-
Δηλαδη εμεις οι diesel φιλε πρεπει να μην το λειτουργουμε σε πολη η να γινουμε εμπορικοι αντιπροσωποι για να γραφουμε χλμ εκτος???Δεν ειμαι ειδικος ουτε γνωριζω τι ειναι σωστο αλλα δυστυχως το αυτοκινητο που εχω ειναι ενα και τα περισσοτερα χλμ τα γραφει στην πολη και οποτε μπορω επειδη ειμαι κοντα σε εθνικη το ανοιγω οπως λετε για κανα δεκαλεπτο τεταρτο σε υψηλες στροφες και ο θεος βοηθος!!Παντως και εγω δεν εχω προβλημα με το dpf με λαμπακια κτλ παρολη την κινηση σε πολη.Το μελλον θα δειξει και σιγουρα θα ενημερωσω αμεσα.Χθες του αλλαξα και λαστιχακια.Αλλο αυτοκινητο εγινε.
-
Τι λάστιχα έβαλες; Εγώ στην πρώτη αλλαγή σκέφτομαι να πάω σε Michelin αν και τα conti βγήκαν παλικάρια
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Εγώ πάντως τα continental δεν θα τα αλλάξω με άλλης φίρμας. Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει.
-
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Δηλαδη εμεις οι diesel φιλε πρεπει να μην το λειτουργουμε σε πολη η να γινουμε εμπορικοι αντιπροσωποι για να γραφουμε χλμ εκτος???Δεν ειμαι ειδικος ουτε γνωριζω τι ειναι σωστο αλλα δυστυχως το αυτοκινητο που εχω ειναι ενα και τα περισσοτερα χλμ τα γραφει στην πολη και οποτε μπορω επειδη ειμαι κοντα σε εθνικη το ανοιγω οπως λετε για κανα δεκαλεπτο τεταρτο σε υψηλες στροφες και ο θεος βοηθος!!Παντως και εγω δεν εχω προβλημα με το dpf με λαμπακια κτλ παρολη την κινηση σε πολη.Το μελλον θα δειξει και σιγουρα θα ενημερωσω αμεσα.Χθες του αλλαξα και λαστιχακια.Αλλο αυτοκινητο εγινε.Και αυτό που κάνεις φίλε καλό είναι απλά πολλοί δεν μπορούν να το κάνουν. Εφόσον το πλακώσει κάθε ΣΚ δεν θα έχεις λογικά πρόβλημα
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Μην ταλαιπωρείτε βρε παιδιά τα diesel με μικρές διαδρομές εντός πόλης. Ή συνεχώς σε κίνηση ή ανοιχτά χιλιόμετρα.+1 μ εξαιρεση αυτο το 'κινηση' πως το εννοεις.. σε καμια περιπτωση μποτιλιασμα φανταζομαι.
Eσυρε πελατης ολοκληρη αντιπροσωπεια της Πατρας στα δικαστηρια για ελαττωματικο ντιζελ ( δεκαδες επισκεψεις για check engine/αναγεννησεις σ ενα ετος) οταν εκανε καθημερινα 2+2 km
-
Ακριβώς... Να κινείται το αμάξι να μην κάνει 2-3 χιλιόμετρα. Ούτε να ζεστάθει δεν προλαβαίνει έτσι.
-
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Δηλαδη εμεις οι diesel φιλε πρεπει να μην το λειτουργουμε σε πολη η να γινουμε εμπορικοι αντιπροσωποι για να γραφουμε χλμ εκτος???Δεν ειμαι ειδικος ουτε γνωριζω τι ειναι σωστο αλλα δυστυχως το αυτοκινητο που εχω ειναι ενα και τα περισσοτερα χλμ τα γραφει στην πολη και οποτε μπορω επειδη ειμαι κοντα σε εθνικη το ανοιγω οπως λετε για κανα δεκαλεπτο τεταρτο σε υψηλες στροφες και ο θεος βοηθος!!Παντως και εγω δεν εχω προβλημα με το dpf με λαμπακια κτλ παρολη την κινηση σε πολη.Το μελλον θα δειξει και σιγουρα θα ενημερωσω αμεσα.Χθες του αλλαξα και λαστιχακια.Αλλο αυτοκινητο εγινε.+1
Άλλο να προσέχεις το αυτοκίνητο και άλλο να σου κάνει τη ζωή δύσκολη αντί να σε διευκολύνει! Τώρα αν η χρήση στην πόλη είναι πια τόσο επιβλαβής κακώς δεν αναφέρεται συγκεκριμένα κατά την αγορά - δε βλέπω όμως να υπάρχουν προβλήματα. Εντάξει προφανώς δε μιλάμε για ακραίες καταστάσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω (κάτι 2+2 km).
-
Ακομη και αυτο δεν δικαιολογείτε σε καμία περίπτωση. Δεν λεει πουθενά οτι άμα ξεκινήσει πρεπε να πας για καφέ στα Γιάννενα πριν σβήσεις την μηχανή. Ειναι ενδιαφέρον να μαθαίναμε τι αμάξι ηταν αυτο , γιατί πιστεύω σχετίζεται με τα 640 χιλιαδες ανακλήσεις στην Γερμανία που αφορούν τον προκατάλυτη και το λεγόμενο thermal window, με απλά λόγια οταν βάζεις ένα ντίζελ μπροστά για λίγα χιλιόμετρα δεν βγάζει σχεδόν τίποτε απ την εξάτμιση και τα κρατάει όλα μέσα.......ενδιαφέρον
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Corsa
-
Τα ακούω αυτά και αντιλαμβάνομαι πως το Diesel είναι terra incognita για τους περισσότερους από εμάς στις πόλεις, όσους δεν εργάστηκαν ως ταξιτζήδες τουλάχιστον. Με την μακροχρόνια απαγόρευση δεν διαπλάσαμε κουλτούρα πετρελαιοκινητήρα. Ακόμη και στο στρατό το ΡΕΟ βενζίνη έκαιγε, ένα βαρέλι στην καθισιά του.
Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πότε υπηρέτησες αγαπητέ και πρόλαβες REO βενζικοκίνητα; Το 2005 που αποστρατεύτηκα εγώ είχαμε μόνο μπίγα βενζίνη...
-
1997-1998. Τα σουτάρανε; Καιρός ήτανε.
Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
να αναφερω και εδω τα κοστη των σερβις για τα τρια πρωτα χρονια στην αντιπροσωπεια (αλλαγή λαδιών) 110, 105, 80 ευρω. η διαφορες στην τιμη λογω εκπτωσεων και των καινουριων πιο φθηνων λαδιων φετος
-
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Δηλαδη εμεις οι diesel φιλε πρεπει να μην το λειτουργουμε σε πολη η να γινουμε εμπορικοι αντιπροσωποι για να γραφουμε χλμ εκτος???Δεν ειμαι ειδικος ουτε γνωριζω τι ειναι σωστο αλλα δυστυχως το αυτοκινητο που εχω ειναι ενα και τα περισσοτερα χλμ τα γραφει στην πολη και οποτε μπορω επειδη ειμαι κοντα σε εθνικη το ανοιγω οπως λετε για κανα δεκαλεπτο τεταρτο σε υψηλες στροφες και ο θεος βοηθος!!Παντως και εγω δεν εχω προβλημα με το dpf με λαμπακια κτλ παρολη την κινηση σε πολη.Το μελλον θα δειξει και σιγουρα θα ενημερωσω αμεσα.Χθες του αλλαξα και λαστιχακια.Αλλο αυτοκινητο εγινε.Φίλε TEO για να καταλάβω δηλαδή, όποτε μπορείς το βγάζεις στην εθνική και με τετάρτη για παράδειγμα το πας στις 4000 στροφές και για 10 με 15 λεπτά; Προσωπικά δεν το έχω κάνει ποτέ εδώ και δύο χρόνια και 52000 χλμ δίχως το duster να έχει βγάλει κάποιο παράπονο. Υψηλές στροφές πιάνω μόνο σε ανηφοριές και με μικρές σχέσεις. Στον ανοικτό δρόμο με εκτη και 140 είμαι κοντά στις 3000. Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά αν ήθελα να βλέπω ψηλές στροφές θα επέλεγα βενζίνη και όχι ντίζελ. Κάθε 10000 βάζω και κάποιο πρόσθετο για καθαρισμό των μπεκ και επιπλέον ένα άλλο για τον μύκητα και ως εκεί. Το αυτοκίνητο δεν θα το ταλαιπωρώ δίχως λόγο.
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
να αναφερω και εδω τα κοστη των σερβις για τα τρια πρωτα χρονια στην αντιπροσωπεια (αλλαγή λαδιών) 110, 105, 80 ευρω. η διαφορες στην τιμη λογω εκπτωσεων και των καινουριων πιο φθηνων λαδιων φετοςΦίλε river ael ακούγεται όμορφα να υπάρχουν και να προτείνονται νέα φθηνότερα λάδια αλλά από ότι γνωρίζω χρόνια τώρα ο dci έχει αποδειχθεί αξιόπιστος με τα elf. Ο ίδιος κινητήρας εφοδιάζει και τη renault αλλά και τα Nissan. Υπάρχουν κι εκεί ανάλογες προωθητικές ενέργειες των νέων λιπαντικών;
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
να αναφερω και εδω τα κοστη των σερβις για τα τρια πρωτα χρονια στην αντιπροσωπεια (αλλαγή λαδιών) 110, 105, 80 ευρω. η διαφορες στην τιμη λογω εκπτωσεων και των καινουριων πιο φθηνων λαδιων φετος
Φίλε river ael ακούγεται όμορφα να υπάρχουν και να προτείνονται νέα φθηνότερα λάδια αλλά από ότι γνωρίζω χρόνια τώρα ο dci έχει αποδειχθεί αξιόπιστος με τα elf. Ο ίδιος κινητήρας εφοδιάζει και τη renault αλλά και τα Nissan. Υπάρχουν κι εκεί ανάλογες προωθητικές ενέργειες των νέων λιπαντικών;
Της elf τα λάδια είναι με ονομασια evolution rn-tech fe 5w-30. Αυτά βάζει η αντιπροσωπεια εδώ και ενα χρονο σύμφωνα με ανακοίνωση στο site της renault
-
Α εντάξει τότε!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Δηλαδη εμεις οι diesel φιλε πρεπει να μην το λειτουργουμε σε πολη η να γινουμε εμπορικοι αντιπροσωποι για να γραφουμε χλμ εκτος???Δεν ειμαι ειδικος ουτε γνωριζω τι ειναι σωστο αλλα δυστυχως το αυτοκινητο που εχω ειναι ενα και τα περισσοτερα χλμ τα γραφει στην πολη και οποτε μπορω επειδη ειμαι κοντα σε εθνικη το ανοιγω οπως λετε για κανα δεκαλεπτο τεταρτο σε υψηλες στροφες και ο θεος βοηθος!!Παντως και εγω δεν εχω προβλημα με το dpf με λαμπακια κτλ παρολη την κινηση σε πολη.Το μελλον θα δειξει και σιγουρα θα ενημερωσω αμεσα.Χθες του αλλαξα και λαστιχακια.Αλλο αυτοκινητο εγινε.
Φίλε TEO για να καταλάβω δηλαδή, όποτε μπορείς το βγάζεις στην εθνική και με τετάρτη για παράδειγμα το πας στις 4000 στροφές και για 10 με 15 λεπτά; Προσωπικά δεν το έχω κάνει ποτέ εδώ και δύο χρόνια και 52000 χλμ δίχως το duster να έχει βγάλει κάποιο παράπονο. Υψηλές στροφές πιάνω μόνο σε ανηφοριές και με μικρές σχέσεις. Στον ανοικτό δρόμο με εκτη και 140 είμαι κοντά στις 3000. Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά αν ήθελα να βλέπω ψηλές στροφές θα επέλεγα βενζίνη και όχι ντίζελ. Κάθε 10000 βάζω και κάποιο πρόσθετο για καθαρισμό των μπεκ και επιπλέον ένα άλλο για τον μύκητα και ως εκεί. Το αυτοκίνητο δεν θα το ταλαιπωρώ δίχως λόγο.
Γεια σου φιλε Σπυρο και εγω πιστευω οτι αν του βαζεις τα σωστα λαδακια δεν θα αντιμετωπισουμε προβλημα με το dusteraki μας.Απλα οταν βγαινω σε μια εθνικη το παω μεχρι 3000 και κατι και πιστευω οτι δεν ταλαιπωρειται.Τις περισσοτερες φορες στροφαρει σε χαμηλες στροφες.Του ριχνω και εγω κατι για τον μυκητα και τιποτε αλλο.Τωρα το diesel της avin λεει οτι τα εχει ολα!!!
-
Ο χρήστης iason1907 έγραψε:
Τι λάστιχα έβαλες; Εγώ στην πρώτη αλλαγή σκέφτομαι να πάω σε Michelin αν και τα conti βγήκαν παλικάριαΕβαλα φιλε παλι τα yokohama ats g012.Παλικαρια εως και τα 5,5 χρονια που τα ειχα και εμεινα ευχαριστημενος εντος και αρκετα εκτος δρομου.Ελεγα να εβαζα τα continental at αλλα τελικα δεν το ρισκαρα.Αν δεν ειμαστε σε αυτους τους χαλεπους καιρους θα εβαζα αυτα http://www.bfgoodrichtires.com/tire-sel ... re-details
που ειναι και η αδυναμια μου!!!!!
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk -
Συνforumιτες, διαβαζω οτι βαζετε στο πετρελαιο προσθετα, για καθαρισμο μπεκ, για τους μυκητες και σκεφτομαι να βαλω και' γω. Εχετε να προτεινεται καποια μαρκα, που τα πουλανε, ποσο κοστιζουν και καθε ποτε πρεπει να τα βαζουμε;
Dacia Duster