Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dacia Duster
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Dacia Duster
    • 1
    • 2
    • 192
    • 193
    • 194
    • 195
    • 196
    • 306
    • 307
    • 194 / 307
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    6136
    39199
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • nickthetrib
      nickthetrib last edited by

      Ο χρήστης fiverg έγραψε:
      Τα 150 μπορεί να είναι απολύτως ασφαλή όταν δεν συμβαίνει τίποτα απρόοπτο και κανείς
      δεν κάνει λάθη. Π.χ. αν είσαι σίγουρος ότι αποκλείεται να σκάσει απροειδοποίητα
      το εμπρός ελαστικό, ότι το φορτηγό που πέρασε πριν 3 λεπτά δεν 'άφησε' την γόμα του
      στο οδόστρωμα ή ότι (το κυριότερο) ο μπροστινός που τον πλησιάζεις φουριόζος
      δεν θα κάνει καμία στραβοτιμονιά.

      https://www.youtube.com/watch?v=BYxfzW8g3ZE
      (other people do mistakes...)

      Το να κάνει ο άλλος της @@ρια και να του δώσεις το περιθώριο μην σε πάρει στον λαιμό του είναι εξίσου σημαντικό
      με το να μην την κάνεις εσύ.

      Βασικά αυτή είναι η πιο σωστή τοποθέτηση fiverg, απλά απολυτα σίγουρος δεν μπορείς να είσαι ΠΟΤΕ.
      Οπότε σταθμίζεις τις πιθανότητες και πράττεις αναλόγως.

      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jhn last edited by

        μπήκα λίγο σήμερα να διαβάσω κανένα νέο, κάποια παρατήρηση για τα οχήματά μας,και έχω που διαβάζω 2 σελίδες για τα όρια ταχύτητας. συγνώμη συμφορουμήτες, αλλά μου πρήξατε τα μέζεα με τα 150 τα 160 τα 120 χαω και φαντάζομαι πως δεν είμαι ο μόνος. στο τελευταίο σέρβις αντί για 4,5 λίτρα λάδι ο μαστοράκος μου έβαλε 5. η στάθμη έφτασε μέχρι το σημάδι του ΜΑΧ. θα έχω άραγε κάποιο πρόβλημα? έχω κάνει σύνολο 43000 Km, και 3000 μετά το τελευταίο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • nickthetrib
          nickthetrib last edited by

          sorry jhn, έχεις δίκιο.

          Αν δεν πέρασε το σημάδι του max δεν έχεις κανένα πρόβλημα

          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            Ο χρήστης jhn έγραψε:
            μπήκα λίγο σήμερα να διαβάσω κανένα νέο, κάποια παρατήρηση για τα οχήματά μας,και έχω που διαβάζω 2 σελίδες για τα όρια ταχύτητας. συγνώμη συμφορουμήτες, αλλά μου πρήξατε τα μέζεα με τα 150 τα 160 τα 120 χαω και φαντάζομαι πως δεν είμαι ο μόνος. στο τελευταίο σέρβις αντί για 4,5 λίτρα λάδι ο μαστοράκος μου έβαλε 5. η στάθμη έφτασε μέχρι το σημάδι του ΜΑΧ. θα έχω άραγε κάποιο πρόβλημα? έχω κάνει σύνολο 43000 Km, και 3000 μετά το τελευταίο.

            Και πολυ καλα εκανε ο μαστορακος και εβαλε οσο εβαλε και πηγε η σταθμη ΜΕΧΡΙ το σημαδι του ΜΑΧ!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              makwolf last edited by

              Φιλε nickthetrib δεν υπαρχει παρεξηγηση καταρχην, αντιλογο κανουμε σεβομενοι ο ενας τον αλλον και ναι ,αν μπορουσα δεν θα παιρνα καθολου αμαξι. Απλα μου αρεσουν τα ταξιδια, η οδηγηση εντος και εκτος δρομου κλπ , και οπως προανεφερα και ξεκινησε αυτος ο αντιλογος, μερικες φορες γκαζωνω το αμαξι μου παραπανω απο το επιτρεπτο. Και οταν μιλαω γι' αυτους που τρεχουν, βαζω και τον εαυτο μου μεσα. Κατανοω ομως οτι εκεινη την στιγμη παρανομω. Αν καποιος παει με 140 στην αριστερη και βγει ο αλλος απο την μεσσαια με 110, ενω τον εχει δει να ερχεται, ειναι απαραδεκτος, και επικινδυνος. Απλα να καταλαβαινει και ο ερχομενος με 140 οτι ηδη παρανομη. Και οταν συμβαινει αυτο με αδειο δρομο μιλαμε για δολοφονικη οδηγηση απο τον κινουμενο με 110. Οταν ομως ο δρομος ειναι φορτωμενος με αμαξια και κινουμενος με 120 στην μεσσαια θες να προσπερασεις και δεν μπορεις γιατι στην αριστερη περνανε συνεχεια αμαξια με 140, τοτε δυστυχως, αναγκαζεσαι να χωθεις.
              Και φυσικα δεν ειναι μονο η υπερβολικη ταχυτητα επικυνδινη. Ειναι το αλκοολ, το να μιλας με το κινητο στο χερι, τα φορτηγα-λεοφορεια που καθονται στην μεσσαια λωριδα, η κουραση κλπ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • nickthetrib
                nickthetrib last edited by

                Ο χρήστης makwolf έγραψε:
                Φιλε nickthetrib δεν υπαρχει παρεξηγηση καταρχην, αντιλογο κανουμε σεβομενοι ο ενας τον αλλον και ναι ,αν μπορουσα δεν θα παιρνα καθολου αμαξι. Απλα μου αρεσουν τα ταξιδια, η οδηγηση εντος και εκτος δρομου κλπ , και οπως προανεφερα και ξεκινησε αυτος ο αντιλογος, μερικες φορες γκαζωνω το αμαξι μου παραπανω απο το επιτρεπτο. Και οταν μιλαω γι' αυτους που τρεχουν, βαζω και τον εαυτο μου μεσα. Κατανοω ομως οτι εκεινη την στιγμη παρανομω. Αν καποιος παει με 140 στην αριστερη και βγει ο αλλος απο την μεσσαια με 110, ενω τον εχει δει να ερχεται, ειναι απαραδεκτος, και επικινδυνος. Απλα να καταλαβαινει και ο ερχομενος με 140 οτι ηδη παρανομη. Και οταν συμβαινει αυτο με αδειο δρομο μιλαμε για δολοφονικη οδηγηση απο τον κινουμενο με 110. Οταν ομως ο δρομος ειναι φορτωμενος με αμαξια και κινουμενος με 120 στην μεσσαια θες να προσπερασεις και δεν μπορεις γιατι στην αριστερη περνανε συνεχεια αμαξια με 140, τοτε δυστυχως, αναγκαζεσαι να χωθεις.
                Και φυσικα δεν ειναι μονο η υπερβολικη ταχυτητα επικυνδινη. Ειναι το αλκοολ, το να μιλας με το κινητο στο χερι, τα φορτηγα-λεοφορεια που καθονται στην μεσσαια λωριδα, η κουραση κλπ.

                makwolf αυτού του είδους ο αντίλογος μέσω πληκτρολογίου, ενέχει πάντα τον κίνδυνο παρεξήγησης. Χαίρομαι που δεν έγινε κάτι τέτοιο.
                Στον δρόμο που κυκλοφορούν τόσο πολλοί ξεχωριστοί άνθρωποι το ζητούμενο είναι, όσο το δυνατόν, να μην υπάρξει ζόρικη κατάσταση για κάποιον ώστε κάτω από την πίεση να μην κάνει μ@λ@κία με απρόβλεπτες και δυσάρεστες συνέπειες.
                Απλά η αντιπαράθεση εδώ ξέφυγε γιατί κάποιοι νομίζουν οτι μόνο όσοι παρανομούν γίνονται επικίνδυνοι, δε λέω οτι δεν γίνονται κάποιες φορές, αλλά δεν γινονται μόνο αυτοί.

