-
Ο χρήστης Mitsos_ath έγραψε:
Axel12p το βαρος το βρηκα απο το link http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/x ... =sDrive16d. Αναφερει 1500kg.Emperor ειμαστε 3 ατομα.Η συζυγος, ενα μωρακι και εγω. Καθημερινα προτιμω κυριως εθνικη οδο και Συγγρου αλλα βρισκομαι και σε κινηση στο κεντρο καποιες φορες. Ταξιδια περιπου 2.000 με 3.000 km το χρονο σε λιγο ορεινα μερη. Δεν με ενδιαφερει να σκιζω τους δρομους αλλα να κινειται ικανοποιητικα με το βαρος των αποσκεων σε ανηφορικους δρομους και να μη με κρεμασει. Για παραδειγμα εχουμε ενα yaris diesel κσι είμαστε απολυτα ικανοποιημενοι, αλλα οι αναγκες μας ειναι πολυ μεγαλύτερες για χωρους και γενικότερα κουβαλαμε το μισο σπιτι.
Δεν με γεμιζει καποιο αλλο μοντελο περαν αυτο των δυο. Για να πω την αληθεια εαν δεν υπηρχε το θεμα της φορολογιας θα πηγαινα κατ ευθειαν σε rav4, αλλα ειναι ασυμφορο.
Το καλυτερο ειναι αυτο που αναφερατε για test drive το ενα μευα το αλλο αν και δεν προσομοιάζει την περιπτωση φορτωμενου αυτοκινητου ουτε και ειναι απολυτα αντιπροσωπευτικο παντα αφου γίνεται κυριως σε ευθεια.
Καλημέρα!
Το 1600άρι QQ με τα 130 άλογα γιατί το απορρίπτεις; Πηγαίνει καλύτερα από το 1500άρι και είναι φτηνότερο από το Χ1 κάποιες χιλιάδες ευρώ.
Από χώρους είναι ένα κλικ κάτω από το Χ1 με ίσως σημαντικότερη διαφορά το πορτ παγκάζ που έχει 430 λίτρα ενώ το Χ1 έχει 505. Εγώ στο Χ1 σε ταξίδι με 2 μωρά (2 και 1 ετών αντίστοιχα με αντίστοιχα μεγάλα παιδικά καθίσματα πίσω και τη γυναίκα μου στριμωγμένη ανάμεσά τους - αλλά χωρίς τα παιδικά καθίσματα κάθονται άνετα 3 άτομα πίσω...) έχω κατορθώσει να βάλω στο πορτ παγκάζ 2 μεγάλες όρθιες βαλίτσες, παρκοκρέββατο με το στρώμα του, καρότσι (φυσικά κλειστό...) 3 μεσαίου μεγέθους τσάντες και έναν 17κιλο τενεκέ για λάδι...εκμεταλλευόμενος σχεδόν όλο το ύψος του πορτ παγκάζ και το 'κρυφό πάτωμα'
Για το test drive δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό που λες ή τουλάχιστον όχι σε όλους τους αντιπροσώπους. Χρήστες και μέσα σε αυτό το νήμα έχουν γράψει ότι τέσταραν το νέο Χ1 σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό. Αν θέλεις ψάξε τις προηγούμενες σελίδες και επικοινώνησε μαζί τους για να σου πουν πού πήγαν για τεστ ή εκτός και αν θέλουν οι ίδιοι να αφήσουν εδώ ένα μήνυμα, για να σε ενημερώσουν σχετικά...Ίσως επίσης μπορείς να πας για τεστ μαζί με 2-3 άτομα ακόμη για να δεις το αμάξι σχετικά 'φορτωμένο'... -
Καλημέρα σε όλους! Να σας υπενθυμίσω οτι βρισκόμαστε στο thread του BMW X1!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλημέρα!
Τη συγνώμη μου για τις 'παρεκβάσεις', αλλά επειδή ο συμφορουμίτης φαίνεται να αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στο QQ και το X1 θα έπρεπε να κάνουμε ξεχωριστό νήμα για αυτό ή μπορεί αυτή η συζήτηση να γίνει και εδώ; -
Η συζήτηση θα ,μπορούσε να συνεχιστεί εδώ
-
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... -sdrive18i
test drive BMW X1 sDrive18i
Το κατώφλι της γκάμας της νέας BMW Χ1 ορίζεται από μια προσθιοκίνητη έκδοση με κινητήρα βενζίνης 1,5 lt
Κοιτάζοντας τη συγκεκριμένη BMW X1 ίσως δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι είναι η βασική έκδοση της γκάμας. Κι αυτό γιατί είναι εξοπλισμένη με το M Pack, που την κάνει να δείχνει σαφώς πιο απειλητική απ’ ό,τι πραγματικά είναι.Στην πραγματικότητα, κάτω από το καπό της κρύβει έναν κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα μόνο 1.500 cc. Πρόκειται για τον τρικύλινδρο TwinPower Turbo που γνωρίσαμε στο MINI Cooper και στη συνέχεια πέρασε στη γκάμα της BMW, στη 218i Active Tourer, στις 116i/118i και στην 318i. Οι 136 ίπποι που αποδίδει μπορεί να ακούγονται λίγοι για ένα SUV τέτοιου μεγέθους και βάρους, αλλά από την άλλη η ροπή φτάνει τα 22,4 kgm από τις 1.250 rpm. Επιπλέον, το αυτοκίνητο της δοκιμής, αντί για το στάνταρ 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο φοράει το έξτρα, επίσης 6άρι, αυτόματο Steptronic. Έτσι, αν θέλεις να κινηθείς οικονομικά επιλέγεις το πρόγραμμα Eco Pro, στο οποίο το κιβώτιο αποκτά και λειτουργία coasting, και με προσοχή μπορείς να δεις την κατανάλωση να πέφτει κάτω από τα 9,0 lt/100 km.
Αν από την άλλη προτιμάς ένα πιο ζωηρό στιλ οδήγησης, τότε επιλέγεις Comfort ή Sport. Η απόκριση βελτιώνεται και το κιβώτιο κατεβάζει σχέση πολύ πρόθυμα όταν χρειαστεί, οπότε το σύνολο γίνεται πιο ευχάριστο, χωρίς ωστόσο να ξεχωρίζει σε επιδόσεις. Με 0-100 km/h σε 10,5’’ και 80-110 km/h σε 5,4’’, η βασική Χ1 είναι αισθητά πιο αργή από τον κυριότερο ανταγωνιστή της, το Audi Q3 1.4 TFSI S tronic (8,3’’ και 4,4’’, αντίστοιχα). Σε σχέση με την προηγούμενη Χ1 sDrive16i, η καινούργια είναι οριακά πιο αργή στις μετρήσεις από στάση και οριακά πιο γρήγορη στις ρεπρίζ. Το σημαντικό είναι όμως ότι, παρά τις θυσίες που απαιτεί με τέρμα γκάζι, δεν έχει κανένα πρόβλημα να διατηρήσει ταχύτητα 140 km/h ακόμα και στις ανωφέρειες του αυτοκινητόδρομου.
Άλλωστε, η σπορ ανάρτηση που αποτελεί μέρος του M Pack αφήνει τη Χ1 ακόμα πιο ανεπηρέαστη από τις ανωμαλίες του δρόμου ή τον πλευρικό άνεμο σε υψηλή ταχύτητα. Και βέβαια περιορίζει την κλίση στις κλειστές στροφές και κάνει ακόμα πιο άμεσες τις αντιδράσεις της. Η ευχάριστη έκπληξη είναι ότι η άνεση δεν πλήττεται όσο περιμέναμε, παρά τους τροχούς των 18’’, οπότε ακόμα και σε αυτή τη μορφή η Χ1 διατηρεί τον οικογενειακό χαρακτήρα της. Χαρακτήρας που δημιουργείται πρωτίστως από τους χώρους. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι μεγάλος, ενώ παρά την ύπαρξη ηλιοροφής και το ύψος είναι υπεραρκετό για ψηλούς πίσω επιβάτες. Και βέβαια ο χώρος αποσκευών, με 505 lt και πίσω κάθισμα αναδιπλούμενο σε αναλογία 40/20/40, είναι απλώς κορυφαίος.
Το μόνο που πρέπει να προσέξει όποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει την πιο προσιτή έκδοση της Χ1 είναι να μην παρασυρθεί με τον κατάλογο των έξτρα, έτσι ώστε... να παραμείνει προσιτή. Γιατί το αυτοκίνητο της δοκιμής, με το αυτόματο κιβώτιο (€2.197), το M Pack (€5.400), το πλήρες ψυχαγωγίας και πλοήγησης με οθόνη 8,8’’ (€3.031), το δερμάτινο σαλόνι (€1.566) κ.λπ. κοστίζει πάνω από €45.000. Αλλά τελικά εκτός από το κόστος, και την προφανή υστέρηση στον τομέα των επιδόσεων, λίγα αρνητικά μπορεί να προσάψει κανείς σε αυτό το αυτοκίνητο.
Τι λέει το DRIVE
Μια καλή πρόταση για όποιον έλκεται από τους χώρους και την εμφάνιση της Χ1, αλλά δεν ενδιαφέρεται για επιδόσεις ή εκτός δρόμου ικανότητες
Τιμή από €29.350
Τεχνολογία 1.499 cc, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, τούρμπο, άμεσος ψεκασμός, Valvetronic, 136 PS/4.400 rpm, 22,4 kgm/1.250 rpm, αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 10,5”
0-160 km/h 30,1”
0-400 m 17,4” @ 128,0 km/h
0-1.000 m 32,0” @ 163,2 km/h
50-80 km/h 3,8”
80-110 km/h 5,4”
110-140 km/h 8,4”
Φρένα 100-0 km/h 37,9 m
Τελική ταχύτητα 200 km/h
Μέση κατανάλωση 9,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2 119-129 g/km
Διαστάσεις 4.439 x 1.821 x 1.598 mm
Βάρος 1.540 kg
Μετρήσεις Drive
Οι μετρήσεις έγιναν με το κιβώτιο στην αυτόματη λειτουργία -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-bmw-x1-sdrive18iΕίναι προφανώς ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που αδικείται από την επιστροφή σε 'μεσογειακούς' φορολογικά κινητήρες και εξοπλισμούς...Δεν φταίει η X1 που είναι απρόσιτη στις σωστές 'διαστάσεις' όπως του 'αυτοκράτορα', οι ελληνική στήριξη του κινήματος υπέρ του 'αυνάν' πταίει!
Το συγκεκριμένο είναι απλά διαστασιολογημένο σαν leasing επιλογή... -
2 παρατηρήσεις μονο για τη δοκιμη του Drive. Η βασική εκδοση χωρις αυτόματο κιβώτιο εχει βάρος 1430 κιλά και όχι 1540κιλά και τα 0-100 είναι 9,7 δευτερόλεπτα με τελική 204χλ/μ. εκτός αν λεει ψεμματα η bmw
Επίσης η τρικύλινδρη πετρέλαιο 1500αρα Χ1 εχει 0-100 σε 11.1 δευτ. και τελική 190χλμ. Νομίζω ότι δεν μπορείς να την αγοράσεις με αυτόματο κιβώτιο. το λεω με επιφύλαξη όμως γιατί δεν είμαι σίγουρος.
Για του λόγου το αληθές http://www.epey.com/araba/2016-bmw-x1-sdrive18i-1-5-136-bg-otomatik-4x2.html
https://www.press.bmwgroup.com/greece/article/detail/T0232982EL/ -
Οι μετρήσεις που παραθέτουν τα περιοδικά είναι οι δικές τους και όχι από τα press kits των εταιρειών. Αυτά έγραψε στην ευθεία το συγκεκριμένο Χ1 εκείνη την ημέρα (μετράνε με V-Box) και αυτό ήταν το βάρος του με υγρά κλπ.
-
1470kg με οδηγό 75kgκαι όλα τα υγρά είναι η 18i με χειροκίνητο, 1505 με αυτόματο σύμφωνα με bmw.
-
Σημαντικές και κατατοπιστικές οι παρατηρήσεις και των 3 παραπάνω συμφορουμιτών!
Με μεγάλο ενδιαφέρον θα διαβάσουμε όλοι πιστεύω test drive για τον αντίστοιχο 1500 άρη diesel τον οποίο θα επιλέξει ένα σημαντικό μέρος των αγοραστών της νέας Χ1 -
http://www.gocar.gr/news/new-models/176 ... _me_2.html
Έρχεται η νέα BMW X1 Plug-in Hybrid με 224 PS
O ηλεκτροκινητήρας συνεργάζεται με τον 3κύλινδρο 1.5 TwinPowerΠρόσφατα, η νέα BMW X1 λανσαρίστηκε τόσο σε δικίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ στο άμεσο μέλλον θα εφοδιάζεται και με τον τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.5 TwinPower. Μέσα στο χρόνο, η γερμανική φίρμα όμως έχει σκοπό να παρουσιάσει και μία «πράσινη» εκδοχή του νέου SUV μοντέλου, η οποία δεν θα διαφέρει καθόλου στην εξωτερική σχεδίαση, εκτός από τη θύρα φόρτισης. Η τελευταία εντοπίζεται στο εμπρός αριστερό φτερό. Άλλες στιλιστικές πινελιές θα υπάρχουν και στο εσωτερικό της επερχόμενης έκδοσης.
Το πιθανότερο σενάριο, η X1 Plug-in Hybrid να χρησιμοποιήσει το υβριδικό σύνολο που διατίθεται στην BMW 225xe. Ο γνώριμος 3κύλινδρος κινητήρας 1.5 TwinPower τούρμπο, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα και με μπαταρία λιθίου-ιόντων 7,7 kWh θα αγγίζει τη συνδυαστική ιπποδύναμη των 224 ίππων και 385 Nm ροπής. Το μοντέλο θα κινείται είτε ως προσθιοκίνητο, είτε ως πισωκίνητο, ενώ στην περίπτωση που και οι δύο κινητήρες είναι σε λειτουργία τότε κινείται ως τετρακίνητο. -
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
1470kg με οδηγό 75kgκαι όλα τα υγρά είναι η 18i με χειροκίνητο, 1505 με αυτόματο σύμφωνα με bmw.To αμαξι της δοκιμης ηταν φορτωμενο με πολλα εξτρα αλλα λογικο ακούγεται το βαρος αλλα και οι επιδοσεις.
Με τον 3κυλινδρο κατω από 9.5 στα 0-100 δεν εχω δει ακομα σε οποιοδήποτε αμαξι είναι τοποθετημένος. Αρα δεν μπορει να πιασει για καποιο λογο τις επιδοσεις που ανακοινωνει η εταιρια...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι μετρήσεις που παραθέτουν τα περιοδικά είναι οι δικές τους και όχι από τα press kits των εταιρειών. Αυτά έγραψε στην ευθεία το συγκεκριμένο Χ1 εκείνη την ημέρα (μετράνε με V-Box) και αυτό ήταν το βάρος του με υγρά κλπ.Τις τελικές τις μετράνε ακόμη; Γιατί στο C&D παραθέτουν πάντα την τελική που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.
-
Μόλις διαβασα τη δοκιμη της Χ1 sdrive 1.500αρας βενιζνης. Δυστυχώς το θαψιμο ειναι μεγάλο. Την εβγαλαν ψοφια και λενε παρτε το πετρελαιο που αν και δεν το χουμε δοκιμασει θα χει καλύτερεσ επιδοσεισ και καταναλωση...Εγώ σαν κάτοχος δεν θα σχολιάσω...Το μόνο που θα πω ειναι οτι ζηλεψα τη δοκιμη jaguar f coupe στην Κρήτη που συγκρινομενη με της Χ1 κανει τη τελευταία να φαίνεται σαν ξεπέταγμα.
Φράσεισ από τη δοκιμη 4Τ Απριλίου 'η ροπή του κινητηρα δεν αρκεί για το κάτι παραπανω σε ενα αυτοκίνητο αυτού του βάρους. Το ξέσπασμα που δεν έχει λείπει από τον οδηγό, ο οποίοσ σε διαδρομή με διαδοχικές στροφές σε καμιά περίπτωση δεν έχει στη διάθεση του δύναμη ικανή να το ν βοηθήσει να τοποθετήσει το αμάξωμα.' Καταναλωση από 9.5 εως 11 λίτρα. Ο μεγάλοσ της αντίπαλος δεν φαίνεται να ναι αλλος από την 3κυλινδρη ντίζελ Χ1, η οποία μπορεί να υπολείπεται σε ισχύ (116ιπποι) όμωσ με λίγο πιο τσουχτερη τιμη (31.850ευρώ) έχει αισθητά υψηλότερη ροπή (220Νm/1.250 σ.α.λ. η βενζινη, 270/1.750 η ντίζελ 16d). Telikh 0-100 10.9 sec. και μεση καταναλωση 10.1 λίτρα.
Τα καλά που βρίσκει για την Χ1 οι 4Τ είναι το κορυφαίο πλαίσο στην κατηγόρια , το κορυφσαίο τιμόνι-πληροφόρηση, και η υποδειγματική θέση οδήγησης.Εγώ για το ψόφια δεν θα πω τιποτα ,ας την οδηγήσει ο καθένας κι ας κρίνει...δεν θα πώ τιποτα και οτι η 3κυλινδρη ντίζελ είναι καλύτερη σε επιδόσεις...Για την καταναλωση αντικειμενικα ομως μετά απο 3.000χλμ. είναι λάθος...7,5 με 8 λίτρα μεση καταναλωση εχω κι οταν την αρχίσω να τρεχω με 200 στην εθνική παει στο 10.5 -11.
Παρακαλώ το περιοδικό να κανει μια δοκιμή της Χ1 οπως της jaguar, να τη δοκιμάσει και σε off-road διαδρομές, ίσως αλλάξει γνώμη και την προτείνει για αγορά, οπως συνεχίζω να κάνω εγώ σε φίλους και γνωστούς
-
Αμάξι με 0-100 κάτω από 10'' δεν μπορεί να είναι ψόφιο και αναφέρομαι στην Χ1 sdrive 1.500cc βενζίνης. Δεν την έχω οδηγήσει ακόμη (αλλά θα έχω την ευκαιρία, αφού φίλος μου την παρήγγειλε και την περιμένουμε στο επόμενο διάστημα...), αλλά έχοντας οδηγήσει την προηγούμενη Χ1 βενζίνης με τα 144 άλογα, δεν νομίζω ότι η νέα με τα 136 θα έχει ουσιαστική διαφορά. Τα βενζινοκίνητα αρπάζουν και πιο εύκολα και πιστεύω ότι θα είναι επαρκής σε μια προσπέραση. Προσωπικά είμαι πιο επιφυλακτικός απέναντι στην 16d με τα 116 άλογα. Εκεί η ακόμη χαμηλότερη ιπποδύναμη δημιουργεί ερωτηματικά για την περίπτωση που ο οδηγός θα θέλει να τολμήσει το κάτι παραπάνω. Ήδη χρήστες που έχουν το QQ με περίπου τα ίδια άλογα έχουν καταθέσει την άποψή τους ότι δεν αισθάνονται να τους λείπει δύναμη. Μακάρι να είναι έτσι ώστε όσοι αγοράσουν και το 16d να μείνουν ευχαριστημένοι.
nikigt πάντως ομολογώ ότι μου κάνει εντύπωση η χαμηλή κατανάλωση που γράφεις για κυρίως αστική χρήση και μάλιστα με μόλις 3000 χλμ! Εγώ τώρα, μετά τα 7000 χλμ αρχίζω να βλέπω διαφορά (θα ανεβάσω σύντομα και φωτογραφίες από την μέτρηση της κατανάλωσης με το τελευταίο γεμάτο ρεζερβουάρ...μου μένουν λίγα χιλιόμετρα ακόμη προτού χρειαστεί να ξαναφουλάρω...) και να πέφτει ουσιαστικά η κατανάλωση. Το 7,5 με 8 που δίνεις για κινητήρα βενζίνης μέσα σε πόλη είναι σχεδόν παραπλήσιο με τον δικό μου αστικό κύκλο και ενώ έχω diesel...Θα περίμενα νούμερα κοντά στο 10 για μέσα σε πόλη για το 18i. Εκτός και αν το λιγότερο βάρος του δικού σου παίζει τόσο καταλυτικό ρόλο...
-
Αρκετή διαφορά κάνει και το start stop μέσα στην πόλη. Οι 4Τροχοί θυμάμαι ότι πάντα έβγαζαν υψηλές καταναλώσεις.
-
Εχω κι εγω το περιοδικο στα χερια μου. Στη πρωτη σελιδα του αρθρου λεει '...χωροι, ανεση, ακομα και ποιοτητα εχουν παρει τα πανω τους, οποτε εδω, στην εκδοση με το βενζινοκινητηρα του 1.5 λιτρου, αναμενομενα κανεις εστιαζει στις επιδοσεις'
Οντως αναφερεται ο κινητηρας ως ανεπαρκης , εχοντας ως μοντελο δοκιμης αυτοματο κιβωτιο.
Μαλιστα εχει και μια μικρη συγκριση με q3 1.4, gla 200, v40 cc t3 auto , και ολα εχουν καλυτερες επιδοσεις. Στο πρωτο εχει μειον αισθηση συστηματος διευθυνσης, στο δευτερο τις κλισεις και στο τριτο τον χωρο αποσκευων.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στους χώρους της Χ1 και του V40; Νομίζω πως οι χώροι του V40 ήταν αντίστοιχοι με του Juke και του Captur (και όχι μόνο ο χώρος αποσκευών).
-
το ιδιο σκεφτηκα και εγω ... Μονο για την σχετικα πιο premium αισθητικη του μπορω να καταλαβω την συγκριση.
-
Μα τα μοντελα αυτα συγκρινονται ως premium οχηματα της ιδιας κατηγοριας. Βασικα τα αναφερουν για τις επιδοσεις τους, με λιγες γραμμες και στα - γραφουν αυτα που εγραψα.
Sent from my iPad using Tapatalk
BMW X1 2016