-
Ο χρήστης gentlegiant έγραψε:
Παιδια καλημερα.. SOS...μου αναψε το λαμπακι της αντιρυπαντικης και το πηγα στην ΠΛΑΜΑΡ.. μου ειπαν οτι 2 μπεκ ψεκαζαν σε λαθος χρονο και θα προσπαθουσαν με επαναπρογραμματισμο να το 'σωσουν', γιατι τα μπεκ λεει εχουν 700 e το ενα! εκαναν ηλεκτρονικο ελεγχο και επαναπρογραμματισμο εσκασα 130 e και μου ειπαν πως 'ελπιζουν' πως το καταφεραν.. το αυτοκινητο ειναι πετρελαιο 4 ετων και εχει 100,000 χλμ.. τις πρωτες 4-5 ημερες πραγματι δουλευε πιο στρωτα το μοτερ και ειδα διαφορα στην αποκριση του γκαζιου.. αλλα πριν περασει εβδομαδα ξανα-αναψε και ακουγεται καπως πιο 'θορυβωδες'... τα φωτα σας σας παρακαλω.. αν θελω 3 χιλιαρικα για μπεκ θα το αφησω στο παρκινγκ..Γεια σου φιλε για πες μας τι εκανες με το προβλημα σου???Υπηρξε λυση η οχι??Απο τι συνεβη αυτο καυσιμο η κατι αλλο??
-
Το duster έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά με το qq. Οκ βγαίνουν και τα 2 τετρακίνητα αλλά η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, οι μικρότεροι προβολοι και άλλες λεπτομέρειες το κάνουν πιο ιδανικό για για εκτός δρόμου και το μέγεθος του ο κινητήρας του κλπ το κάνουν πιο ιδανικό από ένα jimny για ταξίδι σε άσφαλτο.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Σε τι υστερεί από θέμα ασφάλειας ... σε σχέση με τα τρέχοντα Renault και Nissan;Για τα υπόλοιπα δε θα διαφωνήσω αλλά στην ασφάλεια όσο να'ναι τα 3 αστέρια στο Euro NCAP μια υστέρηση τη δείχνουν. Και μη μου πεις ότι έφταιγε το μη-standard esp που τώρα είναι στο βασικό εξολισμό γιατί δε φτάνει αυτό για να πέσεις στα 3 αστέρια.
Μην παρεξηγηθώ, μ' αρέσει πολύ το Duster κυρίως επειδή είναι απ' τα λίγα οχήματα με πολύ καλές off road δυνατότητες σε λογικά χρήματα, κατηγορία που έχει εκλείψει τελευταία. Αλλά να λέμε και τ' αρνητικά του.
-
Οι αλλοπρόσαλλες επιθέσεις στο duster αν ήμουν 15 χρόνια μικρότερος θα είχαν απάντηση. Καθώς όμως δεν ανήκω στο μπλοκ των εργαζομένων της Renault υποθέτω πως κάποιος που είχε corolla, που έχει golf και i20 έχει δει την ποιότητα να ξεχειλίζει στα οχήματα του... Ειδικά στην περίπτωση του γκολφ έχει δει και την αξιοπιστία σε δυσθεώρητα ύψη όπως και την καλή την πιστη τιμιότητα του κατασκευαστή. Χαλάλι τα λεφτά που ξοδεψε για να έχει τέτοια αυτοκίνητα.
-
Βρε Σπύρο τι τσιμπάς και εσύ τωρα; Είπαμε αξιόμαχο και τίμιο το duster αλλα απαντώντας το έχετε βγάλει υπερατου.... Ψυχραιμία. Όσοι το έχετε ξέρει τι σημαίνει και όσοι δεν το έχουμε το βλέπουμε ολοένα και συχνότερα, γεγονός που χει τη σημασία του....
Απο εκει και πέρα δεν υπαρχει λόγος να αναλωθούμε σε αντιπαραθέσεις αν ειναι ή οχι καλο ειδικά μεταξύ κατόχων και μη κατόχων. -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Οι αλλοπρόσαλλες επιθέσεις στο duster αν ήμουν 15 χρόνια μικρότερος θα είχαν απάντηση. Καθώς όμως δεν ανήκω στο μπλοκ των εργαζομένων της Renault υποθέτω πως κάποιος που είχε corolla, που έχει golf και i20 έχει δει την ποιότητα να ξεχειλίζει στα οχήματα του... Ειδικά στην περίπτωση του γκολφ έχει δει και την αξιοπιστία σε δυσθεώρητα ύψη όπως και την καλή την πιστη τιμιότητα του κατασκευαστή. Χαλάλι τα λεφτά που ξοδεψε για να έχει τέτοια αυτοκίνητα.Ευτυχως που δεν απαντας! Προφανως για να εχω το golf 10 χρονια εχει βγει αξιοπιστο αφου αν ισχυε το αντιθετο θα ειχε φυγει νυχτα. Δεν ηξερα ομως πως οποιος γραφει εδω πρεπει να ειναι κατοχος dacia και αν λεει κατι αρνητικο πρεπει να καει στο πυρ το εξωτερον. Ηρεμηστε λιγο μερικοι. Δεν ειστε εργαζομενοι στην εταιρια
Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
Αχ. Να πω ότι μιλάω συνειδητοποιημένα και δεν έχω ανάγκη να πω κάτι για να το πω απλώς;
Αυτονόητο.
Τί χαζομάρες είναι αυτές που ακούμε βραδιάτικα;
Αισθάνομαι άσχημα. Νομίζετε κάποιοι πως δε μιλάτε σαν ανήλικα και στην πραγματικότητα αυτό κάνετε μερικοί λίγοι.
Και αισθάνομαι άσχημα γιατί θα έρθει η στιγμή που θα καταλάβετε αυτό που σας λέμε πολύ ήρεμα και ακομπλεξάριστα
και θα νιώσετε άβολα.
Μέχρι τότε. -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Επιχειρημα θελεις δε ξερεις οτι χρησιμοποιουν απο προηγουμενα ρενω? Ο μονος εισαι εδω μεσα μαλλονΣτάλθηκε απο s4 με tapa
Για αυτό παρακολουθώ το forum, διαβάζω τα post από τους 'γνώστες' για να μορφώνομαι.
Πες το αυτό και στην Renault, το ότι βάζει στα Dacia πράγματα 15ετίας, από τα κάτω ράφια μάλιστα, γιατί μάλλον ούτε και αυτοί το ξέρουνε. Βλέπεις τον κινητήρα 1.5 που φοράει τόσα χρόνια το Duster, το έβαλαν μόλις τώρα στο Captur.
Επειδή, προφανώς δεν μπορείς να ανταπαντήσεις με επιχειρήματα δεν σκοπεύω να ασχοληθώ περαιτέρω.
Σε τι υστερεί από θέμα ασφάλειας ... σε σχέση με τα τρέχοντα Renault και Nissan;
Για τα υπόλοιπα δε θα διαφωνήσω αλλά στην ασφάλεια όσο να'ναι τα 3 αστέρια στο Euro NCAP μια υστέρηση τη δείχνουν. Και μη μου πεις ότι έφταιγε το μη-standard esp που τώρα είναι στο βασικό εξολισμό γιατί δε φτάνει αυτό για να πέσεις στα 3 αστέρια.
