Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Diesel μέχρι 1.6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Diesel μέχρι 1.6
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    83
    139
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dgrgtc last edited by

      Και στη Β1 η διαφορά είναι μόνο 14 χιλιοστά....

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • I
        iceman7 last edited by

        Και οπτικά μόνο από τα σχεδιαγραμματα φαίνεται ότι το polo είναι μάλλον πιο άνετο

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          kapami last edited by

          Καλά δεν είναι σοβαρή η Peugeot. Από κοντά διαπίσωσα ότι το 308 πίσω έχει γραφικά απαράδεκτους χώρους για μικρομεσαίο. Το Polo ναι είναι ΕΛΑΦΡΑ χειρότερο στον χώρο για τα γόνατα τελικά αλλά έχει πιο πολύ χώρο για το κεφάλι,είμαι 1.86 και έβρισκα ταβάνι με το 308. Επίσης Το 208 έχει πρακτικά τον ίδιο χώρο για τα γόνατα με το 308 και μάλλον καλύτερο χώρο για το κεφάλι Έχουν ρίξει όλο τον όγκο για πορτ παγκάζ θεωρώντας με κάποια τρύπια λογική ότι πίσω θα κάθονται μέχρι έφηβοι μάλλον. Μετά τα παιδιά φεύγουν για σπουδές οπότε oh mondieu ντεν χγειαζεται χωγος πισω, μονο πογτ παγκαζζ για ταξιδια μεσηλικων στη Μαγσεϊγ. Πως τα κατάφεραν και έφτιαξαν μικρομεσαίο με χώρους B segment γμτ τους. Κριμα γιατι μου αρεσε πολυ το εσωτερικο μπροστα

          Με βλέπω να καταλήγω στο Αστρα. Πίσω παίζεις ποδόσφαιρο, ενώ το εσωτερικό αν και 'μεχ' δεν είναι αντικειμενικά κακό. Αν και το Polo που ειναι μια κατηγορια κατω έχει καλύτερη ποιότητα υλικών

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • K
            kostassc last edited by

            Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
            Τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία τους έχει το pulsar,ρίξε μια ματιά

            Στάλθηκε από το D2005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            Γιατί δεν ρίχνεις μια ματιά και στο νισσαν ? το όπελ σε τι τιμή βγαίνει ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • K
              kapami last edited by

              Γύρω στα 20 βγαίνε το Astra 1.6 110ps diesel Business.
              Δεν κοιτάζω Nissan γιατί έχουμε περιορισμένη γκάμα από την εταιρεία που θα κάνει τη μίσθωση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Giulietta?

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • K
                  kapami last edited by

                  Ωραία η Giulietta Δία αλλά η εταιρεία το έχει στην premium λίστα μαζί με Volvo/Audi/ΒΜW/Merc λόγω κόστους και δε θέλω να παίξω με μοντέλα απ αυτή τη λίστα γιατί έχουν σημαντική οικονομική επιβάρυνση για εμένα.

                  Έκλεισε η ιστορία με Astra 1.6 CDTI 110ps. Κρίμα η Peugeot που μας πούλησε έτσι στεγνά με τους χώρους του 308, είχα ελπίδα ότι θα κατέληγα εκεί.
                  Ελπίζω να βγει καλό το Astra, in the long run. Θα σας γράφω γνώμες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Καλοτάξιδο λοιπόν. Τα περιοδικά έγραψαν καλά λόγια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Ευτυχως το astra σ αυτη τη γενια ειναι ομορφο..περισσοτερο απο το 308 για μενα εξωτερικα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros75 last edited by

                        Και εμένα μου ήρθε εδω κ 2 ημέρες το αστρα 136ιπ. Οι πρώτες εντυπώσεις πολύ καλές

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lleonidas moderator last edited by

                          Καλορίζικα, παιδιά!
                          Clio13,μάλλον πρέπει να αλλάξεις ψευδώνυμο...το ''13'' επιβάλλεται όμως να το διατηρήσεις
                          Όταν διαμορφώσεις πληρέστερη άποψη,γράψε μερικά στοιχεία για το μεγάλο astrάκι στο αντίστοιχο thread.Και βάλε φωτο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • nickthetrib
                            nickthetrib last edited by

                            Καλορίζικα και καλοτάξιδα τα αμαξάκια σας παιδιά!
                            Άπειρα και ασφαλή χλμ εύχομαι.
                            Το νέο astra είναι όντως πιο όμορφο none, το 308 μοιάζει εφιαλτικά με audi A3

                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros75 last edited by

                              Ευχαριστώ παιδιά. Δεν ξέρω πως αλλάζω username.Θα γράψω εντυπώσεις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kapami last edited by

                                Καλοτάξιδο και σε σένα λοιπόν Clio13. Τι χρώμα το πήρες;

