστες κτλ) βγάζουν σίγουρα περισσότερες φθορές πχ σε σχέση μια κάποιο ιαπωνικό (κυρίως σαζμάν). Η προσωπική μου εμπειρία από το σπίτι:
Saxo 1.1 '96 μονο ψεκασμού σε χέρια γυναίκας με 190.000km
ψυγείο νερούSaxo 1.1 2003 σε χέρια γυναίκας με 120.000km
βηματικό μοτέρ πεταλούδαςSaxo 1.1 2000 σε χέρια γυναικας με 170.000km
βηματικό μοτέρ πεταλούδας + σαζμάν κουρούμπελοSaxo 1.6 2001 (δικό μου) με 103.000km σχετικά πιεσμένο
βηματικό μοτέρ πεταλούδας & 1 φορά ξεπρεσσαριστηκε η κορώνα του διαφορικού απο το πηνίο (σε χρήση πίστας)Peugeot 206 1.4 16V 2006 με 170.000km σχετικά πιεσμένο
βαλβίδα ψυχρής + ψυγείο καλοριφέρ.Citroen Xantia 1.8 '96 185.000km
κλασσικό πρόβλημα με τις σφαίρεςΚαι λίγο on topic
K3 lift-off oversteer
μια απο τα ιδια Κ1
Υμηττός
-
Ο χρήστης plaketokofths έγραψε:
Citroen Xantia 1.8 '96 185.000km
κλασσικό πρόβλημα με τις σφαίρεςΑν ειναι δυνατον οι σφαιρες να θεωρουνται προβλημα..!!!! Αμορτισερ στο αυτοκινητο σου δεν αλλαζεις?
-
Και δεν αλλάζεις απλά. Στα 185000 χλμ αν εισαι σοβαρός στη συντήρηση εχεις ήδη αλλάξει 2 φορές μαζι με τοπ μάουντ κλπ ελαστικούς συνδεσμους!!!!
-
Το κοστος των 2 φορων αυτη τη στιγμη ειναι λιγοτερο απ οτι για 1 αλλαγη αμορτισερ... Οταν ηταν καινουργια ηταν λιγοτερο απ οτι μια αλλαγη αμορτισερ. Τα top mounts ειναι ανα 120.000km ή δεκα χρονια τυπικα.. Ελαστικοι συνδεσμοι, δε ξερω σε τι αναφερεσαι,δεν αλλαζεται κατι αλλο. Στα c5 απο το 2001 υπηρχε εγγυση 200.000km σε σφαιρες, οποτε μηδενικο κοστος συντηρησης σε σχεση μ αμορτισερ.
-
Λέω οτι γενικά στα 185000 χλμ εχεις σιγουρα αλλαξει σε ενα συμβατικο αμάξι δυο φορες αμορτισερ μαζι με τοπ μαουντ και κατα πασα πιθανοτητα καποιο μπαρακι ζαμφορ, ή καποιο σινεμπλοκ κλπ. Ότι στις 185000 χλμ σε μια Xantia εχεις δώσει στο συνόλο λιγότερα χρήματα για αντιστοιχες εργασίες το γνωρίζω. Έχω εκπαιδευτεί απο ιδιοκτήτη
Αυτό λέω τιποτε αλλο -
Ναι το καταλαβα, απλα συμπληρωσα τα λεγομενα σου!
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Λέω οτι γενικά στα 185000 χλμ εχεις σιγουρα αλλαξει σε ενα συμβατικο αμάξι δυο φορες αμορτισερ μαζι με τοπ μαουντ και κατα πασα πιθανοτητα καποιο μπαρακι ζαμφορ, ή καποιο σινεμπλοκ κλπ. Ότι στις 185000 χλμ σε μια Xantia εχεις δώσει στο συνόλο λιγότερα χρήματα για αντιστοιχες εργασίες το γνωρίζω. Έχω εκπαιδευτεί απο ιδιοκτήτη
Αυτό λέω τιποτε αλλοΠολύ γρήγορα χαλάνε τα αμορτισέρ και τα top mount σας στα γαλλικά... Τώρα σκέφτομαι να αλλάξω στο Focus αμορτισερ για πρώτη φορά αν και η μέτρηση τα δείχνει μια χαρά και δεν έχουν χαλαρώσει. Απλά χτυπάνε περισσότερο σε λακούβες.
-
Τα top mount ειναι εκ σχεδιασεως ενεργο τμημα στα xantia και τα bx μονο και τα ταλαιπωρει η ιδια η λειτουργια της αναρτησης. Σε κανενα αλλο γαλλικο δεν αλλαζονται αν δε το θελησεις. Π.χ. στη zx θα τ αλλαξω οταν αλλαξω αμορτισερ γιατι κανει μια μικρη διαφορα μετα απο χρονια αλλα αισθητη. 50e το ζευγαρι εχουν... Τι να πει η μετρηση...εμενα στο ΚΤΕΟ απο 2ετια σε 2ετια τα βρισκουν καλυτερα Αμορτισερ μετα απο 100-120 kkm εχει σοβαρη πτωση.
-
Εξαρτάται από το αμορτισέρ αλλά και την γενικότερη ανάρτηση (π.χ. σκληρότητα ελατηρίων) αλλά και φυσικά τις συνθήκες οδήγησης. Σίγουρα μετά από 100.000 χλμ υπάρχει κάποια πτώση, αλλά αυτή μπορεί να είναι και πολύ μικρή αναλόγως των παραπάνω μεταβλητών.
-
Πανέμορφη η φωτογραφία με το 206 στον Υμηττό!
Περί αξιοπιστίας γαλλικών, 307 1.6 2003 με 150.000 χλμ. τα περισσότερα εντός Αθήνας, έχει χρειαστεί μόνο μια μίζα στις 90.000. Το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο στον ευρύτερο οικογενειακό κύκλο.
-
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Citroen Xantia 1.8 '96 185.000km
κλασσικό πρόβλημα με τις σφαίρεςΑν ειναι δυνατον οι σφαιρες να θεωρουνται προβλημα..!!!! Αμορτισερ στο αυτοκινητο σου δεν αλλαζεις?
Μόνο με σφαίρες!!!
Πριν πολλά χρόνια πριν την διασταύρωση για Λαχαναγορά στην προσπάθεια μου να αποφύγω έναν σκύλο βρέθηκα τέρμα αριστερά με αποτέλεσμα να καβαλήσω στην συνεχεία με το GS την νησίδα που ακολουθούσε, χωρίς φρένα φυσικά και ~120km/h. Με οποιοδήποτε άλλο αμάξι το καπάκι ήταν σίγουρο, εγώ ανέβηκα-κατέβηκα και συνέχισα έτσι απλά χωρίς κάποιο πρόβλημα, κουφό όμως αληθινό. -
Ο χρήστης 250 ce έγραψε:
Κούκλα! [emoji7]
Μια τέτοια σε αυτό το χρώμα είναι η πρώτη μου φορά (μη νόμιμης) οδήγησης αυτοκινήτου για λίγα μέτρα, στα 16 μου.
-
Merci φιλε cosneo,εγω στα 16 μου την οδηγουσα μερικες φορες κρυφα...τετοια καψα...
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
Citroen Xantia 1.8 '96 185.000km
κλασσικό πρόβλημα με τις σφαίρεςΑν ειναι δυνατον οι σφαιρες να θεωρουνται προβλημα..!!!! Αμορτισερ στο αυτοκινητο σου δεν αλλαζεις?
Μόνο με σφαίρες!!!
Πριν πολλά χρόνια πριν την διασταύρωση για Λαχαναγορά στην προσπάθεια μου να αποφύγω έναν σκύλο βρέθηκα τέρμα αριστερά με αποτέλεσμα να καβαλήσω στην συνεχεία με το GS την νησίδα που ακολουθούσε, χωρίς φρένα φυσικά και ~120km/h. Με οποιοδήποτε άλλο αμάξι το καπάκι ήταν σίγουρο, εγώ ανέβηκα-κατέβηκα και συνέχισα έτσι απλά χωρίς κάποιο πρόβλημα, κουφό όμως αληθινό.Το GS το ειχε ο πατερας μου ακριβως 20 χρονια και αλλα 23 GSA ο παππους μου. Εγω ετυχε και οδηγησα προσφατα και αρκετα και ενα 1129 και ενα 1299 μετατροπη απο GSA. Ειλικρινα ασυλληπτο πως το '71 βγηκε σε μαζικη παραγωγη ενα μικρομεσαιο αμαξι με τοσο απιστευτα φρενα,αναρτηση,κρατημα και μπροστινο συστημα...
-
.
Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!