Ένα αμάξι εφταετίας εκ των πραγμάτων δεν είναι τόσο ασφαλές όσο ένα πιο σύγχρονο, μην γελιόμαστε. Παρόλα αυτά, επειδή έχει ξαναγίνει η συγκεκριμένη συζήτηση εδώ μέσα, είχαμε πει πως το Duster έχανε αρκετούς βαθμούς στα συστήματα ασφαλείας 29% (τότε δεν είχε ούτε ESP) και στην ασφάλεια των πεζών 28%. Στην ασφάλεια του οδηγού είχε 74% και των παιδιών 78%. Κρίμα για τους πεζούς, αλλά για τους επιβάτες δεν είναι και τόσο κακό τελικά
Το Renault Megane (που είναι και 15 χρόνια μπροστά από τα Dacia σύμφωνα με κάποιους ), σε δοκιμή του 2014 είχε πάρει και αυτό 3 αστέρια, με 83% για τον οδηγό και 78% για τα παιδιά.
http://www.euroncap.com/en/results/renault/megane/7889...υποθέτω πως κάποιος που είχε corolla, που έχει golf και i20 έχει δει την ποιότητα να ξεχειλίζει στα οχήματα του... Ειδικά στην περίπτωση του γκολφ έχει δει και την αξιοπιστία σε δυσθεώρητα ύψη όπως και την καλή την πιστη τιμιότητα του κατασκευαστή. Χαλάλι τα λεφτά που ξοδεψε για να έχει τέτοια αυτοκίνητα.
Σαν ποιότητα υλικών και σαν προσοχή στην λεπτομέρεια το Golf 4 είναι κλάσεις ανώτερο όχι μόνο από το Duster αλλά ξεκάθαρα και από το QQ. Διπλοί μεντεσέδες στην πόρτα, στιβαρή κατασκευή, μικρές ανοχές, φωτισμός στα σκιάδια που ανάβει μόλις ανοίξεις το κάλυμμα των καθρεφτών, φώτα στο κάτω μέρος των θυρών ώστε να φαίνεται το βράδυ ότι έχεις ανοιχτή την πόρτα, ειδική θήκη για το τρίγωνο ασφαλείας, και, και, και... Και όλα αυτά σε αυτοκίνητο 15ετίας.
Το ότι έπεφταν παράθυρα, χαλούσαν κλειδαριές, κολλούσαν θερμοστάτες και έμενες στον δρόμο, χαλούσε το κιβώτιο, κλπ είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο.
-
Δυο τρεις σύντομες απαντήσεις, σύντομα για να μη θεωρηθεί επιμονή αλλά τροφή για σκέψη.
Το κάθε Golf δεν είναι μόνο παράθυρα που πέφτουν, και κυρίως δεν είναι το μόνο με παράθυρα που πέφτουν.
Guess what? Και το Megane είχε το αξεσαουάρ με τα παράθυρα που πέφτουν.
Θα έκανα μια εικασία, αλλά το τόπικ ψοφάει για παρεξήγηση.
Με την ευκαιρία δεν κατάλαβα τί είναι οι διπλοί μεντεσέδες στις πόρτες,
νομίζω ότι όλα τα σύγχρονα οχήματα έχουν τέτοιους αν αντιλαμβάνομαι σωστά τί εννοούμε.Επίσης το θέμα με τη Dacia δεν είναι θέμα σύγχρονων κινητήρων.
Η ποιοτική και σύγχρονη μετακίνηση είναι πολύ παραπάνω από το μπλοκ του κινητηρα.
Είναι το Κασκάι για κάποιους λόγους συγκεκριμένους.
Ποιός ξέρει, ίσως να είναι και το μελλοντικό Duster.Τέλος, δε θυμαμαι πριν τόσα χρόνια όλα τα αυτοκίνητα να έχουν την ίδια επίδοση με το Duster στο euroncap.
Για να το ξεκαθαρίσουμε,
το πρόβλημα με το Duster για αυτό που είναι
είναι η τιμολογιακή πολιτική ειδικά στην Ελλάδα. -
Εγώ δεν καταλαβαίνω το κίνητρο κάποιου να μπαίνει σε thread αυτοκινήτου που δεν τον ενδιαφέρει και να σπέρνει ανέμους. Εγώ το ονομάζω troll αυτό. Τι άλλο;. Ακόμη και αν έχει δίκιο. Το είπε μια, δυό, τρεις και συνεχίζει, μέχρι να έχει την αντίδραση που επιδιώκει.
Φίλε μας με το Golf, αυτά που λες τα ακούσαμε και τα γράφουν σε όλες τις δοκιμές. Τα γνωρίζουμε. Αν έχεις κάτι καινούριο να προσθέσεις που θα μας βοηθήσει μείνε. Εαν όχι, κάπου θα συζητούν το Golf ή τη Silver Spirit. -
Εγώ δεν καταλαβαίνω την ανωριμότητα εκείνου που δεν ξέρει πως άλλο το 4Τ και άλλο το Duster fan club.
Όσο επιτρέπεται από τους κανόνες του φόρυμ, όλοι οι χρήστες έχουν γνώμη και συμμετοχή σε όλα τα τόπικ.Και για να κλείσω,
το Duster είναι η αρπαχτή της Renault
κατά τον ίδιο τρόπο που το Fox ήταν η αρπαχτή της VW.
Όποιος θέλει και έχει μάτια, καταλαβαίνει. -
Δεν μιλούσα για εσένα inertia και φυσικά δεν σε προσέβαλα. Στο 4Τ τα troll επιτρέπονται; Δεν γνωρίζω ποιός είσαι ούτε εσύ εμένα. Μπορείς να αποδείξεις πως είμαι ανώριμος ή απλώς με έβρισες όπως είθισται να κάνουν τα troll;
-
Δεν έχω Dacia ακόμη και δεν ανήκω σε fan club. Είμαι εδώ για ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ και όλος αυτός ο μυρηκασμός είναι απλώς spam.
-
Α όχι να το ξεκαθαρίσουμε,
εμένα και ο κάτοχος και ο υποψήφιος αγοραστής του Duster μου είναι συμπαθείς.Ίσα ίσα που βρίσκω στον αγοραστή του Duster μια αντιστοιχία με τον αγοραστή μιας Bentayga.
Σοβαρά. -
Ο χρήστης inertia έγραψε:
Δυο τρεις σύντομες απαντήσεις, σύντομα για να μη θεωρηθεί επιμονή αλλά τροφή για σκέψη.Το κάθε Golf δεν είναι μόνο παράθυρα που πέφτουν, και κυρίως δεν είναι το μόνο με παράθυρα που πέφτουν.
Guess what? Και το Megane είχε το αξεσαουάρ με τα παράθυρα που πέφτουν.
Θα έκανα μια εικασία, αλλά το τόπικ ψοφάει για παρεξήγηση.
Με την ευκαιρία δεν κατάλαβα τί είναι οι διπλοί μεντεσέδες στις πόρτες,
νομίζω ότι όλα τα σύγχρονα οχήματα έχουν τέτοιους αν αντιλαμβάνομαι σωστά τί εννοούμε.Επίσης το θέμα με τη Dacia δεν είναι θέμα σύγχρονων κινητήρων.
Η ποιοτική και σύγχρονη μετακίνηση είναι πολύ παραπάνω από το μπλοκ του κινητηρα.
Είναι το Κασκάι για κάποιους λόγους συγκεκριμένους.
Ποιός ξέρει, ίσως να είναι και το μελλοντικό Duster.Τέλος, δε θυμαμαι πριν τόσα χρόνια όλα τα αυτοκίνητα να έχουν την ίδια επίδοση με το Duster στο euroncap.