                                Εν τω μεταξύ έχω άπειρες φορές μιλήσει κατά των Opel στο παρελθον που τα θεωρούσα μια ζωή ανέκφραστα, βαρετά, μουντά και γενικά ό,τι δεν πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο. Αλλά σκεπτόμενος αντικειμενικά, είδα ότι το τωρινό Astra αντικειμενικά καλό το λες εμφανισιακά, το εσωτερικό του είναι σε αξιοπρεπή επίπεδα ποιότητας, από συμπεριφορά στο δρόμο τώρα ε νταξει best effort αφού έχω σταματήσει να τρέχω πια από εξοπλισμό για τα λεφτά που ζητάει είναι πολύ καλό ενώ και ο κινητήρας είναι καινούριος αθόρυβος και οικονομικός. Και από χώρους έχει από τους κορυφαίους στην κατηγορία (πλην πορτ παγκαζ που ξαναλεω εμενα μου ειναι αδιαφορο). Άιντε να δούμε.

                                Α, να συμπληρώσω: κάποτε είχα ανοίξει ένα thread για 159 που ήθελα να πάρω για τον father. Βλέποντας την κατάσταση των μεταχειρισμένων που βρήκα, και το πόσο ατσούμπαλοι και ψεύτες είναι οι ιδιοκτήτες ('δεν έχει καπνίσει κανείς εδώ μέσα' - πλησιάζω τη μύτη μου και πιάνω μυρωδιά τσιγαρίλας στο ταβάνι - μετά το γύρισε ότι 'δεν έχει καπνίσει κανείς εδώ μέσα μετά τον βιολογικό καθαρισμό που έκανα μια βδομάδα πριν'... ) και μη βρίσκοντας αυτοκίνητο σε αξιόλογη κατάσταση μέσα σε 2 μήνες που ασχολήθηκα, έριξα πιστόλι οριστικό στο θέμα του μεταχειρισμένου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ken11
                                  ken11 last edited by

                                  Το astra,επιτελους εχει και ενα ομορφο εσωτερικο ετσι,οθονη αφης,τιμονακι τριακτινο,πολυ λιγοτερα κουμπια,ποιοτικο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostassc last edited by

                                    Όντως τα αστρα έχει βελτιωθεί σε όλα τα επίπεδα από το προηγούμενο και χτυπάει κορυφή στα λεφτά του...το σημαντικότερο ότι το ελαφρύναν πολύ...μένει να αποδειχθεί η αξιοπιστία...εγώ θα κόλλαγα μόνο στο ότι είναι πολύ καινούριο μοντέλο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      japanese1 last edited by

                                      Πάρτε το άστρα μάγκες. Καλή επιλογή.
                                      Έχω μάστορα πιο πάνω από το σπίτι μου που κάθεται μέχρι τις 12 το βράδυ κάθε μέρα, και επιδιορθώνει κατά 70 με 80% καινούργια αυτοκίνητα opel(ηλεκτρολόγος).

                                      https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kapami last edited by

                                        Καλά αυτα τα έχουμε ακούσει για όλες τις μάρκες, καθένας λέει τα δικά του οπότε για μένα πλέον χτυπάνε τοίχο
                                        Το αμάξι είναι λαχείο έτσι κι αλλιώς.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Καλοταξιδο.
                                          Όμορφο και με καλές κριτικές ως τώρα από τους ειδικούς.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kapami last edited by

                                            Πρώτες εντυπώσεις από το Astra 1.6 CDTI 110ps, αντικειμενικά όσο μπορώ περισσότερο.

                                            Πολύ καλά υλικά κατασκευής στο εσωτερικό της καμπίνας σε γενικές γραμμές, άφθονο μαλακό πλαστικό στο ταμπλώ και στις πόρτες μπρος-πίσω, γεμίζει το μάτι και το χέρι στο.. χούφτωμα Ωραίο το Intellilink με πολύ καλή ανταπόκριση στην αφή και pairing με κινητά που παίζει άψογα τόσο σε Apple όσο και σε Android.
                                            ΤΡΑΓΙΚΗ παραφωνία η κεντρική φάσα που διατρέχει το ταμπλώ η οποία ΤΡΙΖΕΙ από day1 ακόμα και με το πιο ελαφρύ ζούληγμα. Δε νομίζω να τρίξει σε λακούβες στο μέλλον γιατί δείχνει να έχει καλή συναρμογή αλλά είναι γελοίο σε αμάξι 20Κ ευρώ+ να ακούς τρίξιμο πιέζοντας το πιο εμφανές σημείο του ταμπλώ

                                            Πολύ μέτρια ηχομόνωση για την κατηγορία. Μιας και έβρεχε σήμερα παρατήρησα ότι το σπρέι που σηκωνόταν από το δρόμο και χτυπούσε το αμάξωμα ακουγόταν μέσα στη καμπίνα. Επίσης είναι σα να έχει ένα σημείο που περνάει πολύ εύκολα ήχους μέσα, στο B pillar πίσω από το κεφάλι του οδηγού. Εκεί ό,τι χτυπούσε από νερό ήταν σα να το ακούω μέσα στη καμπίνα αφιλτράριστο. Περίμενα καλύτερη ηχομόνωση από μικρομεσαίο.

                                            Ο νέος CDTI κινητήρας δεν εντυπωσιάζει. Θεωρητικά έχει 300Nm ροπής αλλά σοβαρά μέχρι τώρα δε τα έχω νιώσει να είναι εκεί. Το Polo 1.2TSI μου μοιάζει να είναι πιο σπιρτόζικο χαμηλά. Το Astra έχει αργό ηλεκτρόγκαζο που το πνίγει ακόμα περισσότερο. Μέχρι τις 2000 είναι ΑΡΓΟ, πάνω από τις 2000 στροφές ξυπνάει και μέχρι τις 3500 που το πήγα δίνει καλά θα έλεγα, αλλά η λειτουργία του έχει ΠΟΛΥ ΛΑΓΚ και από το ηλεκτρόγκαζο και από το τούρμπο μέχρι να πάρει μπρος. Λογικά εν μέρει έχει γίνει επίτηδες αυτό για να κρατηθεί χαμηλά η κατανάλωση.
                                            Δεν ακούγεται καθόλου για diesel με κλειστά παράθυρα, είναι σαν βενζίνης με πιο μπάσο ήχο. Είναι ο πρώτος diesel που ακούω και δεν ενοχλεί από πλευράς κροταλίσματος μέσα στην καμπίνα. Το start-stop δουλεύει καλά αλλά νιώθεις τράνταγμα κάθε φορά που ξεκινάει ο κινητήρας..

                                            Πετυχαίνει πολύ χαμηλή κατανάλωση. Κατάφερα χωρίς προσπάθεια 5λτ/100χλμ εντός πόλης και αμέσως μόλις βγήκα παραέξω σε εθνική έπεσε στα 4λτ και λογικά γίνεται και παρακάτω απλά δε το προσπάθησα.

                                            Ελαφρώς ασαφής επιλογέας ταχυτήτων όσον αφορά τις διαδρομές για 3η σε 4η. Σε μερικές περιπτώσεις έβαλα 4η αντί για 2α και δεν είναι κάτι που μου συμβαίνει με άλλα αυτοκίνητα που οδηγώ (που τυχαίνει αυτό το καιρό να είναι όλα VW). Το κούμπωμα της ταχύτητας είναι καλό και σαφές πάντως.

                                            Ωραία άνετα καθίσματα ακόμα και στη βασική έκδοση! Από τις λίγες φορές που βολεύομαι τόσο καλά σε κάθισμα.

                                            Κορυφαίοι χώροι πίσω για τα γόνατα. Είμαι σχεδόν 1.90 και πίσω από εμένα μπορεί να κάτσει ται άλλος ένας επιβάτης ίδιου ύψους και να ταξιδέψει για ώρα αφού μένει ένα εκατοστό για τα γόνατα ώστε να μην ακουμπάει. Στο πλάτος δεν εντυπωσιάζει πάντως.

                                            Εντυπωσιακά καλό πάτημα στο δρόμο. Έχοντας υπάρξει ιδιοκτήτης Golf V που είχε πολλαπλούς, μπορώ να πω εύκολα ότι το Astra είναι και πιο άνετο και πιο σταθερό και ευθύβολο σε ανοιχτό δρόμο. Πραγματικά καλή οδική συμπεριφορά και αίσθηση σταθερότητας σε ταξίδι. Επίσης φιλτράρει τις λακούβες πολύ καλά και δεν περνάει κραδασμούς στην καμπίνα. Τεράστιο βήμα μπροστά για την Opel.

                                            Καλό τιμόνι. Άλλο ένα απρόσμενο feature για Opel. Σε χαμηλές ταχύτητες είναι ελεϊνά πανάλαφρο (το τιμόνι του Polo που θεωρείται πόλης είναι πολύ βαρύ σε σύγκριση για να καταλάβετε) αλλά πάνω από τα 60χλμ βαραίνει και σταθεροποιείται με έναν τρόπο που εμπνέει σιγουριά. Επιπλέον κόβει αρκετά και είναι σχετικά μικρό σε διάμετρο. Για τα γούστα μου, μου αρέσει πολύ όπως είναι. Το Golf αντικειμενικά είχε πιο καλή πληροφόρηση από το δρόμο πάντως.

                                            Χάρηκα όταν διαπίστωσα πως έχει δυνατό air condition! Έχουν βάλει καλή μονάδα, δεν φαίνεται να τσιγκουνεύτηκαν εκεί (αντίθετα με το Polo που μέχρι να παγώσει έχεις φτάσει στον προορισμό σου).

                                            Γενικά φαίνεται να είναι ένα ωραίο ταξιδιάρικο άνετο αμάξι που δεν καίει, κάτι που είναι ακριβώς αυτό που έψαχνα αυτή τη στιγμή οπότε μάλλον θα μείνω ικανοποιημένος in the long run

                                            Αυτά για τώρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr