-
Μπράβο που τα χαίρεστε τα Duster σας!!
Τέτοια αυτοκίνητα το θέλουν που και που το εκτός δρόμου!!Με το Qashqai εγώ πάντως έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα off και κάποιους μικροτραυματισμούς (μια φούσκα ημιαξονίου και ένα διακοσμητικό πλαστικό) τους διορθώσαμε χαχαχα!!
Σημασία έχει να το 'ζούμε' το αμάξι μας!!
-
Ο χωματόδρομος είναι για το Duster, ότι είναι για τα περισσότερα SUV η άσφαλτος. Το Duster το χαίρεσαι στον χωματόδρομο, τα υπόλοιπα τα χαίρεσαι στον δρόμο.
-
Ο χρήστης zer0c0de έγραψε:
και μια ερωτηση: σαν αμαξι για χωματα κτλ αντεχει σε σκληρη καταπονηση(χωρις υπερβολες)Η άλλοτε μεγάλη διαφορά τιμής από το ακριβότερο και μη μου άπτου QQ μαζί με την τετρακίνηση του και την πιο απλοϊκή αλλά δεμένη κατασκευή του, του έδιναν ένα υπέρ εκτός δρόμου.
Άνετα πάντως βγάζει κάποιος το Dacia του εκτός και εκείνο ανταποκρίνεται. -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Ο χωματόδρομος είναι για το Duster, ότι είναι για τα περισσότερα SUV η άσφαλτος. Το Duster το χαίρεσαι στον χωματόδρομο, τα υπόλοιπα τα χαίρεσαι στον δρόμο.+1000 Όποιος θέλει να το διαπιστώσει αρκει να ρίξει μια ματιά στο you tube.
-
Παρόλο που κάθε μέρα κάνει το ελάχιστο 4-5 χλμ σε κατσικόδρομο και εν συνεχεία ΑΟ συν εξορμήσεις με ολίγη από offroad... παρατήρησα ότι η συναρμογή των πλαστικών είναι σε πολύ καλά επίπεδα με αποτέλεσμα την σχεδόν μηδαμινή εμφάνιση συντονισμών και κραδασμών. Πέρυσι μετά από πολλές ζεστές μέρες είχε εμφανίσει ένα θόρυβο στα πλαστικά μέρη του τιμονιού και το θέμα το έλυσα με σπρέυ σιλικόνης. Στην αρχή που το είχα πάρει μου εμφάνισε ένα απίστευτο θόρυβο που οφείλονταν στο φιλτροκούτι αλλά με την συμβολή ενός γκρινιάρη κάτοχου ενός υπέροχου κατ΄εμέ qq που είχε πάθει τα ίδια ευτυχώς το θέμα λύθηκε άμεσα με μια βίδα στο κατάλληλο σημείο. Όταν στα μέρη που κινούμαι αλλα πιο αναγνωρίσιμα suv έχουν πάθει σοβαρότατες βλάβες σε θέματα κυρίως αναρτήσεων, εγώ συνεχίζω απρόσκοπτα. Πριν λίγες μέρες πέρασα από την αντιπροσωπεία για να κάνουν ένα απλό έλεγχο και να διορθώσουν οτιδήποτε χρειάζεται και ο αρχιμηχανικός νόμιζε σχεδόν πως του έκανα πλάκα. Μόνο τα χλμ δείχνουν ότι έχει υποστεί χρήση και πως δεν είναι καινούργιο, μου είπε. Το πιο κουλό είναι πως ένα μικρό σημαδι στον προφυλακτήρα το απέκτησα σε offroad διαδρομή όταν ένας ελληνικός ποιμενικός ενός τσοπάνη θέλησε να δοκιμάσει εκεί τα δόντια του Τι ήθελα κι εγώ να περάσω δίπλα από το κοπάδι; Για τους υποψήφιους κατόχους να θυμίσω ένα αρνητικό. Όταν περάσει από πολύ εντονη ανωμαλία στον κατσικόδρομο είναι δυνατό να νιώσεις το τιμόνι να τραντάζεται δίχως όμως αυτό να σημαίνει πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα! Οπωσδήποτε εκεί ένα RAV έχει καλύτερη αντίδραση αλλά ίσως και να μεταφέρει λιγότερη πληροφορία τελικά στον οδηγό του. Το duster θα στο πει όμως...
-
Αυτό που δεν μπορεί να σου πει το Youtube όμως (μπορεί δηλαδή αλλά δεν έχω δει τέτοια video) είναι η κατάσταση του Duster μετά από μακροχρόνια συμβίωση με αρκετή off road χρήση (εννοείται δε μιλάμε για ακραίες καταστάσεις, αν το έχεις κάθε μέρα στα ποτάμια και σε μεγάλα βράχια πόσο ν' αντέξει). Ας πούμε υπάρχουν τριξίματα (αν και ίσως αναπόφευκτα μετά από πολλά χιλιόμετρα εκτός δρόμου) ή κάτι πιο σοβαρό π.χ. στρέβλωση στο πλαίσιο κτλ.;
Εδώ μπορούν να μας βοηθήσουν οι φίλοι του forum που και χιλιόμετρα έχουν κάνει και πολλά απ' αυτά είναι εκτός δρόμου. Απ' όσο έχω διαβάσει πάντως δεν έχουν αναφερθεί τέτοια προβλήματα. Είναι σημαντικό να τα γνωρίζουμε πάντως γιατί αν κάποιος το αγοράσει με γνώμονα την off road χρήση (που είναι πολύ πιθανό) πρέπει να ξέρει ότι στα x χιλιόμετρα μπορεί να έχει σοβαρά θέματα.
Edit: μόλις διάβασα το προηγούμενο post που απαντάει σε αρκετούς απ' τους προβληματισμούς που αναφέρω παραπάνω.
-
Φίλε μου σχεδόν ταυτόχρονα ποστάραμε! Νομίζω πως μπορεί να βοηθήσει μερικώς η εμπειρία μου σε αυτά που πολύ σωστά θέτεις!
-
Ναι το είδα κι έκανα edit
Πολύ χρήσιμο το post σου! Δε μας λες και πού πρέπει να τοποθετηθεί η βίδα που αναφέρεις για το φιλτροκούτι; Όλο και κάποιο κάτοχο θα βοηθήσει.
-
Εντούτοις επειδή πάντα προσπαθώ να βλεπω τα πράγματα όσο μπορώ κι εγώ πιο αντικειμενικά (άνθρωπος είμαι), πιστευώ πως στην κατηγορία το renegade τιμά επάξια το ρόλο του ηγέτη όπως πλασάρεται διαχρονικά. Το qq είναι ομορφότερο αλλά κατά ένα τρόπο πιο ντελικάτο και με σαφεστατα ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά σε σχέση με το duster. Πολύ καλό επίσης δεν παύει να είναι και το νέο forester το οποίο παρόλο που δεν πολυαναφέρεται εντούτοις το θεωρώ πολύ καλύτερο σε όλα τα επίπεδα σε σχέση με το duster. Δεν γνωρίζω βέβαια το τίμημα της απόκτησης αυτού του offroad ζωντανού! Το νέο rav έχω επίσης την αίσθηση ότι δεν είναι τόσο δυνατό σε βάθος χρόνου όσο τα προηγούμενα! Ας μη κουράζω όμως. Είναι γνωστό πως στην κατηγορία υπάρχει πλέον πληθώρα προτάσεων και θα πάει αλλού η κουβέντα.
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Δε μας λες και πού πρέπει να τοποθετηθεί η βίδα που αναφέρεις για το φιλτροκούτι; Όλο και κάποιο κάτοχο θα βοηθήσει.Το είχαμε αναφέρει παλιότερα μιας και είναι γνωστό πρόβλημα στον συγκεκριμένο κινητήρα.
Σε εμένα στο ίδιο σημείο (αν και δεν είχα πρόβλημα), αντί για βίδα επέλεξαν να ξηλώσουν την πλαστική σωλήνα και στο ένωμα να βάλουν υφασμάτινη ταινία.
-
Καλησπέρα στη παρέα. Μου έχει καρφωθει στο κεφάλι το τελευταίο διάστημα η επιθυμία να τοποθετησω ένα LSD στον πίσω άξονα. Ξέρει κανείς τι κυκλοφορεί και αν είναι αξιόπιστα?
-
ελπιζω να με καταλαβαινετε αδερφια, ημουν κατοχος ενος lada niva με τα 1001 προβληματα( σαν τις 1001 νυχτες αλλα μερες , καθε μερα και αλλο προβλημα) και ενός απροβλημάτιστου terios (δεν σπαει , δεν χαλαει) που εκλαψα οταν το εδωσα λογω καταναλωσης.
