καλημέρα. θέλω να ρωτήσω αν κουρδίζει η τετρακίνηση του duster. αν ναι, γιατί το lock απεμπλέκεται μετά τα 40-50 Km/h και γιατί στο AUTO δεν έχει περιορισμό χιλιομέτρων. κάπου διάβασα προσφατα ότι στο Xtrail (ιδια τετρακίνηση με το δικό μας) σκόπιμα έχουν κάνει να απεμπλέκεται το LOCK μετα τα 40 χιλιόμετρα, για αυτό το λόγο.
jhn
@jhn
ηλεκτρολόγος μηχανικός - κυνήγι, χωράφια.
Latest posts made by jhn
-
RE: Dacia Duster
-
RE: Dacia Duster
Ο χρήστης jhn έγραψε:
καλημέρα, εμένα μου το κάνει πάντα σε υπόγεια πάρκινγ. φρονώ δεν είναι κάτι. σχεδόν 3 χρόνια με το duster 1.5 diesel 4X4 και 60000Km και μου έκανε προχτές ένα κόμπιασμα ο κινητήρας κατα τη διάρκεια προσπέρασης με 4η ταχύτυτα.αυτό που παρατήρησα είναι ότι μετά τη φούσκα εξαέρωσης ενώ έχει ένα σωληνάκι για να βλέπεις τη ροή του πετρελαίου, εγώ βλέπω ότι στο ρελαντί περνάνε και φυσαλίδες. να πώ ότι άλλαξα φίλτρο πετρελαίου πρίν 2000 Κm περίπου.καμία γνώμη ρε παιδιά!
καλημέρα στην ομάδα. εχθές, τρέμουλο ο κινητήρας και θόρυβος (κροτάλισμα), για 50 μέτρα με 4 ταχύτητα και 40 Km/h. άναψε και το λαμπάκι (καρδιογράφημα πορτκαλί, ΟΧΙ κόκκινο). μετά τα 50 μέτρα σβήνει το λαμπάκι, εξαφανίζεται και ο θόρυβος και όλα κανονικά. έπειτα οδήγησα 45 Km. σήμερα θα το πάω στο συνεργείο. για να ειδούμε τι καμπαέτι θα είναι δαύτο!
Επιστροφή από συνεργείο και το διαγνωστικό είχε καταγράψει 'δυσλειτουργία βαλβίδας EGR', βόλτα με το μάστορα, παρακολούθηση θερμοκρασία πίεση της παραπάνω βαλβίδας και όλα φισιολογικα. Με συμβούλεψε, που και που ένα γερό ματσουκομα, γκάζι, και στο μεγάλο σέρβις (120000) καθαρισμό της βαλβίδας! Μακάρι να είναι έτσι.
-
RE: Dacia Duster
Ο χρήστης jhn έγραψε:
καλημέρα, εμένα μου το κάνει πάντα σε υπόγεια πάρκινγ. φρονώ δεν είναι κάτι. σχεδόν 3 χρόνια με το duster 1.5 diesel 4X4 και 60000Km και μου έκανε προχτές ένα κόμπιασμα ο κινητήρας κατα τη διάρκεια προσπέρασης με 4η ταχύτυτα.αυτό που παρατήρησα είναι ότι μετά τη φούσκα εξαέρωσης ενώ έχει ένα σωληνάκι για να βλέπεις τη ροή του πετρελαίου, εγώ βλέπω ότι στο ρελαντί περνάνε και φυσαλίδες. να πώ ότι άλλαξα φίλτρο πετρελαίου πρίν 2000 Κm περίπου.καμία γνώμη ρε παιδιά!καλημέρα στην ομάδα. εχθές, τρέμουλο ο κινητήρας και θόρυβος (κροτάλισμα), για 50 μέτρα με 4 ταχύτητα και 40 Km/h. άναψε και το λαμπάκι (καρδιογράφημα πορτκαλί, ΟΧΙ κόκκινο). μετά τα 50 μέτρα σβήνει το λαμπάκι, εξαφανίζεται και ο θόρυβος και όλα κανονικά. έπειτα οδήγησα 45 Km. σήμερα θα το πάω στο συνεργείο. για να ειδούμε τι καμπαέτι θα είναι δαύτο!
-
RE: Dacia Duster
καλημέρα, εμένα μου το κάνει πάντα σε υπόγεια πάρκινγ. φρονώ δεν είναι κάτι. σχεδόν 3 χρόνια με το duster 1.5 diesel 4X4 και 60000Km και μου έκανε προχτές ένα κόμπιασμα ο κινητήρας κατα τη διάρκεια προσπέρασης με 4η ταχύτυτα.αυτό που παρατήρησα είναι ότι μετά τη φούσκα εξαέρωσης ενώ έχει ένα σωληνάκι για να βλέπεις τη ροή του πετρελαίου, εγώ βλέπω ότι στο ρελαντί περνάνε και φυσαλίδες. να πώ ότι άλλαξα φίλτρο πετρελαίου πρίν 2000 Κm περίπου.καμία γνώμη ρε παιδιά!
-
RE: Dacia Duster
Καλησπέρα στη παρέα. Μου έχει καρφωθει στο κεφάλι το τελευταίο διάστημα η επιθυμία να τοποθετησω ένα LSD στον πίσω άξονα. Ξέρει κανείς τι κυκλοφορεί και αν είναι αξιόπιστα?
-
RE: Dacia Duster
μπήκα λίγο σήμερα να διαβάσω κανένα νέο, κάποια παρατήρηση για τα οχήματά μας,και έχω που διαβάζω 2 σελίδες για τα όρια ταχύτητας. συγνώμη συμφορουμήτες, αλλά μου πρήξατε τα μέζεα με τα 150 τα 160 τα 120 χαω και φαντάζομαι πως δεν είμαι ο μόνος. στο τελευταίο σέρβις αντί για 4,5 λίτρα λάδι ο μαστοράκος μου έβαλε 5. η στάθμη έφτασε μέχρι το σημάδι του ΜΑΧ. θα έχω άραγε κάποιο πρόβλημα? έχω κάνει σύνολο 43000 Km, και 3000 μετά το τελευταίο.
-
RE: Dacia Duster
http://www.team-bhp.com/forum/official- ... ew-15.html
καλησπέρα, στη σελίδα που παραθέτω φαίνονται στις φωτο το εσωτερικό των τροχών του DUSTER. και εμένα έτσι είναι σκουριασμένο απο τη πρώτη μέρα που το πήρα και στους 4 τροχούς. ρώτησα στον αντιπρόσωπου και μου είπε ο τεχνικός να μην ανησυχώ έτσι τα φτιάχνουν. έχει κάποιος γνώμη και άποψη για αυτό?
ευχαριστώ. -
RE: Dacia Duster
καλησπέρα παρέα. έχω ένα θεματάκι με το DUSTER. αγόρασα τρέιλερ, έβαλα κοτσαδόρο, έβαλα και τα καλωδιάκια και σύνδεσα το τρέιλερ. όλα καλά. βγάζω φλας, ανάβει 4 φορές και μετά πάπαλα, το αριστερό φλας δεν ξαναδούλεψε. ελέγχω ασφάλεια και είναι καλή. αποφασίζω να πάω το τουτου στον σφακιανάκη. τα τσακάλια το έβαλαν στον εγκέφαλο και μου είπαν ότι ο εγκέφαλος αναγνώρισε αυξημένη κατανάλωση λόγο του έξτρα λαμπτήρα του τρέιλερ, και για να μην καεί η καλωδίωση βγάζει εκτός το φλάς. με τον υπολογιστη μου επανεφεραν το φλας. παρόλα αυτά, πλέον κυκλοφωρώ το τρέιλερ χωρίς να κουμπώνω τη φίσσα των καλωδίων. στο σφακιανάκη μου είπαν ότι πρέπει να βάλω τη ''μαμίσια'' καλωδίωση, και θα φτιάξει. δεν το ΄πιστεύω, τι θα αλλάξει???? κάποιος άλλος μου είπε να βάλω στο τρέιλερ LED (για λιγότερες απαιτήσεις σε ρεύμα). να σημειώσω ότι η μαμίσια καλωδίωση έχει περίπου 150 ευρώ.
-
RE: Dacia Duster
κρίμα που δεν το έβγαλα φώτο το αυτοκίνητο στη λάσπη και τον κατσικόδρομο επίσης. το λάστιχο βυθιζόταν περίπου 10 πόντους μέσα σε παχυά λάσπη που είναι σαν πυλός.
-
RE: Dacia Duster
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Σιγουρα παιζει μεγαλο ρολο το μπλοκε διαφορικο, όπως επισης μεγαλο ρολο παιζουν και οι κοντες σχεσεις, που απ' ότι ξερω το L200 εχει. Εσυ ποιο duster εχεις; Αν εχεις το facelift και κλειδώσεις την τετρακινηση και απενεργοποιήσεις το ESC, τοτε το αμαξι μεσω των ηλεκτρονικων συστηματων δουλευει ένα υποτυποδες μπλοκε, φρεναρωντας τον τροχο που πατιναρη.και εγώ φίλε μου αυτό έχω. Αγορασμενο τον Ιούλιο του 2014, ambiance. Το είχα lock και απενεργοποιημένο το ESC. Δεν λέω, τα πήγε καλά αλλά πολύ κόλια ρε παιδάκι μου.