Για να το ξεκαθαρίσουμε,
το πρόβλημα με το Duster για αυτό που είναι
είναι η τιμολογιακή πολιτική ειδικά στην Ελλάδα.Αν δεν είχα βρει καλό και φτηνό μάστορα για το VW, θα είχε φύγει από τα χέρια μας χρόνια τώρα. Δυστυχώς όπως αναφέρεις και εσύ δεν ήταν μόνο τα παράθυρα που έπεφταν. Έχει τύχει να φορτώσω όλο το αυτοκίνητο με μπαγάζια τα πάντα, να ξεκινήσουμε και να σταματήσω μετά από λίγο όταν διαπίστωσα πως δεν δούλευε ένα από τα δύο βεντιλατέρ. Εννοείται ότι ξεφορτώσαμε και επιστρέψαμε σπίτι, γιατί ο μάστορας που είχα τότε ήταν κλειστός και ξανά άνοιγε δευτέρα. Να μην θυμηθώ και την αντλία βενζίνης που είχε σπάσει η βάση της και μέσα στο αυτοκίνητο μαστούρωνες από την μυρωδιά. Συν ότι όταν σταματούσες έβλεπες κάτω από το τεπόζιτο βενζίνη . Αυτό έχει συμβεί ήδη δύο φορές. Και πολλά άλλα ακόμη δυστυχώς...
Διπλοί μεντεσέδες, εννοώ τις βάσεις που έχει η πόρτα για να στηρίζεται στο πλαίσιο. Στο Golf ήταν διπλοί (έπιανε σε δύο σημεία), σε Fiesta ή στο QQ για παράδειγμα είναι μονός ο μεντεσές. Εκ των πραγμάτων πόρτα με μονό μεντεσέ δεν σου δίνει την ίδια στιβαρότητα σε σχέση με τον διπλό. Σε γνωστό με καινούργιο QQ η πόρτα του οδηγού, 'πάλλεται' πάνω δεξιά, όταν την τραβάει να την ανοίξει.
-
Το Duster διαφέρει από το QQ στο ότι είναι πιο χωμάτινο. Όποιος θέλει λοιπόν κάτι τέτοιο θα το προτιμήσει συνειδητά. Όσο για το Golf 4, τα πλαστικά μετά από λίγα χρόνια σου έμεναν στο χέρι...
-
Στα 50000 η αρπαχτη λειτουργεί άψογα. Τόσο η ανάρτηση της Nissan όσο και ο κινητήρας και τα ηλεκτρονικά της Renault μια χαρά τα πάνε. Τo ένα αστέρι τουλάχιστο από τα δύο που λείπουν στο duster οφείλεται στην πρώτη γενιά που έβγαινε δίχως esp και asr. Όταν μιλούμε όμως για απάτη του κατασκευαστή να είμαστε λίγο προσεκτικοί ειδικά εάν κάποιοι από εμάς έχουν στην κατοχή τους vw. Στεφανε το duster δεν είναι υπερατου. Τα θετικά και τα αρνητικά του τα αναφέρουμε ξανά και ξανά. Σε αλλά νήματα συμβαίνουν αυτά... Εκεί βλέπεις περιγραφές τέτοιας υφής από κατόχους που μάλιστα δεν έχουν κάνει σε πολλές περιπτώσεις ούτε 1500 χλμ... Το duster είναι ποιοτικά υποδεέστερο σε σχέση με το qq ενώ στερείται πολλών νέων στοιχείων τεχνολογίας αιχμής με τα οποία εφοδιάζεται το qq. Επίσης εμφανισιακά δεν είναι σίγουρα μέσα στα ομορφότερα της κατηγορίας. Η ουσια του είναι αλλού όπως διακριτικά γράφουν εδώ μέσα όχι μόνο κάτοχοι αλλά και κάτοχοι άλλων οχημάτων υπεράνω κριτικής που δεν έχουν όμως παρωπίδες και για το λογο αυτό έχουν κερδίσει το σεβασμό μας. Προσωπικά επίσης δεν παρατήρησα ποτέ κι έχοντας περάσει κάποιες φορές μέσα από ποτάμια ούτε νερά να μου μπαίνουν, ούτε σκουριές που έχουν επίσης αναφερθεί σε κάποιες περιπτώσεις. Δεν χρειάστηκε σε δευτερο χρονο να κάνω ούτε αλλαγές σε κολώνα τιμονιού ούτε ευθυγράμμιση ή ότι αλλο. Μια κακή στιγμή με το φιλτροκουτι ειχα και την ανέφερα καθώς και τη λύση της με την προσθήκη μιας βίδας. Αν μου παρουσιαστεί κάτι αλλο θα το γράψω και αυτό.
-
Εγώ πιστεύω ότι το duster αποτελεί πέρα για πέρα τίμια επιλογή! Αυτό αποδεικνύουν οι γνώμες των κριτικών που το έχουν αξιολογήσει, αυτό αποδεικνύουν οι γνώμες των οδηγών που το χρησιμοποιούν χρόνια τώρα, αυτό αποδεικνύει η αξιοπιστία του που είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, αυτό αποδεικνύουν και οι πωλήσεις του, που αποτελούν μεγάλη επιτυχία του ομίλου στον οποίο ανήκει η εταιρία!
Το αμάξι έχει ξεκάθαρο προσανατολισμό και είναι προσαρμοσμένο σε συγκεκριμένες ανάγκες, τις οποίες καλύπτει και με το παραπάνω! Θα μπορούσε να είναι φτηνότερο; ΝΑΙ. Θα έπρεπε όλα τα SUV να είναι φτηνότερα, καθώς είναι υπερκοστολογημένα; ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΝΑΙ!
Και μια 'φιλοσοφικού τύπου αυτοκινητιστική ανησυχία': Μήπως η πιο οικονομική επιλογή από τα 'αξιόπιστα' - φυσικά - αυτοκίνητα αποτελεί την πιο συμφέρουσα επιλογή, αφού πληρώνεις την παραπάνω 'υπερκοστολόγηση' σε μικρότερο βαθμό και στην ουσία παίρνεις λίγο πολύ τα ίδια;; (Προσοχή δεν ισχυρίζομαι σε καμιά περίπτωση ότι όλα τα αμάξια είναι ίδια και ότι δεν υπάρχουν διαφορές...Απλά ότι οι διαφορές αυτές που υπάρχουν σε αμάξια ίδιας κατηγορίας κοστολογούνται υπερβολικά και αναρωτιέσαι αν πράγματι αξίζουν...) -
Καταρχην να ξεκαθαρισω οτι δεν εχω καποιο κινητρο ή οτι τρολαρω ή δε ξερω γω τι αλλο. Τη γνωμη μου λεω και επειδη σε μερικους δεν αρεσει να εχουν διαφορετικη απο τη δικη τους συν οτι ακουγεται κατι αρνητικο τους χαλαει.
Επισης εγω εχω το golf v και το i10 γιατι γραφετε αλλα ντα αλλων. Ουτε πλαστικα χαλασαν ουτε παραθυρα επεσαν ουτε καποια βλαβη ειχα. Απο την κατοχη και του κορολα αποδεικνυω πως δεν ειμαι φαν ή κολλημενος με καποια μαρκα οπως ορισμενοι που κανουν σαν να εχουν μετοχες.Στάλθηκε απο s4 με tapa
-
Και το ότι έχεις ένα αμάξι που δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα ή το ότι θα είχες ένα που θα είχε βγάλει άπειρα προβλήματα πάλι δεν μπορεί να χαρακτηρίσει μια εταιρία, ούτε καν ένα μοντέλο. Μόνο η συγκέντρωση χιλιάδων παραδειγμάτων μπορεί να οδηγήσει σε ασφαλές επαγωγικό συμπέρασμα! Εάν π.χ. το δικό σου golf είναι τέλειο, αλλά υπάρχουν χιλιάδες άλλα προβληματικά των οποίων έχουν καταγραφεί τα προβλήματα, αυτό δεν κάνει το μοντέλο αξιόπιστο, έτσι δεν είναι; Ή εάν εγώ λέω ότι το δικό μου corolla ήταν φοβερό, αλλά οι υπόλοιποι έχουν καταγράψει ένα σωρό μειονεκτήματα, προφανώς δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι όπως λέει ο ένας.
Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι πρέπει να κοιτάζουμε το δάσος και όχι το δέντρο
Dacia Duster