-
Thanks axel12p για το repost.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Εντούτοις επειδή πάντα προσπαθώ να βλεπω τα πράγματα όσο μπορώ κι εγώ πιο αντικειμενικά (άνθρωπος είμαι), πιστευώ πως στην κατηγορία το renegade τιμά επάξια το ρόλο του ηγέτη όπως πλασάρεται διαχρονικά. Το qq είναι ομορφότερο αλλά κατά ένα τρόπο πιο ντελικάτο και με σαφεστατα ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά σε σχέση με το duster. Πολύ καλό επίσης δεν παύει να είναι και το νέο forester το οποίο παρόλο που δεν πολυαναφέρεται εντούτοις το θεωρώ πολύ καλύτερο σε όλα τα επίπεδα σε σχέση με το duster. Δεν γνωρίζω βέβαια το τίμημα της απόκτησης αυτού του offroad ζωντανού! Το νέο rav έχω επίσης την αίσθηση ότι δεν είναι τόσο δυνατό σε βάθος χρόνου όσο τα προηγούμενα! Ας μη κουράζω όμως. Είναι γνωστό πως στην κατηγορία υπάρχει πλέον πληθώρα προτάσεων και θα πάει αλλού η κουβέντα.Εντάξει καλύτερες προτάσεις σίγουρα υπάρχουν αλλά με τι κόστος! Στα λεφτά του το Duster δεν ξέρω αν έχει ανταγωνισμό σε off road δυνατότητες. Βέβαια το Jimny τα βάζει όλ' αυτά κάτω (π.χ. εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=tJMgie87afQ σύγκριση με το Renegate Trailhawk) αλλά είναι ειδική περίπτωση - ουσιαστικά η χρήση του έχει νόημα μόνο σε off road καταστάσεις.
Πάντως προσωπική προτίμηση απ' τα μοντέλα που ανέφερες είναι το Forester. Αλλά πάει 35 - 40 χιλιάδες ευρώ.
Υπάρχει όμως και μια άλλη παράμετρος που προσωπικά μ' ενδιαφέρει σε τέτοια οχήματα: προτιμώ να μην είναι ιδιαίτερα ακριβά σε σχέση με τι θα ήμουν διατεθειμένος να ξοδέψω για μη-off road όχημα, έτσι ώστε να μπορώ να το χρησιμοποιώ εκτός δρόμου χωρίς να σκέφτομαι τις φθορές, οι οποίες είναι αναπόφευκτες. Όσο προσεκτικός και να'σαι κάποιες γρατσουνιές στην καλύτερη δεν τις γλιτώνεις. Στη χειρότερη θα έχεις και διάφορα άλλα θεματάκια, λιγότερο ή περισσότερο σοβαρά (αν και στο Duster δε βλέπω τέτοια θέματα). Ε όσο να'ναι λυπάσαι για κάτι που έχεις ζοριστεί πολύ να πάρεις. Ενώ αν δεν έχεις ξεπαραδιαστεί κιόλας το χρησιμοποιείς πιο εύκολα σε δύσκολες συνθήκες.
-
Σπύρο μιας και είσαι στις 54000χμ άλλαξες λάστιχα; και αν ναι ποια εβαλες και ποτε; εγώ είμαι στις 46000χμ με τα μανισια continental crosscontact lx και σκοπεύω να τα αλλάξω σε 8-10000χμ. Αν θα έβαζα τώρα θα εβαζα πιστεύω τα πιο ολοκληρωμενα goodyear efficientgrip suv.
-
Φίλε riverael συγνώμη που αργησα να απαντησω. Βασικά προγραμματίζω να προχωρήσω σε αλλαγή ελαστικών τους φθινοπωρινούς μήνες. Τότε θα έχω μαζέψει τουλάχιστον άλλα 5 - 6 χιλιάδες χλμ. Εμπειρικά αλλά κι από άλλους κατόχους γαλλικών αυτοκινήτων ή με γαλλικό DNA όπως είναι το duster έχω αντιληφθεί ότι στο θέμα των ελαστικών και των αμορτισέρ χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή ώστε να μη διαταραχθεί η οδική συμπεριφορά τους. Εάν δεν πειστώ πως η όποια αλλαγή με κάποιας αλλης φίρμας θα αποφέρει τα ίδια ή και καλύτερα αποτελέσματα, θα προτιμήσω εκ νέου τα continental τα οποία μια χαρά ακόμη και τώρα μετά 54000 διατηρούν την καλή συμπεριφορά του duster στην άσφαλτο. Η ησυχία εντός καμπίνας παραμένει υποδειγματική ενώ ακόμη και σε άσφαλτινες επιφάνειες που έχουν γίνει γυαλί από τα χρόνια, σπάνια χρειάστηκα το abs και το asr. To πέλμα τους δείχνει ακόμη σε πολύ καλή κατάσταση ενώ δεν έχω παρατηρήσει σκασίματα. Βέβαια να τονίσω πως παρόλα τα χλμ δεν έχουν κλείσει καλά καλά δύο χρόνια αφότου παρήχθησαν. Τι να πω; Ας μας βοηθήσει αν μπορεί κάποιος φίλος.
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Σπύρο μιας και είσαι στις 54000χμ άλλαξες λάστιχα; και αν ναι ποια εβαλες και ποτε; εγώ είμαι στις 46000χμ με τα μανισια continental crosscontact lx και σκοπεύω να τα αλλάξω σε 8-10000χμ. Αν θα έβαζα τώρα θα εβαζα πιστεύω τα πιο ολοκληρωμενα goodyear efficientgrip suv.Γειά και χαρά σε όλους σας, για πρώτη αλλαγή ελαστικών στις 55000χλμ εγώ έβαλα τα michelin latitude cross. Απίστευτα ελαστικά σε όλες τις συνθήκες και θα τα επιλέξω και πάλι τον Οκτώβριο για επόμενη αλλαγή. Έως τώρα έχω 126000χλμ και αντέχουν με μεγάλη άνεση έως την επόμενη αλλαγή.
-
Για τα michelin latitude cross, εχω ακουση πολυ καλες κριτικες και εγω, απο φιλους και συγγενεις, που τα εχουν βαλει σε RAV4, σε ISUZU DMAX κλπ..
-
Για όποιον βγαίνει και λίγο εκτός, τα latitude cross είναι κορυφαία επιλογή
-
Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση προς τους κατοχους τετρακινητων duster..
Συνηθως ποια επιλογη χρησιμοποιητε στην καθημερινοτητα σας AUTO η 2WD?
Θα σας πω λιγο την εμπειρια των τελευταιων ημερων..
Εχω κανει περιπου 15.000 χιλιομετρα,τα πρωτα απο αυτα ειχαν γινει κυριως σε εθνικες οδους και ειχα επιλεξει το 2WD γιατι δεν εβλεπα καμια ουσιαστικη διαφορα με το AUTO..
Το τελευταιο διαστημα κινουμε αποκλειστικα σε αθλιο οδικο επαρχιακο δικτυο,κοινως κατσικοδρομο.. με τη μια στροφη μετα την αλλη..με ανηφορες και κατηφορες και φυσικα με χιλιαδες λακουβες..η επιλογη ηταν ξεχασμενη στο 2WD μεχρι πριν μερικες μερες που δοκιμασα το AUTO.. ΕΜΕΙΝΑ ΚΑΓΚΕΛΟ!!! ειχα ενα αλλο αυτοκινητο.. πιο σταθερο ,πιο δυνατο,πιο σιγουρο σε καθε εμποδιο,να μπαινει στην στροφη με μεγαλυτερη ευκολια και φυσικα με αυξημενη κατα 0,3 lt/100 καταναλωση..
Ενιωσα μετα απο 2 χρονια δικαιωμενος που επελεξα το τετρακινητο,γιατι μεχρι τωρα με ενοχλουσε που ειχα λιγοτερο αποθηκευτικο χωρο και πολλες φορες μετανιωνα για την επιλογη μου..
την επιλογη LOCK 4X4 την εχω χρησιμοποιησει μονο 2-3 φορες σε χιονι και ομολογω οτι με εβγαλε ασπροπροσωπο..γενικα δεν το εχω παει πολυ σε χωμα λογω φορτωμενου προγραμματος..αλλα ελπιζω φετος το καλοκαιρι να το παω στο στοιχειο του..γι αυτο αλλωστε το πηρα το duster..
Dacia Duster