                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης makwolf έγραψε:
                  Το λιγοτερο που εισαι ειναι παρανομος. Και αν σε γραψουν θα φταιει το γ@μημενο το κρατος, ενω ξερεις πιο ειναι το οριο ταχυτητας. Ο μονος λογος για να τρεχεις ετσι ειναι θεμα υγειας. Αυτο που καταλαβαινω ειναι μια ανικανοτητα ελεγχου του δεξιου ποδιου. Φαντασου εναν πυγμαχο που δεν μπορει να ελεγξει τα χερια του και αρχιζει και βαραει τον κοσμο αντι να μπει στο ρινγκ να πυγμαχησει. Καθε τετοιο σπορ εχει τον τοπο του που παιζεται. Τοσες χωρες εχουν οριο ταχυτητας 120-130 , κατι θα ξερουν. Ολοι το εχουμε κανει , αλλα οι περισσοτεροι θελω να πιστευω παραδεχομαστε οτι δεν θα επρεπε.
                  Και το σημαντηκοτερο καταλαβαινεται οτι ειμαστε

                  Μέχρι 140 κανένας δεν ασχολείται για να σε γράψει στον αυτοκινητόδρομο (+10 από το όριο δηλαδή). Τα δε όρια είναι αυθαίρετα και κυρίως υπάρχουν για λόγους οικονομίας και ρύπανσης. Τα 90 μίλια είναι υπηρεσιακή ταχύτητα στα Motorways της Αγγλία και ας είναι το όριο αρκετά χαμηλότερο. Βέβαια αν σε τσακώσει κάμερα θα πληρώσεις...
                  Πολύ ενδιαφέρον πείραμα έγινε σε έναν δρόμο στο Τέξας. Το όριο ανέβηκε από τα 70 στα 85 μίλια και το ποσοστό των ατυχημάτων και των θυμάτων μειώθηκε!!! Ο λόγος ήταν ότι ο κόσμος επικεντρώθηκε στην οδήγηση αντί να προσπαθεί να επιβραδύνει συνεχώς χωρίς λόγο!!!

                  Τα περί αντικοινωνικής συμπεριφοράς για 15-20% πάνω από το όριο, μόνο γέλωτα προκαλούν...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                    Το λιγοτερο που εισαι ειναι παρανομος. Και αν σε γραψουν θα φταιει το γ@μημενο το κρατος, ενω ξερεις πιο ειναι το οριο ταχυτητας. Ο μονος λογος για να τρεχεις ετσι ειναι θεμα υγειας. Αυτο που καταλαβαινω ειναι μια ανικανοτητα ελεγχου του δεξιου ποδιου. Φαντασου εναν πυγμαχο που δεν μπορει να ελεγξει τα χερια του και αρχιζει και βαραει τον κοσμο αντι να μπει στο ρινγκ να πυγμαχησει. Καθε τετοιο σπορ εχει τον τοπο του που παιζεται. Τοσες χωρες εχουν οριο ταχυτητας 120-130 , κατι θα ξερουν. Ολοι το εχουμε κανει , αλλα οι περισσοτεροι θελω να πιστευω παραδεχομαστε οτι δεν θα επρεπε.
                    Και το σημαντηκοτερο καταλαβαινεται οτι ειμαστε

                    Μέχρι 140 κανένας δεν ασχολείται για να σε γράψει στον αυτοκινητόδρομο (+10 από το όριο δηλαδή). Τα δε όρια είναι αυθαίρετα και κυρίως υπάρχουν για λόγους οικονομίας και ρύπανσης. Τα 90 μίλια είναι υπηρεσιακή ταχύτητα στα Motorways της Αγγλία και ας είναι το όριο αρκετά χαμηλότερο. Βέβαια αν σε τσακώσει κάμερα θα πληρώσεις...
                    Πολύ ενδιαφέρον πείραμα έγινε σε έναν δρόμο στο Τέξας. Το όριο ανέβηκε από τα 70 στα 85 μίλια και το ποσοστό των ατυχημάτων και των θυμάτων μειώθηκε!!! Ο λόγος ήταν ότι ο κόσμος επικεντρώθηκε στην οδήγηση αντί να προσπαθεί να επιβραδύνει συνεχώς χωρίς λόγο!!!

                    Τα περί αντικοινωνικής συμπεριφοράς για 15-20% πάνω από το όριο, μόνο γέλωτα προκαλούν...

                    Όπως επίσης και τα περί μόλυνσης του περιβάλλοντος!!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      axel12p last edited by

                      Ο χρήστης jhn έγραψε:
                      μπήκα λίγο σήμερα να διαβάσω κανένα νέο, κάποια παρατήρηση για τα οχήματά μας,και έχω που διαβάζω 2 σελίδες για τα όρια ταχύτητας. συγνώμη συμφορουμήτες, αλλά μου πρήξατε τα μέζεα με τα 150 τα 160 τα 120 χαω και φαντάζομαι πως δεν είμαι ο μόνος. στο τελευταίο σέρβις αντί για 4,5 λίτρα λάδι ο μαστοράκος μου έβαλε 5. η στάθμη έφτασε μέχρι το σημάδι του ΜΑΧ. θα έχω άραγε κάποιο πρόβλημα? έχω κάνει σύνολο 43000 Km, και 3000 μετά το τελευταίο.

                      Αν δεν γράψουμε για υπερβολική ταχύτητα στο topic του Duster, που θα γράψουμε;;;

                      ΟΚ. Sorry και από μέρους μου για το off-topic!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        teohunter last edited by

                        Να σας ρωτησω βρε παιδια στα 80000 που λεει ελεγχος πισω φρενων τι γινεται??Φυσημα καθαρισμα και σφιξιματα???Εχει παει κανεις???Θα ρωτησω και για την αναβαθμιση του εγκεφαλου που εχει ειπωθει εδω μεσα.Καποτε που ειχα ρωτησει σε μια αντ/πεια μου ειχαν αν δωσει εντολη το εργοστασιο γινεται κατι τετοιο.Δεν μου φαινεται εμενα σωστο αυτο.Ενα check δεν ειναι οπως κανουμε στους υπολογιστες μας πχ και γινονται οι αναβαθμισεις η κανω λαθος???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Ταμπουρα εχει πισω?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kkokkolis last edited by

                            Ασχέτως από τη νομιμότητα ή σωφροσύνη των υψηλότερων ταχυτήτων, περιμένω το Duster TCE να είναι ανώτερο από το σημερινό μου αυτοκίνητο, με το οποίο κινούμαι άνετα στα 140-160 με κορυφή γύρω στα 175. Μόνο σε κατάλληλους δρόμους και άρα σπάνια, αλλά όταν πρόκειται να προσπεράσεις τρεις νταλίκες στη σειρά το επικίνδυνο αυτοκίνητο είναι το αργό. Και να μείνεις από πίσω τους είναι επικίνδυνο, καθώς δεν βλέπεις τίποτε μπροστά και από πίσω σου κολλάνε όσοι βιάζονται. Δύο φορές κόντεψα να σκοτωθώ και τις δύο φορές πήγαινα με 60-80 και μπλόκαραν τα φρένα του προ ABS αυτοκινήτου (βρεγμένο οδόστρωμα). Αν δεν φοράς ζώνη και με τα 60 σκοτώνεσαι μια χαρά, ή αποκτάς μόνιμη βλάβη στον αυχένα. Είναι θέμα συγκυριών, ο Sumacher δεν έπαθε το παραμικρό με τις F1 και την πάτησε στο ski, η Νταϊάνα σκοτώθηκε με Mercedes και ένας παιδικός μου φίλος σκοτώθηκε με παπάκι με σχεδόν μηδενική ταχύτητα (δεν φορούσε κράνος βέβαια).
                            Είναι χρήσιμη πληροφορία νομίζω το πως τα πάει σε εκείνες τις ταχύτητες και από ότι διαβάζω τα πάει μια χαρά αλλά με περίεργη αίσθηση τιμονιού και σχετικό θόρυβο.

                            Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              teohunter last edited by

                              Ο χρήστης nonos έγραψε:
                              Ταμπουρα εχει πισω?

                              Ναι φιλε μου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Τα 80.000km επομενως ειναι λογικο νουμερο ν ανοιξεις να δεις σε τι κατασταση ειναι τα φερμουιτ/σιαγωνες και τα κυλινδρακια των ταμπουρων. Οπως οπτικα ελεγχεις τακακια/δισκοπλακες εμπρος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  makwolf last edited by

                                  Ο χρήστης axel12p έγραψε:

                                  μπήκα λίγο σήμερα να διαβάσω κανένα νέο, κάποια παρατήρηση για τα οχήματά μας,και έχω που διαβάζω 2 σελίδες για τα όρια ταχύτητας. συγνώμη συμφορουμήτες, αλλά μου πρήξατε τα μέζεα με τα 150 τα 160 τα 120 χαω και φαντάζομαι πως δεν είμαι ο μόνος. στο τελευταίο σέρβις αντί για 4,5 λίτρα λάδι ο μαστοράκος μου έβαλε 5. η στάθμη έφτασε μέχρι το σημάδι του ΜΑΧ. θα έχω άραγε κάποιο πρόβλημα? έχω κάνει σύνολο 43000 Km, και 3000 μετά το τελευταίο.

                                  Αν δεν γράψουμε για υπερβολική ταχύτητα στο topic του Duster, που θα γράψουμε;;;

                                  ΟΚ. Sorry και από μέρους μου για το off-topic!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexadrinos last edited by

                                    Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                    μπήκα λίγο σήμερα να διαβάσω κανένα νέο, κάποια παρατήρηση για τα οχήματά μας,και έχω που διαβάζω 2 σελίδες για τα όρια ταχύτητας. συγνώμη συμφορουμήτες, αλλά μου πρήξατε τα μέζεα με τα 150 τα 160 τα 120 χαω και φαντάζομαι πως δεν είμαι ο μόνος. στο τελευταίο σέρβις αντί για 4,5 λίτρα λάδι ο μαστοράκος μου έβαλε 5. η στάθμη έφτασε μέχρι το σημάδι του ΜΑΧ. θα έχω άραγε κάποιο πρόβλημα? έχω κάνει σύνολο 43000 Km, και 3000 μετά το τελευταίο.

                                    Και πολυ καλα εκανε ο μαστορακος και εβαλε οσο εβαλε και πηγε η σταθμη ΜΕΧΡΙ το σημαδι του ΜΑΧ!!!!!

                                    κάποια συνεργεία δεν συμπληρώνουν μέχρι το max για την περίπτωση που περάσει καύσιμο στα λάδια λόγο μη ολοκληρωμένης ενεργητικής αναγέννησης του dpf.Άλλοι πάλι βάζουν λάδι έως το max.Αν κανεις πολλά χλμ εντός πόλης καλύτερα να έχει 4,5 λτ.

                                    Φιλικά Άγγελος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spi_duster last edited by

                                      Γνωμη μου ειναι πως δεν χρειαζεται ετσι κι αλλιως να φτανει το λαδι στην ενδειξη max. Ενα εκατοστό παρακατω είναι αρκετό.

                                      ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iason1907 last edited by

                                        Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Το μαξ δεν είναι το όριο που αν πέσει λίγο ακόμα μέσα θα σπάσει ο κινητήρας. Είναι προφανώς πιο κάτω. Ο κατασκευαστής δίνει ένα εύρος και προτείνει να είσαι μέσα σε αυτό. Και το μαξ εντός είναι.

                                        Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Δεν διαφωνούμε! Βέβαια φίλε Ιάσωνα προφανώς και δεν είχες ποτέ ιταλικό όπου το max σε 1500 χλμ το πολύ το έχεις χάσει! Εκεί το μόνο που με απασχολούσε ήταν να μην πέσω κάτω από το min!

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iason1907 last edited by

                                            Όχι τέτοια προβλήματα δεν είχα ποτέ.. Με τον δείκτη της βενζίνης έχω μόνο θέμα να πέφτει γρήγορα 😛

                                            Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 194 / 307
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr